Σάββατο 9 Οκτωβρίου 2021

Το Δ.Σ. του Συλλόγου Γονέων Λυκείου Αστακού, συμπαρίσταται και στέκεται αλληλέγγυο στους εκπαιδευτικούς που απεργούν τη Δευτέρα 11 Οκτώβρη.


Το Υπουργείο Παιδείας εξακολουθεί να μας εκπλήσσει δυσάρεστα, και πλέον μας κάνει ξεκάθαρες τις προθέσεις του με το νέο νόμο για την αξιολόγηση της σχολικής μονάδας, ότι δε νοιάζεται για την αναβάθμιση του εκπαιδευτικού έργου όπως ισχυρίζεται, αλλά για την μεθοδευμένη κατηγοριοποίηση των σχολείων σε καλά και κακά δημιουργώντας έτσι κι άλλες ανισότητες,κι άλλες αδικίες και ακόμη μεγαλύτερο άγχος για τα παιδιά μας.......

Ξέρουμε ότι η αξιολόγηση που ευαγγελίζονται δεν είναι υπέρ των παιδιών μας, αλλά κατά του δημόσιου σχολείου, που για να μπορέσει να επιβιώσει θα ψάχνει να βρει χορηγούς και εμείς θα βάλουμε ακόμη πιο βαθιά το χέρι στην τσέπη για τη μόρφωση των παιδιών μας.

Είναι η συνέχεια της Τράπεζας θεμάτων και της ΕΒΕ (ελάχιστης βάσης εισαγωγής) που στόχο έχει τον αποκλεισμό από τη μόρφωση των πολλών και την αναγωγή της παιδείας σε εμπόρευμα το οποίο θα αγοράζουμε από τα ιδιωτικά κολέγια τα συμφέροντα των οποίων υπερασπίζεται το Υπουργείο.

Προσπαθούν, με παραπληροφόρηση, με ΜΜΕ σε εντεταλμένη υπηρεσία και με θεωρίες κοινωνικού αυτοματισμού, να στρέψουν τους γονείς, ενάντια στους καθηγητές, τους καθηγητές ενάντια στους μαθητές για να μας αποπροσανατολίσουν για το ποιος είναι ο πραγματικός υπεύθυνος, που δεν είναι κανείς άλλος από την ανάλγητη εκπαιδευτική τους πολιτική, η οποία έχει αξιολογηθεί από όλους μας ως αποτυχημένη. Με σχολεία παμπάλαια, με έλλειψη εργαστηρίων, με πολλές ελλείψεις σε εκπαιδευτικό προσωπικό,με άθλιες υλικοτεχνικές υποδομές, που ακόμη και γι αυτές πληρώνουμε εμείς οι γονείς δεν μπορεί να υπάρξει αναβαθμισμένη και ουσιαστική παιδεία.

Για εμάς του γονείς, τα παιδιά μας, είναι ό,τι πολυτιμότερο έχουμε και κάνουμε τα πάντα, θυσιάζουμε τα πάντα για να μπορέσουμε να τους δώσουμε την καλύτερη δυνατή μόρφωση, το καλύτερο δυνατό μέλλον. Κάθε τους άγχος είναι και δικό μας, κάθε τους επιτυχία είναι για εμάς ένας λόγος να καμαρώνουμε και να δακρύζουμε από συγκίνηση. Δε θα αφήσουμε λοιπόν κανέναν να τους στερήσει τα όνειρά τους, κανέναν να τους κόψει τα φτερά τους. Γι αυτό το λόγο είμαστε πλάι στην εκπαιδευτική κοινότητα, στους εκπαιδευτικούς του δημόσιου σχολείου και δηλώνουμε ότι θα σταθούμε αρωγοί σε κάθε αγώνα για ουσιαστική δημόσια και δωρεάν εκπαίδευση.


ΓΙΑ ΤΟ Δ.Σ. ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΓΟΝΕΩΝ ΛΥΚΕΙΟΥ ΑΣΤΑΚΟ

   Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                 Η ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

ΕΥΣΤΑΘΙΑ ΤΕΖΑ                         ΑΙΜΙΛΙΑ ΠΑΠΑΣΤΑΜΟΥ

15 σχόλια:

  1. Ομολογία καθηγητή σε φίλο, έχω να ενημερωθώ κ να διαβάσω πριν μπω στην τάξη να κάνω μάθημα πάνω από 12 χρόνια,υπάρχουν και τα φροντιστήρια,κάνει απεργία να μην αξιολογηθεί γιατί μπορεί να είναι ο ίδιος τούβλο αλλά βαθμολογεί_αξιολόγει τα παιδιά μας αγαπητοί του Συλλόγου, ο σκοπός ίδρυσης του Συλλόγου ήταν να εκπροσωπήτε τους μαθητές.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γιατί κ τι φοβούνται να αξιολογηθουν, μετά μουρμούρισε ότι δεν γίνεται καλό μάθημα κ δεν περνάνε πανεπιστήμιο χωρίς να πάνε φροντιστήρια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Με όλο το σεβασμό για ένα σύλλογο που ο λόγος ύπαρξης του (καταστατικά) είναι η αγωνία και το ενδιαφέρον για το μέλλον των παιδιών των μελών του, αλλά...
    1) Δημοσιοποιειτε μια ανακοίνωση για να εκφράσετε τη συμπαράσταση σας στους εκπαιδευτικούς του Λυκείου Αστακού που απεργουν ενάντια στην αξιολόγηση των. Αυτοί έτσι έκριναν, έτσι πράττουν. Εσάς τι σας ενοχλεί η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών (πάσης φύσεως); Σε τι ακριβώς δε συμφωνείτε;Θεωρειτε κακή ή περιττή την αξιολόγηση των; Είναι κακό δηλαδή οι δάσκαλοι των παιδιών σας να προσπαθησουν να γίνουν καλύτεροι, μέσα απ αυτή; Αυτοί δεν αξιολογούν τα παιδιά σας, και είστε- με το χέρι στην καρδιά- σίγουροι ότι αυτή η αξιολόγηση των παιδιών σας είναι πάντα αντικειμενική;
    Εσάς τους γονείς δεν σας αξιολογούν στη η για τη δουλειά σας, οποια και αν είναι αυτή, ενίοτε δε σας επιβραβεύουν αν είστε καλοί με προαγωγή ή αύξηση του μισθού σας; Εσείς δεν αξιολογειτε τους γύρω σας; Γιατί οι εκπαιδευτικοί να είναι έξω απ αυτό;
    2) Ξέρετε, λέτε, ότι η αξιολόγηση δεν είναι υπέρ των παιδιών σας, αλλά κατά του Δημοσίου Σχολείου.. Αλήθεια πως το τεκμηριωνετε αυτό; Από που και με ποια στοιχεία το ξέρετε;
    3) Κανένας δεν ισχυρίζεται ότι τα Σχολεία μας (όλων των βαθμίδων) δεν έχουν προβλήματα. Αλλά τι σχέση έχει η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών με αυτά;Τα κανει χειρότερα ή αφού υπάρχουν προβλήματα να λείπει η αξιολόγηση;
    4) Γιατί έχετε την αίσθηση ότι όλοι είναι εναντίον σας; Και καλά τα ΜΜΕ,σε εντεταλμένη υπηρεσία...Να το δεχτώ. Η δικαιοσύνη που έκρινε παράνομες και καταχρηστικές τις απεργίες των εκπαιδευτικών, σε εντεταλμένη υπηρεσία και αυτή;Τα 6000 σχολεία πανελλαδικά -τα μισά σχεδόν από το σύνολο-που δέχτηκαν την αξιολόγηση και υπέβαλαν πλήρεις φακέλους και αυτά "εν υπηρεσία";Το σύνολο σχεδόν των Ευρωπαϊκών χωρών που έχει εδώ και χρόνια, αξιολόγηση των εκπαιδευτικών τους;Η συντριπτική πλειοψηφία των ερωτηθέντων στις δημοσκοπήσεις, που συμφωνεί με την αξιολόγηση;
    Τελειώνοντας,να σας πω , εντελώς καλοπροαίρετα και πάντα με το σεβασμό που στην αρχή εκδήλωσα ότι θα ήταν καλύτερα κατά τη γνώμη μου, αντί να ανεβάζετε ανακοινώσεις που σας ετοιμάζουν άλλοι, να κάνετε μια ημερίδα με αυτό το θέμα (την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών) με ομιλητές και από τα δύο μέρη και να αφήσετε τον κόσμο να βγάλει τα συμπεράσματά του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΤΑ ΠΟΛΥΤΙΜΑ ,ΟΠΩΣ ΑΝΑΦΕΡΕΤΕ ΠΑΡΑΠΑΝΩ, ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΠΟΣΟ ΘΑ ΤΑ ΩΦΕΛΗΣΕΙ Η ΕΝ ΛΟΓΩ ΑΠΕΡΓΙΑ? ΑΠΕΝΑΝΤΙΑΣ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΜΑΣ ΤΟ ΚΑΛΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ.ΚΙ ΑΥΤΟ ΘΑ ΗΤΑΝ: ΠΑΡΑ ΤΙΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΠΟΥ ΠΡΟΚΥΠΤΟΥΝ ΝΑ ΔΟΥΝ ΤΟΥΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΤΟΥΣ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ Ο,ΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΜΠΟΡΟΥΝ.ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΙΚΟ.ΕΝΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ.ΥΠΟΔΟΜΕΣ, ΚΤΙΡΙΑ ΚΑΙ ΚΟΥΡΑΦΕΞΑΛΑ.ΑΣ ΘΥΜΗΘΟΥΜΕ ΤΙΣ ΕΛΛΕΙΨΕΙΣ ΠΟΥ ΕΙΧΑΝ ΚΑΠΟΤΕ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ.ΔΕΝ ΛΕΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΖΗΤΑΜΕ ΤΗΝ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΠΛΕΟΝ ΜΕ ΑΠΕΡΓΙΑ ΒΡΕ ΑΔΕΛΦΕ.ΑΛΛΑ ΜΕ ΘΕΣΗ ΚΑΘΗΚΟΝΤΟΣ ΚΑΙ ΕΥΘΥΝΗΣ ΑΚΟΜΗ ΚΙ ΟΤΑΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ.ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΜΑΓΚΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Το νομοσχέδιο για την εκπαίδευση που έχει ψηφίσει η κυβέρνηση δεν αφορά μόνο την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών. Όταν μιλάει για αυτόνομα σχολεία εννοεί να βρίσκουν μόνοι τους οι διευθυντές χρηματοδότες. Λέει να αναλάβουν οι δήμοι τους διορισμούς των εκπαιδευτικών. Καταλαβαίνετε τι έχει να γίνει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Με τις απεργίες των εκπαιδευτικών κάνουν τα παιδιά μας αγγλικά, γαλλικά, γυμναστική, εικαστικά, θεατρική αγωγή , πληροφορική από ειδικούς εκπαιδευτικούς. Και η πλειοψηφία των εκπαιδευτικών κάνουν τη δουλειά τους με αίσθημα ευθύνης. Αυτό δε σημαίνει πως δεν έχουν δικαίωμα να κάνουν απεργία. Είμαι εκπαιδευτικός και θα χάσω 90 ευρώ για μία μέρα απεργίας. Δε γίνονται με ελαφριά καρδιά οι απεργίες τώρα πια ή μόνο για αντιπολίτευση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΕΡΩΤΗΣΗ ΠΡΟΣ ΤΟΝ Κ. 4.16:ΛΕΤΕ ΓΙΑ ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΑΠΕΡΓΙΑΣ ΘΑ ΧΑΣΕΤΕ 90 €.ΔΗΛΑΔΗ ΤΟ ΗΜΕΡΟΜΙΣΘΙΟ ΣΑΣ ΑΝΕΡΧΕΤΑΙ ΣΕ 90 €? ..
    ΕΤΣΙ ΒΕΒΑΙΑ. ΜΕ ΤΕΤΟΙΕΣ ΑΠΟΔΟΧΕΣ ΕΧΕΤΕ ΠΕΡΙΘΩΡΙΟ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΤΕ ΜΙΑ ΜΕΡΑ ,ΔΗΛΩΝΟΝΤΑΣ ΑΠΕΡΓΙΑ ,ΔΗΛΩΝΟΝΤΑΣ Μ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΑΔΙΚΗΜΕΝΟΣ ΚΙ ΑΠΟ ΠΑΝΩ.ΚΑΚΟΠΛΗΡΩΜΕΝΟΣ, ΑΠΕΙΛΟΥΜΕΝΟΣ.ΑΗ ΜΩΡΕ, ΛΙΓΟ ΦΙΛΟΤΙΜΟ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αλληλέγγυοι στην αμορφωσιά και στην ήσσονα προσπάθεια. Αντί να είστε μπροστάρηδες στην αξιολόγηση για βελτιωθεί το επίπεδο διδασκόντων και μαθητών διαμαρτύρεστε για την αξιολόγηση. Εδώ ταιριάζει το μ' όποιον δάσκαλο καθίσεις τέτοια γράμματα θα μάθεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αγαπητέ 12.28
    Η "ομολογία" του καθηγητή σε φίλο σας είναι τουλάχιστον αμφισβητήσιμη. Σας ενημερώνω ότι τα τελευταία 12 χρόνια, τα βιβλία, οι ύλες, ο τρόπος εξέτασης άλλαξαν δύο, τρεις ή και περισσότερες φορές σε κάποια αντικείμενα. Θέλετε να μας πείσετε ότι ο συγκεκριμένος δε γνώριζε καν την ύλη που δίδασκε;
    Σε κάθε περίπτωση καταθέτω την προσωπική μου εμπειρία. Διδάσκω 34 χρόνια,πέρασα από πολλά σχολεία και ανεξάρτητα από την "αποτελεσματικότητα" του καθενός από μας, μετριούνται στα δάχτυλα του ενός χεριού οι αδιάφοροι δάσκαλοι.Αντίθετα γνώρισα συναδέλφους με υπευθυνότητα, αγωνία και προσπάθεια να σταθούν δίπλα στα παιδιά και να βοηθήσουν όχι μόνο στο να κατακτήσουν οι μαθητές τους το γνωστικό αντικείμενο αλλά και να λύσουν προσωπικά και οικογενειακά προβλήματα,να ανοίξουν το μυαλό και τους ορίζοντές τους.

    Υ.Γ. Οι περισσότεροι πάντως διαβάζουμε ακόμα.
    Υ.Γ.2 Η περίφημη "αξιολόγηση" είναι μεγάλο θέμα που δεν αναπτύσσεται σε ένα σχόλιο.
    Σίγουρα δεν είναι αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου. Η διοργάνωση μιας ημερίδας είναι καλή πρόταση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. 1.Οι καθηγητές- και φυσικά και τα συνδικαλιστικά τους όργανα- δεν είναι ενάντιοι στην αξιολόγηση.Είναι ενάντιοι στο συγκεκριμένο νόμο που κατέβασε η κυβέρνηση μέσω της υπουργού. Ξέρετε αγαπητέ "Αλυζευ" ποια ήταν τα αποτελέσματα ερευνών σε σχολεία της Ευρώπης και της Αμερικής όπου εφαρμόστηκαν τυποποιημένα τεστ κλειστού τύπου για να μετρηθεί η αποτελεσματικότητα της διδασκαλίας; Οι δάσκαλοι ενδιαφέρονταν μόνο να πιάσουν οι μαθητές τους και το σχολείο καλή βαθμολογία και η εκπαιδευτική διαδικασία πήγε περίπατο. Τα παιδιά φυσικά δεν μάθαιναν τίποτα αλλά μπορούσαν να διαχειριστούν τα τυποποιημένα τεστ.Σκεφτείτε κάτι αντίστοιχο με τις εξετάσεις που δίνουμε για τα σήματα όταν θέλουμε να πάρουμε δίπλωμα. Μην επικαλείστε λοιπόν τα σχολεία του εξωτερικού. Καταρχάς δεν εφαρμόζουν όλα το ίδιο σύστημα αξιολόγησης.
    2.Το 75% των σχολείων τάχθηκε ενάντια στην αξιολόγηση.(Την περσινή χρονιά το 95%) Όχι ότι αυτό είναι επιχείρημα αλλά το αναφέρω επειδή γράψατε ότι τα μισά σχολεία συμφωνούν.
    Όσο για την "συντριπτική πλειοψηφία των ερωτηθέντων σε δημοσκοπήσεις" δεν το σχολιάζω.
    (Εννοώ τί ενημέρωση έχουν; Από τα ΜΜΕ που είναι σε "εντεταλμένη υπηρεσία".)
    3.Τελευταίο αλλά μείζονος σημασίας.Δεν πρόκειται μόνο για αξιολόγηση του εκπαιδευτικού.Πρόκειται για αξιολόγηση του σχολείου.Με βάση τα μαθησιακά αποτελέσματα που ενδεχομένως να κρίνουν τη χρηματοδότησή του.Εσείς τί λέτε; Τα παιδιά της επαρχίας έχουν τις ίδιες "ευκαιρίες" με τα παιδιά των βορείων προαστείων της Αθήνας;
    Με εκτίμηση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. είναι 90 ευρώ μικτά.
    οι εκπαιδευτικοι με 25 χρονια προυπηρεσια ο μισθος ειναι 1.100 ευρω καθαρά το μήνα. Εινσι πολλά ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Η θεσμοθέτηση του επιθεωρητή στην εκπαίδευση και των αξιολογήσεων έγινε το 1834!!!
    Για 150 χρόνια οι Έλληνες φαίνεται ότι λειτουργούσαν λάθος πάνω σ αυτό το θέμα και ΄ηρθε το σωτήριο έτος της προόδου 1982 όπου καταργήθηκε. Εμείς οι παλιότεροι δεν είχαμε ακούσει για καλά και κακά σχολεία. Κάθε χωριουδάκι είχε και το ΔΗΜΟΣΙΟ σχολείό του που γέννησαν χιλιάδες επιφανείς Έλληνες του πνεύματος και των επιστημών. Ας πήγαινε ο πλούσιος όπου ήθελε. Δικαίωμά του. Αλλά και ο φτωχός είχε το σχολειό του, είχε το δάσκαλό του, είχε το δικαίωμά του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ο καθένας μπορεί να ανατρέξει στον σχετικό νόμο περί αξιολόγησης εκπαιδευτικών και να ενημερωθεί σωστά! Ανακρίβειες δεν περνούν ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Δεν είναι ωραίο, αγαπητέ φίλε 2.13 μ.μ όσοι σχολιάζουν κάποια ανάρτηση, μετά να μπαίνουν σ έναν ( συνήθως αδιέξοδο) διάλογο μεταξύ τους.
    Επειδή όμως ασχολήθηκες αποκλειστικά με τον δικό μου σχόλιο, γι αυτό και απαντώ. Αλήθεια ή αρχική ανάρτηση του Συλλόγου, σε καλύπτει; Γιατί δε βλέπω να ασχολείσαι καθόλου μ αυτή!!! Αντίθετα, μας διαβεβαιωνεις ότι οι εκπαιδευτικοί και τα συνδικαλιστικά τους όργανα δεν αρνούνται την αξιολόγηση, αρνούνται το συγκεκριμένο νόμο κ.λ.π. Αυτή τη δικαιολογία την ακούω κάποιες δεκαετίες τώρα!!! Επειδή ακριβώς οι συνδικαλιστές αντιλαμβάνονται ότι δεν έχουν επιχειρήματα να εναντιωθούν στην αξιολόγηση, βρήκαν την "καραμέλα" της αντίθεσης στο" συγκεκριμένο νόμο". Από την άλλη μεριά οι εκάστοτε κυβερνήσεις φοβούμενες το πολιτικό κόστος δεν προχωρούσαν και η κατάσταση διαιωνιζονταν.Οταν λέω κυβερνήσεις, πλην ΣΥΡΙΖΑ βεβαίως, για τον οποίο θα θυμάσαι ότι "η αριστεία είναι ρετσινια" του π. υπουργού Μπαλτά και " η καριέρα είναι χολέρα" του συμβούλου του τότε πρωθυπουργού, Καρανικα. Τα εξ Αμερικής παραδείγματα, ειλικρινά δεν τα αντιλαμβάνομαι. Η αποτυχία των τεστ που αναφέρετε και που δίνουν τη δυνατότητα επιτυχίας από τυχαία επιλογή, έχουν απαξιωθεί παντού. Έκανε αυτό τους Αμερικανούς να μην έχουν αξιολόγηση των εκπαιδευτικών;
    Ασφαλώς και δεν έχουν όλα τα κράτη το ίδιο σύστημα αξιολόγησης. ΕΧΟΥΝ ΟΜΩΣ ΚΑΠΟΙΟ ΣΥΣΤΗΜΑ !!! Εμείς δεν έχουμε καθόλου !!!Ας ξεκινήσουμε λοιπόν με αυτό και στην πορεία οι τυχόν αστοχίες, διορθώνονται...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο