Πέμπτη 25 Απριλίου 2024

Σερακιώτη Ιωάννα : υποψήφια ευρωβουλευτής ΑΚΚΕΛ


πηγη facebook Ιωάννα Σ. Σερακιώτη 

Ευρωεκλογές είναι για σένα, ΠΑΜ !!! 🇬🇷😉

Ελάτε να σας πω κάποια πράγματα για μένα και τις σκέψεις μου..

Στις επερχόμενες ευρωεκλογές θα είμαι  υποψήφια ευρωβουλευτής με το Αγροτικό Κτηνοτροφικό κόμμα Ελλάδας -ΑΚΚΕΛ......

 Η καταγωγή μου από αγροτοκτηνοτροφική οικογένεια και η εμπειρία μου από την παιδική μου ηλικία στον αγροτικό κλάδο, μου έχουν δώσει σαφή κατανόηση των προκλήσεων και των προβλημάτων που αντιμετωπίζουμε οι άνθρωποι του πρωτογενούς τομέα.Ως πτυχιούχος τεχνολόγος γεωπόνος με ειδίκευση στη ζωική παραγωγή, έχω αφιερώσει τη ζωή μου στην προαγωγή της βιώσιμης αγροτικής ανάπτυξης. 

Η εργασία μου ως επιθεωρητής βιολογικών προϊόντων μαζί με τη συνεχιζόμενη συμμετοχή μου στην οικογενειακή μας κτηνοτροφική επιχείρηση, με κάνουν να ζω την πραγματικότητα του Έλληνα αγρότη- κτηνοτρόφου καθημερινά αλλά και τα ζωτικά προβλήματα του κλάδου.Με την υποψηφιότητα μου αναλαμβάνω την υποχρέωση για την αναγέννηση του πρωτογενούς τομέα. Είναι καιρός να σταματήσουμε την εξαθλίωση και να αναδείξουμε την αξία της αγροτικής εργασίας, που είναι η βάση για την ευημερία όλων των άλλων τομέων της οικονομίας μας.Με την υποστήριξή σας, θα εργαστώ για την υπεράσπιση των δικαιωμάτων και την προώθηση των συμφερόντων των Ελλήνων αγροτών στην Ευρώπη. Μαζί με εσάς, μπορούμε να δημιουργήσουμε μια πιο δίκαιη και βιώσιμη αγροτική πολιτική που θα ενισχύσει την οικονομία μας και θα προστατεύσει το περιβάλλον.

Με εκτίμηση,

Σερακιώτη Ιωάννα 

υποψήφια ευρωβουλευτής ΑΚΚΕΛ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο