Παρασκευή 8 Οκτωβρίου 2021

Έγκριση συγκριτικού πίνακα της μελέτης για την παράκαμψη της Μπαμπίνης και του Αρχοντοχωρίου. Κουβαράς - Μπαμπίνη - Αετός - Αρχοντοχώρι - Μύτικας, ένα πολύ σημαντικό οδικό έργο για το Ξηρόμερο.

Πρόχειρη αποτύπωση παράκαμψης Αρχοντοχωρίου, όπου τα 2,5 χιλιόμετρα θα γίνουν 320 μέτρα.

Σας ενημερώνουμε σήμερα, ότι προχωράει η ολοκλήρωση της εκπόνησης της μελέτης για την παράκαμψη της Μπαμπίνης και του Αρχοντοχωρίου, κόστους 70.624,42 €, κατόπιν εγκρίσεως του συγκριτικού πίνακα από την Δ/νση Τεχνικών Έργων Π.Ε. Αιτ/νίας της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας (δείτε εδώ)......
Το Σεπτέμβριο του 2019 σας ενημερώσαμε για την ολοκλήρωση της δημοπρασίας (προσωρινός ανάδοχος, δείτε εδώ), ο οποίος τον Νοέμβριο του 2019 ανακηρύχτηκε και οριστικός ανάδοχος της μελέτης: «ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ, ΓΕΩΤΕΧΝΙΚΗ, ΤΟΠΟΓΡΑΦΙΚΗ, ΟΔΟΠΟΙΙΑΣ ΚΑΙ ΥΔΡΑΥΛΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ ΤΗΣ Ν.Ε.Ο ΚΟΥΒΑΡΑ - ΑΣΤΑΚΟΥ ΜΕ ΤΗΝ Ε.Ο 30 ΜΠΑΜΠΙΝΗΣ - ΜΥΤΙΚΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΚΑΜΨΗ ΑΡΧΟΝΤΟΧΩΡΙΟΥ Π.Ε ΑΙΤ/ΝΙΑΣ», προϋπολογισμού 74.000 €.
Μετά την παράδοση τον Αύγουστο του 2018 του οδικού τμήματος 9,2 χιλιομέτρων Κουβαράς - Μπαμπίνη (δείτε εδώ), σας ενημερώσαμε ότι η πολιτική βούληση της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας, ήταν να συνεχιστεί αυτός ο δρόμος προς Αετό, Αρχοντοχώρι και Μύτικα.


Μάλιστα αυτή η βούληση εκφράστηκε έμπρακτα τον Αύγουστο του 2018 από την προηγούμενη Περιφερειακή Αρχή, με την έγκριση ένταξης στο Τεχνικό Πρόγραμμα, του έργου για τη συντήρηση της επαρχιακής οδού Μπαμπίνη - Αετός - Αρχοντοχώρι - Μύτικας, προϋπολογισμού 3.000.000 € και της μελέτης για την παράκαμψη της Μπαμπίνης και του Αρχοντοχωρίου, προϋπολογισμού 74.400 €.
Η νέα Περιφερειακή Αρχή σε αυτό το θέμα, ακολούθησε την ίδια πορεία και έτσι η υπόθεση προχώρησε.
Με το πέρας αυτής της μελέτης, θα πρέπει η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας να χρηματοδοτήσει τα δύο αυτά έργα ΑΜΕΣΑ, εντάσσοντας τα στο Τεχνικό Πρόγραμμα.
Η οδική σύνδεση με την Ιόνια Οδό είναι ένα έργο πνοής, που θα βγάλει επιτέλους τον Μύτικα και την Αλυζία από την απομόνωση και θα δημιουργήσει όλες εκείνες τις συνθήκες για την ανάπτυξη μίας περιοχής, πολύ προνομιούχας και με εξαιρετικές προοπτικές, που σήμερα δυστυχώς είναι απομονωμένη και καθόλου δεν έχει ωφεληθεί από την παράδοση της Ιόνιας Οδού.
Το συγκεκριμένο οδικό έργο Κουβαράς - Μπαμπίνη - Αετός - Αρχοντοχώρι - Μύτικας, μαζί με το έργο της οδικής σύνδεσης του Αστακού και του Πλατυγιαλίου με την Ιόνια Οδό, είναι τα δύο οδικά έργα που η νέα δημοτική αρχή τα έχει βάλει σε απόλυτη και στην υψηλότερη προτεραιότητα και διεκδικεί να προχωρήσουν σε αγαστή συνεργασία με τα Υπουργεία και την Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας.
Είναι τα δύο οδικά έργα που θα βγάλουν τον Δήμο Ξηρομέρου από την απομόνωση και θα αλλάξουν τις αναπτυξιακές προοπτικές της περιοχής μας.




Πρόχειρη αποτύπωση παράκαμψης Μπαμπίνης, όπου τα 5 χιλιόμετρα θα γίνουν 1,7 χιλιόμετρα.

mytikaspress

10 σχόλια:

  1. Απλά και κατανοητά. Άλλο ένα έργο Κατσιφάρα - Γαλούνη. Ξεκίνησε το 2018. Βρέθηκαν τα χρήματα και εγκρίθηκαν για να γίνει η μελέτη.
    Από Τον μάιο του 2019 επί των Κατσιφάρα -Γαλούνη, δημοπρατήθηκε η μελέτη και βγήκε ο ανάδοχος το Ιούλιο του 2019.
    Από τότε έχουν περάσει δύο χρόνια και είναι ακόμα στη μελέτη? Είναι αυτό ύψιστη προτεραιότητα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Με τον δρόμο αστακός-μπαμπήνη θα ασχοληθεί κανείς? Πρωτεύων επαρχιακός και είναι ότι χειρότερο υπάρχει. Ειδικά η διαδρομή Βασιλόπουλο-αστακος είναι το μεγάλο χάλι. Διαπλάτυνση με πεζοδρόμιο λέγεται η λύση. Χθές. όχι άμα πεθάνουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μην τρέχεις με 130 σε αυτό το δρόμο αν δε θες να πεθάνεις.Απλά τα πράγματα

      Διαγραφή
  3. ΦΙΛΕ ΞΗΡΟΜΕΡΗΤΗ 11.23μμ ΜΑΘΕ ΠΡΩΤΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΧΑΡΑΓΜΕΝΟΣ Ο ΔΡΟΜΟΣ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟ-ΑΣΤΑΚΟΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΚΑΝΕ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ,ΕΚΤΟΣ ΕΑΝ ΕΙΣΑΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΠΕΡΝΑΝΕ ΜΕ 120 ΧΙΛ.ΚΑΙ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΤΡΕΧΕΙΣ ΜΕ ΠΟΙΟ ΜΕΓΑΛΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΤΗ ΜΑΓΚΙΑ ΣΟΥ,Ο ΔΡΟΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΑΞΕΙ ΑΛΛΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΑΘΟΥΜΕ ΟΤΙ ΜΕΣΑ ΣΕ ΚΑΤΟΙΚΗΜΕΝΕΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΤΟ ΟΡΙΟ ΕΙΝΑΙ 30 ΧΙΛ. ΦΙΛΕ ΣΥΝΔΗΜΟΤΗ,ΑΛΛΑ ΒΛΕΠΕΙΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΥΝΗΔΗΣΗ ΚΑΙ ΤΡΕΧΟΥΜΕ ΛΕΣ ΚΑΙ ΘΑ ΧΑΣΟΥΜΕ ΤΟ ΚΑΡΑΒΙ ΚΑΛΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι ένταξη είναι ο δρόμος? Από πλάτος η από ποιότητα? Λείπουν και τα δύο. Μην με περνάς για γκαζάκια κάτοικος είμαι που με ενοχλεί το γεγονός της αναισθησίας των κατοίκων να κλείνουν τα πεζοδρόμια και να τα κάνουν αυλές με μάντρες, και να παρκάρουν τα αμάξια τους στον δρόμο. Μάθε πώς ο δρόμος έχει πλάτος δεκαπέντε μέτρα μέσα στα χωριά, και η άσφαλτος έχει πλάτος πέντε. Πονάει ε?

      Διαγραφή
    2. 10:09 γκρέμα την μάντρα σου και βάλε την στα πραγματικά σου όρια για να είναι ένταξη ο δρόμος!

      Διαγραφή
  4. Να δούμε πότε θα θα φτιάξετε 5 χιλιόμετρα χωματόδρομο ΒΛΥΖΙΑΝΑ-ΑΕΤΟ κρατάτε αποκλεισμένο ένα χωργιο το 2021 για 5 χλμ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ποσό πονατε που προχωράνε ολα τα θέματα στο ξηρομερο; Κλαψτε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Και πού να δείτε φυτείες κατούναΟύτε τρακτέρ δεν περνάει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Γαλούνη δώσε πόνο. Δύο χρόνια μόνο δικά σου έργα. Δεν μπορούν να βρουν δικαιολογίες. Κιχ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο