Ριζικές αλλαγές στους ελέγχους του γερασμένου στόλου οχημάτων ενώ έρχονται και εντατικοί έλεγχοι από «Ράμπο» του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών .
Κάθε χρόνο αντί για δύο να περνούν από ΚΤΕΟ τα παλαιά αυτοκίνητα
εξετάζουν τα στελέχη του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών αλλά και του
Περιβάλλοντος σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του Newsauto.gr!
Η ακριβής ηλικία των οχημάτων δεν έχει ακόμη ξεκαθαρίσει καθώς οι προτάσεις που έχουν πέσει στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων είναι δύο και η μία αφορά σε οχήματα με ηλικίες πάνω από 10 έτη (δηλαδή οχήματα με 1η Άδεια Κυκλοφορίας πριν το 2010) και η δεύτερη αφορά σε οχήματα με ηλικία άνω των 15 ετών (δηλαδή οχήματα με 1η Άδεια Κυκλοφορίας πριν το 2005).
Οι συγκεκριμένες προτάσεις έχουν πέσει στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων μεταξύ των στελεχών από συναρμόδια Υπουργεία που ασχολούνται με το μέλλον της αυτοκίνησης και την ανανέωση του στόλου των οχημάτων ενώ επίσης σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του Newsauto.gr ιδιαίτερη έμφαση θα δοθεί και στον έλεγχο των ΚΤΕΟ ώστε να περνούν πραγματικά τα οχήματα που πρέπει ενώ όσα είναι επικίνδυνα να κόβονται!
Η έλευση από τα ΚΤΕΟ κάθε χρόνο για τα οχήματα με ηλικίες 10 ή 15 ετών θα αποτελέσει και μάλλον το πρώτο αντικίνητρο για τους κατόχους των παλαιών, ρυπογόνων και επικίνδυνων αυτοκινήτων ώστε να αποκτήσουν κάποιο νεότερο.
Η ακριβής ηλικία των οχημάτων δεν έχει ακόμη ξεκαθαρίσει καθώς οι προτάσεις που έχουν πέσει στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων είναι δύο και η μία αφορά σε οχήματα με ηλικίες πάνω από 10 έτη (δηλαδή οχήματα με 1η Άδεια Κυκλοφορίας πριν το 2010) και η δεύτερη αφορά σε οχήματα με ηλικία άνω των 15 ετών (δηλαδή οχήματα με 1η Άδεια Κυκλοφορίας πριν το 2005).
Οι συγκεκριμένες προτάσεις έχουν πέσει στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων μεταξύ των στελεχών από συναρμόδια Υπουργεία που ασχολούνται με το μέλλον της αυτοκίνησης και την ανανέωση του στόλου των οχημάτων ενώ επίσης σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του Newsauto.gr ιδιαίτερη έμφαση θα δοθεί και στον έλεγχο των ΚΤΕΟ ώστε να περνούν πραγματικά τα οχήματα που πρέπει ενώ όσα είναι επικίνδυνα να κόβονται!
Η έλευση από τα ΚΤΕΟ κάθε χρόνο για τα οχήματα με ηλικίες 10 ή 15 ετών θα αποτελέσει και μάλλον το πρώτο αντικίνητρο για τους κατόχους των παλαιών, ρυπογόνων και επικίνδυνων αυτοκινήτων ώστε να αποκτήσουν κάποιο νεότερο.
πηγή: porosnews.blogspot.com
Η έλευση από τα ΚΤΕΟ κάθε χρόνο για τα οχήματα με ηλικίες 10 ή 15 ετών θα αποτελέσει και μάλλον το πρώτο αντικίνητρο για τους κατόχους των παλαιών, ρυπογόνων και επικίνδυνων αυτοκινήτων ώστε να αποκτήσουν κάποιο νεότερο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚΑΛΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΤΣΙΠΑΜΥΑΛΟ ΟΙ ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΙ ΕΚΕΙ ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ
ΠΕΣΤΕ ΜΑΣ ΘΕΛΟΥΜΕ ΦΟΡΟΥΣ ΣΤΑ ΙΣΑ. ΑΥΤΑ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΙ ΠΡΟΚΑΛΟΥΝ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΛΕΝΕ ΓΙΑΤΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΗΚΕ Η ΚΑΘΕ ΧΡ ΑΥΓΗ. Η ΗΛΙΚΙΑ ΠΑΙΖΕΙ ΡΟΛΟ Η Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΠΩΣ ΣΥΝΤΗΡΕΙ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΟΥ ,ΚΑΙ ΠΟΣΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΧΡΟΝΟ, Η ΤΟΥΣ ΠΗΡΕ Ο ΠΟΝΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΑ ΠΟΛΙΤΗ.
ΓΙΑ ΡΙΞΤΕ ΠΧ ΜΙΑ ΜΑΤΙΑ ΣΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΤΩΝ ΓΥΦΤΑΙΩΝ ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΤΑ ΛΕΜΕ
ΔΕΝ ΜΟΥ ΛΕΣ ΥΠΟΥΡΓΕ ΕΔΩ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΤΑ ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΚΑΙ ΣΕΙΣ ΜΑΣ ΜΙΛΑΤΕ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΟΥΜΕ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.
ΑΝ ΕΦΑΡΜΟΣΤΕΙ ΤΕΤΟΙΟ ΜΕΤΡΟ Η ΟΥΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΚΤΕΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΤΗΝ ΟΥΡΑ ΣΤΑ ΔΙΟΔΙΑ ΤΗΣ ΕΛΕΥΣΙΝΑΣ . ΑΦΗΣΤΕ ΜΑΣ ΣΤΑ ΒΑΣΑΝΑ ΜΑΣ ΠΟΥ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΤΡΕΧΟΥΜΕ ΣΤΙΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΝΑ ΡΥΘΜΙΖΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΦΟΡΟΥΣ. ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ ΜΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΒΡΩΜΙΚΑ ΚΟΛΠΑ ΣΑΣ
ΑΙΣΧΟΣ ΑΝ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ
ΑπάντησηΔιαγραφήΌτι νάναι.Έχουμε χρήματα και δεν παίρνουμε καινούριο αυτοκίνητο γιατί μας αρέσουν τα παλιά , από χόμπι τα κρατάμε.
ΑπάντησηΔιαγραφή