Υπεγράφησαν σήμερα
οι συμβάσεις εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου (οχτώ μήνες), δεκατριών(13) απασχολούμενων στους
Παιδικούς Σταθμούς του Δήμου Ξηρομέρου,
μετά και την δημοσίευση στο ΦΕΚ (120/3-2-2013, ΤΕΥΧΟΣ Γ) της απόφασης
για την υλοποίηση του Ευρωπαϊκού
Προγράμματος «Εναρμόνιση Οικογενειακής και Επαγγελματικής Ζωής»........
Η Αντιδήμαρχος και Πρόεδρος του Ν.Π.Δ.Δ του
Δήμου Ξηρομέρου κ. Κωνσταντίνα Κουμανδράκη Σαμαρά, αφού επισκέφτηκε
σήμερα τους Παιδικούς
Σταθμούς σε Αστακό, Καραΐσκάκη,
Φυτείες και τον Βρεφονηπιακό Σταθμό της Κανδήλας προέβη στην ακόλουθη δήλωση.
«Μετα
από πολλές και επίμονες προσπάθειες καταφέραμε να δημοσιευτούν στο ΦΕΚ τα ονόματα
των προσληφθέντων έτσι ώστε να υπογράφουν αμέσως οι σχετικές συμβάσεις.
Εξασφαλίσαμε έτσι την εύρυθμη λειτουργία των Παιδικών Σταθμών και του
Βρεφονηπιακού Σταθμού της Κανδήλας, και παράλληλα δημιουργήσαμε 13 νέες θέσεις
εργασίας στο Δήμο μας σε μια εποχή που η ανεργία αποτελεί το μεγαλύτερο
πρόβλημα της ελληνικής κοινωνίας.
Αποδεικνύουμε στην πράξη ότι είμαστε κοντά στους δημότες μας, δίπλα στις
εργαζόμενες μητέρες παρέχοντάς τους
ουσιαστική διευκόλυνσή, προκειμένου να
εναρμονίζουν τους απαιτητικούς και αντικρουόμενους ρόλους τους μεταξύ
οικογενειακής και επαγγελματικής ζωής.
Ειδικά
για την Κανδήλα θέλω να τονίσω ότι, όπως γνωρίζουν και όλοι οι κάτοικοι της
Αλυζίας, δημιουργήσαμε ουσιαστικά ένα νέο Βρεφονηπιακό Σταθμό από την αρχή.
Τόσο σε επίπεδο κτιριακών εγκαταστάσεων, αφού ανακαινίσαμε το παλιό κτίριο του
Γυμνασίου μετατρέποντάς το σε ένα σύγχρονο Σταθμό, όσο και στο επίπεδο των
άλλων δομών (προσωπικό, εξοπλισμός , περιβάλλον χώρος).
Θέλω
να ευχαριστήσω όλους τους εργαζόμενους και τους γονείς για την μέχρι τώρα
συνεργασία μας, αλλά και για την υπομονή τους, και να τους διαβεβαιώσω ότι ως
Αντιδήμαρχος και Πρόεδρος του Ν.Π.Δ.Δ θα
είμαι πάντα στο πλευρό τους για τα μικρά και μεγάλα προβλήματα.»
μπραβο ντινα τα καλα να λεγονται..
ΑπάντησηΔιαγραφήetsi twra ola mazemena...na mazepsoume kanena psifaki.....a re xiromero.....ti den katalabaineis?
ΑπάντησηΔιαγραφή