Δράσεις Προβολής Δυτικής Ελλάδας προϋπολογισμού 4 εκατ. ευρώ στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Δυτική Ελλάδα 2014- 2020....
«Υλοποιώντας την προεκλογική μας δέσμευση για μία Δυτική Ελλάδα της μέγιστης δυνατής εξωστρέφειας, που θα αποκτήσει δυναμική ταυτότητα και με την αξιοποίηση όλων των σύγχρονων μεθόδων θα αυξήσει κατακόρυφα το αποτύπωμά της ως τουριστικός προορισμός στις διεθνείς αγορές, η σημερινή Περιφερειακή Αρχή τετραπλασιάζει τους πόρους τουριστικής προβολής της Περιφέρειας, ξεκινώντας την υλοποίηση ενός μεγάλου και φιλόδοξου σχεδιασμού» σημειώνει ο Αντιπεριφερειάρχης Πολιτισμού και Τουρισμού, Νικόλαος Κοροβέσης, με αφορμή την υπογραφή ένταξης της Πράξης «Δράσεις Προβολής Δυτικής Ελλάδας» στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Δυτική Ελλάδα 2014- 2020», από τον Περιφερειάρχη, Νεκτάριο Φαρμάκη,
Η Πράξη αφορά το χρονικό διάστημα 2021-2023 και είναι συνολικού προϋπολογισμού 4 εκατομμυρίων ευρώ. Είναι η πρώτη φορά που ένα τόσο σημαντικό ποσό διατίθεται για την προβολή και ανάδειξη της Δυτικής Ελλάδας μέσα από ένα σύνολο δράσεων που περιλαμβάνονται στον σχεδιασμό, ο οποίος στηρίζεται σε τέσσερις βασικούς πυλώνες.
Ο πρώτος πυλώνας αφορά τη συμμετοχή σε διεθνείς τουριστικές εκθέσεις και εκδηλώσεις, τόσο στο εξωτερικό, όσο και στο εσωτερικό της χώρας, περιλαμβάνοντας επίσης, συμμετοχές σε B2B Workshops, επαγγελματικά ταξίδια, εκδηλώσεις παρουσίασης προορισμών της Δυτικής Ελλάδας, κλπ.
Ο δεύτερος πυλώνας αφορά την υλοποίηση διαφημιστικής εκστρατείας και συνδυασμένες ενέργειες τουριστικής προβολής, περιλαμβάνοντας την παραγωγή έντυπου και ψηφιακού διαφημιστικού υλικού, την on line διαφημιστική προβολή, δράσεις προσέλκυσης αεροπορικών εταιρειών στα αεροδρόμια της Δυτικής Ελλάδας, κ.ά.
Οι «ψηφιακές υποδομές» αποτελούν τον τρίτο πυλώνα, περιλαμβάνοντας μεταξύ άλλων ψηφιακή πλατφόρμα προβολής και διαχείρισης προορισμών της Δυτικής Ελλάδας, αλλά και έναν ηλεκτρονικό μηχανισμό υλοποίησης και παρακολούθησης του συνόλου της δράσης τουριστικής προβολής.
Τέλος, ο τέταρτος πυλώνας περιλαμβάνει το επίσης πολύ σημαντικό πεδίο της ανάπτυξης και εφαρμογής ενός ολοκληρωμένου σχεδίου διαρκούς επιμόρφωσης των επαγγελματιών στον τομέα του τουρισμού και της εστίασης.
«Στο σχέδιο δράσεων που καταρτίσαμε περιλαμβάνονται οι πιο σύγχρονες μορφές τουριστικής προβολής, όπως μεταξύ άλλων εφαρμογή για κινητά τηλέφωνα με απεικονίσεις προορισμών και δημιουργία διαδρομών, συλλογή δεδομένων που αφορούν τη Δυτική Ελλάδα από άλλους διαδικτυακούς τόπους, ηλεκτρονική προβολή των τοπικών επιχειρήσεων, ακόμα και δημιουργία ενός ψηφιακού ξεναγού μέσω του οποίου θα γίνεται παρουσίαση 200 προορισμών με τρισδιάστατες αναπαραστάσεις. Για πρώτη φορά λοιπόν, η Δυτική Ελλάδα αποκτάει έναν πολύπλευρο και φιλόδοξο σχεδιασμό τουριστικής προβολής, καθώς και τους πόρους για να τον υλοποιήσει, δείχνοντας ότι αποτελεί μία περιοχή υψηλών δυνατοτήτων που μπορεί να προσφέρει ολοκληρωμένες υπηρεσίες σε Έλληνες και ξένους τουρίστες. Σε μια εποχή όπου λόγω της πανδημίας, οι απαιτήσεις και τα ζητούμενα στον τουρισμό αλλάζουν καθοριστικά, η Δυτική Ελλάδα θα βρίσκεται στην πρώτη γραμμή…» καταλήγει ο κ. Κοροβέσης.
ΣΑΝ ΠΟΛΛΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΔΙΑΦΗΜΗΣΗ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ
ΑπάντησηΔιαγραφήΒΕΒΑΙΩΣ ΚΑΙ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΑΛΛΑ ΜΗΠΩΣ ΘΑ ΗΤΑΝ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΤΕ ΚΑΠΟΙΕΣ ΠΑΡΑΛΙΕΣ ΔΥΣΒΑΤΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΤΟΥΡΙΣΤΕΣ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΜΑΣ ΠΡΟΙΟΝ ΕΙΝΑΙ Η ΘΑΛΑΣΣΑ. ΠΧ ΕΚΑΝΑ ΜΠΑΝΙΟ ΕΦΕΤΟΣ ΣΤΗΝ ΒΑΘΥΑΒΑΛΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΗ ΠΑΡΚΙΝΓΚ.
ΔΟΞΑ ΤΟ ΘΕΟ ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΜΕΣΑ ΓΙΑ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ. ΛΙΓΟ ΝΟΙΚΟΚΥΡΕΜΑ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ
ΓΙΑ ΠΕΣΤΕ ΜΑΣ ΠΟΥ ΚΑΙ ΠΩΣ ΘΑ ΔΙΑΤΕΘΟΥΝ, ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΜΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΕΚΑΤΟΜΥΡΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΝΕ
Καθαρή και ωραία παραλία εκεί και είναι κρίμα να μήν αξιοποιηθεί σωστά
ΑπάντησηΔιαγραφήαπο τον δημο Ακτιου/Βονιτσας.