Παρασκευή 22 Οκτωβρίου 2021

Τριετές επαγγελματικό συμβόλαιο υπέγραψε ο 17χρονος Αγρινιώτης Θάνος Προδρομίτης.


      Η Π.Α.Ε. Παναθηναϊκός πίστη στο πλάνο που έχει για την αξιοποίηση των νεαρών ποδοσφαιριστών του συλλόγου προχώρησε στην υπογραφή επαγγελματικού συμβολαίου με ένα ακόμα δικό της παιδί.

Ο λόγος για τον "μαέστρο" της πράσινης άμυνας ,17χρονο Θάνο Προδρομίτη ,ο οποίος την Τρίτη βρέθηκε στα γραφεία της ΠΑΕ και  υπέγραψε το πρώτο του επαγγελματικό συμβόλαιο διάρκειας τριών χρόνων.  

H ανακοίνωση της ΠΑΕ

"Η ΠΑΕ Παναθηναϊκός ανακοινώνει την υπογραφή του πρώτου επαγγελματικού συμβολαίου με τον Θανάση Προδρομίτη. Ο Έλληνας αμυντικός υπέγραψε συμβόλαιο έως το καλοκαίρι του 2024.

Ο Προδρομίτης γεννήθηκε στο Αγρίνιο στις 29 Φεβρουαρίου 2004 και βρίσκεται στην ακαδημία του Παναθηναϊκού από το 2018. Αγωνίζεται στην Κ19 του Τριφυλλιού στη θέση του κεντρικού αμυντικού.

Τον συγχαίρουμε και του ευχόμαστε υγεία και επιτυχίες με το σύλλογο".

Μαζί με τον Προδρομίτη υπέγραψαν και οι Μπιλάλ (γεννημένος στις 21/11/2003), Γιώργος Κυριόπουλος (γεννημένος στις 24/08/2004), Λεάντρο Φρόκου (γεννημένος στις 03/09/2003), Κωστάς Βολάκης (γεννημένος στις 22/10/2004), Θανάσης Νταμπίζας (γεννημένος στις 26/05/2004) Γιώργος Παυλάκης (γεννημένος στις 03/07/2003), Δημήτρης Κωστόπουλος (γεννημένος στις 26/02/2003) και Δημήτρης Πιτσώτης (γεννημένος στις 18/02/2005)


Πανευτυχής για το συμβόλαιο ο Προδρομίτης! 

Στις πρώτες του δηλώσεις μετά την υπογραφή του συμβολαίου του ο Θάνος Προδρομίτης ανέφερε :

"Η υπογραφή του πρώτου μου επαγγελματικού συμβολαίου είναι μεγάλη μου τιμή και ήταν ένας από τους στόχους μου ο οποίος έγινε πραγματικότητα. Θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους όσους συνέβαλαν σε αυτό, από τους συμπαίκτες και τους προπονητές μου μέχρι την διοίκηση του Παναθηναικού που δείχνει την εμπιστοσύνη στο πρόσωπο μου. Επίσης θα ήθελα να ευχαριστήσω την οικογένεια μου αλλά και τους υπόλοιπους ανθρώπους που είναι στο πλευρό μου και με στηρίζουν καθημερινά.

 Εύχομαι σε όλους μας μια καλή σεζόν με υγεία και θα προσπαθήσω να βελτιωθώ όσο γίνετε περισσότερο για να βοηθήσω την ομάδα μου.!"

Διαβάστε περισσότερα στο  vimapoliti.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο