Δευτέρα 24 Νοεμβρίου 2014

Γαλατάς Μεσολογγίου: Ερωτήματα για το ΕΚΑΒ από συγγενή θανόντος

Κύριοι,
    Στις 06/11/2014 στο Γαλατά Μεσολογγίου, ο πατέρας μου Δημήτρης Παπακωστόπουλος ένιωσε δυσφορία και ανέβασε υψηλή αρτηριακή πίεση. 
     Μόλις το αντιλήφθηκα κάλεσα αμέσως το ΕΚΑΒ ώστε να μεταβεί άμεσα και με την κατάλληλη ιατρική υποστήριξη στο πλησιέστερο νοσοκομείο. 
     Μετά από μισή ώρα και έπειτα και δεύτερης κλήσης μου, δηλαδή γυρω στις 20:30, ήρθε ασθενοφόρο όπου και τον παρέλαβε για το νοσοκομείο Μεσολογγίου
     Ωστόσο ενώ εγώ όπως ήταν φυσικό καθόμουν πίσω κρατώντας το χέρι του πατέρα μου ώστε να του δίνω κουράγιο να κρατηθεί στη ζωή, δυστυχώς σε αυτή την κρίσιμη στιγμή άκουσα τον οδηγό να ρωτάει τον συνοδηγό του εάν μπορεί να οδηγήσει αυτός! 
     Ο συνοδηγός δέχτηκε και ξεκινήσαμε. Προς δεύτερη μεγάλη μου ταραχή διαπίστωσα πως έχουν πάρει λάθος δρόμο και έτσι για να μην χάνουμε καιρό μπήκα στην μπροστινή θέση για να καταφέρουμε επιτέλους να περάσουμε τα χωράφια που μας οδηγούσαν στη τοποθεσία "Καβουρότρυπα"
     Στην συνέχεια και ενώ προσπαθούσα να υποδείξω την διαδρομή στον οδηγό ακούω από πίσω να ζητάει ο δεύτερος συνοδός να ανάψει η σειρήνα κάτι όμως που δεν έγινε διότι ήταν χαλασμένη!!!! 
     Δυστυχώς ο πατέρας μου απεβίωσε μολις φτάσαμε στο νοσοκομείο από ανακοπή..........

 
Κύριε Διοικητή του ΕΚΑΒ δεν γνωρίζω εαν ο πατέρας μου θα ζούσε αν φτάναμε δέκα λεπτά νωρίτερα ή όχι. Δεν είμαι σε θέση ούτε αρμόδια να γνωρίζω και ούτε φυσικά έχει πλέον σημασία. 
     Σπουδαία σημασία έχει όμως να μου απαντήσετε υπεύθυνα διότι είμαι μητέρα και πολίτης αυτού του κράτους:
-Αυτός ο εργαζόμενος πρέπει να είναι σε αυτή τη θέση;
-Ούτε τα βασικά δεν μπορούμε να διαφυλάξουμε σε αυτή την οργανωμένη υποτίθεται κοινωνία;

Όπως μπορείτε να καταλάβετε τα ερωτήματα είναι άπειρα.... 
Δεν θα σας απευθύνω άλλα το μόνο που ζητάω είναι ΝΑ ΜΗΝ ΣΥΜΒΕΙ ΞΑΝΑ σε κανένα συνάνθρωπό μας!

Ελπίζω να πράξετε το καθήκον σας όπως εγώ έπραξα το δικό καθήκον μου ως πολίτης. 
Σε αναμονή απάντησής σας.

Με απεριόριστη θλίψη
Φωτεινή Παπακωστοπουλου

Εφημερίδα ΑΙΧΜΗ 
http://www.aixmi-news.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο