Παρασκευή 5 Ιανουαρίου 2018

ΠΑΤΡΑ:Σκηνές τρόμου για καπετάνιο και πλήρωμα – Απειλούσαν να τους κάψουν μέσα στο πλοίο

Αντιμέτωπος με τις άγριες προθέσεις Αλγερινού μετανάστης που εντοπίστηκε μαζί με ακόμα 7 αλλοδαπούς σε πλοίο που είχε αγκυροβολήσει στο παλιό λιμάνι της Πάτρας, ήρθε ο Καπετάνιος καθώς στην προσπάθεια του να τον συλλάβει, ο αλγερινος δεν δίστασε να βγάλει ένα βεγγαλικό χειρός (φωτοβολίδα) απειλώντας πως θα το ανάψει και θα τον κάψει.

Το πλοίο με σημαία Μάλτας κενού φορτίου, με Έλληνα Κυβερνήτη και αλλοδαπό πλήρωμα, είχε καταπλεύσει σύμφωνα με πληροφορίες για διανυκτέρευση στο ύψος του πρώην επιβατηγού σταθμού «Παναγιώτης Κανελλόπουλος». Το βράδυ μέλη του πληρώματος εντόπισαν δυο μετανάστες και άρχισε η «καταδίωξη» τους, εντός του καραβιού για τη σύλληψη τους. Νωρίς το πρωί κατέστη δυνατός ο εντοπισμός συνολικά 7 ατόμων αλγερινής, κατά πληροφορίες υπηκοότητας.
Όταν ο Καπετάνιος επιχείρησε να συλλάβει τον εν εξ αυτών, τότε ο μετανάστης με ψυχραιμία έβγαλε την φωτοβολίδα και χωρίς δίχως δεύτερη σκέψη, όπως αναφέρουν πηγές  τον απείλησε λέγοντας του πως θα το ανάψει και θα τον κάψει! Μπροστά στον κίνδυνο που ελόχευε η πρόθεση του αλλοδαπού τόσο για το πλήρωμα, όσο και για τον Πλοιάρχο, ο οποίος μαζί του στο ταξίδι είχε και την οικογένεια του, έκανε «πίσω» και έτσι οι επτά μετανάστες, τράπηκαν σε φυγή και εξαφανίστηκαν προς άγνωστη κατεύθυνση μέσα στο σκοτάδι.
Για το περισταστικό που σημειώθηκε το βράδυ της 3ης Ιανουαρίου, το Κεντρικό Λιμεναρχείο Πατρών, ενημερώθηκε μόλις χθες από τον Καπετάνιο, ο οποίος φοβούμενος πιθανόν αντίποινα από ομάδες μεταναστών – πιθανόν ομοεθνων – των δραστών, δεν κατέθεσε μήνυση.
Στο ερώτημα γιατί δεν ζητήθηκε η συνδρομή του Λιμενικού, ενώ βρισκόταν σε εξέλιξη η «πειρατεία» στο καράβι, η απάντηση ήταν πως το πλήρωμα έχει την αρμοδιότητα να διαχειριστεί μόνο του, καταστάση «επείγουσας ανάγκης»
Για το συμβάν έχει ενημερωθεί ο αρμόδιος Εισαγγελέας Πατρών αλλά και το Υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας.
dete.gr

2 σχόλια:

  1. τι θα γινη ρε παιδια με ολους αυτους που θελουν να πανε στην ευρωπη για μεροκαματο αφου στο χωριο τους το μεροκαματο ειναι ενα ευρω και ασ αφησουμε τα ξουροφεξαλα περι πολεμων κλπ
    και οι δικοι μασ γονεις οταν ειχαμε πολεμο δεν εγκατελειψαν την ελλαδα να το σκασουν
    θα θελα να ακουσω σχολια πωσ θα ξεμπερδεψου μια για παντα με αυτουσ μιλαμε για εγκληματικες καταστασεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2.    
    ΠΡΟΛΗΨΗ ΑΤΥΧΗΜΑΤΩΝ ΕΠΙ ΤΟΥ ΠΛΟΙΟΥ
    «ΕΝ ΠΛΩ» ΚΑΙ «ΕΝ ΟΡΜΩ»
    ILO ΚΩΔΙΚΑΣ ΟΡΘΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ



    Η δεύτερη αυτή έκδοση της Πρόληψης Ατυχημάτων επί του πλοίου «εν πλω» και «εν όρμω» αποτελεί μετάφραση της ανάλογης αγγλικής έκδοσης του Διεθνούς Οργανισμού Εργασίας Accident Prevention on Board Ship at Sea and in Port. ILO Code of Practice (second edition, 1996). Πρόκειται για έναν κώδικα πρακτικής, που καλύπτει τους κινδύνους αναφορικά με την μεταφορά χύδην φορτίων, όπως το πετρέλαιο, το αέριο και τα χημικά, αλλά και τους κινδύνους που σχετίζονται με τα οχηματαγωγά, τα επιβατηγά-οχηματαγωγά πλοία και τα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων. Ο κώδικας αυτός προορίζεται για όλους εκείνους που ενδιαφέρονται για την ασφάλεια και την υγεία στα πλοία, ενώ στόχος του είναι η παροχή οδηγιών βασισμένων σε βέλτιστες πρακτικές που εφαρμόζονται σε πολλές ναυτικές χώρες, οι οποίες μπορούν να βοηθήσουν τους πλοιοκτήτες, τους ναυτικούς και τις κυβερνήσεις στη βελτίωση των συνθηκών εργασίας και στην μείωση του αριθμού ατυχημάτων στα πλοία.Καπετάνιε,διάβασέτο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο