Σάββατο 12 Μαρτίου 2016

Δείτε αναλυτικά πόσο θα κοστίσουν (13.000 €) τα καρναβάλια του δήμου Ακτίου-Βόνιτσας

          Για τα καρναβάλια του 2016 το Κέντρο Μέριμνας του Δήμου Ακτίου Βόνιτσας θα διαθέσει το ποσό των 13.000 ευρώ περίπου σε πρώτη φάση. Το σύνολο του κόστους των Καρναβαλιών θα αυξηθεί βέβαια αφού σε αυτή την απόφαση από ότι φαίνεται δεν υπολογίστηκαν πόσο θα στοιχήσουν το Γαϊτανάκι, ο κρυμμένος Θησαυρός, οι νικήτριες ομάδες του θησαυρού που θα λάβουν σε είδος 500€ και άλλα αποκριάτικα είδη και ποιος ξέρει τι άλλο μπορεί να προκύψει. 
         Πολλοί δημότες κάνουν λόγο για μεγάλες σπατάλες και το ποσό το θεωρούν υψηλό, ειδικά σε καιρούς που υπάρχουν οικογένειες δημοτών, που δεν έχουν στην κυριολεξία να φάνε και σε μια περίοδο που πρέπει να διατεθούν τα χρήματα για τις κοινωνικές δομές και για την στήριξη του Κοινωνικού Παντοπωλείου για να περαιωθούν οι διαδικασίες για το άνοιγμα του, για το οποίο ενώ πάρθηκε απόφαση από τις 27 Ιουλίου 2015 καθυστερεί η λειτουργία του. 

Κύμα αντιδράσεων για την Αφίσα 
      Να τονίσουμε ότι φέτος στο Προγραμματισμό των εκδηλώσεων υπήρξε μια προχειρότητα αφού μέχρι την τελευταία στιγμή γίνονταν αλλαγές στις ημερομηνίες. Είναι εμφανής εκτός από την προχειρότητα και η κακογουστιά του Κέντρου Μέριμνας, με αφορμή την αφίσα των εκδηλώσεων για την οποία όπως μας επισήμαναν δημότες είναι «αντιγραφή» και σχεδόν ίδια με αυτή από το Καρναβάλι στο ΠΟΡΤΟ ΧΕΛΙ Αργολίδας από το 2013.

ΑΦΙΣΑ ΠΟΡΤΟ ΧΕΛΙ 2013-ΑΦΙΣΑ ΑΚΤΙΟΥ ΒΟΝΙΤΣΑΣ 2016 
Τα συμπεράσματα δικά σας…

       Με την ευκαιρία δείτε μια αφίσα το 2001 στη Βόνιτσα για τον Αχυρένιο από δημιουργούς με όραμα και φαντασία αλλά και καλλιτεχνική δημιουργία. Για την αφίσα αυτή έργο τεχνης, η Ελένη Ψυχογιού ερευνήτρια στο Κέντρο Ερεύνης της Ελληνικής Λαογραφίας της Ακαδημίας Αθηνών γράφει: "Βόνιτσα, καρναβάλι Καθαρής Δευτέρας 2001. Αυτοσχέδια αφίσα στολίζει εορταστικά τον κεντρικό δρόμο της πόλης με απεικόνιση γυναίκας-φετιχ που συνάδει, παράλληλα με τη φαλλική, και με τη θηλυκή διάσταση του ερωτικού και γονιμικού συμβολισμού του καρναβαλιού":


       Ας επανέλθουμε πόσο θα κοστίσει το φετινό καρναβάλι στο δήμο Ακτίου Βόνιτσας. Δείτε αναλυτικά πού θα πάνε τα χρήματα...



ΒΟΝΙΤΣΑ
Για το τοπικό διαμέρισμα Βόνιτσας διαθέτει πίστωση 6.998,08 ευρώ:


ΠΑΛΑΙΡΟΣ
Για το τοπικό διαμέρισμα Παλαίρου διαθέτει πίστωση 3.998,38 ευρώ:



ΚΑΤΟΥΝΑ
Για το τοπικό διαμέρισμα Κατούνας διαθέτει πίστωση 2.000,00 ευρώ.
Η Κατούνα αντιμετωπίστηκε ξανά ως φτωχή συγγενής με το μικρότερο ποσό: 



ΔΕΙΤΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΑΥΓΕΙΑ

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ 
ΚΕΝΤΡΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΜΕΡΙΜΝΑΣ
 ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ 
ΔΗΜΟΥ ΑΚΤΙΟΥ-ΒΟΝΙΤΣΑΣ 

ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ 
Από το πρακτικό της αριθ. 2/2016 συνεδρίασης του Διοικητικού Συμβουλίου του ΝΠΔΔ « Κέντρο Κοινωνικής Μέριμνας Και Ανάπτυξης Του Δήμου Ακτίου-Βόνιτσας» 

ΑΠΟΦΑΣΗ 4/2016

 Στη Βόνιτσα σήμερα 09/03/2016 ημέρα Τετάρτη και ώρα 19:30 συνήλθε το ΔΣ του Ν.Π. «Κέντρο Κοινωνικής Μέριμνας και Ανάπτυξης του Δήμου Ακτίου-Βόνιτσας», που ορίστηκε με την αριθ. 93/2014 απόφαση στις 19/09/2014 του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Ακτίου-Βόνιτσας, σε συνεδρίαση με την υπ αριθ. 77/02-03-2016 πρόσκληση του Προέδρου του Δ.Σ., που επιδόθηκε χωριστά στον καθένα από τα μέλη και τοιχοκολλήθηκε στο χώρο των ανακοινώσεων του Ν.Π.Δ.Δ. σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 95 του Ν3463/06(ΦΕΚ 114/Α/206)(ΔΚΚ.) 
    Αφού διαπιστώθηκε ότι υπάρχει νόμιμη απαρτία, δεδομένου ότι σε σύνολο 7 μελών, βρέθηκαν 4 παρόντες, ήτοι 
ΠΑΡΟΝΤΕΣ
1.-Παντελής Αποστολάκης, Πρόεδρος 
2.-Τραυλός Σωτήριος, Αντιπρόεδρος, 
3.-Πανταζή Παναγιώτα, μέλος 
4.-Κουτιβής Ευάγγελος, Μέλος

2.- ΑΠΟΝΤΕΣ 
1.Μπουμπούλη-Φραγκογιάννη Αφροδίτη,
2.Γεροκωστόπουλος Κων/νος, 
3.Αντωνίου-Αντωνάκη Ρομπίνη Εκπρόσωπος Εργαζομένων 

   Τα Πρακτικά τήρησε η Προϊσταμένη του Ν.Π.Δ.Δ. «Κέντρο Κοινωνικής Μέριμνας και Ανάπτυξης Δήμου Ακτίου-Βόνιτσας», Λάμπρη Νεκταρία που έχει ορισθεί πρακτικογράφος. 

Θέμα 1ο : «Διοργάνωση αποκριάτικων εκδηλώσεων τοπικών διαμερισμάτων.»  

    Ο Πρόεδρος του Δ.Σ. εισερχόμενος στο 1 ο θέμα της ημερησίας διάταξης έθεσε στο Δ.Σ. το θέμα της διοργάνωσης των αποκριάτικων εκδηλώσεων των τοπικών διαμερισμάτων όπως συνηθίζεται κάθε χρόνο. 

Λίγα λόγια για την παράδοση του κάθε τόπου: 
Στην Βόνιτσα υπάρχει το έθιμο του Αχυρένιου – Γληγοράκη το οποίο αναβιώνει κάθε Καθαρά Δευτέρα στην πόλη της Βόνιτσας. Είναι μια νότα παράδοσης που καταφέρνει συνδυάζοντας σάτιρα και διασκέδαση να προσφέρει κάθε φορά ξεχωριστές στιγμές στους επισκέπτες και τους ντόπιους. Οι απόψεις για τη προέλευση του εθίμου διίστανται. Σε μια προσπάθεια να βρούμε τις ρίζες του ερχόμαστε μπροστά σε πολλές και διαφορετικές εκδοχές, η καθεμιά από τις οποίες αποδίδει με το δικό της τρόπο τη γέννηση και καταγωγή του εθίμου. Πρέπει χρονικά να πάμε πολύ πίσω. 
    Σίγουρα οι ρίζες του ανιχνεύονται στην αρχαιότητα (λατρεία του αρχαίου Θεού Διονύσου) και έχει στοιχεία των αρχαίων τελετών που γίνονταν για την υποδοχή της 'Ανοιξης. Με το πέρασμα των αιώνων, νέα στοιχεία προστέθηκαν σ' αυτό ανάλογα με τις αντιλήψεις που επικρατούσαν στη κοινωνία κάθε εποχή αλλά και την εξέλιξη της κοινωνίας. Ισχυρές επιδράσεις πρέπει να δέχθηκε την εποχή της ενετοκρατίας (1500-1530) και (1684- 1797) περίοδοι κατά τις οποίες αρκετά έθιμα των Ιταλών ήρθαν στη Βόνιτσα. 
    Από το 19ο αι. μέχρι το πρώτο τέταρτο του 20ο τον εορταστικό τόνο έδιναν παρέες μεταμφιεσμένων, που κυκλοφορούσαν στους δρόμους και γύριζαν τα βράδια στις γειτονιές τραγουδώντας άσεμνα και σκωπτικά τραγούδια. Τη περίοδο αυτή πρέπει να έγινε και η προσθήκη της αχυρένιας κούκλας που συμβόλιζε την απόλυτη φτώχια που βίωναν οι ψαράδες και το κάψιμό της για να ξορκίσουν τη φτώχια και τη μίζερη ζωή. Τους δινόταν επιπλέον έμμεσα η δυνατότητα, να διαμαρτυρηθούν με τη σάτιρα για τη δύσκολη ζωή τους κάτι που δε μπορούσαν να κάνουν άμεσα. 
     Η παλαιότερη γνωστή αναφορά στο δρώμενο, προέρχεται από φύλο τοπικής εφημερίδας του 1911 όπου γίνεται λόγος για σατυρικές αυτοσχέδιες παραστάσεις που οργάνωναν οι ψαράδες της Βόνιτσας τη Καθαρή Δευτέρα στις φτωχογειτονιές, σε αντίθεση με το καρναβάλι των πλουσίων ή των αστών της προηγούμενης μέρας. Κατά μία εκδοχή το έθιμο είναι εξέλιξη της σκωπτικής παράστασης κάποιων μοναχών της Αγίας Παρασκευής εις βάρος ενός μοναχού με το όνομα Γρηγόριος. '
     Αλλη εκδοχή υποστηρίζει, ότι το σημερινό δρώμενο αποτελεί εξέλιξη του παιχνιδιού των παιδιών του Κόκκινου σε βάρος ενός γραφικού τύπου με τα χαρακτηριστικά του Γληγοράκη (ρακένδυτος, με οξύ πνεύμα και υπερμεγέθη σεξουαλικά όργανα). 'Αλλη άποψη θέλει το Γληγοράκη αγρότη, να ασχολείται με τη θάλασσα, μη γνωρίζοντας τους κινδύνους της και να αποτυγχάνει σε όσα κάνει. Η επικρατέστερη άποψη είναι αυτή που θέλει τον Γληγοράκη ψαρά ο οποίος αρνήθηκε τη θάλασσα και έψαξε τη τύχη του στη στεριά. Η θάλασσα όμως τον εκδικήθηκε και τον έριξε στα ξένα, να ταλαιπωρείται και να μην μπορεί να έχει σταθερή δουλειά. Η διατήρηση και ο εμπλουτισμός του δρώμενου οφείλεται σίγουρα στους ντόπιους ψαράδες. Κάθε χρόνο την Αποκριά, οι ψαράδες ξαναθυμούνται εκείνο τον ψαρά, τον Γληγοράκη, και τον καταδικάζουν με το δικό τους τρόπο. Αφού πιούν, μασκαρευτούν από το Σαββατόβραδο της Τυρινής έως την Καθαρά Δευτέρα βλέπουν τον αρνητή της θάλασσας να έρχεται όπως τότε, που τον έφεραν σηκωτό για να τον πάνε στο Κοιμητήριο του ψαράδικου συνοικισμού. Πρόχειρα φτιαγμένος από άχυρο και παλιόρουχα κάνει την είσοδό του πάνω σε γάιδαρο, που τον τραβά ένας δραγάτης και τον παραστέκουν δυο γιδοβοσκοί. Οι ρόλοι είναι από χρόνια μοιρασμένοι. Η μάνα, η γυναίκα, οι μοιρολογίστρες, ο γιατρός, οι συγγενείς, ο παπάς. Κάθε χρόνο καινούργια βάσανα περιμένουν το Γληγοράκη. 
     Κάθε χρόνο οι προσπάθειες του γιατρού να τον σώσει αποβαίνουν άκαρπες, πεθαίνει. Η μέρα γέρνει, φορτώνουν το Γληγοράκη πάνω στο γάιδαρο και τον περιφέρουν μοιρολογώντας. 
Που και που σταματούν και ένας ψαράς ρωτά τον Γληγοράκη:
- Μην έφαγες τ' ανάποδου τα γης; -(Όλοι μαζί) : Οτς αφέντη μ'. 
- Μην έφαγες το σύρμα του γιαλού (=χέλι); -(Όλοι μαζί): Οτς αφέντη μ'. 
- Μην έφαγες εκείνο π' κάν' πουφ και βγαν' μαύρο (=σουπιά); - (Όλοι μαζί): Οτς αφέντη μ'. 

      Σε κάθε στάση δίνεται και μια μικρή θεατρική παράσταση. Ο γιατρός βγάζει γνωμάτευση κάνοντας ερωτήσεις στους συγγενείς και εξετάζει τον ασθενή. Με το πέρασμα των χρόνων η γνωμάτευση άρχισε να προσαρμόζεται στα δεδομένα της κάθε εποχής και κατέληξε σε αναπαράσταση και διακωμώδηση της επικαιρότητας. Μέσα σε μοιρολόγια και θρήνους πλησιάζει ο παπάς με τα παπαδοπαίδια. Τα λόγια του παραλλαγμένα τροπάρια της νεκρώσιμης ακολουθίας. Το δειλινό στην κεντρική πλατεία της Βόνιτσας δίνεται η πιο μεγάλη παράσταση. Γλέντι με θαλασσινά, άφθονο κρασί, χορός και τραγούδι. 
     Προς το τέλος της τελετής, σε κάποια διακοπή του γλεντιού, κάποιος εκφωνεί τον επικήδειο, που δεν είναι παρά μια καυστική σάτιρα της επικαιρότητας. Το απόβραδο ο Γληγοράκης στην άκρη του γιαλού ή μέσα σε πρόχειρα κατασκευασμένη βάρκα, ρίχνεται στη φωτιά. Γύρω από τον αχυρένιο που σιγοκαίγεται, γίνεται το γλέντι κορυφώνεται με χορό και ποτό. 'Αλλη μια Αποκριά φεύγει μαζί με το Γληγοράκη που θα επιστρέψει του χρόνου, για να σατιρίσει και να διαπομπεύσει πρόσωπα και καταστάσεις, και για να μας υπενθυμίσει, πως ότι είναι παλιό δεν είναι απαραίτητα και ξεπερασμένο. Στο ψαράδικο καρναβάλι της Βόνιτσας αναφέρεται και το ντοκιμαντέρ του Γιώργου Μπελεσιώτη, το γύρισμα του οποίου έγινε στη Βόνιτσα με τους ψαράδες του Αμβρακικού τη Καθαρή Δευτέρα του 1981. 

    Στην Πάλαιρο κάθε χρόνο αναβιώνει το έθιμο του Βλάχικου Γάμου. Ξεκινάει με τις ετοιμασίες του γαμπρού (ξύρισμα, ντύσιμο) και η νύφη με συνοδεία αλόγων και αρμάτων κουβαλώντας την προίκα της ανταμώνει με τον γαμπρό και τους συμπεθέρους που είναι ντυμένοι όλοι με παραδοσιακές φορεσιές βλαχοπούλες και τσολιάδες. Διαβάζεται το προικοσύμφωνο το μυστήριο αρχίζει οι κουμπάροι περνούν τα στέφανα και όλοι μαζί άρματα και πλήθος κόσμου κατηφορίζουν προς την παραλία όπου στην κεντρική πλατεία γίνεται τρικούβερτο γλέντι. 

   Στην Κατούνα κάθε χρόνο ετοιμάζονται άρματα τα οποία ξεκινάνε από το σχολείο και καταλήγουν στην κεντρική πλατεία με μουσική και ξεφάντωμα. 

    Στη Βόνιτσα την έναρξη του καρναβαλιού την κάνουν οι μαθητές όλων των βαθμίδων εκπαίδευσης το απόγευμα της τσικνοπέμπτης ξεκινώντας την αποκριάτικη παρέλασή τους διασχίζοντας όλη την πόλη και καταλήγουν στην κεντρική πλατεία της Βόνιτσας για χορό και ξεφάντωμα. 
      Την Καθαρά Δευτέρα στην Βόνιτσα πριν την έναρξη του Γληγοράκη πλήθος κόσμου από όλα τα χωριά και όμορους νομούς μαζεύονται στην παραλία όπου έχουν την ευκαιρία να δοκιμάσουν τοπικά παραδοσιακά προϊόντα και μοιράζονται τα παραδοσιακά εδέσματα της ημέρας (χαλβάς, λαγάνες). Σ
το τέλος κάθε παρέλασης σε όλα τα τοπικά διαμερίσματα προσφέρονται αναψυκτικά, κεράσματα, λαγάνες και χαλβάς. 

Το Δ.Σ. αφού άκουσε την εισήγηση του Προέδρου και μετά από συζήτηση. 
Ομόφωνα αποφασίζει
 Εγκρίνει τη δαπάνη και διαθέτει τις πιστώσεις ως εξής:
........................
Για το τοπικό διαμέρισμα Βόνιτσας διαθέτει πίστωση 6.998,08 ευρώ υπό τον Κ.Α. 15-6474.001 με αριθμό Π.Α.Υ. Α-1/2016 και οι εργασίες διαμορφώνονται ως εξής: 

-Αναθέτει την ηχητική κάλυψη στη Βόνιτσα στον Κτίστη Παναγ. έναντι του ποσού των 975,60 ευρώ καθαρού ποσού και 224,40 ευρώ Φ.Π.Α. 1.200,00 ευρώ σύνολο. 
-Αναθέτει την προμήθεια αποκριάτικων ειδών στον Μελά Ιωάννη έναντι του ποσού των 813,00 ευρώ καθαρού ποσού και 187,00 ευρώ Φ.Π.Α. 1.000,00 ευρώ σύνολο. 
-Αναθέτει την προμήθεια λαγάνων στη Βόνιτσα στον Παναγιώτης και Ευάγγελος Προδρομίτης Ο.Ε. έναντι του ποσού των 199,12 ευρώ καθαρού ποσού και 25,89 ευρώ Φ.Π.Α. 225,01 ευρώ σύνολο. 
-Αναθέτει την προμήθεια λαγάνων στο Θύρρειο στην Τσόλη Ελένη έναντι του ποσού των 110,62 ευρώ καθαρού ποσού και 14,38 ευρώ Φ.Π.Α. 125,00 ευρώ σύνολο. 
Αναθέτει την προμήθεια λαγάνων στα Παλιάμπελα στον Λύτρα Ιωάννη έναντι του ποσού των 100,00 ευρώ καθαρού ποσού και 13,00 ευρώ Φ.Π.Α. 113,00 ευρώ σύνολο. 
-Αναθέτει την φωτιστική κάλυψη στο Μοναστηράκι στον Κτίστη Παναγ. έναντι του ποσού των 500,00 ευρώ καθαρού ποσού και 115,00 ευρώ Φ.Π.Α. 615,00 ευρώ σύνολο. 
-Αναθέτει την ηχητική κάλυψη στο Μοναστηράκι στον Κτίστη Παναγ. έναντι του ποσού των 568,29 ευρώ καθαρού ποσού και 130,71 ευρώ Φ.Π.Α. 699,00 ευρώ σύνολο. 
-Αναθέτει την προμήθεια αποκριάτικων ειδών στον Διαμαντόπουλο Θεόδ. Μαρίνο έναντι του ποσού των 1.347,15 ευρώ καθαρού ποσού και 309,85 ευρώ Φ.Π.Α. 1.657,00 ευρώ σύνολο.
-Αναθέτει την προμήθεια ειδών παντοπωλείου στον Τσιτουρίδη Ι. & Κ. Ο.Ε. έναντι του ποσού των 1.109,00 ευρώ καθαρού ποσού και 255,07 ευρώ Φ.Π.Α. 1.364,07 ευρώ σύνολο. 
........................

Για το τοπικό διαμέρισμα Παλαίρου διαθέτει πίστωση 3.998,38 υπό τον Κ.Α. 15- 6474.002 με αριθμο Π.Α.Υ. Α-2/2016 και οι εργασίες διαμορφώνονται ως εξής: 
-Αναθέτει την ηχητική κάλυψη στον Κτίστη Παναγ. έναντι του ποσού των 975,61 ευρώ καθαρού ποσού και 224,39 ευρώ Φ.Π.Α. 1.200,00 ευρώ σύνολο. 
-Αναθέτει την προμήθεια παραδοσιακών στολών στον Μελά Ιωάννη έναντι του ποσού των 1.211,00 ευρώ καθαρού ποσού και 278,53 ευρώ Φ.Π.Α. 1.489,53 ευρώ σύνολο. 
-Αναθέτει την προμήθεια σερπαντίνων, κομφετί κλπ στον Τίκο Δημήτριο έναντι του ποσού των 495,00 ευρώ καθαρού ποσού και 113,85 ευρώ Φ.Π.Α. 608,85 ευρώ σύνολο. 
-Αναθέτει την προμήθεια ειδών παντοπωλείου στην Σταμούλη Χ. Παρασκεύη έναντι του ποσού των 569,11 ευρώ καθαρού ποσού και 130,89 ευρώ Φ.Π.Α. 700,00 ευρώ σύνολο. 
.......................................

Για το τοπικό διαμέρισμα Κατούνας διαθέτει πίστωση 2.000,00 υπό τον Κ.Α. 15- 6474.003 με αριθμο Π.Α.Υ. Α-3/2016 και οι εργασίες διαμορφώνονται ως εξής:
-Αναθέτει την ηχητική κάλυψη στην Λαμπρινή Φώτ. Λύσσαρη έναντι του ποσού των 500,00 ευρώ καθαρού ποσού και 115,00 ευρώ Φ.Π.Α. 615,00 ευρώ σύνολο. 
-Αναθέτει την προμήθεια αποκριάτικων ειδών στον Μελά Ιωάννη έναντι του ποσού των 813,00 ευρώ καθαρού ποσού και 187,00 ευρώ Φ.Π.Α. 1.000,00 ευρώ σύνολο. 
-Αναθέτει την προμήθεια ειδών παντοπωλείου στον Καρύδα Αθ. Στυλιανός έναντι του ποσού των 189,01 ευρώ καθαρού ποσού και 43,47 ευρώ Φ.Π.Α. 232,48 ευρώ σύνολο. 
-Αναθέτει την προμήθεια λαγάνων στον Κάτρη Παναγιώτη Α. έναντι του ποσού των 134,97 ευρώ καθαρού ποσού και 17,55 ευρώ Φ.Π.Α. 152,52 ευρώ σύνολο. 

Η απόφαση αυτή πήρε τον αριθμό 4/2016. 
Γι αυτό γράφτηκε το παρών πρακτικό και υπογράφεται:
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΑΚΗΣ 
Η ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ ΛΑΜΠΡΗ ΝΕΚΤΑΡΙΑ 
Υπογραφές 
ακριβές φωτοαντίγραφο

11 σχόλια:

  1. Μετα το καρναβαλι
    θα βγει στην επιφανεια
    ολο το μαυρο χαλι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. παλιοτερα καταλαβαινω να γινονταν αυτα οταν υπηρχαν χρηματα.σημερα στην κριση αν προσθεσουμε στα οσα λενε και τους χαλβαδες κλπ της καθαρης δευτερας τα καρβουνα,τις πρατινες,τις ξυλουργικες εργασιες στα αρματα,τις μπογιες τα εξοδα γινονται κυρ παντελη 20-25 χιλ ευρω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΣΤΟΝ ΒΛΑΧΙΚΟ ΓΑΜΟ ΤΗΝ ΔΑΠΑΝΗ ΤΩΝ ΚΛΑΡΙΝΩΝ;ΒΑΛΕ 1000 ΑΚΟΜΑ ΒΑΛΕ ΚΑΙ 1000 ΗΜΕΡΟΜΙΣΘΙΑ ΕΡΓΑΤΩΝ ΒΑΛΕ ΚΑΙ 5000 ΓΙΑ ΤΑ ΑΡΜΑΤΑ ΚΑΙ ΕΧΟΥΜΕ ΝΑ ΛΕΜΕ .....ΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΩΡΕΕΣ ΣΑΝ ΤΟ ΡΕΜΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ρε παιδιά το καταλαβαίνω να γίνουν κάποιες εκδηλώσεις αλλά έλεος δεν έχετε τσίπα. Υπάρχουν οικογενειες που πεινάνε στην Παλαιρο .πως κοιμάστε το βράδυ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολλοί συνδημότες πεινάνε, δεν έχουν τα βασικά . Που ζείτε εκεί στο Δήμο; Τη δική σας φτώχεια πριν λίγα χρόνια την ξεχάσατε δυστυχώς. Τώρα γίνατε τα νέα τζάκια. Ντροπή σας να ξοδεύετε τόσα χρήματα σε καιρούς απόλυτης φτώχειας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ουτε 60000€ δεν τους φτάνουν με αυτες τις εκδηλώσεις .τα υπόλοιπα θα κοπούν αλλου και δεν θα φαίνονται .πχ βλάχικος γάμος ,άρματα ,εινσι πολυ περισοτερα τα λεφτά .ντροπη για τετοια εποχή .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Σεβαστείτε το Δημόσιο χρήμα. Έχετε θρασεύσει εντελώς. Ντροπή σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Από τη διαύγεια του Κέντρου Κοινωνικής Μέριμνας και Ανάπτυξης του Δήμου Ακτίου _ Βόνιτσας έχουμε: για τις περσινές (2015) αποκριάτικες εκδηλώσεις στο ΤΔ Παλαίρου πληρώσαμε στο κ Κτίστη Παναγιώτη

    1) Για Φωτιστική κάλυψη 738,00 ευρώ !!! , ένταλμα πληρωμής 17Γ με ημερομηνία 23/3/2015. Τι χρειάζονταν η φωτιστική κάλυψη ; Την ημέρα δεν γίνονται οι εκδηλώσεις;

    2) Για την ηχητική κάλυψη 1107,00 ευρώ !!! , ένταλμα πληρωμής 18Γ με ημερομηνία 23/3/2015. Συνολικά 1845 ευρώ!!! εισέπραξε για μερικές ώρες δουλειά ο προαναφερθείς φυσικά με απευθείας ανάθεση και με άγνωστο τρόπο πως καθορίζονται αυτές οι υπερβολικές τιμές.

    Φέτος θα εισπράξει για την ηχητική κάλυψη διαρκείας μερικών ωρών το ποσό των 1200 ευρώ !! πάλι με απευθείας ανάθεση και με άγνωστο τρόπο πως καθορίζονται οι τιμές αυτές.
    Μετά τη γενική κατακραυγή δεν έχουμε φέτος δαπάνη για φωτιστική κάλυψη.
    Σημειώνω ότι 1200 ευρώ !! περίπου λαμβάνουν το μήνα καθαρά, δύο νεοδιοριζόμενοι δημόσιοι υπάλληλοι.

    Τα συμπεράσματα των Δημοτών.

    Πολύ σύντομα θα μάθετε τις περσινές (2015) δαπάνες για τις εκδηλώσεις συνολικά.

    ΠΡΟΤΑΣΗ : Να αγοράσει ο Δήμος δικά του μηχανήματα και στις τρείς Δημοτικές Ενότητες για την κάλυψη των εκδηλώσεων του . Να πληρώνεται υπερωριακά ο ηλεκτρολόγος του Δήμου που θα δουλεύει.
    Κώστας Θ Τριαντακωνσταντής
    Μαθηματικός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Είστε θρασυστατοι. Γνωρίζεται ότι μαζεύονται τρόφιμα και γάλατα συνεχώς και δίνονται σε οικογένειες που δυσκολεύομαι? Το ξέρετε οι υπάρχουν παιδιά που πάνε χωρίς μπουφαν το καταχείμωνο στο δημοτικό? Που μαζεύουν τα ληγμένα από τα σούπερ μάρκετ? ? ΝΑΙ ΣΤΟ ΔΉΜΟ ΜΑΣ. Μαζεύτηκε λίγο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πληρώσατε και τον γάιδουρο –μπέμπη; μπράβο σας…………….

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. χα χα χα ήχος και φως οι εκδηλώσεις φως το καταμεσήμερο άξιος ο ιδιώτης 2.000 για λίγες ώρες ενω το μεροκάματο είναι 20 ευρώ και το μηνιάτικο 500 4 μήνες σε λίγες ώρες και όλα αυτά 5-6 φορές τον χρόνο σε όλες τις εκδηλώσεις άξιος άξιος
    Πάνο γερά παρτούς τα λεφτά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο