Τετάρτη 15 Ιανουαρίου 2020

Η πρώτη δήλωση της υποψήφιας Προέδρου της Δημοκρατίας

 Λίγα λεπτά μετά την γνωστοποίηση της πρότασης του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη, ήρθε και η πρώτη αντίδραση από την υποψήφια Πρόεδρο της Δημοκρατίας, κ. Αικατερίνη Σακελλαροπούλου.

Άκρως τιμητική, χαρακτήρισε η κ. Αικατερίνη Σακελλαροπούλου με δήλωσή της στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, την επιλογή του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη να την προτείνει εκ μέρους της κοινοβουλευτικής ομάδας της ΝΔ ως υποψήφια για το αξίωμα του Προέδρου της Δημοκρατίας.

Η κ. Σακελλαροπούλου τόνισε ότι «με την πρόταση αυτή τιμάται, στο πρόσωπό μου, τόσο η Δικαιοσύνη όσο και η σύγχρονη Ελληνίδα».
«Ευχαριστώ θερμά τον Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη για την άκρως τιμητική επιλογή να με προτείνει, εκ μέρους της κοινοβουλευτικής ομάδας της Νέας Δημοκρατίας, ως υποψήφια για το αξίωμα του Προέδρου της Δημοκρατίας.

Πιστεύω ότι με την πρόταση αυτή τιμάται, στο πρόσωπό μου, τόσο η Δικαιοσύνη όσο και η σύγχρονη Ελληνίδα.

Με αίσθημα ευθύνης αποδέχομαι την πρόταση και, σε περίπτωση εκλογής μου, θα αφιερώσω όλες μου τις δυνάμεις ώστε να υπηρετήσω το υψηλό καθήκον, όπως ορίζεται από το Σύνταγμα.

Θεωρώ αυτονόητο και δηλώνω ότι, από τη στιγμή αυτή, απέχω από την άσκηση των δικαστικών μου καθηκόντων».

πηγή: newsit.gr

3 σχόλια:

  1. Κυρια μου μπορει να εισαι μορφωμενοι αλλα γιαυτο δεν κανεις.τις τρικλοποδιες του μητσοτακη μην τις ακολουθεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σωστά. Έπρεπε να βάλει μια από τα ίδια. Τι λες τώρα. Μακάρι να μας κυβερνουσαν γυναίκες. Οχι βέβαια μόνες τους γιατί είναι ικανές να πιαστούν μαλι με μαλι. Χωρίς λόγο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο