Πέμπτη 5 Νοεμβρίου 2015

Ο Πρόεδρος της ομάδας ΑΕ ΧΡΥΣΟΒΙΤΣΑΣ απαντά στο Σύνδεσμο «ΤΑ ΚΟΡΟΝΤΑ»

ΡΕΠΟΡΤΑΖ: Τζένη Παπαδημητρίου  

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΜΟΥΡΚΑ ΠΡΟΕΔΡΟΥ 
Α.Ε. ΧΡΥΣΟΒΙΤΣΑΣ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΣΥΝΔΕΣΜΟ ΧΡΥΣΟΒΙΤΣΑΝΩΝ "ΤΑ ΚΟΡΟΝΤΑ" 

     Κύριοι του Δ.Σ. του Συνδέσμου Χρυσοβιτσάνων "ΤΑ ΚΟΡΟΝΤΑ". Η ευχαριστήρια επιστολή που λάβατε από την Α.Ε.Χ. εκπροσωπούσε το Δ. Σ τής ομάδας και όχι μόνο εμένα. Αυτό άλλωστε φαίνεται και από τις υπογραφές πού υπάρχουν στο τέλος της επιστολής δηλ. την δική μου και του Γεν. Γραμματέα τού Δ. Σ Κου ΚΙΣΣΑ ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ. Υπογράψαμε όπως ορίζει ο νόμος και το καταστατικό τής ομάδας όπως γνωρίζετε και εσείς πολύ καλά. 
       Η επιστολή πού έλαβα από το Δ.Σ. "ΤΑ ΚΟΡΟΝΤΑ" βλέπω απευθύνεται προς εμένα προσωπικά, έτσι σάς απαντώ και εγώ. 
     Να πάρουμε τα πράγματα από την αρχή, σχετικά με την ομάδα όσο καιρό είμαι πρόεδρος. Ανέλαβα την ομάδα τον Σεπτέμβριο τού 2015, αντικαθιστώντας τον μέχρι πρότινος πρόεδρο τής Α.Ε.Χ. Κον Δημήτριο Παύλου ο οποίος παραιτήθηκε..............


     Εκείνη την χρονική στιγμή κανείς άλλος από το Δ. Σ δεν ήθελε να αναλάβει αυτά τα καθήκοντα ενώ απεμειναν λίγες ημέρες πριν ξεκινήσει η αγωνιστική χρονιά για την ομάδα. 
     Το πρώτο πράγμα πού έκανα όταν ανέλαβα ήταν να ενημερωθώ για όλα τα θέματα της Α. Ε. Χ (Οικονομικά, Υλικά, Αγωνιστικα). Οπως με ενημέρωσε ο ταμιας της Α.Ε.Χ οικονομικά, δεν υπήρχαν Χρήματα στο ταμείο. 
       Έτσι ανέλαβα την πρωτοβουλία και έστειλα επιστολές για οικονομική βοήθεια σε διάφορους φορείς του χωριού (Εκκλησιαστικο Συμβούλιο, Σύνδεσμο Χρυσοβιτσανων "ΤΑ ΚΟΡΟΝΤΑ",  ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΟ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΣΥΛΛΟΓΟ ΧΡΥΣΟΒΙΤΣΑΣ). 
    Στην παραπάνω έκλυση για οικονομική βοήθεια ανταποκριθηκαν το Εκκλησιαστικο Συμβούλιο, ο Περιβαλλοντικός Σύλλογος και αρκετοί συγχωριανοι μας. 
      Με την ευχαριστήρια επιστολή την όποια δημοσιοποιησα έστειλα και στο Σύλλογο σας, ήθελα να γνωστοποιησω και να ευχαριστήσω όλους όσους βοήθησαν την Α.Ε.Χ σε αυτή την δύσκολη οικονομική εποχή για την Α.Ε.Χ. 
       Τώρα όσον αφορά αυτά πού γράφετε στην επιστολή - απάντηση προς εμένα προσωπικά ότι έχω ασθενή μνήμη και ξεχνάω πολύ γρήγορα πολύ σωστά γράφετε ότι για πολλά χρόνια χορηγός της Α. Ε. Χ ήταν ο Σύνδεσμος "ΤΑ ΚΟΡΟΝΤΑ".  
       Ξεχάσατε όμως να γράψετε ότι όλα αυτά τα χρόνια από το 2008 που επαναδραστηριοποιήθηκε η ομάδα μέχρι το 2014 κάποιο μέλος του Δ. Σ του Συνδέσμου "ΤΑ ΚΟΡΟΝΤΑ " ήταν ταυτόχρονα και μέλος του Δ. Σ τής Α.Ε.Χ και μάλιστα για κάποια χρόνια διετέλεσε και ταμίας της ομάδας. 
        Άρα την οικονομική κατάσταση τής ομάδας την γνωρίζετε από πρώτο χέρι και δεν είμαι εγώ υπεύθυνος πού ανέλαβα πρόεδρος πριν 1, 5 μήνα. 
     Όσο για τα 220 Ε πού δώσατε στην ομάδα όπως γράφετε το 2015 όταν δεν ήμουν πρόεδρος εγώ έστω και καθυστερημένα θέλω να σας ευχαριστήσω, όπως θέλω να ευχαριστήσω επίσης και όσους συγχωριανους είχαν βοηθήσει με κάθε τρόπο Οικονομικά - Υλικά παλαιότερα την ομάδα μας. 

      Στην τωρινή φάση ελπίζω και πιστεύω σε οικονομική βοήθεια από τον Σύνδεσμο "ΤΑ ΚΟΡΟΝΤΑ" μιας όπως γνωρίζουμε από τούς οικονομικούς σας Απολογισμους σας που δημοσιεύεται, ότι διαθέτετε Ταμειακο υπόλοιπο η όποια Οικονομική σας βοήθεια θα είναι πολύ σημαντική αυτή την στιγμή για την ομάδα μας. 
        Γιατί αν περιμένουμε την χοροεσπεριδα που μας γράφετε το χειμώνα ίσως είναι πολύ αργά για την ομάδα μας, μιας και δεν θα μπορέσει να ανταπεξελθει οικονομικά στις δυσκολίες και να αναγκαστεί να τερματίσει άδοξα τις αγωνιστικές της υποχρεώσεις. 

ΧΡΥΣΟΒΙΤΣΑ 4-11 - 2015 

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ Α. Ε. Χ 
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΟΥΡΚΑΣ



2 σχόλια:

Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο