Τετάρτη 29 Αυγούστου 2018

Συλλυπητήρια Συλλόγου ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΑΣΤΑΚΟΥ για το θάνατο της εκπαιδευτικού ΦΡΟΣΩΣ ΖΟΥΛΑ

Συλλυπητήριο μήνυμα στην οικογένεια της ΦΡΟΣΩΣ ΖΟΥΛΑ, εξέδωσε ο Σύλλογος Γυναικών Αστακού. 
Το κείμενο έχει ως εξής:

Συλλυπητήρια επιστολή
Το Δ.Σ. του Συλλόγου μας, 
εκφράζει τη βαθύτατη θλίψη του για την απώλεια ενός ενεργού μέλους μας την κα Φρόσω Ζούλα. Συλλυπητήρια και κουράγιο στην οικογένειά της!

********************
Την θλίψη της για την απώλεια της Φρόσως Ζούλα εξέφρασε η Φωτεινή Κλαδευτήρα. 
Συγκεκριμένα η κ. Φωτεινή Κλαδευτήρα έγραψε στο facebook:

      Το μαντάτο απ΄ τη γενέθλια γη σήμερα με κεραυνοβόλησε. Εφυγε η Φρόσω. Είχα τη χαρά να την έχω καθηγήτρια στο σχολείο, αλλά η μεγαλύτερη απόλαυση ήταν οι συζητήσεις μας και το προσωπικό της ενδιαφέρον για την πορεία μου στο σχολείο αλλά κυρίως για τη συμπεριφορά μου και την διαμόρφωση του χαρακτήρα μου. 
       Το ίδιο φυσικά την ενδιέφερε και στο σχολείο για όλα τα παιδιά, κυρίως οι αρχές μας και ο χαρακτήρας μας και όχι τόσο η στείρα γνώση. Πρώτη μου μίλησε για την αξία της μόρφωσης και την προσήλωση στο στόχο, ποτέ δεν ξέχασα την αστεία αλλά αποτελεσματική προτροπή της να διαβάζω απερίσπαστα και εάν με ενοχλεί η θέα και τα παράθυρα να τα σκεπάζω με χαρτιά και μικρές φράσεις που θα με επαναφέρουν στο στόχο, το έκανε κι η ίδια με μεγάλη επιτυχία μου έλεγε!!!..........



        Εμείς, τα παιδιά της επαρχίας πάντα είχαμε ανάγκη από ανθρώπους που θα ανοίγουν το δρόμο μας, που θα μας δίνουν προοπτική. Η Φρόσω, χάριν της ανεκτίμητης οικογενειακής φιλίας μας, της δοτικότητάς της, της ευρύτητας των γνώσεών της, της εντιμότητάς της, του χιούμορ, των αρχών της και της αγάπης της για τον θεό και τον άνθρωπο, ήταν ένας απ΄αυτούς. 
       Αυτό που με ηρεμεί γλυκιά μου Φρόσω είναι ότι θα είσαι τώρα κοντά στον Κώστα σου. Καλό ταξίδι αγαπημένη μου, σ ευχαριστώ για ότι μου πρόσφερες ως δασκάλα και ως φίλη, θα σε θυμάμαι πάντα στην άκρη της θάλασσας με το καλάμι σου !
********************

Συλλυπητήριο μήνυμα απ’ την Xaroulita Lazoura
Εγραψε στο facebook:

        Ήρθε η ώρα να κάνουμε σιγή για έναν άνθρωπο που έφυγε από κοντά μας μια σπάνια μορφή. Είμαι πολύ στεναχωρημένη γιατί έφυγε η πολυαγαπημένη μου και πίστη μου φίλη ΦΡΟΣΩ ΖΟΥΛΑ, ένας σπάνιος άνθρωπος μια εκπεδευτικός με ηθικές αξίες, πάντα με το ωραία της λόγια με την εξαιρετική συμπεριφορά της, τις συμβουλές της, τις χαρές της. Η τέλεια μάνα και γιαγιά παρέα που ξεπερνούσε τα όρια της για όλα και για όλους. 
      ΦΡΟΣΩ μου, η παρέα σου το τραπεζάκι σου, το φλυτζανακι σου, το κερασάκι σου θα σε περιμενουμε. Πάντα θα είσαι κοντά μας, θα γελάμε, θα αστειευομαστε όπως κάναμε και θα μου λείψει το πειράγματα σου. Σου εύχομαι καλό παράδεισο στην Αγκαλιά των αγγέλων και κουράγιο στην Πηγούλα σου όπως έλεγες, στον Αντρέα σου, αλλά και στην Ευφροσύνη σου και Κώστα. Θα σε αγαπάμε και θα σε σκεφτόμαστε όλοι εκεί που θα βρισκεσαι ΚΑΛΟ ΣΟΥ ΤΑΞΙΔΙ....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο