Σύμφωνα με την ιστοσελίδα caroto.gr τέθηκε πριν από λίγες ημέρες στη βιομηχανική ζώνη της πόλης Τετόβο ο θεμέλιος λίθος για την ανέγερση του εργοστασίου της γερμανικής εταιρείας Next.e.GO Mobile SE, το οποίο θα παράγει τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα μάρκας e.GO. Με αποτέλεσμα, όπως φαίνεται να κλείνει και το τελευταίο παράθυρο για την επένδυση στην Ελλάδα.
Η σχετική συμφωνία μεταξύ εκπροσώπων της κυβέρνησης των Σκοπίων και της εταιρείας Next.e.GO Mobile, υπογράφηκε σε εκδήλωση στο χώρο του έργου στο Τέτοβο. Σύμφωνα με την εταιρεία, το εργοστάσιο θα έχει δυνατότητα παραγωγής έως και 30.000 οχήματα ετησίως. Η έναρξη της παραγωγής έχει προγραμματιστεί για το τελευταίο τρίμηνο του 2024. Εκεί πρόκειται να δημιουργηθούν 900 θέσεις εργασίας.
Το Δήμο Ξηρομέρου είχε απασχολήσει η συγκεκριμένη επένδυση και μάλιστα το θέμα είχε έρθει και στο Δ.Σ. της 19 Δεκεμβρίου 2020, ως πιθανότητα να κατασκευαστεί το εργοστάσιο κατασκευής ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην περιοχή του Αστακού.
Ο Δημοτικός Σύμβουλος Κολοβός Χρήστος, είχε αναφερθεί σε δηλώσεις τόσο του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη όσο και κυβερνητικών στελεχών για την επένδυση της Next.e.GΟ, οι οποίες ανέφεραν την κατασκευή εργοστάσιου της εταιρείας, το οποίο θα έχει τη δυνατότητα να παράγει ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα. Μάλιστα σύμφωνα με τον κ. κολοβό η επένδυση έχει ορίζοντα κατασκευής τα δύο έτη, μία επένδυση που θα δημιουργούσε θέσεις εργασίας, και μεγάλες προσδοκίες για την ευρύτερη ανάπτυξη της περιοχής.
Ο Δήμαρχος Ξηρομέρου στην τοποθέτησή του είχε επισημάνει ότι δεν υπάρχει επίσημη διαδικασία που να "τρέχει" για την επένδυση, και ότι ήδη έχει συναντηθεί και ενημερώσει για τη θέση του, που προτείνει την περιοχή της ΝΑ.ΒΙ.ΠΕ Πλατυγιαλίου Αστακού, για την κατασκευή εργοστασίου ηλεκτρικών αυτοκινήτων.
Δείτε το σχετικό απόσπασμα βίντεο με τις τοποθετήσεις:
Η σχετική συμφωνία μεταξύ εκπροσώπων της κυβέρνησης των Σκοπίων και της εταιρείας Next.e.GO Mobile, υπογράφηκε σε εκδήλωση στο χώρο του έργου στο Τέτοβο. Σύμφωνα με την εταιρεία, το εργοστάσιο θα έχει δυνατότητα παραγωγής έως και 30.000 οχήματα ετησίως. Η έναρξη της παραγωγής έχει προγραμματιστεί για το τελευταίο τρίμηνο του 2024. Εκεί πρόκειται να δημιουργηθούν 900 θέσεις εργασίας.
Το Δήμο Ξηρομέρου είχε απασχολήσει η συγκεκριμένη επένδυση και μάλιστα το θέμα είχε έρθει και στο Δ.Σ. της 19 Δεκεμβρίου 2020, ως πιθανότητα να κατασκευαστεί το εργοστάσιο κατασκευής ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην περιοχή του Αστακού.
Ο Δημοτικός Σύμβουλος Κολοβός Χρήστος, είχε αναφερθεί σε δηλώσεις τόσο του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη όσο και κυβερνητικών στελεχών για την επένδυση της Next.e.GΟ, οι οποίες ανέφεραν την κατασκευή εργοστάσιου της εταιρείας, το οποίο θα έχει τη δυνατότητα να παράγει ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα. Μάλιστα σύμφωνα με τον κ. κολοβό η επένδυση έχει ορίζοντα κατασκευής τα δύο έτη, μία επένδυση που θα δημιουργούσε θέσεις εργασίας, και μεγάλες προσδοκίες για την ευρύτερη ανάπτυξη της περιοχής.
Ο Δήμαρχος Ξηρομέρου στην τοποθέτησή του είχε επισημάνει ότι δεν υπάρχει επίσημη διαδικασία που να "τρέχει" για την επένδυση, και ότι ήδη έχει συναντηθεί και ενημερώσει για τη θέση του, που προτείνει την περιοχή της ΝΑ.ΒΙ.ΠΕ Πλατυγιαλίου Αστακού, για την κατασκευή εργοστασίου ηλεκτρικών αυτοκινήτων.
Δείτε το σχετικό απόσπασμα βίντεο με τις τοποθετήσεις:
Ήταν που θα είχαμε ανάπτυξη αλλά αυτό βλέπω δεν το σχολιάζει κανένας.Βρε ουστ
ΑπάντησηΔιαγραφήΠανε για αλες χωρες που δεν σαμποταρουν την επειχηρηματικοτητα δεν εχουν γραφειοκρατια. Οσοι αντιδρουν πιανουν πρωτοι στασιδη και κουμανταρουν.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚατάλαβα. θές και σύ να γεμίσει ο τόπος ιχθυοτροφεία σε βαρος του τουρισμού. Και αυτο το λές ... . ανάπτυξη.
ΔιαγραφήΝα κονομίσει το μέγα κεφάλαιο και κάποιοι ντόπιοι υπο τελείς και νεόπλουτοι τοπάρχες.
μπεεεε
ΑπάντησηΔιαγραφήΑναπτυξη και πρασινα αλογα καθρεφτακια και μπιχλυμπιδια για τουσ υθαγενεις
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτα σκόπια που ειναι το Τετοβο τα εργατικά είναι μισά απο ότι στην Ελλάδα
ΑπάντησηΔιαγραφήΜην ανησυχείτε θα γίνει η μαρίνα που φαντασιώνεται ο Δήμαρχος.
ΑπάντησηΔιαγραφήΌ,τι φαντασιώνεται η Δημαρχαρα μας πραγματοποιείται αν το έχεις καταλάβει
ΔιαγραφήΑλλά που τέτοιο Ζαγαρι που είσαι εσυ και το σινάφι σου
Ουστ!!!
Επενδύσεις τέτοιου είδους δεν πρόκειται να γίνουν στην Ελλάδα. Λείπουν βασικά πράγματα. Π.χ. κτηματολόγιο, σιδηρόδρομος. Το σιδηροδρομικό δίκτυο δεν συνδέεται με τα μεγάλα λιμάνια Πειραιά, Θεσσαλονίκης. Να έρθει στον Αστακό. Που να βρεθεί έκταση. Σε ποιόν ανήκει; Ακόμα ισχύουν χρυσόβουλα του σουλτάνου. Και πως θα φέρει υλικά; Με φορτηγά; Και πώς θα φύγουν τα αυτοκίνητα; Πάει ο.χ. Τέτοβο, με τις καλύτερες σιδηροδρομικές γραμμές.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό που λένε για τα μεροκάματα είναι αστεία. Αν ήταν έτσι η Αφρική θα ήταν καρδιά της βιομηχανίας. Το λένε οι πολιτικοί για να κόβουν μισθούς. Των άλλων βέβαια γιατί οι δικοί τους είναι τεράστιοι και αφορολογητοι...
Παπαλα από τη κυβέρνηση . Χάθηκε η επένδυση για την Ελλάδα . Ας έρχονταν και ας μη γίνονταν στον Αστακό.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓΙΑΤΙ ΚΑΙ ΥΧΘΙΟΤΡΟΦΙΑ ΟΤΑΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΟΝΕς ΚΑΙ ΣΕΒΟΝΤΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΟΝ. ΑΝ ΕΣΕΙ ΘΕΛΕΙΣ ΚΟΛΟΜΠΑΡΑ ΚΑΙ ΚΑΦΕΤΕΡΙΕς ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΑΛΟ
ΑπάντησηΔιαγραφή