Δευτέρα 8 Μαρτίου 2021

ΔΙΑΓΓΕΛΜΑ ΠΡΟΣ ΤΟ ΓΥΝΑΙΚΕΙΟ ΦΥΛΟ : Γράφει ο Άρης Μπιτσώρης ...


Χρονιάρα μέρα σήμερα κι εγώ βεβαίως οφείλω
να απευθύνω διάγγελμα στο γυναικείο φύλο,

που με τιμά ως Άγιο -των γυναικών προστάτη-
λόγω των γενεθλίων μου που ’ναι οχτώ του Μάρτη,

κι η εικόνα μου τις ευλογεί σε κάθε κομοδίνο
εκεί που πρώτα είχανε τον Άγιο Βαλεντίνο.....

Αγαπημένες φίλες μου, η σκέψη μου κοντά σας
και πάντοτε επιεικής σ’ όλα τα σφάλματά σας.

Εφέτος, όμως, δίνετε ένα μεγάλο αγώνα
της σφραγισμένης σιωπής ανοίγοντας το πώμα.

Τις παρακλήσεις δέχομαι, τις εξομολογήσεις∙
μου γράφετε: ¨ως Άγιος εκείνους να αφορίσεις

ανώμαλους που ασέλγησαν στο σώμα, στην καρδιά μας
αυτούς που δε σεβάστηκαν την αξιοπρέπειά μας¨.

Αμέριστη είναι στο Me Too η συμπαράστασή μου
κι υπόσχομαι μην αρκεστώ μόνο στην προσευχή μου.

Υποκριτής, αν έλεγα πως θα τους αφορίσω,
μα με ξυράφι ατρόχιστο σαν τράγους θα ευνουχίσω.


ΔΕΣ παλαιότερη ανάρτηση:

http://arisbitsoris.blogspot.com/2015/03/8-3-1953-8-3-2014.html

arisbitsoris

4 σχόλια:

  1. Έλεος άνθρωπε μας βασάνισέ μας κλασικά βγάλε μας τα νύχια, γδαρε μας, βάλε μας βραστά αυγά στις μασχάλες... Κάτι που Ν αντέχεται δηλαδη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Άρη ούτε ένα ποιητικό φλέρτ δέν μπορούμε τώρα να κάνουμε.Και αναρωτιέμαι πώς θα παντρεύονται οι νέοι.
    Με προξενιό και προξενητή ή προξενήτρια ?
    έλεος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Με συγχωρείτε αλλά δείχνει ασέβεια να παίζουμε με τέτοιου είδους "αγιογραφίες"
    Μην συγχέουμε το χιούμορ με τα ιερά μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο