Δευτέρα 25 Νοεμβρίου 2019

Το έγγραφο της απόφασης του Λιμενικού Ταμείου Ξηρομέρου, για την υποβολή αίτησης για νομιμοποίηση του σταματημένου από το ΣτΕ λιμανιού του Μύτικα.


Στο Δ.Σ. του Λιμενικού Ταμείου Ξηρομέρου, που έγινε την Τετάρτη 13 Νοεμβρίου στις 03:00 μ.μ., στο Δημοτικό Κατάστημα Αστακού, αποφασίστηκε να γίνει αίτηση για νομιμοποίηση του σταματημένου από ΣτΕ αλιευτικού καταφυγίου Μύτικα (δυτική λιμενολεκάνη)......

Η αίτηση του Λιμενικού Ταμείου Ξηρομέρου θα γίνει σύμφωνα με το άρθρο 86 του Ν. 4504/2017, περί Νομιμοποίησης Υφιστάμενων Λιμενικών Εγκαταστάσεων.
Το νέο Δ.Σ. του Λιμενικού Ταμείου Ξηρομέρου, από την έναρξη της θητείας του, με επιμέλεια και σοβαρότητα θα υποβάλλει φάκελο, που θα περιλαμβάνει τα απαραίτητα δικαιολογητικά για την νομιμοποίηση, ήτοι: α) Τεχνική περιγραφή του προς νομιμοποίηση έργου β) Εξαρτημένο τοπογραφικό διάγραμμα με κλίμακα 1:500, γ) Φωτογραφίες και χάρτη της ευρύτερης περιοχής με την ακριβή θέση του έργου και δ) Τους εγκεκριμένους Περιβαλλοντικούς Όρους.
Σκοπός της νομιμοποίησης είναι να καταστεί το υφιστάμενο κατασκευασμένο τμήμα της Δυτικής Λιμενολεκάνης Αλιευτικού Καταφυγίου Μύτικα νόμιμο, προκειμένου να μελετηθούν περαιτέρω και να ολοκληρωθούν συμπληρωματικά έργα βελτίωσης και αναβάθμισης του, τα οποία αποσκοπούν στην επάρκεια - ασφάλεια ελλιμενισμού και στην βελτίωση της λειτουργικότητάς του.
Το Λιμενικό Ταμείο Ξηρομέρου μόλις φύγει η αίτηση του θα ενημερώσει τους πολίτες, θα παρακολουθεί και θα νοιάζεται για την υπόθεση και θα παραβρεθεί με εκπροσώπους του στο Υπουργείο Ναυτιλίας, όταν έρθει η ώρα να συζητηθεί το θέμα, για να αναπτύξει τις απόψεις του, όπως ο νόμος αναφέρει και επιτρέπει.
Όταν προκύψει το οποιοδήποτε αποτέλεσμα από αυτή την προσπάθεια και πάλι θα ενημερώσει με υπευθυνότητα τους πολίτες.
Δείτε εδώ το επίσημο έγγραφο της απόφασης του Λιμενικού Ταμείου.
mytikaspress

3 σχόλια:

  1. Αν το πρόβλημα είναι τόσο απλό νομίζω ότι θα είχε λυθεί στα δώδεκα χρόνια που μεσολάβησαν από την ακυρωτική απόφαση του Συμβουλίου της Επικρατείας. Υπάρχει κάποια γνωμοδότηση και κατευθύνσεις εξειδικευμένου δικηγόρου, που δίνει βάσιμες πιθανότητες παράκαμψης της ακυρωτικής απόφασης του Συμβουλίου της Επικρατείας για την επίλυση του σοβαρού αυτού προβλήματος, όπως όλοι ευχόμαστε; Αλλιώς πρόκειται για πολύ πρόχειρη - και είμαι επιεικής- απόφαση του Λιμενικού Ταμείου, που ακόμη και αν καταγράφει καλές προθέσεις, έχει τα χαρακτηριστικά του « σε δουλειά να βρισκόμαστε ». Σημειώνω από την άκρως επιφυλακτική τοποθέτηση του Βασίλη Σούλα τη φράση «.. αν μπορεί πλέον να γίνει κάτι. ». Σε αυτό μόνο μια ολοκληρωμένη γνωμοδότηση εξειδικευμένου νομικού μπορεί να απαντήσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αγαπητέ φίλε
    Ως τακτικό μέλος του Λιμενικού Ταμείου Ξηρομέρου, επειδή αναφέρθηκε το όνομα μου, θα πω λίγα πράγματα για την υπόθεση και για το τι πράττει αυτή την στιγμή το Λιμενικό Ταμείο:
    Το πρόβλημα υπάρχει από το 2005, άρα 14 χρόνια.
    Τόσα χρόνια δεν λύθηκε και αυτό είναι αλήθεια.
    Προέκυψε τελευταία (είχε και παλαιότερα βγει παρόμοιος νόμος, αλλά δεν ξέρω να σου πω τι κάναμε σαν Δήμος, αν κάναμε κάτι, γιατί η ενημέρωση σε αυτό ήταν ανύπαρκτη) ο Ν. 4504/2017, όπου στο άρθρο 86 αναφέρεται σε δυνατότητα νομιμοποίησης ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΩΝ παράνομων λιμενικών εγκαταστάσεων (η περίπτωση μας). Εκεί αναφέρεται τι απαιτείται για να κάνουμε αίτηση με βάση αυτό το άρθρο.
    Όλα όσα ζητάει το συγκεκριμένο άρθρο, θα μπουν στο φάκελο με επιμέλεια, υπάρχουν και σε διαβεβαιώνω ότι μόνο σε δουλειά να βρισκόμαστε δεν είναι η διαδικασία.
    Ο φάκελος μας θα εξεταστεί από υπηρεσιακούς παράγοντες του Υπουργείου Ναυτιλίας και δεν πρόκειται να γίνει κάποιο επιπλέον δικαστήριο ώστε να χρειαζόμαστε νομική εκπροσώπηση. Υπηρεσιακοί παράγοντες του Υπουργείου Ναυτιλίας θα αποφανθούν.
    Η σοβαρότητα και η υπευθυνότητα δεν επιτρέπει ούτε αισιοδοξία, ούτε απαισιοδοξία, ούτε επιφυλακτικότητα ούτε προκαταβολικούς πανηγυρισμούς, αλλά απλά να πράξουμε το καθήκον μας και να υποβάλλουμε το φάκελο πλήρη, να αναμένουμε και αυτό κάνουμε ήδη σαν Λιμενικό Ταμείο, με την βοήθεια των τεχνικών συμβούλων του Δημάρχου, ενημερώνοντας τους πολίτες για όλες τις ενέργειες μας.

    ΦΙΛΙΚΑ ΚΑΙ ΜΕ ΣΕΒΑΣΜΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αγαπητέ κε Σούλα. Σε ευχαριστώ για την ενημέρωση και την απάντηση στο σχόλιό μου, κάτι που τουλάχιστον επί προηγούμενης δημοτικής αρχής ήταν ανύπαρκτο. Και σε τιμά. Όμως στο σχόλιό μου δεν αναφέρομαι σε νομική εκπροσώπηση, αλλά σε γνωμοδότηση εξειδικευμένου νομικού, που γνωρίζει όλες τις πτυχές του πολύπλοκου αυτού θέματος, που είναι απολύτως αναγκαία για την υποστήριξη της, ασφαλώς καλών προθέσεων, προσπάθειας του Λιμενικού Ταμείου να επιλύσει το σοβαρό αυτό και σύνθετο πρόβλημα. Η βοήθεια των τεχνικών συμβούλων ασφαλώς είναι πολύ χρήσιμη και αναγκαία (ο Κος Πουρνάρας έχει ασχοληθεί πολύ σοβαρά με το θέμα). Όμως η ερμηνεία των νόμων, εν προκειμένω του άρθρου 86 του Ν. 4504/2017 και κυρίως των παραπεμπτικών διατάξεων, και οι δυνατότητες αξιοποίησής τους είναι πολύ δύσκολο νομικό ζήτημα. Αλλιώς, οι αποφάσεις και χειρισμός είναι εμπειρικές, που σε συνδυασμό με τη δημοσιοϋπαλληλική ευθυνοφοβία -και- του Υπουργείου Ναυτιλίας, περιορίζει τις όποιες πιθανότητες επίλυσης του προβλήματος. Δικηγόρους έχει ο Δήμος, ας ερωτηθούν και ακολουθείστε τις συμβουλές τους. Δεν είμαστε όλοι για όλα. Αυτή είναι η ταπεινή μου άποψη, με την ευχή να πάνε όλα καλά και σε αυτό και στα άλλα προβλήματα που έχει ο καταταλαιπωρημένος Δήμος μας. Φιλικά και με εκτίμηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο