Σήμερα θα αναφερθούμε σε ένα πολύ σημαντικό θέμα, αυτό του καθορισμού της
χερσαίας ζώνης του λιμανιού του Μύτικα που εκκρεμεί πολλά χρόνια και είναι
ζωτικής σημασίας για την διαχείριση και ανάπτυξη του λιμένα Μύτικα.
Το θέμα καθορισμού της χερσαίας ζώνης του λιμανιού του Μύτικα ξεκίνησε από το πρώην Λιμενικό Ταμείο Αιτ/νίας, υπό την Προεδρία του συμπατριώτη μας κ. Πάνου Παπαδόπουλου την Άνοιξη του 2012......
Το θέμα καθορισμού της χερσαίας ζώνης του λιμανιού του Μύτικα ξεκίνησε από το πρώην Λιμενικό Ταμείο Αιτ/νίας, υπό την Προεδρία του συμπατριώτη μας κ. Πάνου Παπαδόπουλου την Άνοιξη του 2012......
Η υπόθεση δεν προχώρησε για τα επόμενα 2,5 χρόνια και ενώ προηγουμένως είχε
αποχωρήσει πολύ νωρίς (μετά από λίγους μήνες) από το Λιμενικό Ταμείο ο κ. Πάνος
Παπαδόπουλος, στα τέλη του 2012 (συμμετοχή σε εκλογές).
Τον Ιανουάριο του 2015, επί της νυν δημοτικής αρχής του κ. Ερωτόκριτου
Γαλούνη, έγινε με ΦΕΚ σύσταση του Λιμενικού Ταμείου Ξηρομέρου, κατόπιν αιτήσεως
και πραγματοποίησης όλων των απαιτούμενων ενεργειών από την δημοτική αρχή του
κ. Πυθαγόρα Σαμαρά (ο κ. Γαλούνης, ως συνηθίζει, προσπάθησε να το παρουσιάσει
σαν δικό του επίτευγμα).
Στο πρώτο Τεχνικό Πρόγραμμα του Λιμενικού Ταμείου, ο κ. Γαλούνης, για το λιμάνι του Μύτικα, δεν συμπεριέλαβε το πιο σημαντικό και αναγκαίο έργο, που ήταν ο καθορισμός της χερσαίας ζώνης του λιμένα Μύτικα, πολύ απλά γιατί είχε τελείως άγνοια για το θέμα. Δεν γνώριζε απολύτως τίποτα για το θέμα...
Στο πρώτο Τεχνικό Πρόγραμμα του Λιμενικού Ταμείου, ο κ. Γαλούνης, για το λιμάνι του Μύτικα, δεν συμπεριέλαβε το πιο σημαντικό και αναγκαίο έργο, που ήταν ο καθορισμός της χερσαίας ζώνης του λιμένα Μύτικα, πολύ απλά γιατί είχε τελείως άγνοια για το θέμα. Δεν γνώριζε απολύτως τίποτα για το θέμα...
Στο Τεχνικό Πρόγραμμα του 2016 η άγνοια του συνεχίζονταν και πάλι
δεν συμπεριέλαβε τον καθορισμό της χερσαίας ζώνης του λιμανιού του
Μύτικα και το συμπεριέλαβε όταν απορρίφθηκε το Τεχνικό Πρόγραμμα, στο νέο,
ύστερα από δημόσια πρόταση δικιά μας, όπως συμπεριέλαβε και κάποιες άλλες
προτάσεις μας που είχαμε κάνει δημόσια με σχετικό μας άρθρο (δείτε εδώ). Το ποσό που έβαλε ήταν 4.500 €.
Όλο το 2016, φρόντισε ώστε να μην κάνει απολύτως τίποτα για να προχωρήσει η
σημαντική αυτή υπόθεση για το λιμάνι του Μύτικα. Ασχολούνταν μόνο να
«επισκευάζει» και να «ξαναεπισκευάζει» τα φώτα του λιμανιού του Μύτικα,
να «καθαρίζει» και να «ξανακαθαρίζει» το λιμάνι και τις παραλίες και πολλά
τέτοια όμορφα πράγματα.
Στο Τεχνικό Πρόγραμμα του 2017 ξανά έβαλε το έργο με 12.400 € και στο
Σύλλογο Επαγγελματιών Μύτικα που τον επισκέφτηκαν στον Αστακό, είπε ότι θα
καθυστερήσει λίγο, γιατί θα γίνει με διαγωνισμό, γιατί κάποιοι λέει συκοφαντούν
την νόμιμη διαδικασία των απ' ευθείας αναθέσεων.
Όπως ευκόλως αντιλαμβάνεστε, ούτε το 2017 προχώρησε αυτή η υπόθεση, μιας και είχαμε ξανά άλλα σοβαρότερα θέματα. Ναι καλά καταλάβατε, «επισκευή» ξανά των φώτων του λιμανιού Μύτικα (τρις) και ξανά «καθαρισμό» του λιμανιού και των παραλιών και άλλα τέτοια πολύ όμορφα.
Μπήκαμε αισίως στο 2018 και σίγουρα θα ξαναδούμε το καθορισμό της χερσαίας ζώνης του λιμανιού του Μύτικα στο Τεχνικό Πρόγραμμα και ελπίζουμε επιτέλους αυτή την φορά, να το δούμε να πραγματοποιείται.
Μιλάμε για ένα θέμα ζωτικής σημασίας για την διαχείριση και ανάπτυξη του λιμανιού του Μύτικα. Τρέχουν προγράμματα για αναπλάσεις, παρεμβάσεις και ανάπτυξη χερσαίων ζωνών μικρών λιμανιών και εμείς δεν μπορούμε να διεκδικήσουμε χρηματοδότηση και βλέπουμε άλλους λιμένες, της τάξης μεγέθους του δικού μας να χρηματοδοτούνται και να αναπτύσσουν την χερσαία ζώνη τους.
Όπως ευκόλως αντιλαμβάνεστε, ούτε το 2017 προχώρησε αυτή η υπόθεση, μιας και είχαμε ξανά άλλα σοβαρότερα θέματα. Ναι καλά καταλάβατε, «επισκευή» ξανά των φώτων του λιμανιού Μύτικα (τρις) και ξανά «καθαρισμό» του λιμανιού και των παραλιών και άλλα τέτοια πολύ όμορφα.
Μπήκαμε αισίως στο 2018 και σίγουρα θα ξαναδούμε το καθορισμό της χερσαίας ζώνης του λιμανιού του Μύτικα στο Τεχνικό Πρόγραμμα και ελπίζουμε επιτέλους αυτή την φορά, να το δούμε να πραγματοποιείται.
Μιλάμε για ένα θέμα ζωτικής σημασίας για την διαχείριση και ανάπτυξη του λιμανιού του Μύτικα. Τρέχουν προγράμματα για αναπλάσεις, παρεμβάσεις και ανάπτυξη χερσαίων ζωνών μικρών λιμανιών και εμείς δεν μπορούμε να διεκδικήσουμε χρηματοδότηση και βλέπουμε άλλους λιμένες, της τάξης μεγέθους του δικού μας να χρηματοδοτούνται και να αναπτύσσουν την χερσαία ζώνη τους.
Ελπίζουμε μέσα στο 2018 να έχουμε καλά νέα να σας πούμε για το συγκεκριμένο
θέμα. Είναι πολλά τα περίπου 6 χρόνια της αναμονής και αν για το πρώην Λιμενικό
Ταμείο Αιτ/νίας, για τα 2,5 χρόνια αναμονής απλά θυμώνουμε, για τα 3 χρόνια
αναμονής από το δικό μας Λιμενικό Ταμείο Ξηρομέρου, εξοργιζόμαστε για την
ασυνέπεια και την κοροϊδία και απαιτούμε να προχωρήσει επιτέλους αυτό το θέμα.
mytikaspress
Δεν το πιστευωωω...το νου σας το φαγοποτι που θα γινει τοπικοι παραγοντες..
ΑπάντησηΔιαγραφή