Ενώ η κυβέρνηση αναζητά εναγωνίως εκτόνωση και οι Κινέζοι δυσανασχετούν, το Πλατυγιάλι δουλεύει στο «φουλ» με χιλιάδες κοντεϊνερς.
Λιμάνι ανάγκης ώστε κατά κάποιον τρόπο να εκτονωθεί η κρίση στην αγορά εξαιτίας της παρατεινόμενης απεργίας στο λιμάνι του Πειραιά, έχει καταστεί αυτή την περίοδο το λιμάνι του Πλατυγιαλιού.
Σύμφωνα με επίσημα στοιχεία, μόλις την προηγούμενη εβδομάδα 2.500 εμπορευματοκιβώτια πέρασαν από το Πλατυγιάλι και ο αριθμός αυτός αναμένεται να είναι πολύ μεγαλύτερος αυτήν την εβδομάδα. Το λιμάνι του Πλατυγιαλιού παρουσιάζει την εικόνα που όλοι θα θέλαμε μόνιμα να έχει, ενώ έχουν γίνει και πολλές προσλήψεις προσωπικού, για την κάλυψη των αναγκών.
Ουσιαστικά πρόκειται για επανάληψη του ίδιου σκηνικού που είχε παρουσιαστεί και πριν από έναν χρόνο περίπου, όταν τότε γίνονταν οι διαπραγματεύσεις Κινέζων και κυβέρνησης για την ιδιωτικοποίηση λιμανιών της χώρας και είχαν ξεσπάσει νέες απεργίες των λιμενεργατών. Η συμφωνία που επετεύχθη με την Κινεζική COSCO τέθηκε σε ισχύ την 1η Οκτωβρίου με αποτέλεσμα να ξεκινήσει ο νέος κύκλος απεργιών από τους λιμενεργάτες στον ΟΛΠ και ουσιαστικά η νέα κυβέρνηση να είναι αντιμέτωπη με ένα πρώτο «κρας τεστ» και να επιδιώκει λύση, υπό την πίεση των απεργών, του εμπορικού και επιχειρηματικού κόσμου που πλήττεται αλλά και της Κινεζικής κυβέρνησης που εκφράζει τη δυσφορία της για τις εξελίξεις.
Ο απόηχος αυτών των απεργιών επιδρά για τα καλά στο Πλατυγιάλι, αν και όλοι στην Αιτωλ/ία συμφωνούν πως ο ρόλος του έπρεπε να είναι διαφορετικός και όχι αυτός ενός λιμανιού για την αντιμετώπιση εκτάκτων καταστάσεων...
Ως προς τις υπάρχουσες οδικές υποδομές, να θυμίσουμε πως πέρσι είχαν ασκηθεί έντονες πιέσεις από νομαρχία και δήμο Αιτωλικού, ώστε να παρακάμπτεται το Αιτωλικό, οι οποίες είχαν αποτέλεσμα. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τον δήμαρχο του Αιτωλικού Νίκο Γαλάνη, εγκρίθηκαν από το ΥΠΕΧΩΔΕ επιπλέον 500 χιλιάδες ευρώ για την αποπεράτωση του δρόμου που θα παρακάμπτει το νησί, ενώ έχει δημοπρατηθεί και η μελέτη ύψους 300 χιλιάδων ευρώ για τη κατασκευή νέας γέφυρας και την αποκατάσταση των παλιών γεφυρών που συνεχίζουν να τελούν υπό την διαρκή απειλή μιας κατάρρευσης, εξαιτίας των βαρέων οχημάτων που εξακολουθούν να διέρχονται από αυτά.
Εφημερίδα «Παναιτωλική» http://www.panaitoliki.gr/
Λιμάνι ανάγκης ώστε κατά κάποιον τρόπο να εκτονωθεί η κρίση στην αγορά εξαιτίας της παρατεινόμενης απεργίας στο λιμάνι του Πειραιά, έχει καταστεί αυτή την περίοδο το λιμάνι του Πλατυγιαλιού.
Σύμφωνα με επίσημα στοιχεία, μόλις την προηγούμενη εβδομάδα 2.500 εμπορευματοκιβώτια πέρασαν από το Πλατυγιάλι και ο αριθμός αυτός αναμένεται να είναι πολύ μεγαλύτερος αυτήν την εβδομάδα. Το λιμάνι του Πλατυγιαλιού παρουσιάζει την εικόνα που όλοι θα θέλαμε μόνιμα να έχει, ενώ έχουν γίνει και πολλές προσλήψεις προσωπικού, για την κάλυψη των αναγκών.
Ουσιαστικά πρόκειται για επανάληψη του ίδιου σκηνικού που είχε παρουσιαστεί και πριν από έναν χρόνο περίπου, όταν τότε γίνονταν οι διαπραγματεύσεις Κινέζων και κυβέρνησης για την ιδιωτικοποίηση λιμανιών της χώρας και είχαν ξεσπάσει νέες απεργίες των λιμενεργατών. Η συμφωνία που επετεύχθη με την Κινεζική COSCO τέθηκε σε ισχύ την 1η Οκτωβρίου με αποτέλεσμα να ξεκινήσει ο νέος κύκλος απεργιών από τους λιμενεργάτες στον ΟΛΠ και ουσιαστικά η νέα κυβέρνηση να είναι αντιμέτωπη με ένα πρώτο «κρας τεστ» και να επιδιώκει λύση, υπό την πίεση των απεργών, του εμπορικού και επιχειρηματικού κόσμου που πλήττεται αλλά και της Κινεζικής κυβέρνησης που εκφράζει τη δυσφορία της για τις εξελίξεις.
Ο απόηχος αυτών των απεργιών επιδρά για τα καλά στο Πλατυγιάλι, αν και όλοι στην Αιτωλ/ία συμφωνούν πως ο ρόλος του έπρεπε να είναι διαφορετικός και όχι αυτός ενός λιμανιού για την αντιμετώπιση εκτάκτων καταστάσεων...
Ως προς τις υπάρχουσες οδικές υποδομές, να θυμίσουμε πως πέρσι είχαν ασκηθεί έντονες πιέσεις από νομαρχία και δήμο Αιτωλικού, ώστε να παρακάμπτεται το Αιτωλικό, οι οποίες είχαν αποτέλεσμα. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τον δήμαρχο του Αιτωλικού Νίκο Γαλάνη, εγκρίθηκαν από το ΥΠΕΧΩΔΕ επιπλέον 500 χιλιάδες ευρώ για την αποπεράτωση του δρόμου που θα παρακάμπτει το νησί, ενώ έχει δημοπρατηθεί και η μελέτη ύψους 300 χιλιάδων ευρώ για τη κατασκευή νέας γέφυρας και την αποκατάσταση των παλιών γεφυρών που συνεχίζουν να τελούν υπό την διαρκή απειλή μιας κατάρρευσης, εξαιτίας των βαρέων οχημάτων που εξακολουθούν να διέρχονται από αυτά.
Εφημερίδα «Παναιτωλική» http://www.panaitoliki.gr/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο