Τα πρώτα στοιχεία από 24 κράτη μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης δείχνουν μια πτώση 36% κατά μέσο όρο στους θανάτους από τροχαία συμβάντα τον Απρίλιο του 2020, σε σύγκριση με τον αντίστοιχο μήνα των τριών προηγούμενων χρόνων.
Τα πρώτα στατιστικά στοιχεία από 24 κράτη μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης δείχνουν πτώση 36% στους θανάτους από τροχαία συμβάντα τον Απρίλιο του 2020, σε σύγκριση με τον μέσο όρο για τον αντίστοιχο μήνα των τριών προηγούμενων ετών. Αυτά τα στοιχεία αναφέρονται σε μια νέα έκθεση του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου Ασφάλειας των Μεταφορών (ETSC), ενεργό μέλος του οποίου είναι και το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας (Ι.Ο.ΑΣ.) «Πάνος Μυλωνάς».
Τα πρώτα στατιστικά στοιχεία από 24 κράτη μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης δείχνουν πτώση 36% στους θανάτους από τροχαία συμβάντα τον Απρίλιο του 2020, σε σύγκριση με τον μέσο όρο για τον αντίστοιχο μήνα των τριών προηγούμενων ετών. Αυτά τα στοιχεία αναφέρονται σε μια νέα έκθεση του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου Ασφάλειας των Μεταφορών (ETSC), ενεργό μέλος του οποίου είναι και το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας (Ι.Ο.ΑΣ.) «Πάνος Μυλωνάς».
Η υψηλότερη μείωση στους θανάτους από τροχαία ατυχήματα καταγράφηκε στην Ιταλία (84%), ενώ το Βέλγιο, η Ισπανία, η Γαλλία και η Ελλάδα ακολούθησαν με μείωση άνω του 59%. Όμως, η μείωση της κυκλοφορίας στους δρόμους δεν οδήγησε σε πτώση των θανάτων από τροχαία ατυχήματα σε όλα τα κράτη. Στη Σουηδία, τη Δανία και την Ολλανδία, οι θάνατοι από τροχαία κατά τη διάρκεια του Απριλίου παρέμειναν στα ίδια επίπεδα. Χαρακτηριστικά, υπενθυμίζουμε ότι στη Σουηδία τα μέτρα για τον περιορισμό της εξάπλωσης του Covid-19 ήταν λιγότερο αυστηρά σε σύγκριση με πολλές άλλες χώρες της ΕΕ.
Στην Ολλανδία σημειώθηκαν μετωπικές συγκρούσεις μεταξύ ποδηλατών, υποδηλώνοντας πως οι ποδηλατόδρομοι ήταν πολύ στενοί για να φιλοξενήσουν την αυξημένη χρήση τους. Οι θάνατοι των ποδηλατών στην Τσεχία αυξήθηκαν κατά 86%. Σημαντική αύξηση παρατηρήθηκε στους θανάτους των οδηγών βαριών οχημάτων μεταφοράς εμπορευμάτων. Το γεγονός είναι ότι οι επαγγελματίες οδηγοί εργάζονταν περισσότερες ώρες και υπό πίεση κατά την περίοδο του lockdown στην Ευρωπαϊκή Ένωση (πηγή: Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας «Πάνος Μυλωνάς»).
Στην Ολλανδία σημειώθηκαν μετωπικές συγκρούσεις μεταξύ ποδηλατών, υποδηλώνοντας πως οι ποδηλατόδρομοι ήταν πολύ στενοί για να φιλοξενήσουν την αυξημένη χρήση τους. Οι θάνατοι των ποδηλατών στην Τσεχία αυξήθηκαν κατά 86%. Σημαντική αύξηση παρατηρήθηκε στους θανάτους των οδηγών βαριών οχημάτων μεταφοράς εμπορευμάτων. Το γεγονός είναι ότι οι επαγγελματίες οδηγοί εργάζονταν περισσότερες ώρες και υπό πίεση κατά την περίοδο του lockdown στην Ευρωπαϊκή Ένωση (πηγή: Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας «Πάνος Μυλωνάς»).
Σπύρος Χατήρας
πηγή: 4troxoi.gr
φυσιολογικό ειναι αφου δεν υπήρχε δραστηριοτητα πολιτών .. τσακάλια ειναι αυτοί τελικα .. μας λενε κατι που είναι το αυτονόητο . ελπίζω να μην τους πλήρωσαν και αυτούς για να μας πούνε το αυτονόητο ... γιατι και η κουτσή μαρια πηρε χρήματα εν καταστάσεως covid 19 ... εκτος απο αυτους που πραγματικά τα είχαν ανάγκη . τα έδωσαν εκεί που γνωριζαν .. όπως ποιο παλιά ...
ΑπάντησηΔιαγραφή