Με χαρά κάτοικοι της περιοχής που διέρχονται από το σημείο,
διαπιστώνουν την παράδοση σιγά σιγά τμημάτων του πολύ σημαντικού για
την Δ.Ε. Αλυζίας οδικού έργου Κουβαράς – Μπαμπίνη, με ανάδοχο την
εταιρεία ΑΝΑΣΤΗΛΩΤΙΚΗ ΑΤΕ, μήκους 9,2 χιλιομέτρων και προϋπολογισμού
16.366.115,7 € (με Φ.Π.Α.).
Η συγκεκριμένη εργολαβία αποτελεί κομμάτι του οδικού έργου με επίσημη ονομασία «Βελτίωση οδού Κουβαράς – Φυτείες – Αστακός και Φυτείες – Κατούνα – Μύτικας (Α’ φάση)». Σχετικά με την πορεία του έργου το τοπικό blog mytikaspress, επισημαίνει:
“Το συγκεκριμένο έργο είναι αλήθεια ότι έχει καθυστερήσει σημαντικά και έχουν δοθεί αρκετές παρατάσεις στον ανάδοχο ως τώρα, με ζητούμενο την τελική του ολοκλήρωση και όχι να μπλέξουμε με έκπτωση αναδόχου κλπ, αλλά φαίνεται ότι σιγά σιγά πηγαίνουμε προς οριστική του παράδοση (πιθανόν ως τα Χριστούγεννα, και πρέπει η Περιφέρεια να πιέσει λίγο τα πράγματα νομίζουμε) και όταν ολοκληρωθεί, μέσω της Ιονίας και έξοδο στο κόμβο Κουβαρά, θα είναι ο συντομότερο δρόμος για έλευση στα χωριά της Αλυζίας σε όσους ταξιδεύουν από Αθήνα ή Πάτρα.
Σίγουρα όλοι θα θέλαμε να δούμε τα επόμενα χρόνια να ολοκληρωθούν ως σύνολο έργου και τα υπόλοιπα 70+ χιλιόμετρα του μεγαλεπίβολου έργου «Βελτίωση οδού Κουβαράς – Φυτείες – Αστακός και Φυτείες – Κατούνα – Μύτικας», με κατ’ εκτίμηση προϋπολογισμό κόστους κατασκευής τα 150.000.000 €, αλλά αυτό για κάποιον που έχει γνώση της οικονομικής κατάστασης, είναι πολύ δύσκολο έως αδύνατο να πραγματοποιηθεί.
Το ΕΣΠΑ της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας για οδικά έργα δεν είναι ανεξάντλητο, αντίθετα υπάρχει ένα ορισμένο ποσό (όριο) και φυσικά υπάρχουν και άλλες περιοχές της Περιφέρειας που έχουν ανάγκη από οδικά έργα, δεν είμαστε μόνο εμείς που έχουμε ανάγκη.
Η μόνη ρεαλιστική λύση λοιπόν στην περίπτωση μας, είναι η σταδιακή μελέτη και κατασκευή τμημάτων του συγκεκριμένου οδικού έργου και εδώ είναι που πρέπει σε ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ να πρυτανεύσει η ιεράρχηση προτεραιοτήτων, ο ρεαλισμός και η σωστή ζύγιση των δεδομένων ώστε με τα διαθέσιμα χρήματα να κατασκευάσουμε με χρονική σειρά εκείνα τα κομμάτια του έργου που είναι τα πιο σημαντικά και απαραίτητα. Αυτά πρέπει να είναι ο μπούσουλας μας και αν αυτό γίνει, όλοι θα συμφωνήσουμε ότι επιτακτική ανάγκη και προτεραιότητα είναι η οδική σύνδεση της ενδοχώρας της Αιτ/νίας και ιδιαίτερα του αστικού κέντρου του Αγρινίου, αλλά και του ορεινού κεντρικού Ξηρομέρου με τις ακτές τις Αιτ/νίας.
Τώρα που η Ιόνια Οδός είναι πραγματικότητα, εν μέρει αυτό θα
επιτευχθεί στο μέλλον, στο Νότιο κομμάτι με την ολοκλήρωση των οδικών
αξόνων σύνδεσης της Ιόνιας Οδού μέσω Σταμνάς και σήραγγας Προφήτη Ηλία –
Άγιος Δημήτριος – Πλατυγιάλι – Αστακός και στο Βόρειο κομμάτι με την
Αμβρακία Οδό, που επιτέλους φαίνεται να ξεκολλά (πολύ σημαντικό έργο).
Εκεί που θα έχουμε το κενό και το μεγάλο έλλειμμα, είναι στην οδική πρόσβαση στο καλύτερο από αντικειμενική άποψη για τουριστική ανάπτυξη κομμάτι του Δήμου Ξηρομέρου, την Δ.Ε. Αλυζίας (για τρίτους αντικειμενικούς, το καλύτερο κομμάτι στην Δυτική Αιτ/νία).
Εμείς θεωρούμε ότι το οδικό έργο που επείγει και έχει προτεραιότητα ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ και εκεί πρέπει να αναλώσουμε τις δυνάμεις μας και τις προσπάθειες μας προς το Υπουργείο Μεταφορών, Υποδομών και Δικτύων και την Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας ώστε να υπάρξει σύνταξη οριστικών μελετών για την συνέχιση του κατασκευαζόμενου δρόμου 9,2 χιλιομέτρων κόμβος Κουβαρά – Μπαμπίνη προς Αετό, Αρχοντοχώρι (παράκαμψη του), κάμπο Αλυζίας και Μύτικα.
Μιλάμε για κοντά 22 χιλιόμετρα που αν ολοκληρωθούν μαζί με τα 9,2 χιλιόμετρα του Κουβαράς – Μπαμπίνη, θα συνδέσουν αφ’ ενός το αστικό κέντρο του Αγρινίου με την Δ.Ε. Αλυζίας, που ήδη υπάρχει μεγάλη επισκεψιμότητα από το Αγρίνιο, αλλά δεινοπαθούν οι άνθρωποι για να έρθουν και αφ’ ετέρου τα χωριά του κεντρικού Ξηρομέρου με την Δ.Ε. Αλυζίας, που επίσης ήδη υπάρχει μεγάλη επισκεψιμότητα και αυτοί επίσης δεινοπαθούν.
Επίσης κάθε επισκέπτης μέσω της Ιονίας και του συγκεκριμένου οδικού άξονα, θα μπορεί πολύ εύκολα να έχει πρόσβαση στη συγκεκριμένη περιοχή.
Μιλάμε για ένα έργο πνοής, που αφορά την διέξοδο και σύνδεση περιοχών ολόκληρων με τις πανέμορφες ακτές της Δ.Ε. Αλυζίας, με στόχο την τουριστική ανάπτυξη μίας πολύ προνομιούχας περιοχής, με εξαιρετικές προοπτικές.
Επιτέλους ας ξεφύγουμε από τις νοοτροπίες που μας έχουν καθηλώσει τόσα χρόνια στην μιζέρια και στην υποανάπτυξη. Σε τέτοια σοβαρά θέματα που καθορίζουν το μέλλον του τόπου πρέπει να σκεπτόμαστε και να βαδίζουμε κάνοντας προτάσεις ρεαλιστικές και όχι τέτοιες, που ουσιαστικά να είναι μη εφαρμόσιμες και στο τέλος αυτό που θα καταφέρουμε θα είναι μην γίνει τίποτα.”
http://www.agriniopress.gr/
Εκεί που θα έχουμε το κενό και το μεγάλο έλλειμμα, είναι στην οδική πρόσβαση στο καλύτερο από αντικειμενική άποψη για τουριστική ανάπτυξη κομμάτι του Δήμου Ξηρομέρου, την Δ.Ε. Αλυζίας (για τρίτους αντικειμενικούς, το καλύτερο κομμάτι στην Δυτική Αιτ/νία).
Εμείς θεωρούμε ότι το οδικό έργο που επείγει και έχει προτεραιότητα ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ και εκεί πρέπει να αναλώσουμε τις δυνάμεις μας και τις προσπάθειες μας προς το Υπουργείο Μεταφορών, Υποδομών και Δικτύων και την Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας ώστε να υπάρξει σύνταξη οριστικών μελετών για την συνέχιση του κατασκευαζόμενου δρόμου 9,2 χιλιομέτρων κόμβος Κουβαρά – Μπαμπίνη προς Αετό, Αρχοντοχώρι (παράκαμψη του), κάμπο Αλυζίας και Μύτικα.
Μιλάμε για κοντά 22 χιλιόμετρα που αν ολοκληρωθούν μαζί με τα 9,2 χιλιόμετρα του Κουβαράς – Μπαμπίνη, θα συνδέσουν αφ’ ενός το αστικό κέντρο του Αγρινίου με την Δ.Ε. Αλυζίας, που ήδη υπάρχει μεγάλη επισκεψιμότητα από το Αγρίνιο, αλλά δεινοπαθούν οι άνθρωποι για να έρθουν και αφ’ ετέρου τα χωριά του κεντρικού Ξηρομέρου με την Δ.Ε. Αλυζίας, που επίσης ήδη υπάρχει μεγάλη επισκεψιμότητα και αυτοί επίσης δεινοπαθούν.
Επίσης κάθε επισκέπτης μέσω της Ιονίας και του συγκεκριμένου οδικού άξονα, θα μπορεί πολύ εύκολα να έχει πρόσβαση στη συγκεκριμένη περιοχή.
Μιλάμε για ένα έργο πνοής, που αφορά την διέξοδο και σύνδεση περιοχών ολόκληρων με τις πανέμορφες ακτές της Δ.Ε. Αλυζίας, με στόχο την τουριστική ανάπτυξη μίας πολύ προνομιούχας περιοχής, με εξαιρετικές προοπτικές.
Επιτέλους ας ξεφύγουμε από τις νοοτροπίες που μας έχουν καθηλώσει τόσα χρόνια στην μιζέρια και στην υποανάπτυξη. Σε τέτοια σοβαρά θέματα που καθορίζουν το μέλλον του τόπου πρέπει να σκεπτόμαστε και να βαδίζουμε κάνοντας προτάσεις ρεαλιστικές και όχι τέτοιες, που ουσιαστικά να είναι μη εφαρμόσιμες και στο τέλος αυτό που θα καταφέρουμε θα είναι μην γίνει τίποτα.”
http://www.agriniopress.gr/
ΣΩΣΤΑ ΟΠΩΣ ΤΑ ΓΑΡΑΦΕΙΣ ΑΓΑΠΗΤΕ ΣΥΜΠΑΤΡΙΩΤΗ
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΣΤΩ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΚΑΠΟΙΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΠΧ ΑΠΟ ΜΠΑΜΠΙΝΗ ΜΥΤΙΚΑ ΚΑΙ ΠΡΩΤΑ ΑΠ ΟΛΑ ΕΚΕΙΝΟ ΤΟ ΚΑΡΑΤΓΚΙΟΖΙΛΙΚΙ ΣΤΟ ΑΡΧΟΝΤΟΧΩΡΙ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΟ ΓΥΡΟ ΤΗΣ ΠΕΛΟΠΟΝΗΣΟΥ.
ΠΟΣΟ ΚΟΣΤΙΖΕΙ 400ΜΕΤΡΑ ΔΡΟΜΟΣ?
ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΠΟΙΕΣ ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΕ ΚΑΙ ΕΥΘΥΓΡΑΜΙΣΕΙΣ ΑΠΟ ΜΑΧΑΙΡΑ-ΑΧΙΛΕΙΟ Ο ΔΡΟΜΟΣ ΓΙΑ ΑΣΤΑΚΟ
ΑΠΟ ΚΟΥΒΑΡΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΟΣ
ΕΑΝ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΤΟΥΣ ΦΩΤΙΣΕΙ Η ΠΑΝΑΓΙΑ Η ΡΟΜΒΙΑΤΙΣΑ ΚΑΙ ΥΠΟΓΡΑΦΗ Η ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΗ ΣΥΜΒΑΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΤΜΗΜΑ ΛΟΥΤΡΑΚΙ-ΑΜΒΡΑΚΙΑ ΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΘΑ ΑΛΑΞΗ Ο ΧΑΡΤΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΜΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΟΔΙΚΑ ΤΜΗΜΑΤΑ
ΑΛΛΑ ΠΟΙΟΣ ΝΑ ΦΡΟΝΤΙΣΕΙ
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΗΓΕΣΙΑ.ΜΗΔΕΝ. ΘΑ ΤΡΙΖΟΥΝ ΤΑ ΚΟΚΑΛΑ ΤΟΥ ΜΑΚΑΡΙΤΗ ΧΟΥΤΑ ΑΝΔΡΕΑ ΣΤΡΑΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΥ ΣΤΡΑΤΟΥ ΓΑΚΙΑ ΚΑΙ ΧΡ ΒΕΡΕΛΗ ΚΑΙ ΣΤΑΜΑΤΗ
Πιθανόν ως τα Χριστούγεννα αλλά ποια Χριστούγεννα? Έχουν περάσει πολλά από τότε που ξεκίνησε
ΑπάντησηΔιαγραφήΟΤΑΝ ΘΑ ΠΑΡΑΛΗΦΘΕΙ ΤΟ ΕΡΓΟ ΝΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΤΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΑΥΤΟΥ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΡΑΛΑΒΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΡΟΥΜΕ ΠΟΥ ΘΑ ΑΠΕΥΘΥΝΟΜΑΣΤΕ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΚΑΚΟΤΕΧΝΙΩΝ.........
ΑπάντησηΔιαγραφήΕνα ηλίθιο σε σκέψη και εκτέλεση έργο, προκάλεσε μόνο ταλαιπωρία για δυο και πλέων χρόνια και δεν έχει να΄προσφέρει απολύτως τίποτα και σε κανέναν.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι δρόμοι είναι πολιτισμός, θέλουν όμως μελέτη και στοχευμένη χάραξη που θα αποσκοπεί πέρα απο την εξυπηρέτηση του κόσμου και σε οφέλοι για την περιοχή την οποία γίνεται.
Το συγκεκριμένο είναι έργο μπαρούφα του κάθε άσχετου, που τυχαίνει να περνάει απο μια θέση εξουσίας, πετάει μια πρόταση παπαρία ναι λένε οι άλλοι .. έργο είναι μάσα θά έχει!!! και ιδού το αποτέλεσμα. Νομίζω στην περιοχή μας έχουμε και ένα παρόμοιο έργο πολυδάπανο και άχρηστο βασιλόπουλο -βελα ..
ΔΡΟΜΟΣ ΠΟΥ ΣΥΝΔΕΕΙ ΤΟΝ ΑΕΤΟ ΤΟ ΑΡΧΟΝΤΟΧΩΡΙ (ΚΑΙ ΕΝ ΔΥΝΑΜΗ ΤΑ ΧΩΡΙΑ ΤΗΣ ΑΛΥΖΙΑΣ ΚΑΝΔΥΛΑ ΠΑΝΑΓΟΥΛΑ ΜΥΤΙΚΑ ΒΑΡΝΑΚΑ)ΤΗΝ ΚΟΜΠΟΤΗ ΤΡΥΦΟΥ ΜΕ ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΑΣΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΟΥ ΑΓΡΙΝΙΟΥ, ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ ΔΟΤΗΣ ΚΑΙ ΔΕΚΤΗΣ ΜΕ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΜΑΣ,ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΗΜΙΤΕΛΗΣ ΚΑΤΑ ΤΟ 1/3....
ΑπάντησηΔιαγραφήΜΕ ΜΕΡΙΚΕς ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΛΙΓΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΟΙ ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΤΟΥ ΜΕΣΑ ΞΗΡΟΜΕΡΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΑΡΑΛΙΟΥ, ΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΟΥΝ ΓΡΗΓΟΡΑ ΚΑΙ ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΜΕ ΤΟ ΑΣΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΠΟΥ ΕΥΤΥΧΩΣ Ή ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΓΡΙΝΙΟ...
Ο ΔΡΟΜΟΣ ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΠΑΠΑΔΑΤΟΥ ΑΕΤΟΣ ΠΟΥ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΗΜΙΤΕΛΗΣ....