Παρασκευή 24 Φεβρουαρίου 2012

Θ. Κατερινόπουλος: Ανακάλεσαν την απόφαση στο ΚΕΦΙΑ Αμφιλοχίας!

ΚΕ.Φ.Ι.Α Αμφιλοχίας: Σωστή ανάληψη ευθυνών των υπευθύνων, με άρση της απόφασης


        Επειδή οι προθέσεις μου δεν είναι να καταγγέλλω για να το κάνω απλώς, αλλά όταν υπάρχει θετικό αποτέλεσμα μέσα από αυτή μου τη καταγγελία, να συγχαίρω κιόλας όταν πρέπει, οφείλω να συγχαρώ τους υπευθύνους πού ανακάλεσαν την απόφαση για το θέμα που ανέδειξα χθες στην ιστοσελίδα μου....

           Σκοπός μου (αλλά και σκοπός όλων θα πρέπει να είναι) να συμβάλλουμε, με κάθε τρόπο στην αποκατάσταση του δικαίου, στη επικράτηση της διαφάνειας και της αξιοκρατίας, αλλά κυρίως να προσπαθήσουμε όλοι να αλλάξουμε και να αναπτύξουμε μια νοοτροπία που θα είναι πέρα από παλιές τακτικές που μόνο σκοπό είχαν την ανάπτυξη ενός πελατειακού και αδύναμου κράτους, που βασιζόταν στο παραγοντισμό, στην αναξιοκρατία αλλά και στην αναξιοπιστία. 


     Με την άρση της απόφασης για την μη αποδυνάμωση του Κ.Ε.Φ.Ι.Α  Αμφιλοχίας ώστε να αποκατασταθεί η εύρυθμη λειτουργία του, αποδείχτηκε ότι οι υπεύθυνοι αντιλήφθηκαν, μετά τα όσα τους γνωστοποίησα, ότι το μόνο που θα δημιουργούσε η προηγούμενη απόφαση, θα ήταν προβλήματα τόσο στους εργαζόμενους, όσο και στους νοσηλευόμενους συμπατριώτες μου, με αποτέλεσμα την δυσλειτουργία του KΕ.Φ.Ι.Α Αμφιλοχίας.


Για το προηγουμενο άρθρο πατήστε εδώ: http://xiromeronews.blogspot.com/2012/02/9.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο