Τρίτη 9 Μαρτίου 2021

Ο Κώστας Τριαντακωνσταντής του Θωμά και της Αθηνάς, Μαθηματικός : ΕΙΝΑΙ ΠΕΝΤΑΚΑΘΑΡΟΣ. ΔΕΝ ΑΓΟΡΑΖΕΤΑΙ, ΔΕΝ ΕΚΒΙΑΖΕΤΑΙ , ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ. ΜΕΣΑ ΣΤΟ 2021 ΘΑ ΒΓΟΥΝΕ ΟΛΑ ΣΤΟΝ ΑΕΡΑ Τότε θα δούμε ποιος θα γελάσει τελευταίος

  

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Τη Κυριακή 07-03-2021 δημοσιεύτηκε το έβδομο μέρος του άρθρου μου με τίτλο:

<< ΟΙ ΜΕΓΑΛΕΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ και ΑΛΗΘΕΙΕΣ. Διοικείται ο Δήμος Ακτίου- Βόνιτσας με πλήρη διαφάνεια; Υπάρχει επικεφαλής της μείζονος αντιπολίτευσης στο Δήμο Ακτίου- Βόνιτσας; >>.

Ο υπότιτλος ήταν

<< Η Διοίκηση γίνεται με νόμους. Γιατί δεν απαντάτε; Τι φοβάστε;.....

Αγαπητοί Αναγνώστες

Κάποιοι άθλιοι γνωστοί αυθεντικοί υβριστές μου σε προσωπικό επίπεδο για πολλά χρόνια έχουν γράψει ανώνυμα, για εμένα ένα σωρό άθλιες αθλιότητες.

Λειτουργούν ως εξαπτέρυγα του γνωστού σε εμένα Αρχιερέα που τα καθοδηγεί.

Δεν έπεσα στη παγίδα τους. Σκοπό είχαν , έχουν και θα έχουν τη πολιτική αντιπαράθεση να τη μετατρέψουν σε προσωπική διαμάχη.

Τους γνώριζα από χρόνια. Τους άφηνα να γράφουν για να γίνουν ρεζίλι. Από τη στιγμή που πείστηκαν ότι τους γνωρίζω κατάπιαν τη γλώσσα τους. Σιώπησαν και κατέβασαν ρολά. Ο ΝΟΩΝ ΝΟΕΙΤΩ.

Το τελευταίο χρονικό διάστημα κάποιοι γνωστοί σε εμένα άλλαξαν πορεία. Ένας ( μια γνωστή παρέα υβριστών μου) από αυτούς σχολίασε το άρθρο της περασμένης Κυριακής με το εμετικό σχόλιο. Νομίζει ότι είναι άγνωστος ή νομίζουν ότι είναι άγνωστοι σε εμένα. Πλανώνται πλάνη οικτρά. ΣΑΣ ΓΝΩΡΙΖΩ.

Δείτε παρακαλώ το << ανώνυμο>> σχόλιο του άθλιου συκοφάντη μου. Θαυμάστε επίπεδο, ήθος και ύφος γραφής και νου.

<<Καλά κατουρα και λίγο.....ο ΚΑΣΟΛΑΣ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ. ΕΡΧΕΤΕ 4ΕΤΙΑ ΜΕ ΕΜΦΑΣΗ ΣΤΗ ΣΤΕΝΗ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΕΙ Ο ΚΑΡΥ. ΑΛΛΑ ΑΜΑ ΕΧΕΙΣ ΤΟΝ ΤΡΙΑΝΤΑΚΩΣΤΑΝΤΗ ΝΑ ΣΟΥ ΓΡΑΦΕΙ ΓΑΛΛΙΚΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΩΝΕΙΣ ΤΑ 50ΕΥΡΑ ΣΤΗ ΤΣΕΠΗ ΓΙΑ ΝΑ ΣΟΥ ΓΡΑΨΕΙ ΟΤΙ ΦΤΑΙΕΙ Ο ΚΑΣΟΛΑΣ ΤΙ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ;>>


8 Μαρτίου 2021 - 11:43 μ.μ.


 Η δική μου επώνυμη απάντηση σε αυτό το άθλιο και συκοφαντικό λιβελογράφημα εναντίον μου είναι η εξής:


Στον 11:43 μμ
Προκαλώ εσένα και τον οποιονδήποτε να βγει επώνυμα και να πει ή να γράψει ότι πήρα για τον αγώνα που κάνω έστω και ένα ευρώ.
Σταμάτα να γράφεις άθλιες αθλιότητες εναντίον μου.
Ανώνυμα , φορώντας κουκούλα γράφουν και λένε τα πολιτικά ρεντίκολα , τα κοινωνικά ρετάλια και οι φασίστες. Διάλεξε και πάρε.
Σε ξέρω ποιος είσαι. Σε λυπάμαι και δεν σου κάνω μήνυση.
Αν γράψεις ξανά ότι παίρνω λεφτά θα τα πούμε στα δικαστήρια.
Τότε θα δούμε πόσα απίδια χωράει το σακί.
Κώστας Θ Τριαντακωνσταντής
Μαθηματικός

9 Μαρτίου 2021 - 3:08 π.μ.

Φίλοι Αναγνώστες

Είναι η τελευταία φορά που απαντώ σε τέτοια σχόλια.

Στο παρελθόν κάποιοι μου έστειλαν συγγενείς μου και φίλους μου να αποσύρω καταγγελίες που είχα κάνει σε βάρος τους. Κάποια στιγμή ΘΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΤΟΥΝ και τα ΟΝΟΜΑΤΑ ΤΟΥΣ.

Πήραν την απάντηση.

ΔΕΝ ΑΠΟΣΥΡΩ ΤΙΠΟΤΕ και θα δούμε ποιος θα γελάσει τελευταίος.

Κατάλαβες 11:43 μμ ; Την ίδια απάντηση θα πάρεις και εσύ ή εσείς αν συνεχίσεις ή συνεχίσετε. Από τη στιγμή που θα πάω στο δικαστήριο ΔΕΝ ΑΠΟΣΥΡΩ ΤΙΠΟΤΕ. Τότε θα δούμε ποιος θα γελάσει τελευταίος.

Κλείνοντας σου υπενθυμίζω ή σας υπενθυμίζω ότι δεν φοβάμαι απολύτως κανένα παρά μόνο το Θεό.

Δεν μασάω από απειλές και κυρίως ΔΕΝ ΕΚΒΙΑΖΟΜΑΙ.

Ο λόγος είναι ΑΠΛΟΣ. ΕΙΜΑΙ ΠΕΝΤΑΚΑΘΑΡΟΣ.

Ο ΑΓΩΝΑΣ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ.


ΥΣΤΕΡΟΓΡΑΦΟ


Το όγδοο μέρος του άρθρου θα δημοσιευτεί τη Κυριακή 14-03-2021. Θα είναι μια ανοιχτή επιστολή- κάλεσμα προς τους Δημοτικούς Συμβούλους να αναλάβουν τις ευθύνες που τους αναλογούν. ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΑΛΛΟ.

32 σχόλια:

  1. Ντροπή ρε κότες να γράφετε ότι ο Κώστας παίρνει λεφτά. Αν έχετε αρχ@δι@ να γράψτε τα στοιχεία που έχετε και το επώνυμο σας. Διαφορετικά είστε βρωμιάρηδες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ξεκάθαρος ο δάσκαλος. Βγάλτε τα στοιχεία χρηματισμού του στον αέρα. Κάντε τον ρεζίλι. Με το επώνυμο και το όνομα σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ξεκάθαρος ο δάσκαλος. Βγάλτε τα στοιχεία χρηματισμού του στον αέρα. Κάντε τον ρεζίλι. Με το επώνυμο και το όνομα σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. 11:43 μμ Ζήτα από το Κώστα συγνώμη δημοσίως. Σου υπενθυμίζω όλα εδώ πληρώνονται. Θα τιμωρηθείς πολύ για αυτή την αλητεία που έγραψες για το Καθηγητή μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. δλδ μας λες, έκαναν προσπάθεια να σε εξαγοράσουν;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΑΠΟΔΕΙΞΕ ΤΟ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΚΑΘΑΡΟΣ .ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΤΑ ΚΑΝΕΙΣ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ ΠΟΥ ΈΧΕΙΣ Η ΕΞΥΠΗΡΕΤΕΙΣ.ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΠΕΙΛΕ ΣΟΥ ΑΛΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Κώστα μη στενοχωριέσαι. Τους χαλάς το πάρτι με την συνδιοίκηση που έχουν κάνει. Στο Δήμο το χρήμα είναι πολύ. Λες και γράφεις αλήθειες για αυτό σε πετροβολούν. Πρόσεχε. Μην κυκλοφορείς σε απομονωμένα μέρη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Γιατί φωνάζεις δασκαλε. Σε πιάσαμε με την γίδα στην πλάτη. Σε τσακώσανε και θίχτηκες . Οτι τα αρπάζεις είναι σίγουρο . Το θέμα είναι από πόσους και πόσα πενηντάρικα .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Κώστα απάντησε ειλικρινά ΓΙΑΤΊ ΔΕΝ ΠΑΣ ΣΤΟΝ ΕΙΣΑΓΓΕΛΈΑ?μην απαντήσεις ότι θα μας δώσεις τα στοιχεία να πάνε οι ΠΟΛΊΤΕΣ!!!ΕΣΎ ΓΙΑΤΊ ΔΕΝ ΠΑΣ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. 8:16 μμ
    Με κάθε υπευθυνότητα σας λέω .

    Πολλές υποθέσεις που αφορούν το Δήμο τις έχω στείλει στον εισαγγελέα.

    Εχω εμπιστοσύνη και σέβομαι στην Δικαιοσύνη.

    Αντιλαμβάνεσαι στη παρούσα φάση, δεν μπορώ να πω τίποτε παραπάνω.
    Κώστας Θ Τριαντακωνσταντής
    Μαθηματικός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Σας τα βγάζει στη φόρα και γι αυτό λυσσάτε ταχα ας πεταξουμε κ εμεις κάτι για τον Κώστα να τον προσβάλουμε δεν τα πιστευουμε ότι και να λες εσυ γράψε όσα θέλεις και ξέρουμε και καταλαβαίνουμε αντε γλυψε το κόκαλο που σου πεταξαν τα αφεντικά σου τωρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΥΠΆΡΧΕΙ Κ ΠΑΡΑΓΡΑΦΉ?Η ΜΉΠΩΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΊΣ ΝΑ ΜΑΣ ΡΊΞΕΙΣ ΣΤΆΧΤΗ ΣΤΑ ΜΆΤΙΑ?ΕΝΑΝ ΑΡΙΘΜΌ ΠΡΩΤΟΚΌΛΛΟΥ ΚΡΑΤΑΣ?ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΆ ΨΕΥΔΕΣΕ ΑΣΎΣΤΟΛΟΣ!!ΜΑΣ ΈΧΕΙΣ ΚΟΎΡΑΣΗ ΚΑΤΆΛΑΒΕ ΘΑ ΓΥΡΊΣΕΙ ΜΠΟΎΜΕΡΑΝΓΚ!!ΟΛΑ ΑΥΤΆ ΤΑ ΧΡΌΝΙΑ ΜΌΝΟ ΛΌΓΙΑ ΤΟΥ ΑΈΡΑ!ΒΓΕΣ Κ ΔΕΊΞΕ ΧΑΡΤΙΑ ΓΙΑ ΚΆΠΟΙΑ (ΈΣΤΩ ΜΙΑ ΚΊΝΗΣΗ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΕΙΣΑΓΓΕΛΈΑ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΩΡΕ ΚΩΣΤΑ ΤΙ ΜΑΣ ΛΕΣ? ΘΙΧΤΗΚΕΣ ΚΑΜΑΡΙΜ? ΟΤΑΝ ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΣΕΣ ΕΣΥ ΤΟΥΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΟΤΙ ΤΑ ΤΣΕΠΩΝΟΥΝ ΚΑΙ ΚΟΒΟΥΝ ΜΑΥΡΑ ΗΤΑΝ ΚΑΛΑ? ΝΑ ΔΕΙΣ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΒΓΑΖΕΙΣ ΜΕΡΟΚΑΜΑΤΟ ΚΑΙ ΝΑ ΣΕ ΛΕΝΕ ΚΛΕΦΤΗ. ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΛΕΣ ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΜΗΔΕΝ ΕΝΑ ΤΙΠΟΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΞΙΑ ΔΕΝ ΤΟ ΠΑΙΡΝΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΣΤΑ ΣΟΒΑΡΑ. ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΣΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. φταιω εγω τωρα να στειλω στο ξηρομερο φωτογραφιες που δειχνουν να τσεπωνεις το 50αευρω απο τον .............? υπαρχουν ντοκουμεντα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δάσκαλε τύλιξε τον τώρα σε μια κόλα χαρτί να μάθει να μη λέει μαλακίες.

      Διαγραφή
  15. στείλε ρε φίλε τι περιμένεις . Γιατί δεν το κάνεις . Πόσο κότα και ψεύτης είσαι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ο κύριος Κώστας φίλοι μου είναι πεντακάθαρος το ότι ενημερώνει τους πολίτες δεν είναι κακό ευτυχώς που υπάρχει και μαθαίνει η κοινωνία κάποια πράγματα που συμβαίνουν στο δήμο μας όχι όπως μας βολεύει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Τριαντακωνσταντη αυτά που μας λες είναι αφορμή για χοντρά γέλια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ψέματα ψέματα αν εισαι μάγκας στείλτε της διαφορετικά ψεύδεσαι αλα δεν έχεις τι να στείλεις αν έχεις σε προκαλω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Μάθε πρώτα που πέφτουν τα Διαβατά, το Σταυράκι, Ο Βόλος, η Αλικαρνασσός, η Κέρκυρα κλπ και τότε τα λέμε. Θα σου χρειαστούν. Μέχρι τότε βγάλε το σκασμό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Στείλε όπου θέλεις , όποια φωτογραφία θέλεις, ότι στοιχείο θέλεις ΟΠΟΥ ΕΠΙΘΥΜΕΙΣ.

    Θα χαρώ και θα σου είμαι ευγνώμων.

    Στείλε όμως επώνυμο, όνομα πατρός και τόπο καταγωγής.

    Αν δεν το κάνεις ΓΡΑΦΕΙΣ ΜΕΓΑΛΑ ΨΕΜΑΤΑ.

    Σε ξέρω ποιος ή καλυτέρα ποιοι είστε.

    Κώστας Θ Τριαντακωνσταντής
    Μαθηματικός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ΤΡΙΑΝΤΑΚΩΣΤΑΝΤΗ ΟΛΑ ΣΥΝΤΟΜΑ ΘΑ ΤΑ ΜΑΘΕΙ Ο ΛΑΟΣ ΠΟΙΟΣ ΕΙΣΑΙ ΤΙ ΗΣΟΥΝΑ ΚΑΙ ΤΙ ΕΙΣΑΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Άσε μας Κώστα ξέρουμε τι συζητούσες και με ποιον στα καφενεία της ζαβερτας. Ξέρουμε ποιος σου λέει τι να γράψεις και πότε. Μας τα ειπαν. Όλα θα έρθουν στο φως και θα κάνουν μεγάλο κρότο καθώς θα γκρεμίζονται αυτά τα ψεύδη που από τη μανία σου έχεις χτίσει. Αλλά τι σε νοιάζει εσένα μήνας μπαίνει μήνας βγαίνει ο μισθός θα κατεβαίνει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ΕΓΩ ΘΑ ΣΟΥ ΣΤΕΊΛΩ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΊΑ ΜΟΥ ΠΟΥ ΖΗΤΑΣ ΣΑΝ ΑΝΑΓΝΏΣΤΗΣ!!! ΕΣΥ ΘΑ ΤΑ ΒΓΆΛΕΙΣ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ΜΙΛΑΕΙ ΤΟ ΚΩΣΤΑ ΑΠΟ ΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥ. ΠΑΡΑΙΤΗΣΟΥ ΚΑΙ ΤΡΑΒΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙΣ ΕΡΓΟΛΑΒΟΣ ΝΑ ΔΕΙΣ ΤΙ ΠΑΕΙ ΝΑ ΠΕΙ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Στείλτε ότι θέλετε στο xiromeronews και όπου αλλού νομίζετε ιστοσελίδα, εφημερίδα, ραδιόφωνο, τηλεόραση ΕΠΩΝΥΜΑ.

    Στείλτε αυτές τις αθλιότητες που γράφετε, ΕΠΩΝΥΜΑ για να πάμε στα δικαστήρια να βγάλω

    μερικά έξοδα του αγώνα μου. Θα χαρώ πολύ.

    Ένα να ξέρετε μέσα στο 2021 θα αλλάξουν πολλά. Κάντε υπομονή.

    Πολλοί θα έρθουν να παρακαλούν όπως έχουν έρθει και παλιά μέσω αντιπροσώπων τους.

    Οι ίδιοι δεν είχαν ανάστημα να εμφανιστούν μπροστά μου. ΟΝΟΜΑΤΑ αυθεντικών υβριστών μου και αντιπροσώπων τους , που έστειλαν ΘΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΗΣΟΥΝ ΠΡΟΣΕΧΩΣ.

    Εγώ δεν έχω ιστοσελίδα.

    Άρθρα γράφω.

    Τα άρθρα μου να τα διαβάζετε για να μαθαίνετε την αλήθεια.

    Αυτή είναι η στόχευση μου και καμία άλλη. Να βγείτε από τη πλάνη που βρίσκεστε. Τότε θα βγει ο τόπος μας από τη στασιμότητα που βρίσκεται.

    Δείτε Λευκάδα, Πρέβεζα, ' Αρτα και μετά Βόνιτσα, Πάλαιρο, Κατούνα και τα χωριά μας. Κάντε τη σύγκριση.

    Ελάτε να σας δωρίσω το βιβλίο μου. Λίγα μου μείναμε.

    Άθλιοι - ζαγάρια πολιτικά και ρεντίκολα κοινωνικά να ξέρετε ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ μέσο για να ζούμε.

    ΔΕΝ ΑΓΟΡΑΖΟΥΜΕ ΑΠΟ ΚΑΝΕΝΑ. ΔΕΝ ΕΚΒΙΑΖΟΜΑΙ ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΙ ΠΕΝΤΑΚΑΘΑΡΟΣ.

    Δεν τα αγάπησα ποτέ τα χρήματα και είναι η τελευταία μου προτεραιότητα.

    Να ξέρετε τα εξής:

    Εγώ για να πάρω το πτυχίο μου κάθισα στο θρανίο 16 χρόνια. Μία ζωή νύχτα - μέρα είμαι με ένα βιβλίο στο χέρι.

    Είχα πτυχίο στα 22 χρόνια μου σε μία από τις πιο δύσκολες σχολές σε ένα πολύ απαιτητικό Πανεπιστήμιο των Ιωαννίνων και διορίστηκα με την επετηρίδα στα 36 χρόνια μου.

    Γράφαμε εξετάσεις μέσα στο αμφιθέατρο με 10-15 επιτηρητές. Αν δεν είχες γνώσεις μάθημα δεν περνούσες με τίποτε.

    Δεν χτύπησα ΠΟΤΕ καμία πόρτα.

    'Εγινα Δημόσιος Υπάλληλος με την αξία μου.

    Κάποιοι πήγαν στην Υπηρεσία που εργάζομαι και ρωτούσαν για εμένα. ΠΡΟΚΑΛΩ αυτά τα ζαγάρια να δημοσιεύσουν τις απαντήσεις που πήραν. Πηγαίνετε και εσείς ξανά ή για πρώτη φορά και αν έχετε ανάστημα ηθικό ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΤΕ ΕΠΩΝΥΜΑ τις απαντήσεις που θα πάρετε.

    Να ξέρετε τα εξής:
    ΔΕΝ ΧΡΩΣΤΑΩ ΤΙΠΟΤΕ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ.

    ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΤΑ ΟΦΕΙΛΩ ΣΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΜΟΥ.


    Γράψτε και εσείς το όνομα σας και τι κάνατε στη ζωή σας.

    Εγώ δεν εκδικούμαι ποτέ και κανέναν.

    ΔΕΝ ΞΕΧΝΩ ΟΜΩΣ.

    ΘΑ ΤΟ ΠΑΩ ΜΕΧΡΙ ΤΕΛΟΥΣ.

    ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΙΔΙΟΙ.

    Κώστας Θ Τριαντακωνσταντής
    Μαθηματικός

    ΥΣΤΕΡΟΓΡΑΦΟ
    Ραντεβού στα γουναράδικα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ΣΕ ΠΡΟΚΑΛΩ ΡΕ ΠΑΡΑΙΤΗΣΟΥ ΚΑΙ ΑΝΟΙΞΕ ΜΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΝΑ ΜΑΘΕΙΣ ΤΙ ΠΑΕΙ ΝΑ ΠΕΙ ΦΟΡΟΣ ΑΛΛΙΩΣ ΜΗΝ ΞΑΝΑΜΙΛΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΚΡΥΨΟΥ ΣΤΗ ΣΠΗΛΙΑ ΣΟΥ. ΘΑ ΣΕ ΜΑΘΩ ΕΓΩ ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ. ΕΣΕΝΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΔΙΑΤΗΡΟΥΜΕ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ζαγάρι κ κοπρόσκυλο είσαι όταν σε στριμώξει η αλήθεια βρίζεις αυτήν την παιδια δίδασκες κ σε βάλανε στην άκρη ούτε καν σε αίθουσα δεν σε αφήνουν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ΑΦΕΣ ΑΥΤΟΙΣ ΟΥ ΓΑΡ ΟΙΔΑΣΙΝ ΤΙ ΠΟΙΟΥΣΙ. ΚΩΣΤΑ ΜΟΥ ΕΧΑΣΑΝ ΤΗΝ ΨΥΧΡΕΜΙΑ ΤΟΥΣ ΟΙ ΚΟΛΗΤΟΙ ΤΩΝ ΠΡΩΙΝ ΦΙΛΩΝ ΣΟΥ.ΑΣΤΟΥΣ, ΘΑ ΓΑΥΓΙΖΟΥΝ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΜΠΗΚΕΣ ΜΕ ΜΕΣΟΝ ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΆΦΕΙΣ Ν Α ΤΑ ΑΦΗΣΕΙΣ .ΟΛΟΙ ΟΙ ΈΛΛΗΝΕΣ ΞΕΡΟΥΝ ΠΩΣ ΧΟΘΗΚΑΤΕ ΟΛΟΙ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΑΜΟΡΦΩΤΟΙ ΚΑΙ ΕΝΤΑΓΜΕΝΟΙ ΣΤΟ ΚΟΜΑ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Ωρε 4:59 μου έβγαλες τα μάτια για σε διαβάζω. Αυτοί είναι οι υποστηρικτές σου Κώστα; Άνθρωποι αμόρφωτοι που τους πετάς δύο λέξεις και τους κοροϊδεύεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο