Παρασκευή, 27 Σεπτεμβρίου 2019

Διαμαρτυρία ΛΑΖΑΡΟΥ ΤΣΑΜΗ, κατοίκου Αστακού, για την διακοπή παροχής ΝΕΡΟΥ στην Κτηνοτροφική του μονάδα

•ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ – ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ
Λαζάρου Τσάμη του Γεωργίου κατοίκου Αστακού 

Προς: ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΔΗΜΟΥ ΞΗΡΟΜΕΡΟΥ
Δια μέσω του προέδρου αυτού, κ. Κατσαούνη Ελευθερίου με την παράκληση να αναγνωστεί στο σώμα.
ΚΟΙΝ: Αξιότιμο κ. ΔΗΜΑΡΧΟ ΞΗΡΟΜΕΡΟΥ 
κ.κ. Επικεφαλής Συνδυασμών αντιπολίτευσης 
-Γαλούνη  Ερωτόκριτο
-Στάικο Παναγιώτη 
-Κομπλίτση Δημήτριο

         Αξιότιμοι κύριοι. Πριν δύο ημέρες η πόλις του Αστακού έμεινε επί τριήμερο χωρίς νερό. Αιτία ήταν ζημιά στον κεντρικό αγωγό στην θέση «κωσταντάδες" στο δρόμο απέναντι από την ιδιοκτησία «Μαντά».
      Είκοσι περίπου μέτρα πριν την ζημιά υπάρχει αεροεξαγωγός που ο τ. Δήμος Αστακού επί Δημάρχου Πυθαγόρα Σαμαρά παραχώρησε, τηρώντας όλες τις νόμιμες διαδικασίες, (απόφαση Δημοτικού Συμβουλίου που ψήφισε και ο τότε σύμβουλος της πλειοψηφίας και νυν αντιδήμαρχος κ. Λαϊνάς) παροχή νερού στον κύριο Μαντά, από την οποία εξυπηρετούνται τέσσερες μεγάλες κτηνοτροφικές μονάδες, μια εξ αυτών και η δική μου. 
      Την παροχή αυτή ο  κ. Αντιδήμαρχος την έκοψε. Αναζητώντας τον κ. Λαϊνά τηλεφωνικά στα γραφεία του δήμου δεν τον βρήκα, και όταν ζήτησα το κινητό του τηλέφωνο μου είπαν πως έχουν εντολή να μην το δίνουν.        Όταν βρήκα τηλέφωνο και επικοινώνησα μαζί του ήταν αγενής, ειρωνικός και θρασύς..........

 
          Με την δημιουργία της ζημιάς ο υπεύθυνος αντιδήμαρχος έκοψε την εν λόγω παροχή, κατά παράβαση καθήκοντος, κάθε λογικής,  ηθικής και νόμιμης συμπεριφοράς, αδιαφορώντας για τις συνέπειες που είχε αυτή του η ενέργεια, και μάλιστα με κατηγόρησε δημόσια ότι εγω ευθύνομαι που ο Αστακός έμεινε από νερό και ότι η ζημιά έγινε εξ αιτίας της παροχής αυτής. 
        Κάτι τέτοιο δεν ισχύει γιατί η βλάβη έγινε είκοσι περίπου μέτρα μετά από την δική μας παροχή νερού. Σημειώνω ότι το τιμόνι στην εξαέρωση ήταν ανοικτό μισή στροφή και πιθανόν το συνεργείο για κάποιο λόγο το άνοιξε τέρμα και έσπασαν τα πάντα, κάνοντας και εκεί δεύτερη ζημιά. 
          Όμως είναι άριστη δικαιολογία για τον κ. Αντιδήμαρχο καλύπτοντας έτσι την ανεπάρκειά του ή οποία γίνεται επικίνδυνη για τον δήμο αφού έχει δημόσιο αξίωμα. Καταλαβαίνω βέβαια ότι είναι χαρακτηριστικό των μετρίων ανθρώπων να θέλγονται από την απώλεια του μέτρου. Στη θέση του χαρίσματος -το οποίο στερούνται- να βάζουν τον μακιαβελισμό, όπως απλοϊκά τον καταλαβαίνουν. 
          Δεν εννοείτε να παραμένει στην θέση του όταν κατά παράβαση καθήκοντος έκοψε μια παροχή νόμιμη χωρίς να ειδοποιήσει εγγράφως, ως όφειλε. Της συκοφαντικής δυσφήμισης για όσα ψευδώς διέδωσε σε βάρος μου. Και βέβαια της οικονομικής ζημιάς που μας προκάλεσε αφού είχαμε όλοι απώλειες ζώων από δίψα
          Το γεγονός ότι δεν κατέφυγα στη δικαιοσύνη ζητώντας και την  ποινική του δίωξη και μάλιστα με την αυτόφωρη διαδικασία  οφείλετε αποκλειστικά στον σεβασμό, αγάπη και εκτίμηση προς τον κύριο Δήμαρχο. Ο ισχυρισμός του κ. αντιδημάρχου ότι έκοψε την παροχή επειδή είναι παράνομη, ας γνωρίζει ότι είναι καθ' όλα νόμιμη, φέρει υδρόμετρο και έρχεται λογαριασμός για την κατανάλωση
       Αν θέλει να κόψει ο κ. Λαϊνάς τις παροχές αυτές θα πρέπει να ακολουθήσει την νόμιμη διαδικασία και βέβαια να ξεκινήσει από τις πηγές «Λαμπρας" με τα πόδια και να καταλήξει στην δεξαμενή του Αστακού και όλες τις παροχές που θα βρει να τις σφραγίσει, χωρίς καμία εξαίρεση. 
         Η επιλεκτική διακοπή παροχών για λόγους εκδίκησης, αντιπάθειας ή πολιτικούς είναι κατάπτυστα αντιδημοκρατική και δεν ταιριάζει σε ένα συνδυασμό που είχε ως σημαία την ισότητα την δικαιοσύνη την ρήξη και την ανατροπή από συνήθειες και νοοτροπίες του παρελθόντος.

ΑΣΤΑΚΟΣ 11/09/2019
ΜΕ ΤΙΜΗ
ΛΑΖΑΡΟΣ ΤΣΑΜΗΣ

105 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Μπορεί να μας πουν οι υπεύθυνοι το νερό από τα χωριά μας είναι για ύδρευση ή για άρδευση? Αλλά και γιατί έχει την ίδια χρέωση για όλους

Ανώνυμος είπε...

Το νερό είναι για τα σπίτια και όχι για τις μονάδες κτηνοτροφικές και τις υπόλοιπες

Ανώνυμος είπε...

Επιτέλους άρχισε να λειτουργεί ο Δήμος. Κόψτε και όλες τις άλλες και όποιος τις ξανασυνδεσει να πηγαίνει αυτόφωρο. Καμία παροχή ξανά σε κεντρικό αγωγό. Υπάρχουν άλλες λύσεις για τα ζώα και το πότισμα τους

Ανώνυμος είπε...

Μάθαμε κόπηκαν και αλλού. Ο αγωγός ΣΙΞ έχει καιρό που κατεβάζει νερό. Μπράβο παιδιά. Κατεβαζε και επί Γαλουνη για μια μέρα μόνο μετά τίποτα. Θέλει πολύ κουράγια και τόλμη για να κανει κάποιος τέτοιες παρεμβάσεις ελπίζω να μην τα αφήσετε στη μέση. Ο κόσμος είναι μαζί σας

Ανώνυμος είπε...

Κάτι καταλάβαινε και ο δήμαρχος και έβαλε το Λαϊνά εκεί ποιος άλλος να τα κάνει αυτά.

Ανώνυμος είπε...

Έχεις αδικο

Ανώνυμος είπε...

Κυρ Λάζαρε ούτε δημοσιογράφος να ήσουνα δέν θα παρουσίαζες με τόσο απλό και πειστικό τρόπο το δίκαιο αίτημαα σου ή παράπονό σου στους αιρετούς του δήμου μας.

Ανώνυμος είπε...

Μήπως ο δήμος πρέπει να σκεφτεί να είναι διαφορετικές οι χρεώσεις στις μονάδες και να μην είναι οι ίδιες με ένα σπίτι

Ανώνυμος είπε...

Όπως μας τα λες φίλε έχει μετρητή η παροχή και πληρώνεται λογαριασμός νερού.Ρωτησε τον κύριο αντιδήμαρχο αν οι σταύλοι του χωριού του έχουν υδρομετρα.

Ανώνυμος είπε...

Χρυσοβιτσα Πρόδρομο σκουρτου μέχρι και την πηγή πλήθος παροχών από τον αγωγό του συκξ χωρίς καν υδρομετρο έχει να πει τίποτα ο κύριος αντιδήμαρχος ύδρευσης

Ανώνυμος είπε...

Ο ΛΑΖΑΡΟΣ ειχε φιλιες και επι ΣΑΜΑΡΑ. ειχε βαλει και παρανομη παροχη χωρις ρολοι. τωρα τα πραγματα αλλαξαν και του κακοφανικαι.

Ανώνυμος είπε...

ελάτε και κατα Κανδήλα μεριά και Αρχοντοχώρι να δείτε πόσες παράνομες παροχέα υπάρχουν και συνδέουν τις βρύσες απο όποιες παροχές γουστάρουν κι όχι όπως λέει ο κανονισμός ύδρευσης . Εξυπακούεται οτι το οικιακό τιμολόγιο πρέπει να είναι διαφορετικό απ αυτο μιας κτηνοτροφικής ή γεωργικής μονάδας -επιχείρησης

Ανώνυμος είπε...

ΛΑΖΑΡΕ ΕΣΤΕΙΛΕΣ ΤΟ ΑΝΩΤΕΡΩ ΚΕΙΜΕΝΟ ΚΑΙ ΞΑΝΑΣΥΝΔΕΣΕΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΝΟΜΗ ΠΑΡΟΧΗ ΕΚΒΙΑΖΟΝΤΑΣ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΤΗΝ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΡΧΗ.ΑΝ Η ΠΑΡΟΧΗ ΗΤΑΝ ΝΟΜΙΜΗ ΘΑ ΕΚΑΝΕΣ ΤΑ ΠΡΕΠΟΝΤΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΛΕΓΕΣ ΝΑ ΠΕΡΠΑΤΗΣΕΙ Ο ΣΦΙΧΤΕΡΜΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΑΜΠΡΑ ΩΣ ΤΗΝ ΔΕΞΑΜΕΝΗ ΓΙΑ ΝΑ ΣΦΡΑΓΙΣΕΙ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΠΑΡΟΧΕΣ.ΕΠΕΙΔΗ ΟΜΩΣ ΞΕΚΙΝΗΣΕ ΑΠΟ ΕΣΕΝΑ ΑΥΤΗ Η ΠΙΚΡΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΕΑΝ ΔΕΝ ΕΝΗΡΓΗΣΕΙ Η ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΛΛΟΙ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΙΘΑ ΕΙΣΑΙ Ο ΠΡΩΤΟΣ ΠΟΥ ΘΑ ΘΙΓΕΙ ΓΙΑΤΙ ΣΕ ΕΣΕΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΝΤΟΥΚΟΜΕΝΤΑ ΗΜΕΡΑ ΒΛΑΒΗΣ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΣΟΥ ΚΑΙ Η ΕΠΑΝΑΔΥΝΔΕΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΟΧΗΣ.

Ανώνυμος είπε...

Σφιχτοχερη μην καταλαβαίνεις τίποτα να ελέγξεις μήπως έχει και ο Γαλουνης καμία παράνομη παροχή και κάνει μπανιο

Ανώνυμος είπε...

Έχει και Γαλουνης παράνομη παροχή φάτε τον να πληρώσει όσα χρωστάει

Ανώνυμος είπε...

Τα κατωρθοματα του Γαλουνη για τα νερά που δεν πληρώνουν η παράνομες παροχεσαυτοσ φταιει

Ανώνυμος είπε...

Έχει και ο Κόλιασ παράνομη παροχη

Ανώνυμος είπε...

Στο κάμπο έχει νερό ο Γαλουνης στο χωράφι δεν πληρωνει

Ανώνυμος είπε...

Πολύ καλά έκανε ο δήμος τρέχουν όλα τα λαγκάδια νερό στην βελαώρα λες και είμαστε στην Αλάσκα

Ανώνυμος είπε...

Ayta τα εγκληματα εκανε ο Πυθαγορας , παροχες 63Φ απο κεντρικο καταθλιπτικο αγωγο, ποτισε ολες τις βελαωρες για τους ψηφπους και στον Αστακο κορακιαζουμε για να αδρευουν τα προβατα οι κτηνοτροφοι.
Ειναι καλο που βγηκε στη φορα το κειμενο του Τσαμη. Τωρα πλεον ειναι μια καλη αρχη για να τελειωνουμε με το καρκινωμα των βδελοπαροχων .
ΛαΊΝΑ κανε γιουργια και μη μασας. Θα σε δικαιωσει ο επι χρονια διψασμενος Αστακος.

Ανώνυμος είπε...

Χτύπα στο ψαχνό Λαϊνά ήρθε η ώρα. Δε κάνουν πολλοί για πολλά. Κανένας δεν θα μπορούσε να σπάσει αυγά στην ύδρευση. Σε στηρίζουν όλος ο κόσμος

Ανώνυμος είπε...

Λαϊνά προχώρα και μην μασας

Ανώνυμος είπε...

Να πληρώσεις κύριε Τσαμη όπως πληρώνουμε όλοι. Τι είσαι εσύ και έχεις παράνομη παροχή; Πάντως στο γραπτό λόγο καλά τα πας. Συμβαίνει άραγε το ίδιο και με τον προφορικό σου λόγο; Δεν νομιζωωωωωωωωωω

Ανώνυμος είπε...

Καλά σογεκανε έχει το θράσος να κάνεις παράπονα δημόσια...το πλήρωνε ο Μαντάς το νερό;;

Ανώνυμος είπε...

Λογικά ούτε ο μουστακιας θα πληρώνει νερό...

Ανώνυμος είπε...

Δεν σου επιτρέπω να αμφιβάλλεις για την αλήθεια των όσων γραφω. Δεν ειμαστε το ιδιο. Αυτα που γραφω διάβασε τα 3 φορές και ίσως τα καταλάβεις μια

Ανώνυμος είπε...

Ο κ.Τσαμης μιλάει για γεγονότα και άθλια πρακτική από τον αντιδήμαρχο. Δεν περιμένει κανένας κάτι καλύτερο από τον σφιχτερμαν. Ο Σαμαράς τον έκανε παράγοντα και εκδικείται παλιούς φίλους αφού έχει εξουσία. Καμία παροχή δεν είναι παράνομη αφού υπάρχει απόφαση δε. Ο Αστακός δεν διψάει από τα λίγα λίτρα που παίρνουν οι κτηνοτρόφοι. Αν όμως αυτό είναι το πρόβλημα να τους ειδοποιήσει όλους εγγράφως και να τις κόψει. ΟΛΕΣ ΠΑΝΤΟΥ. ΚΑΙ ΣΕ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ που παίρνουν κατευθείαν από τοκ κεντρικό αγωγό. Έλα Αριστερά να σε δω. Στην περίπτωση Τσαμης έχεις παραβεί τον μισό ποινικό Κώδικα. Ετσι θα κυβερνησετε; οπως στην επταετια;

Ανώνυμος είπε...

Ο ΛΑΖΑΡΟΣ παιρνει παρανομα νερο απο την εποχη που ηταν ειδηκος συμβουλος του ΣΑΜΑΡΑ .τωρα δεν εχει καν κτην.μοναδα.οι παροχες στις κτην.μοναδες πρεπει να εχουν αλλη χρεωση,αλλα να εχουν υδρομετρα που θα λετουργουν και θα ειναι νομιμη.αν το νερο ειναι μονο για τα σπιτια,ο πρωτος που πρεπει να κοπη ειναι ο ΝΥΡΕΑς και εκει τα πραγματα δυσκολευουν.

Ανώνυμος είπε...

Λαινας με Σαμαρα . Λαινας με γαλουνη λαινας με τριανταφυλλακη. Σαν την κόκα κόλα πάει με όλα. Μωρέ κάτι ήξερε ο ρετακιας και τον έδιωξε νωρίς. Και ο ντοντυ τον είχε διώξει αλλά την δεύτερη τετραετία.

Ανώνυμος είπε...

Ο Τσαμης είναι τίμιος άνθρωπος. Σε οποιες θέσεις βρέθηκε βοήθησε κόσμο. Είναι και χαμηλών τόνων για να τα βάλει τώρα με τον λαινα τον πνίγει το δίκιο τον άνθρωπο. Μπορεί να είναι και ξεκαθαρίσματα επικράτησης αντιδημοκρατικά.

Ανώνυμος είπε...

Ανωνυμία και αθλιότητα πάνε μαζί 4:33

Ανώνυμος είπε...

Δεν ξέρουμε τα ίδια γράμματα. Στον προφορικό λόγο είμαι πολύ καλύτερος ΛΤ

Ανώνυμος είπε...

Αχιλλέα βάλε αρχή θα είσαι μάγκας

Ανώνυμος είπε...

Ο σφιχτερμαν τα ίδια έκανε και με το γαλουνη δείτε και μένα ξέρω εγώ. Θα τα φτιάξω όλα εγώ. Εγώ εγ!!!!η υπεροψία και η αλαζονεία κάποιων είναι φυσικό τους γνώρισμα και χάρισμα δυστυχώς με τετοιεσ Συμπεριφορές ο τόπος πάει χίλια χρόνια πίσω με το δήθεν καινούριο Λαϊνά που με μικρό ρουσφέτια και εξυπηρετήσεις καταφέρνει και εκλέγεται εδώ και 15 χρόνια προκαλώντας στο τόπο τόσο ανεπανόρθωτο κακό....😂😂😂

Ανώνυμος είπε...

Παπαγαλιζεις... Εμμονές... Αν διαβάσεις καλύτερα θα δεις ότι έγινε επι σαμαρά... Τι είχες Γιάννη μ κουκιά σπερνω είμαστε!!!

Ανώνυμος είπε...

Τις αλλαγές παροχές ο αδέκαστος μπάρας ο σφιχτοχερης γιατί δεν τις έκοψε τι φοβηθηκε φαντάζομαι δεν τις ειδε😂😂😂

Ανώνυμος είπε...

Πληρώνει όμως.αυτη είμαι η διαφορά.

Ανώνυμος είπε...

Ρε σφιχτοχερη, πριν δυο χρόνια πάλι αντιδήμαρχος ύδρευσης δεν ήσουν; γιατί δεν την έκοψες τότε; επειδή τότε ήταν μαζί σου και τώρα ήταν με γαλουνη;
Ο άνθρωπος πληρώνει κανονικά νερό, τι δεν ήξερες;
Τις παροχές του Προδρόμου θα τις κόψεις;
Και ξυπνήστε ορισμένοι, δεν είναι από τον κεντρικό αγωγό; είναι από τον αεροεξαγωγο γι αυτο πήρες έγκριση

Ανώνυμος είπε...

Λαϊνά τώρα είναι μια μεγάλη ευκαιρία να κόψεις όλες τις παράνομες παροχές που δίνατε νερό. Και να τούς λες δεν φταίμε εμείς ο τσαμης φταίει που έβγαλε την ανακοίνωση... άντε ευκαιρία είναι !! Αλά μην κάνεις τέτοια λάθη και κόβεις αυτές που έχεις ψηφίσει εσύ !!! Ήθελα να ξέρω πόσο υπομονή έχει μαζί σου ο Γιάννης ακόμη;;; καλά ρε Κόστα εσύ είσαι ο μοναδικός που γνωρίζεις ότι το 95% Από τις παράνομες παροχές τις είχατε βάλει στην πρώτη και δεύτερη τετραετία του Πυθαγόρα και αντιδήμαρχος ήσουν εσύ... το ξέχασες?? πάνω από ένα χιλιόμετρο σωλήνα η οποία ξεκίνησε να παίρνει νερό από τον κεντρικό αγωγό όπως στρίβουμε για στρογγυλοβούνι , και έφτασε μέχρι το τελευταίο σπίτι... πέρα από εκεί!!! Όπως γράφει και ο κ τσαμης σε όλον καθοδόν τον κεντρικό αγωγό είναι όλο παράνομες συνδέσεις!!! Από εκεί και μετά !!! Όταν ξεκινάς να κόψεις παράνομες παροχές!!! Τότε ΛΕΣ... Η όλες η καμία.. ανεξάρτητα αν είναι εντός η εκτός οικισμού... Και δεν πάμε συγκεκριμένα σε μία στην οποία την έχεις ψηφίσει εσύ ο ίδιος όπως αναφέρει ο κύριος τσαμης....

Ανώνυμος είπε...

Για να δούμε όταν φτάσει στις παράνομες παροχές ημετέρων τι θα γίνει. Γιατί είναι γνώστες κ προς τα εκεί δεν βλέπω καμία κίνηση.

Ανώνυμος είπε...

Εχει μπει ενας της ανατροπης..και σχολιαζει ανα 3 λεπτα..αλλα να θυμισουμε οτι λαινας ηταν αντιδημαρχος οταν εδινε ο γαλιυνης παρανομες παροχες.

Ανώνυμος είπε...

Γιαν ωρα γιαν,ανατροπη με το λαινα δεν εκανε κανενας φουλημ.

Ανώνυμος είπε...

Λαινα προχωρα και στον Καμπο του Προδρόμου αν έχεις τα κότσια

Ανώνυμος είπε...


Λάζαρε εάν αισθάνεσαι αδικημένος και έχεις υποστεί την ζημιά που αναφέρεις θα πρέπει αύριο κιόλας να πάς στον Εισαγγελέα αντί να αραδιάζεις κατεβατά. Είναι προαφνές ότι δεν το τολμας γιατί θα είναι σαν να καταγγέλλεις τον εαυτό σου. Το αντιλαμβάνεσαι εξ άλλου.

Ανώνυμος είπε...

4,06 μ.μ. σε ποια γλώσσα προτιμάς ν' ακουστούν τα προφορικά
Στα Ελληνικά ή Στα Γαλλικά ?

Ανώνυμος είπε...

Ορμα αντιδήμαρχος ύδρευσης κόψε όλα τα παρανομα εκτός τού χωριού σου.Μονο στον Πρόδρομο δικαιούνται να έχουν παροχές χωρίς υδρομετρα και να ρίχνουν σπυραλ στην δεξαμενή για φυσική ροή και να βάζουν βρύσες στον κεντρικό αγωγό.Δημαρχε εσύ εκτιθεσαι.

Ανώνυμος είπε...

ΤΙ ΜΑΣ ΛΕΣ ΤΣΑΜΗ ΕΜΕΙΝΕ Ο ΑΣΤΑΚΟΣ ΤΡΕΙΣ ΜΕΡΕΣ ΧΩΡΙΣ ΝΕΡΟ ΣΥΝΔΕΟΝΤΑΣ ΠΑΡΑΝΟΜΗ ΠΑΡΟΧΗ Φ 63 ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΑΓΩΓΟ ΠΟΥ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΑΛΛΑ ΤΟΤΕ ΗΣΟΥΝΑ ΕΙΔΙΚΟΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΗΣ ΤΟΥ ΣΑΜΑΡΑ ΠΟΥ ΣΕ ΠΛΗΡΩΝΕ Ο ΑΣΤΑΚΙΩΤΗΣ ΠΟΛΙΤΗΣ ΝΑ ΔΙΝΕΙΣ ΠΑΡΑΝΟΜΕΣ ΕΝΤΟΛΕΣ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΤΕΤΡΑΕΤΙΑ ΤΗ ΔΙΚΗ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΑΜΑΡΑ ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΑΤΕ ΤΟΝ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΑΓΩΓΟ ΜΕ ΔΕΚΑΔΕΣ [ΠΑΡΑΝΟΜΕΣ ΠΑΡΟΧΕΣ. ΣΕ ΠΡΟΚΑΛΩ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΤΟΣΟ ΛΑΛΙΣΤΑΤΟΣ ΣΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΣΟΥ ΠΟΣΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΕΧΕΤΑΙ ΔΟΣΕΙ ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΤΟΥ ΑΣΤΑΚΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΟΧΗ ΣΑΣ Φ63?.ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ Η ΝΕΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΘΑ ΚΟΨΕΙ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΠΑΡΑΝΟΜΕΣ ΠΑΡΟΧΕΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΙΔΙΑ

Ανώνυμος είπε...

Σφιχτερμαν τι θα κάνεις με τις παράνομες παροχές του Προδρόμου και της Χρυσοβιτσας αν έχεις τα κότσια προχώρα ....

Ανώνυμος είπε...

Δεν είναι παράνομη η παροχή. Πόσες φορές πρέπει να το γραψω; Τα άλλα που γράφεις είναι άσχετα μεταξύ τους. ΛΤ

Ανώνυμος είπε...

Μακάριοι οι πτωχοί τω πνεύματι ΛΤ

Ανώνυμος είπε...

Δεν είναι στον κεντρικό αγωγό αλλά στον εξαερισμό. Και παίρνουμε νερό από βρύση σαν αυτή που έχουμε στα σπίτια. Τα άλλα είναι εξυπνάδες της κακιάς ώρας ΛΤ

Ανώνυμος είπε...

Φίλε λαζαρε οι καλές εποχές πέρασαν ανεπιστρεπτης

Ανώνυμος είπε...

Το θέμα της συνεχούς υδροδότησης των κοινοτήτων του δήμου μας και η πλήρη εφαρμογή των διατάξεων του κανονισμού ύδρευσης του δήμου μας,
θα πρέπει κατά άποψή μου να συζητηθεί άμεσα στο δημοτικό Συμβούλιο του δήμου μας με πρωτοβουλία του ίδιου του δημάρχου του δήμου μας και να ληφθούν εάν απαιτούνται οι δέουσες πολιτικές αποφάσεις.
Ευχαριστώ !
Σπυρίδων Ν. Γιαννέλης
Αροντοχώρι-Ξηρομέρου

Ανώνυμος είπε...

Στην περιοχή ρουστα στον Πρόδρομο πόσες παροχές υπάρχουν από το κεντρικό αγωγό του συκξ .Καλή η δημοκρατία κύριε αντιδημαρχε αλλά να ισχύει για όλους καληνύχτα σας

Ανώνυμος είπε...

Βάλε φωτογραφίες την παροχή τον λογαριασμό και τον αριθμό υδρομετρου μαζί με τα κυβικα που καταναλώνεις να δούμε αν έχεις δίκιο

Ανώνυμος είπε...

Συνέχισε έτσι Λαϊνά ειδικά τώρα που κουνησες τα . Πραγματικά δεν μπορούσε κανείς να ξεκινήσει αυτό το θέμα με τη στήριξη του Γιάννη είναι σίγουρο ότι θα τα καταφέρεις. Και θα πίνουμε νερό στο όνομα σου στον Αστακό

Ανώνυμος είπε...

Μεγάλη αναστάτωση σε φοβούνται δεν τα βγάζουν περα μαζί σου

Ανώνυμος είπε...

Εγώ δεν είπα ότι οι συνδέσεις είναι παράνομες. Μίλησα για παροχές από τον κεντρικό αγωγό που στην συντριπτική τους πλειοψηφία είναι νόμιμες με απόφαση του Δ.Σ
Λάζαρος Τσαμης

Ανώνυμος είπε...

Λαϊνάς Λαϊνάς... Αφού εσείς το βγάζετε κ τον ξαναβγαζετε τι αληχταται τώρα? Όλοι οι κουζουλοι μαζί.κ συ Λαϊνά πες κάτι κ συ Τριανταφυλλάκο που μου κάνεις δημόσιες σχέσεις πες κάτι ή μήπως θες κάμερα μικρόφωνα ?? Δε σε εμπνέει το γραπτό βλέπω..ή μήπως μας γράφεις όλους τους πολίτες κ ηδονιζεσαι με την εξουσία????! Όσο για το σφυχτερμαν προειδοποίηση καμία γυναίκα μη δώσει χέρι κ να φοράει δαχτυλίδι..την έβαψε...ο άνθρωπος δεν ξεχωρίζει..ότι ο αντρικός χαιρετισμος είναι αλλιώς κ αλλιώς χαιρετας τη γυναίκα..αλλά από παιδεία σχίζουν όλοι σ αυτό το τόπο.ε λοιπόν πρώτα τ σπίτια νερό κ δεν εννοούμε αυλές κήπους κ κατάχρηση ασκοπου νερού.μετα τα ζώα σε μονάδες κ αδέσποτα κ μετά όλα. Τ αλλά..έτσι γίνεται η καλή χρήση νερού για ολουσ το να ψωφισει η κατσίκα του γείτονα επειδή εγώ δεν είμαι άξιος να έχω αυτό μόνο στο Ξηρόμερο γίνεται καθημερινά! Απλά λυπάμαι που ζω κ γεννήθηκα στο αυτό το καφκι εδώ μέσα..παρακαλώ περάστε το σχόλιο μου κ μην κάνετε διακρίσεις στο τρόπο έκφρασης του καθενός.

Ανώνυμος είπε...

Χρυσοβιτσα Πρόδρομος πληρώνουν μονο οι ετεροδημότες και οι ηλικιωμένοι το 7ο της εκατο είναι χωρίς υδρομετρα η υδρομετρα πειραγμένα

Ανώνυμος είπε...

διόρθωση : Αρχοντοχώρι

Ανώνυμος είπε...

Γιατί ποιος είναι ο κύριος και τον φοβόμαστε?

Ανώνυμος είπε...

Τέλειο επιχείρημα.

Ανώνυμος είπε...

απο Εισηγήσεις καλά τα ΠΑΜΕ
ΠΆΜΕ ΚΑΙ ΜΗ ΡΩΤΑΣ ΠΟΥ ΠΑΜΕ.ΣΑΝ ΔΉΜΟΣ

Ανώνυμος είπε...

Αυτά μόνο στο Ξηρόμερο γίνονται.
Να κλέβεις νερό απο τον κεντρικό αγωγό χωρίς υδρομετρο,να σε πιάνουν που κλέβεις και να βρίσκει το μπελά του αυτός που σε έπιασε.
Τι άλλο θα δούμε, κύριε Τσάμη είστε θρασυτατος.
Λαινα προχωρά και όλοι θα σου πουν μπράβο.

Ανώνυμος είπε...

ΚΥΡΙΕ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΑΚΗ ΚΑΛΕΣΤΕ ΤΟΝ ΤΣΑΜΗ ΝΑ ΣΑΣ ΠΕΙ ΠΟΣΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΕΧΕΙ ΔΩΣΕΙ ΑΥΤΑ ΤΑ 15 ΧΡΟΝΙΑ ΤΗΣ ΠΑΡΑΝΟΜΗΣ ΠΑΡΟΧΗΣ ΤΟΥ Φ63

Ανώνυμος είπε...

Φίλε 12:53 Δεν θα σου πω τίποτα. Έτσι ή αλλιώς δεν πρόκειται να καταλάβεις. εχεις IQ παλουκιου
Λ.Τ

Ανώνυμος είπε...

Ο σφιχτοχερης καλό θα είναι να κόψει όλες τις παράνομες παροχές και όχι επιλεκτικά σε όποιον δεν τον ψήφισε

Ανώνυμος είπε...

Αφου ξερεις γραμματα οπως λες θαπρεπε να ξερεις που θελει ε και που αι το καθε ρημα.καλημερα

Ανώνυμος είπε...

Λαϊνά τι θα κάνεις με τις παράνομες παροχές φ32 στο βασιλοπουλο?
Το συζητησες με τον φίλο σου τον προεδρο που ποτίζουν αμπελια?
Εντάξει τα βρήκατε μεταξύ σας ή είστε ακόμα στις γλυκές?

Ανώνυμος είπε...

Είναι η δεύτερη φορά που γίνεται "υποτίμηση" του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου μας από ΚΆΠΟΙΟΥΣ....
Η πρώτη φορά ήταν με τους 4
ΚΑΙ η δεύτερη φορά τώρα με το παρόν θέμα.
Κατά τα αλλα θέλουμε να κάνουμε και τους εισηγητές των ... Πολαπλων Επιστήμών

Ανώνυμος είπε...

Σφιχτερμαν στο Καραϊσκάκη τι θα κάνεις το 80 της εκατο παράνομες παροχές και φυσικά οι πιο πολλοί δεν πληρώνουν. .
Αλλά βλέπεις στο Καραϊσκάκη είναι μεγάλο το ποσοστό που πηρατε ...

Ανώνυμος είπε...

Το θράσος μερικές φόρες ξεπερνά τα όρια του λυπάμαι που σε ψήφισα είσαι πολύ θρασύς αγενής και Ήρωνας

Ανώνυμος είπε...

άν νομίζετε φίλε ότι μπορείς μόνος σου,
ή με τον "αρχηγό" της ύδρευσης
να λύσετε οι δυό σας, ένα τέτοιο σύνθετο θέμα.
<< πλανάστε-και οι δυό σας- πλάνην οικτράν >>

Ανώνυμος είπε...

Έτσ είναι.
παράδειγμά :
άλλο το αίρετ-ε και άλλο το αίρετ-αι

Ανώνυμος είπε...

Θα ζητάτε τον νιαφα και τον μουστάκια και δεν θα τον βρίσκεται

Ανώνυμος είπε...

Για αυτό τον ψηφίζουμε τόσα χρόνια οι προδρομιτες ,για να έχουμε τα μέσα στον δήμο,σας κακοφαινεται ;;;;

Ανώνυμος είπε...

Όλες οι παράνομες παροχές τσαμακο και πλόες οι άλλες πρέπει να κλείσουν χτες έχεις το θράσος και ανεβάζεις παράπονο ότι σου κόψανε την παράνομη παροχή;;;;

Ανώνυμος είπε...

Βάλε όλα τα σχόλια που δεν είναι υβριστικά

Ανώνυμος είπε...

ΤΣΑΜΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ Η ΠΑΡΟΧΗ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΗ ΠΑΡΑΒΙΑΣΤΗΚΕ ΚΑΤΑΦΟΡΑ Ο ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΥΔΡΕΥΣΗΣ ΠΟΥ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΙ ΚΑΘΕ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΣΤΟΝ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΑΓΩΓΟ.ΕΣΥ ΣΑΝ ΕΙΔΙΚΟΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΗΣ ΕΜΜΙΣΘΟΣ ΤΟΥ ΣΑΜΑΡΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑΤΟ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΤΣΕ ΝΑ ΔΕΙΣ ΠΟΥ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ.ΕΙΔΙΚΑ ΑΥΤΟΙ

Ανώνυμος είπε...

Η ΑΠΟΦΑΣΗ του ΔΣ που παρθηκε επι Σαμαρα για υδροδοτηση από κεντρικο αγωγο ειναι παρανομη καταχρηστικη και απορριπτέα από την Περιγερειαζ ως μη συννομη . Αυτο δε το λες κυριε Σκούρα. Πηγεναι αν σου βαστα στον εισαγγελεα με όλα τα εγγραφα (ολα!) να δει ποιος παρανομει και ποιος συννομει , για να γελασουν κ οι πετρεσ της βελαωρας. Ιδοου η οδος της αλήθειας.

Ανώνυμος είπε...

Κύριε Τσαμη εάν πάθατε ζημιά οφείλετε να κινηθειτε νομικά. Εάν όπως λέτε αγαπάτε το δήμαρχο, καλό θα του κάνετε, δείχνοντας του την ανεπαρκεια των άμεσων συνεργατών του. Αν πάλι δεν κινηθειτε, βάζετε σε δεύτερες σκέψεις για το σκοπό της ανάρτησης εμάς, τους πολίτες του Δήμου που είμαστε συνεπείς
και νομοταγείς.

Εσύ δήμαρχε και αρμόδιοι αντιδήμαρχοι μη "μασάτε" μπροστά σε ένα μικρό αριθμό ατόμων που τόσα χρόνια λυμαίνονται τον τόπο μας για μερικες ψήφους παραπάνω. Κόψιμο του νερού χωρίς φυσικά προειδοποίηση, αναφορά στον εισαγγελέα και τα χρέη άμεσα στην εφορία για όποιον έχει παράνομη σύνδεση.
Τέλος η ανοχή.

Ανώνυμος είπε...

Γιατί δύο μέτρα και δύο σταθμά;Δεν είναι η μοναδική παροχή σε κεντρικό αγωγό.Ετσι θα διοικηση τον Δήμο το νέο και αδιάφθορο;Για να λειτουργείται έτσι σας έδωσε ο κόσμος αυτό το ποσοστό;

Ανώνυμος είπε...

Κύριε 3:36 δεν ειναι απο τον κεντρικο αγωγο. Ουτε καταλαβες τι λεω. Δεν πειράζει, βγάλε την γκεσταπιτικη κουκούλα της ανωνυμίας και θα σου εξηγήσω . ΛΤ

Ανώνυμος είπε...

Κύριε 3:36 δεν ειναι απο τον κεντρικο αγωγο. Ουτε καταλαβες τι λεω. Δεν πειράζει, βγάλε την γκεσταπιτικη κουκούλα της ανωνυμίας και θα σου εξηγήσω . ΛΤ

Ανώνυμος είπε...

Αυτό θα πει να είσαι άμεσος και αποτελεσματικός , μία παράνομη παροχή υπήρχε σε όλο το Δήμο Ξηρομέρου(οι άλλες είναι αόρατες) και μόλις ανέλαβε ο αντιδήμαρχος αμέσως την έκοψε, συγχαρητήρια αντιδήμαρχε,να τον χαίρεσαι δήμαρχε.

Ανώνυμος είπε...

Μέχρι τα Χριστούγεννα θα έχουν κοπεί όλες οι παρανομες παροχές. Σιγά σιγά θα κοπούν και αυτές που λέει ο τσαμης ήταν να μην κάνουν την αρχή ο δήμαρχος με το Αντιδήμαρχο μη τυχόν και σταμάτησετε τότε θα τα βάλει ο κόσμος με σας

Ανώνυμος είπε...

Όταν κάποτε κάποιες φωνές του 1 % της κοινωνίας φώναζαν και χτύπαγαν καμπανάκια στο πολιτικό κατεστημένο της εποχής εκείνης που κυβερνούσε τη
περιοχής μας και τις κοινότητές μας,
Τους έλεγε το τότε πολιτικό κατεστημένο :
<< γραφικούς και οικολόγους του Αστακού και περιχώρων >>
Έτσι δεν είναι σύντροφε Στάϊκο ?

Ανώνυμος είπε...

Φίλε συμπολίτη μας ! 7:37 μ.μ.
Συμφωνώ απόλυτα με την άποψή σου ότι οι αποφάσεις του δήμου για το σύνθετο αυτό θέμα, θα πρέπει οι όποιες αποφάσεις ληφθούν να εχουν αφενός την έγκριση της ευρύτερης πλειοψηφίας του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου μας και αφετέρου οι όποιες αποφάσεις ληφθούν να έχουν ενιαίο χαρακτήρα και τρόπο επίλυσης του προβλήματος και όχι μεμονωμένο χαρακτήρα και τρόπο επίλυσης του σύνθετου αυτού προβλήματος.
Οι αποφάσεις του δήμου εκτός από νόμιμες πρέπει να είναι και κοινωνικά δίκαιες οι πολιτικές αποφάσεις του δήμου μας.
Καλό βράδυ Φίλε συμπολίτη μας !
Σπύρος Ν. Γιαννέλης
Αρχοντοχώρι

Ανώνυμος είπε...

Πολύς ντόρος για το τίποτα το έχουμε ξαναδεί το έργο,σε λίγες μέρες που θα ξεχαστεί τό θέμα και του Τσάμη η παροχηυθα λειτουργεί και ούτε κάποια άλλη θα κοπεί.
Το παλαιοκομματικό καθεστώς δεν μπορεί να σπάσει αυγά,αν ήταν να κόψει παροχές παράνομες ο Λαϊνάς θα το είχε κάνει από παλιά,δεν το έκανε τότε γιατί να το κάνει τώρα;Τί άλλαξε;

Ανώνυμος είπε...

4:38 ήμαρτον όλοι καταλάβαμε το διάολος γίενετε....... Άστο τώρα πλήρωσε και λίγο δεν βλάπτει......

Ανώνυμος είπε...

Ουστ ρε από δω. Αυτοί τελείωσαν μια και καλή με κανάτα και γέλασα πρωί πρωί

Ανώνυμος είπε...

😎

Ανώνυμος είπε...

Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ

Ανώνυμος είπε...

Φίλε 10:31
ή θα κοπούν όλες οι μή νόμιμες παροχές, ή
δέν θα κοπεί καμμία
Αυτό είναι το κοινωνικά δίκαιο και σωστό.

Ανώνυμος είπε...

ΠΩΣ ΤΑ ΘΈΛΕΙΣ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΤΑ ΣΠΑΣΜΈΝΑ ΑΥΓΑ
τηγανητά ή βραστά ?
εμένα μου αρέσουν τηγανητά με τυρί και ντομάτα
και ψωμί χωριάτικο ζεστό και κρύο νερό απο τις πηγές Λάμπρα.

Ανώνυμος είπε...

συμφωνείτε ή διαφωνείτε κ. Γιαννέλη να κοπούν όσες παράνομες βρύσες είναι στον Λύσιμο -Παλιόβαρκα -Πλατανιάς και όσες είναι απλήρωτες ; Απλά με ένα ναι ή ένα όχι .

Ανώνυμος είπε...

Να μας απαντήσει ο κος Στάικος εάν ειναι νόμιμη ή παράνομη η σύνδεση του Τσάμη ή ενέργεια του αντιδημάρχου. Το θέμα του νερού το ξέρει καλά.

Ανώνυμος είπε...

Πολύ ντόρος έγινε !!! δεν θα πρέπει ούτε τον τσαμη να κατηγορήσουμε ούτε αυτή τηασν δημοτική αρχή!!! Από την στιγμή που είναι με απόφαση δημοτικού συμβουλίου θέλεις καλός ή κακός!!!! Δεν το βρίσκω καθόλου πρέπον να κόβουμε μόνο μια παροχή κα να αφήνουνε τις υπόλοιπες... άν το λογισμικό, πρέπον, Και δίκαιο ήταν αυτό που κάνατε!!!! Τότε θα κριθεί ή απόφασή σας πρώτα απο την συνείδησή σας ,οποίος έχει φυσικά, και βέβαια από αυτούς που ψήφισαν αυτό το συνδυασμό... γι'αυτό η γνώμη μου είναι!!!! Η ΌΛΕΣ Ή ΚΑΜΊΑ...

Ανώνυμος είπε...

Φίλε συμπολίτη μας ! 10:31 π.μ.
Εάν είχαμε τοπικό δημοψήφισμα για το θέμα αυτό
θα μπορούσα να απαντήσω τι θα ψήφιζα.
Για το θέμα αυτό υπάρχουν αρμόδιες υπηρεσίες στο δήμο μας.
Καλό βράδυ Φίλε συμπολίτη μας !
Σπύρος Ν. Γιαννέλης

Ανώνυμος είπε...

Ο κύριος Τσάμης αφού λέει ότι έχει δίκιο γιατί δεν πήγε στον εισαγγελέα; Δήθεν αγαπάει το δήμαρχο; Μην τρελαθουμε. Καραπαράνομη είναι η υδροδότηση της μονάδας του όπως και όλων αυτών που κλέβουν από τον κεντρικό αγωγό με αποτελεσμα να φτάνει στον Αστακό το 50% του νερου και να μην μπορούν να γεμίσουν οι δεξαμενές.Ο κύριος Τσάμης μπορεί να μας λέει ότι η παροχή εγκρίθηκε από το τότε δημοτικό συμβούλιο όπου εκείνος τότε ηταν παραγοντας και σύμβουλος του Σαμαρά,όμως ξεχνάει όλως τυχαίως να μας πει ότι αυτή η απόφαση του δημοτικού συμβουλίου κριθηκε παράνομη από την Περιφέρεια!!!!και θα βγει τώρα ο μορφωμένος να μας απαντήσει και καλά απαξιωτικά μιας και δεν έχει επιχειρήματα και θα μας πει...μορφωμένα αλλά ανορθόγραφα μακάριοι οι πτωχοί ΛΤ.😅

Ανώνυμος είπε...

Έχεις γράψει τα περισσότερα σχόλια . Συνέχεια λες τα ίδια με διαφορετική σειρά. Μορφωμένα και με ορθογραφία σου συνιστώ να διαβάσεις το βιβλίο " Οι συνέπειες του αυνανισμού μετά κάποια ηλικία " ΛΤ

Ανώνυμος είπε...

Εξ 50 εφτά
μάντεψε τι φύλο ειμαι
ΝΑ ΣΕ ΠΑΡΑΔΕΧΘΩ.

Ανώνυμος είπε...

Μην απαντάς με τόση σοβαροτητα και επιχειρήματα κυρ Λαζαριά,μας κόλλας στον τοίχο,χαραμιζεσαι,δώσε καμία συνεντευξη στο CNN