Επιστολή του
Απ. Κατσιφάρα στον Στρ. Σιμόπουλο για συμπληρωματικές εργασίες στη σύνδεση της
Ιονίας Οδού με τον Αστακό
Την παρέμβαση του Γενικού Γραμματέα Δημοσίων Έργων Στράτου Σιμόπουλου ώστε να
ξεπεραστούν προβλήματα που έχουν προκύψει στο έργο σύνδεσης της Ιονίας οδού με
τον Αστακό στο τμήμα «Κόμβος Πλατυγυαλίου – Ι.Κ Αγ. Δημητρίου Κ.Ε 2600», ζητά ο
Περιφερειάρχης Δυτικής Ελλάδας Απόστολος
Κατσιφάρας.
Σε επιστολή του ο κ. Κατσιφάρας ενημερώνει πως κατά την πρόσφατη επίσκεψή του στο
σημείο διαπιστώθηκαν σοβαρά προβλήματα που έχουν προκύψει κατά την εκτέλεση του
έργου, τα οποία και μπορούν να αντιμετωπιστούν μόνο με συμπληρωματικές
εργασίες, οι οποίες θα συμβάλουν στην σωστή ολοκλήρωση της σύνδεσης αυτής,
δίχως να παρεμποδίζεται η πρόσβαση από τις παρόδιες ιδιοκτησίες, αλλά και
διάφορα ζητήματα που έχουν προκύψει από το παλαιωμένο δίκτυο ύδρευσης του
Αστακού.
Αναλυτικά, η επιστολή του Περιφερειάρχη Απ. Κατσιφάρα έχει ως εξής:.........
«Αξιότιμε
κύριε Γενικέ,
Συνεργάτες
μου κι εγώ, πρόσφατα επισκεφθήκαμε το έργο «Σύνδεση της Ιονίας οδού με Αστακό:
Τμήμα κόμβος Πλατυγυαλίου – Ι.Κ Αγ. Δημητρίου Κ.Ε 2600».
Πρόκειται για
έργο που εκτελείται με εργολαβία από το ΥΠΟΜΕΔΙ.
Κατά την
διάρκεια των εργασιών, όπως ενημερωθήκαμε έχουν προκύψει προβλήματα, τα οποία
απαιτούν συμπληρωματικές εργασίες για την κατασκευή ενός ολοκληρωμένου έργου,
που θα ξεκινά από τον κόμβο του Πλατυγιαλίου και δε θα δημιουργεί προβλήματα
στις παρόδιες ιδιοκτησίες, όπως επίσης και στην υπό κατασκευή νέα οδό από το
παλαιωμένο δίκτυο ύδρευσης του Αστακού. Τα προβλήματα εστιάζονται κυρίως στα
παρακάτω σημεία:
1.-Σε μήκος 3,5 χιλιόμετρα περίπου της
νέας υπό κατασκευής οδού παραμένει εντός αυτής ο κεντρικός αγωγός ύδρευσης Φ500
από αμίαντο ο οποίος τροφοδοτεί την πόλη του Αστακού . Το συγκεκριμένο δίκτυο
είναι πολύ παλαιό, από υλικό μη συμβατό με τα σημερινά δεδομένα και
προβληματικό ως προς τις διαρροές και τις βλάβες αυτού οι οποίες είναι συχνές
και θα δημιουργήσουν προβλήματα στη νέα οδό που κατασκευάζεται με την υπόψη
εργολαβία .
Προτείνεται η
κατασκευή νέου δικτύου ύδρευσης από πολυαιθυλένιο 3ης γενιάς διατομής Φ500, το
οποίο θα κατασκευασθεί εκτός του εύρους κατάληψης της νέας οδού και εντός του
ορίου απαλλοτρίωσης. Το συνολικό εκτιμώμενο κόστος κατασκευής του ανέρχεται στο
ποσό των 1.500.000€ συμπεριλαμβανομένης και της δαπάνης του ΦΠΑ.
2.-Η Χ.Θ. 0+000 του υπό κατασκευή έργου
απέχει από την διασταύρωση προς το λιμάνι του Πλατυγιαλίου περίπου 500μ.. Η
κατασκευή του τμήματος αυτού μαζί με τον ισόπεδο κόμβο του Πλατυγιαλίου καθιστά
το υπό κατασκευή έργο ολοκληρωμένο, αφού η οδός φθάνει έως το λιμάνι , και το εκτιμώμενο
κόστος αυτού είναι περίπου 1.300.000€ συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ, πλέον το κόστος
των απαλλοτριώσεων .
3.-Η νέα κλειστή υπό κατασκευή οδός
δημιουργεί προβλήματα στις προσβάσεις των παρόδιων ιδιοκτητών και απαιτείται η
κατασκευή πιο εκτεταμένου παράπλευρου οδικού δικτύου (service road) προκειμένου
για την εξυπηρέτηση των ανωτέρω
αναφερομένων ιδιοκτησιών. Το εκτιμώμενο κόστος του παράπλευρου οδικού δικτύου
ανέρχεται στο ποσό των 800.000€ συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ, πλέον των
απαιτούμενων απαλλοτριώσεων.
Κύριε Γενικέ,
Σε συνέχεια
των παραπάνω, παρακαλώ για τις δικές σας ενέργειες και παραμένω στη διάθεσή σας
για οποιεσδήποτε επιπλέον διευκρινήσεις και πληροφορίες».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο