Πέμπτη 9 Ιουλίου 2020

Η ενδοχώρα της Αιτ/νίας και του κεντρικού Ξηρομέρου δικαιούται αξιοπρεπή οδική πρόσβαση, με τον δρόμο Κουβαράς - Μπαμπίνη - Αετός - Αρχοντοχώρι - Κανδήλα - Μύτικας.


Δεν ξέρουμε αν η εργολαβία του έργου της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας, συντήρηση και βελτίωση του οδικού άξονα Μπαμπίνη - Αετός - Αρχοντοχώρι - Κανδήλα - Μύτικας, προϋπολογισμού 3.000.000 και κόστους 953.491,2.07 €, (προ Φ.Π.Α.), κατόπιν μειοδοτικού διαγωνισμού και μέση έκπτωση 60,59 %, τελείωσε ή όχι, όμως προσωπικά αλλά και με συμπατριώτες μας που μιλάμε, το αποτέλεσμα θα θέλαμε να είναι πιο ευρύ και κυρίως να περιλαμβάνει περισσότερα κομμάτια συνεχούς ασφαλτόστρωσης, διαπλατύνσεων, τοποθέτηση εξοπλισμού προστασίας και σήμανσης....

Για να το περιγράψουμε πιο απτά, θα θέλαμε εμείς και όλοι οι πολίτες να δούμε ένα δρόμο παρόμοιο με τα 9,2 χιλιόμετρα Κουβαράς - Μπαμπίνη.
Οι συνεχείς ασφαλτοστρώσεις δεν ξεπέρασαν τα 5 χιλιόμετρα, οι οικισμοί της Μπαμπίνης, του Αρχοντοχωρίου των Ξηρών αλλά και του Μύτικα η είσοδος, απ' όπου κεντρικά περνά ο συγκεκριμένος δρόμος, κατά ένα περίεργο τρόπο έμειναν απ' έξω και οι παρεμβάσεις ήταν σημειακές, αν εξαιρέσουμε τους καθαρισμούς στα πλαϊνά του οδοστρώματος που ήταν σχεδόν σε όλο το μήκος των 32 χιλιομέτρων.
Η Περιφέρεια υποχρεούται και πρέπει να πράξει το καθήκον της, δηλαδή να προχωρήσει και γι αυτά τα 32 χιλιόμετρα, φτιάχνοντας ένα δρόμο σωστό, ενιαίο και όχι όλο μπαλώματα και αποσπασματικές παρεμβάσεις. Επίσης να προχωρήσει γρήγορα την παράκαμψη Μπαμπίνης με νέα χάραξη και της παράκαμψης Αρχοντοχωρίου. Επίσης με μικρές νέες χαράξεις να κοπούν κάποιες στροφές του Αετός - Αρχοντοχώρι.
Αυτό που έγινε με την συγκεκριμένη εργολαβία είναι σίγουρα θετικό, αλλά δεν είναι το ζητούμενο και αυτό που δικαιούται η ενδοχώρα της Αιτ/νίας και το κεντρικό Ξηρόμερο, για να αποκτήσει αξιοπρεπή οδική πρόσβαση στις πανέμορφες παραλίες της Αλυζίας, να συνδεθεί αξιοπρεπώς οδικά με την Ιόνια Οδό, η πολλά υποσχόμενη τουριστικά Αλυζία.
mytikaspress

12 σχόλια:

  1. Όταν κάποιοι τα λέγαμε οτότι αυτά είναι τσάγια , κάποια σάιτ ( όχι εσείς. εσείς είστε σοβαροί ) που έβαλαν αμέτι μουχαμέτι να είναι κυβερνητικοί εκπρόσωποι της δημοτικής αρχής του Ξηρομέρου και της Περιφέρειας , μας λοιδορούσαν . Εκ των πραγμάτων όταν σ ένα έργο υπάρχει έκπτωση 60 % , σίγουρα θα γίνουν έργα " ασπιρίνες" και " λίφτινγκ" κι όχι έργα ουσίας που χρειάζεται η περιοχή. Όσο για τις παρακάμψεις δεν είναι μόνον η Μπαμπίνη και το Αρχοντοχώρι , είναι και ο Αετός. Οπότε τρεις παρακάμψεις και σύντμηση στροφών , θα χρειαστούμε άλλη εργολαβία με πολύ περισσότερα χρήματα κι όχι με " αντίδωρα " και φραγκοδύφραγκα. Οπότε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος εκτιμούμε ότι " φωνάζει " για ιδία οφέλη ,παρά για οφέλη του συνόλου που θέλου με εμείς και η συντριπτική πλειοψηφία του Ξηρομέρου.
    Ν. ΜΕΜΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καλά τώρα εσή ανακάλυψες την ανταρκτική.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μην υποκρίνεστε ότι σας ενδιαφέρει δήθεν η βελτίωση του οδοστρώματος Αετού Αρχοντοχώρι. Επιχειρηματικά συμφέροντα επιθυμούν την διευκόλυνση της πρόσβασης στο Μύτικα απο την Ιονία οδό και το Αγρίνιο και κάποιοι περιέργως πρόθυμοι προωθούν την ιδέα αυτή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. όχι μόνον ο δρόμος Αετός - Αρχοντοχώρι , αλλά όλοι οι δρόμοι στο Ξηρόμερο πρέπει να είχαν γίνει. Σίγουρα αυτά τα επιχειρηματικά συμφέροντα που λέτε , που μας βλέπουν και σήμερα ως δίφραγκο...αυτοί πανηγύριζαν όταν πρωτοδωμοσιεύθηκε η μελέτη και ανέφεραν ότι θα γίνει δρόμος ΛΟΞ και σε 30 λεπτά ο Αγρινιώτης θα είναι στον Μύτικα να φάει τον μπακλαβά ή να πιεί το υποβρύχιο του, σάμπως δεν υπάρχουν άλλες επιχειρήσεις ΚΥΕ πλην του Μύτικα...παραβλέποντας , σκόπιμα ή από άγνοια ότι ένα έργο με έκπτωση 60% δεν μπορεί παρά να είναι πασαλήμματα και τίποτα άλλο.

      Διαγραφή
  4. Ναι μπουρδολογοι επιχειρηματικα συμφεροντα και οχι ο κοσμος που τσακιζεται

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ναι τώρα τους πήρε ο πόνος να φτιάξουν το δρόμο.Ξύπνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΟΥΡΝΑΡΑΣ9 Ιουλίου 2020 - 12:42 μ.μ.
    Η μελετη προβλεπει συντηρηση και βελτιωση του δρομου και εχει αρχικο προυπολογισμο 3.000.000 .Νομιζω οτι , παρα την εκπτωση (τεραστια ), οι προβλεψεις της μελετης παραμενουν ,δεν κουτσουρευονται μαζι με την εκπτωση . Εχω τις εξης αποριες:
    1. Γιατι δεν γινεται διαγραμμιση σε ολο το μηκος του δρομου παρα μονον στα τμηματα που επισκευαζονται; Ιδιως το τμημα ΚΑΝΔΗΛΑΣ -ΜΥΤΙΚΑ , ενα ευθυγραμμο στενο τμημα που ειναι πολυσυχναστο και πολυ επικινδυνο το βραδυ , δεν διαγραμμισθηκε ,οπως βεβαια και ο υπολοιπος δρομος απο ΜΠΑΜΠΙΝΗ μεχρι ΜΥΤΙΚΑ . Ειναι δυνατον η μελετη να μην το προβλεπει; Τοτε τι συντηρηση
    και βελτιωση ειναι αν δεν προβλεπει και διαγραμμιση , η οποια στα περισσοτερα σημεια υπηρχε . Εκτος βεβαια αν προκειται να γινει συνολικα στο τελος .Παντως θα ειναι σκανδαλωδες αν δεν γινει διαγραμμιση σε ολο το μηκος του δρομου .
    2. Μια απολυτα αναγκαια παρεμβαση ειναι η τοποθετηση προστατευτικων κιγκλιδωματων απο την εξοδο του Αρχοντοχωριου προς Μυτικα μεχρι και τη θεση αμεσως μετα τον Πυργο , οπου οποιος ξεφυγει λιγο χαθηκε στο βαθος του γκρεμου.Το μηκος αυτο ειναι 2 χιλιομετρα περιπου και απο οτι εμαθα απο αρμοδιο της περιφερειας η εργολαβια προβλεπει κονδυλιο για κιγκλιδωματα μηκους 6 χιλ.Αρα μπορει και πρεπει να γινει παρεμβαση για το θεμα , ωστε να μπουν κιγκλιδωματα και σαυτο το τμημα.
    Θελω να πιστευω οτι το εργο δεν τελειωσε και, οτι πριν παραληφθει , θα γινει η απαραιτητη διαγραμμιση σε ολο το μηκος και θα μπουν τα κιγκλιδωματα ,οπου απαιτουνται . Γιατι θα ειναι προκληση για το δημοσιο αισθημα ενα εργο 3.000.000 να κατανταει να γινει κολοβο λογω εκπτωσης κατα 2/3 περιπου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. καλε ρε άνθρωπε.324. Πάνο τον λένε τον άνθρωπο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ο ΔΡΟΜΟΣ ΑΥΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΟΝΙΑ ΣΤΗΝ ΑΛΥΖΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΣ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ Η ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΣΥΝΕΧΩΣ ΝΑ ΠΙΕΖΕΤΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ. ΚΑΠΟΙΟΙ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΕΠΙΜΟΝΗ ΚΑΙ ΥΠΟΜΟΝΗ. ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΛΛΟΙ ΑΝΑΚΑΛΥΨΑΝΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΝΑ ΠΟΥΛΗΣΟΥΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΑΙ ΕΞΥΠΝΑΔΕΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΑΠΟ 2:36

    ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΟΜΑΙ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΠΟΥΡΝΑΡΑ ΠΟΥ ΒΑΖΕΙ ΣΕ ΣΩΣΤΕΣ ΒΑΣΕΙΣ ΤΟ ΘΕΜΑ ΜΕ ΣΩΣΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ο κ. Πουρνάρας , είναι πράγματι ως χρόνια πολιτικός Μηχανικός , γνώστης του θέματος και έμπειρος . Συμφωνώ απόλυτα με τις εύστοχες , αλλά ολίγον τι χλιαρές παρατηρήσεις του , που σε άλλες εποχές και για άλλα θέματα ( λιμάνι Μύτικα , οδοποιία κλπ πολιτικά θέματα ) ήταν σκληρός πολύ σκληρός και καλά έκανε. Τώρα , γιατί εμφανίζεται με μια χλιαρή παρατήρηση , αυτός το ξέρει καλύτερα. Η πιάτσα λέει ότι , " εμποδίζεται " από την άτυπη ιδιότητα του , ως τεχνικός σύμβουλος του κ. Δημάρχου Ξηρομέρου. Μπορεί να είναι κι έτσι .

      Διαγραφή

Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο