Παρασκευή 24 Ιουλίου 2020

Θανάσης Λύρος(δικηγόρος): Είναι θέμα της Κυβέρνησης από εκεί και πέρα, για να τα δώσει(αναδρομικά) και σε όσους δεν άσκησαν αγωγές.

       Ο δικηγόρος Θανάσης Λύρος από το Μεσολόγγι, γνωστός για τις επιτυχίες του στο παρελθόν όσον αφορά τις διεκδικήσεις των εργαζομένων, δημοσίευσε ανακοίνωση σχετικά με την εξέλιξη των δικαστικών αποφάσεων, για την καταβολή των χρημάτων, που παράνομα περικόπηκαν από όλους τους συνταξιούχους από 01.01.2013. Σύμφωνα με αυτή είναι θέμα της Κυβέρνησης, να δώσει τα αναδρομικά που παράνομα περικόπηκαν, και σε όσους δεν άσκησαν αγωγές. Η πρόσφατη απόφαση της ολομέλειας του ΣτΕ, είναι προπομπός και πιλοτική απόφαση, για την εξέλιξη των δικαστικών αποφάσεων που θα ακολουθήσουν, είτε στα Διοικητικά Δικαστήρια, είτε στο Ελεγκτικό Συνέδριο, για τους συνταξιούχους του Δημοσίου.

Ολόκληρη η ανάρτηση:

Αγαπητές και αγαπητοί μου φίλοι, θα ήθελα σήμερα να σας ενημερώσω, σχετικά με την εξέλιξη των δικαστικών αποφάσεων, για την καταβολή των χρημάτων που παράνομα περικόπηκαν από όλους τους συνταξιούχους από 01.01.2013.
Όσοι εμπιστεύτηκαν το Δικηγορικό μου Γραφείο και εμένα προσωπικά και άκουσαν τη συμβουλή μου, βρίσκονται στο σωστό και καλό δρόμο για την είσπραξη των αναδρομικών χρημάτων.
Η πρόσφατη απόφαση της ολομέλειας του ΣτΕ είναι προπομπός και πιλοτική απόφαση, για την εξέλιξη των δικαστικών αποφάσεων που θα ακολουθήσουν, είτε στα Διοικητικά Δικαστήρια, είτε στο Ελεγκτικό Συνέδριο, για τους συνταξιούχους του Δημοσίου.
Σύμφωνα με την πιλοτική απόφαση της ολομέλειας του ΣτΕ μόνο όσοι άσκησαν αγωγές θα δικαιωθούν.
Όμως, είναι θέμα της Κυβέρνησης από εκεί και πέρα, για να τα δώσει και σε όσους δεν άσκησαν αγωγές.
Αναμένουμε τις αποφάσεις της Κυβέρνησης επ' αυτού.
Όμως, όλες οι σκέψεις για την μερική εφαρμογή της απόφασης και σε αυτούς που προσέφυγαν στα δικαστήρια νόμιμα και άσκησαν αγωγές και αναμένονται αποφάσεις, είναι έωλες και παράνομες.
Όπως τα έδωσαν όλα στους δικαστικούς, στους τέως βουλευτές,, στους καθηγητές των Ανωτάτων Ιδρυμάτων, το ίδιο οφείλουν να πράξουν και για τους συνταξιούχους, εργαζόμενους εργάτες, υπαλλήλους και αγρότες μας, που καλούνται να ζήσουν με 400 ευρώ και 800 ευρώ.
Επειδή μου τηλεφωνείτε συνεχώς για πληροφορίες, σας ενημερώνω, ότι, θα σας τηλεφωνήσω εγώ, μόλις θα έχουμε εξελίξεις. Εάν όμως θέλετε κάτι διαφορετικό, είμαι πάντα στη διάθεσή σας.
Σας εύχομαι υγεία, κάθε καλό σε εσάς και τις οικογένειές σας, καλές υπόλοιπες διακοπές και καλή ξεκούραση.
Σας ευχαριστώ που με εμπιστευτήκατε και εγώ σκέπτομαι και εργάζομαι για εσάς.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο