Δευτέρα 22 Μαρτίου 2021

Το ευχαριστώ του Γιάννη Καψάλη προς όλους μέσα από την καρδιά του!!

 
"Όσα ευχαριστώ και να πω δεν είναι αρκετά για να ανταποδώσω αυτό το τεράστιο κύμα αγάπης που έχω δεχθεί τις τελευταίες μέρες από όλους εσάς, με τα χιλιάδες τηλέφωνα και μηνύματα σας!!
Είναι τιμή μου που βρέθηκα οικοδεσπότης σε μια από τις μεγαλύτερες μουσικές εκπομπές, σε ένα αφιέρωμα στην παράδοση μας αλλά και όχι μόνο, με τραγούδια από όλη την Ελλάδα, την Ήπειρο, την Κρήτη και όλα τα νησιά!! Ήταν μια μοναδική εμπειρία που θα μείνει για πάντα χαραγμένη στη μνήμη μου και θα την θυμάμαι με απέραντη χαρά και συγκίνηση!!
Για άλλη μια φορά θα ήθελα να ευχαριστήσω τους εξαίρετους συναδέλφους που με τίμησαν με την παρουσία τους και πλαισίωσαν αυτή τη βραδιά με τις όμορφες μουσικές τους..
Την μοναδική
Γιώτα Γρίβα
με τη χρυσή φωνή της που χρόνια τώρα χαράζουμε κοινή πορεία, την θεωρώ οικογένεια μου και δεν θα μπορούσε να λείπει από όλο αυτό! Τον εκπληκτικό #Βαγγέλη_Κοντόπουλο, την #Μαρία_Σκουλά και τον γιο του #Μιχάλη, με την μοναδική προσφορά τους στο νησιώτικο τραγούδι όλα αυτά τα χρόνια! Τον καθηλωτικό
Michalis Tzouganakis (Μιχάλης Τζουγανάκης)
και τον γιο του
Alexandros Tzouganakis - Αλέξανδρος Τζουγανάκης
, που καταφέρνουν να μας ταξιδεύουν τόσο με τις φωνές τους όσο και με το λαούτο τους στην κρητική μουσική!
Την νέα και ταλαντούχα
Ria Ellinidou
, μια φωνή που είμαι σίγουρος ότι θα αφήσει το στίγμα της στον χώρο!
Επίσης, ένα μεγάλο ευχαριστώ στον κουμπάρο μου
Μάκης Τσίκος
, ένα από τα μεγαλύτερα κλαρίνα της Ελλάδας, τον άνθρωπο που όλα αυτά τα χρόνια είναι δίπλα μου και θεωρώ μέλος της οικογένειας μου, που επιμελείται με μεράκι & αγάπη κάθε παρουσία μας με τον καλύτερο δυνατό τρόπο!
Τον σπουδαίο μας μαέστρο #Κώστα_Γκίτση, που επιμελήθηκε προσωπικά τη συγκεκριμένη βραδιά για να βγει αυτό το εκπληκτικό αποτέλεσμα!
Τον κορυφαίο και πολυτάλαντο
ArsenP
που με την καλλιτεχνική του διαύγεια και τις εξαιρετικές του ιδέες απογειώνει κάθε τι που αναλαμβάνει και προσφέρει πάντα μια ξεχωριστή νότα στη μουσική μας!
Και τέλος την υπόλοιπη ορχήστρα μας, που ο καθένας ξεχωριστά έβαλε το δικό του λιθαράκι και δούλεψε σκληρά, με υπομονή και αγάπη!
Μπουζούκι : #Χρήστος_Βότσης
ΣΑΣ ΑΓΑΠΩ ΚΑΙ ΣΑΣ ΘΑΥΜΑΖΩ ΟΛΟΥΣ !!
Ευχαριστώ επίσης τους παρουσιαστές μας, τον φοβερό #Ρένο_Χαραμπίδη και την αγαπημένη μου
Katerina Zarifi
και φυσικά όλα τα παιδιά στην παραγωγή του
Σπίτι με το MEGA
και τον αδερφό - πλέον -
Antonis Dimitriadis - AD1
που συντέλεσε στην πραγματοποίηση αυτής της όμορφης βραδιάς καθώς και το
Mega Tv
και το
Δημοτικό Θέατρο Πειραιά / Municipal Theatre of Piraeus
για την υπέροχη φιλοξενία!!
Είμαι πραγματικά ευγνώμων και σας ευχαριστώ όλους μέσα από την καρδιά μου!!
Εύχομαι σε όλους να έχετε προπάντων υγεία & αισιοδοξία και σύντομα να ανταμώσουμε από κοντά!!
Γιάννης Καψάλης"
 

2 σχόλια:

  1. Μετά τόν Τάκη Καρναβα εσύ Γιαν.Καψαλη κ η Γιώτα Γρίβα μπράβο σας βάλατε ΔΥΝΑΤΑ μέσα απ'το mega το Δημοτικό τραγούδι σε όλα τα σπίτια όλης της Ελλάδας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Οτι πιο ωραιο εχω δει πραγματικα..ομορφο σαββατοβραδο

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο