Πέμπτη 13 Φεβρουαρίου 2014

Σύλλογος Φυτειών Ακαρνανικό φως: Αποκριάτικο γλέντι

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ

Ο Πολιτιστικός και Μορφωτικός Σύλλογος Φυτειών  ΄΄ΑΚΑΡΝΑΝΙΚΟ ΦΩΣ΄΄
σας προσκαλεί στο αποκριάτικο γλέντι που θα γίνει στον ΠΟΛΥΧΩΡΟ ΄΄ΛΟΦΟΣ΄΄ στην Νεάπολη την Κυριακή 2 Μαρτίου 2014 και ώρα 9:30 μ.μ.
Σας περιμένουμε όλους να διασκεδάσουμε με ζωντανή Λαικοδημοτική μουσική.


Τιμή Πρόσκλησης: 12 ευρώ με πλήρες μενού
Χορός ελεύθερος

Τηλέφωνα κρατήσεων:
Σαλτογιάννης Βασίλης 6975571477
Μπέτσης Γιάννης  6974297798
Παληγεώργος Βαγγέλης 6988460444 
Ζανιάς Δημήτρης  6973783595


35 σχόλια:

  1. Κalh kinisi na stiriksoume ton sunxoriano mas paidia..meinete kathari opws eiste,kai to xorio mazi sas tha nai.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΘΑ ΕΠΕΦΤΕ ΚΡΑΞΙΜΟ,ΑΝ ΤΟΛΜΟΥΣΑΤΕ ΝΑ ΤΟ ΑΚΥΡΩΣΕΤΑΙ.ΜΠΡΑΒΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μην ακουτε τιποτα παλικαρια μου ,ολοι κατω λοφο θα ειμαστ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΤΟ ΕΧΩ ΠΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΞΑΝΑΠΟ,ΚΑΘΕ ΚΥΡΙΑΚΗ ΞΕΡΟΥΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΧΩΡΙΟ,ΚΑΘΕ ΣΑΒΑΤΟ ΣΤΑ ΜΟΥΣΙΚΑ ΟΡΓΑΝΑ,Κ ΓΩ ΞΕΣΚΑΩ ΚΑΘΕ ΚΥΡΙΑΚΗ ΣΤΟ ΧΟΡΟ.ΟΛΟ ΤΟ ΧΟΡΙΟ ΜΕ ΣΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εξυπνη κινηση να μην απαντησετε,αρωμα νεολαιας και νεων ιδεων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΤΟ ΝΑ ΕΚΦΡΑΖΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΑΠΟ ΣΑΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΨΗ ΔΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΚΟ,ΑΝ ΠΑΡΑΜΕΙΝΕΤΕ ΟΠΩΣ ΕΙΣΤΕ ΣΗΜΕΡΑ,ΜΗΝ ΦΟΒΑΣΤΕ ΤΟ ΑΥΡΙΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Δεν ειναι και το πιο λογικο συλογοι του ιδιου χΩριου να ειναι στα μαχαιρια,για να σοβαρευτειτε ολοι σας,και οταν λεω ολοι,εννοω ολοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. fetos edese o taramas.ti pa na pei meinete katharoi kai to xorio mazi sas. sas katalabane reeeeeeee to xvrio den einai ziriza. tosa xronia eixame kazania kai ethelontes kai tragoydia ston ai lia. fetos egine h apokalypsh. o kosmos den exei lefta gia trapezomata. xalase o syllogos gia alloys skopoys apo 2-3. oi alloi toy syllogoy moygka.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. POLITIKOPOIHMENOI LIGO POLU OLOI EIMASTE...DEN KATALABAINW GIATI KANETE EPITHESEIS?O KATHENAS EXEI TO DIKAIWMA TIS EPILOGHS...AYTO EINAI DHMOKRATIA...OPWS OI PAREMBASEIS POU EXEI KANEI O SULLOGOS EINAI KAIRIES KAI GIA TA ZHTHMATA TOY SXOLIOU POU OI PERISOTEROI APEIXAN MONO KAPOIOI GONEIS EIMASTAN EKEI METRHMENOI.AFHSTE LOIPON AYTA POU KSERATE EIDATE KATI KATHARO KAI PATE NA TO DIALUSETE...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΞΑΦΝΙΚΑ ΜΕΡΙΚΟΙ ΕΓΙΝΑΝ ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΙ ΚΑΙ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΟΙ.....ΜΕ ΤΑ ΚΟΥΛΟΥΜΑ ΕΝΩ ΠΑΝΤΑ ΤΑ ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΣΑΝ ΚΑΙ ΑΠΕΙΧΑΝ...ΤΣΑΠΡΟΥΥΥΥΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. KANENAS DEN AGIAZEI STO TOPO TOU,KAI AN EINAI SURIZA KAPOIA APO TA PAIDIA TI?DEN TO KATALABAINW KAI GV TI EKANA TOSA XRONIA POU PSIFIZA PASOK?SURIZA LOIPON KAI GW APO DW PERA.AFISTE EPITELOUN TA MISOI STO KATHE KAINOURIO POU RXETE ARKETA.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΣΑΣ ΕΚΑΝΑΝ ΤΖΑΜΠΑ ΔΙΑΦΗΜΗΣΗ ΜΑΓΚΑΚΙΑ.ΑΠΟ ΠΟΤΕ ΚΛΕΙΝΟΥΜΕ ΘΕΣΕΙΣ?ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΛΕΩΦΟΡΕΙΟ ΤΙ ΓΙΝΕΤΕ?ΑΠΑΝΤΑΤΑΙ ΣΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΙ ΑΦΗΣΤΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΑΠΟ ΛΑΘΟΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΜΕΡΙΚΩΝ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΝΕΕΣ ΙΔΕΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΝΕΑ ΜΥΑΛΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑΜΕ ΠΟΛΛΑ.ΕΔΩ ΕΙΜΑΣΤΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΠΟΙΟΣ ΝΟΜΙΖΕ ΟΤΙ ΘΑ ΤΡΩΓΑΜΕ ΚΟΥΤΟΧΟΡΤΟ ΣΥΝΕΧΕΙΑ.ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ ΑΝΕΠΙΦΥΛΑΚΤΑ. ΑΣ ΜΗ ΚΡΥΒΟΜΑΣΤΕ ΠΛΕΟΝ ΟΛΟΙ ΜΑΣ. ΟΛΟ ΤΟ ΧΩΡΙΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. εξυπνη κινηση θα ηταν αν γινοταν στο χωριομας τωρα ντορος να γινετε και φυσικα διαφειμιση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. εξυπνη κινηση θα ηταν αν γινοταν στο χωριο μα.Τωρα χαβαλες να γινετε και φυσικα διαφημηση.Αυτες ειναι νεες ιδεες,και αρωμα νεολαιας.Μπα???????μουχλα και σιμφεροντα μου θυμιζει.Χαθικα τοσες αιθουσες μεσα στο χωριο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Mn deite xoriano na prokobei,amesws m peite ta dika sas.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΓΡΑΨΟΥΝ ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΟΥΝ,ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΗ ΚΑΘΑΡΟ ΚΟΥΤΕΛΟ ΔΝ ΦΟΒΑΤΕ ΤΙΠΟΤΑ..ΟΣΕΣ ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΠΟΥΝ ΤΟ ΚΟΥΤΕΛΟ ΔΕΝ ΛΕΡΩΝΕΙ,ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΗ ΝΑ ΠΡΟΣΦΕΡΗ ΕΙΝΑΙ ΜΠΡΟΣΤΑ,ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΤΟΥΣ ΚΟΙΤΑΝΕ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΚΡΗΝΟΥΝ ΠΑΙΖΟΝΤΑΣ ΤΟ,ΕΙΔΙΚΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΔΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΥΤΟ,ΠΑΡΑΔΕΧΤΗΚΑΝ ΟΤΙ ΤΟΥΣ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΤΟ ΛΕΩΦΟΡΕΙΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΤΗΣ Η ΝΤΙΝΑ,ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΝ ΤΟ ΣΥΛΟΓΟ ΜΑΣ ΟΤΙ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΚΟΠΟΙΕΙΤΕ,ΚΑΙ ΔΕΝ ΒΓΑΖΕΤΕ ΜΙΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ??ΠΑΙΔΙΑ ΞΥΠΝΑΤΕ.
    ΜΕΛΟΣ ΓΥΝΑΙΚΕΙΟΥ ΧΟΡΕΥΤΙΚΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. τι εννοεις ρε φιλε μη δουμε χωριανο να προκοψει. καντο λιανα. τι εστι προκοπη πως που γιατι ποτε και με τι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. kiria 6-17 ti na apantisoyn?den vlepis ti ginete me aytoys sto xorio?kai ti se pirazi esena poy to leoforio to evale h ntina?giati den mas les pios plirovi tin metkinisi tin diki toys sto agrinio?mipos to gnosto(TRIDIMO)evale to xeri stin tsepi toy?den nomizo ..apoti eime se thesi na gnorizo kapios to kalokairi stis ekdilosis parigile 10 kivotia koka kola eno xriastikan 30.apo poy arage vrikan ta ypolipa 20? ainteeee ksipnata reeee osilogos exi 15meles simvoylio kai panta kanoyn koymanto TRIS............

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ΕΔΩ Κ ΤΡΕΙΣ ΜΕΡΕΣ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΟ ΑΤΟΜΑ,ΠΟΥ ΕΙΤΕ ΠΑΡΑΙΤΗΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΌΝ ΣΥΛΟΓΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΒΓΗΚΕ ΠΡΟΕΔΡΟΣ,ΑΠΟ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΥΣ ΕΝΣΤΟΛΟΥΣ,ΚΑΙ ΑΠΟ ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΣΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΛΥΤΡΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΙΖΟΥΝ ΠΑΡΘΕΝΕΣ ΤΩΡΑ,Ο ΠΟΛΕΜΟΣ ΚΑΘ. Η ΛΑΣΠΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΛΟΓΙΚΗ,ΟΤΑΝ ΠΡΩΤΟΞΕΚΙΝΗΣΑ ΣΤΟΝ ΣΥΛΟΓΟ ΤΟ 1990ΣΑΝ ΕΘΕΛΟΝΤΗΣ ΜΕΧΡΙ ΠΡΙΝ ΛΙΓΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΑΝΤΑ ΥΠΗΡΧΕ ΠΟΛΙΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ,ΤΩΡΑ ΟΧΙ.ΕΔΩ ΠΕΣΑΝΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΘΥΜΑ ΤΗΣ ΜΑΝΙΑΣ ΚΑΠΟΙΟΥ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΥ ΕΝΣΤΟΛΟΥ,ΝΑ ΕΚΛΕΧΘΕΙ.ΚΑΜΙΑ ΦΟΡΑ ΟΜΩΣ ΝΑ ΜΑΘΕΙ ΠΩΣ ΟΛΑ ΓΥΡΙΖΟΥΝ ΜΠΟΥΜΕΡΑΝΓΚ.ΑΠΛΑ ΛΥΤΑ..ΣΕ 100ΜΕΡΕΣ ΕΧΟΥΜΕ ΕΚΛΟΓΕΣ.ΚΑΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΣΕ 30 ΜΕΡΕΣ,ΕΠΙΣΤΡΕΦΩ ΜΟΝΙΜΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ο Αξιωματικός του Ένδοξου Ελληνικού Στρατού Χρήστος Κολοβός και όχι ένστολος αγαπητέ 3:54 "εκλέχτηκε" 2 φορές. Μία επί Καποδίστρια με πρώτη σε σταυρούς την Ευθυμία και μία στο Ξηρόμερο με 800 σταυρούς μέσα στους πρώτους υποψηφίους, χωρίς να προλάβει να περάσει από 5 χωριά,εφόσον αποφάσισε πολύ αργά να μπεί σε συνδυασμό.Θα ξεπερνούσε τους 1000. Η Ευθυμία δέχθηκε να είναι υποψήφια γνωρίζοντας ότι για τα πάντα θα τη βοηθά ο Ταξίαρχος Κολοβός, όπως και συμβαίνει, χωρίς να υποτιμάται με αυτό η δική της άριστη παρουσία και δράση στα κοινά και η στήριξη των δημοτών σε αυτή. Οι ΟΤΑ για τους Στρατιωτικούς είναι παιχνιδάκι, από τη στιγμή που έχουν σπουδάσει και μάθει τα πάντα για τη διοίκηση, την οργάνωση και επίτευξη αντικειμενικών στόχων και δράσεων σε όλα τα επίπεδα. Ο Κολοβός ήταν - είναι και θα είναι στη κορυφή της εκτίμησης των συνδημοτών γιατί ποτέ δεν έκανε εχθρούς, ποτέ δεν αδίκησε άνθρωπο,(άθελα ναι. Επίσης, τα αστέρια για τον Κολοβό δεν είναι αυτά που απέκτησε με κόπους και θυσίες, αλλά το χαμόγελο και το 'έλα να κεράσουμε ένα τσίπουρο'' από κάθε ανώτερο ή κατώτερο ή στρατιώτη που τυχόν συναντα σε δρόμο. Υπάρχει μεγαλύτερη ικανοποίηση? Δε στρίβει κανείς στο δρόμο ή στραβομουτσουνιάζει. Αυτό λέγεται δικαίωση. Μανιοκαταθλιπτικές καταστάσεις δόξα τω θεό δεν μας ακουμπάνε. Μικρότερος ήμουνα πολιτικοποιημένος στο χώρο της Πατριωτικής Δεξιάς (Δημοκρατικό δικαίωμά μου) και στο στρατό δεν έδειξα ή ξεχώρισα τον ΑΝΘΡΩΠΟ ανάλογα με τι πιστεύει.(Υποχρέωσή μου και καθήκον). Στις εκλογές που έρχονται μάλλον θα ασχοληθώ ο ίδιος ως απόστρατος πλέον. Πιστεύω ότι ο λαός θα συνεκτιμήσει όλους τους υποψηφίους και εύχομαι να επιλέξει αυτούς που θα είναι γνώστες, ικανοί, τίμιοι, άφθαρτοι, ειλικρινείς και εθελοντές στη προσφορά στον συμπολίτη και στην ανάπτυξη του τόπου μας από το πρωί μέχρι το βράδυ ακατάπαυστα.
    Τελειώνω λέγοντας για τα "παιδια" του συλλόγου που γράφεις, ότι ο Κολοβός ΠΡΩΤΑ προκλήθηκε με ξαφνική και απαράδεκτη επίθεση στη σύζυγό του αντιδήμαρχο. Επίθεση με ψέματα όπως αποδείχτηκε, αλλά το κυριότερο με αναφορά θέματος περί ηθικής του λόγου της. Με ανακοίνωση τριών, χωρίς συνέλευση Δ.Σ, χωρίς πρακτικά, χωρίς σφραγίδα ως όφειλαν. ΑΠΑΝΤΗΣΑ ΣΤΗ ΠΡΟΚΛΗΣΗ ΩΣ ΩΦΕΙΛΑ (και θα έκανες το ίδιο για τη προσβολή στη γυναίκα σου αν είσαι παντρεμένος), λέξη- λέξη και απέδειξα τα παραπάνω. Συγνώμη δεν είπαν ποτέ, ούτε παραιτήθηκαν. Καμμία συνεργασία δεν έχουν με τη ΕΚΛΕΓΜΕΝΗ ΑΠΟ ΤΟ ΛΑΟ Δημοτική Αρχή της ΔΕ Φυτειών από τότε. Κανένα πρόβλημα βέβαια. Η ΔΕ Φυτειών ενεργεί ΘΕΣΜΙΚΑ για τις δραστηριότητές της με αιρετούς υπαλλήλους και εθελοντές για όλο το λαό χωρις αναχρονιστικές κομματικές ή ψηφοθηρικές διακρίσεις επιδιώξεις ή σκοπούς. Ήταν επομένως η ανακοίνωση αυτή, ανακοίνωση ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΥ ΣΥΛλΟΓΟΥ? Τα άλλα μέλη του συλλόγου δεν είχαν ιδέα. ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΠΕΡΙ ΛΑΘΟΥΣ ΤΟΥΣ. ΓΙΑΤΙ? Να βρείς στο διαδίκτυο την τότε απάντησή μου να ενημερωθείς λέξη- λέξη και αν είσαι δίκαιος κριτής να απαντήσεις ειλικρινά. Για τα υπόλοιπα που αναφέρεις για 100 και 30 μέρες για γραφεία Λύτρα, για προέδρους για μπούμεραγκ, για μόνιμη επιστροφή σο χωριό μας, δεν χρειάζεται να απαντήσω γιατί δε με αφορούν. Αφορούν εσένα.
    Χρήστος Κολοβός Ταξίαρχος ε.α ΕΝΔΟΞΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΣΤΡΑΤΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ΧΑΧΑ ΩΡΑΙΟΣ Ο ΤΥΠΟΣ. ΤΟΦΕΡΕ ΑΠΟ ΔΩ ΤΟΦΕΡΕ ΑΠΟΚΕΙ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΧΡΙΣΤΟ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕ.ΜΗ ΑΠΑΝΤΗΣΕΤΕ. ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΣΑΣ ΚΑΝΕΙ ΓΙΑΤΙ ΔΕΙΧΝΕΙ ΠΟΣΟ ΔΥΝΑΤΟΣ ΕΙΣΤΕ. ΜΟΝΟ ΕΣΑΣ ΥΠΟΛΟΓΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΦΑΝ ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΟΙ ΑΝΤΙΠΑΛΟΙ. ΜΟΝΟ ΕΣΑΣ ΜΕ ΤΟ ΕΡΓΟ ΣΑΣ ΚΑΙ ΤΗ ΜΑΓΙΚΗ ΠΟΡΕΙΑ ΣΑΣ ΣΤΟ ΧΩΡΙΟ.ΚΑΝΕΙΣ ΑΛΛΟΣ ΔΕΝ ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ. ΕΙΣΤΕ Ο ΣΩΣΤΟΣ ΚΑΙ ΑΜΕΡΟΛΗΠΤΟΣ ΔΗΜΑΡΧΟΣ.ΤΕΛΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. 3.54 estila kimeno sto xiromero ala den to dimosieyse malon giati zitisa na milisis eidika esi eponima akrivos giati kai o taxiarxos soy apanta eponima kai den krivete stin anonimia opos esi.malon den tha dimosieythi oyte ayto.... den pirazi omos elpizo na min kanoyn to idio lathos tis epilogis...xiromro eyxaristo.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ΑΓΑΠΗΤΕ ΧΡΗΣΤΟ ΕΠΕΤΡΕΨΕ ΜΟΥ ΝΑ ΚΡΑΤΗΣΩ ΤΗΝ ΑΝΩΝΥΜΙΑ ΜΟΥ,ΑΝ ΚΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΣΟΥ ΧΩ ΦΩΝΑΞΗ ΕΛΑ ΝΑ ΠΙΟΥΜΕ ΕΝΑ ΤΣΙΠΟΥΡΟ ΣΤΗΝ ΜΑΧΑΛΑ.ΚΑΙ ΑΝ ΘΥΜΑΣΑΙ ΗΜΟΥΝ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΤΟΤΕ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΥΛΟΓΟ,ΣΧΟΛΙΑΣΑ ΚΑΙ ΣΟΥ ΕΙΠΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΟΥ ΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ,ΦΕΡΣΟΥ ΠΑΤΡΙΚΑ,ΟΙ ΧΑΡΑΚΤΗΡΕΣ ΣΑΣ ΑΝ ΣΥΝΕΡΓΑΣΤΟΥΝ ΘΑ ΦΕΡΟΥΝ ΤΑ ΠΑΝΩ ΚΑΤΩ.ΕΙΣΑΙ ΕΜΠΕΙΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΕΙΡΑ.ΗΛΑΘΟΙ ΟΛΟΙ ΚΑΝΟΥΜΕ,ΑΝ ΘΕΩΡΗΣ ΠΩΣ ΕΚΑΝΑΝ ΛΑΘΟΣ,ΕΓΩ ΔΕΝ ΤΟ ΒΛΕΠΩ ΕΤΣΙ.ΕΧΕΙΣ ΤΌ ΤΡΟΠΟ ΝΑ ΦΕΡΕΙΣ ΤΗΝ ΟΜΟΝΙΑ ΜΕΤΑΞΥ ΣΑΣ,ΤΟ ΧΕΙΣ ΜΑΘΗ ΣΑΝ ΣΤΡΑΤΙΟΤΙΚΟΣ ΜΕ ΤΙΣ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΕΙΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Φίλε 2:12 συμφωνώ μαζί σου όπως και τότε. Αν θυμάσαι τότε δεν υπήρχε ζήτημα διένεξής μου με κανέναν από τα μέλη του συλλόγου. Μίλησα για ομόνοια για συνεργασία όλων για 'ολα τα ζητήματα του χωριού μας. Η Ευθυμία είχε συνεχή επαφή με τον πρόεδρο και μέλη του Δ.Σ και τους βοηθούσε σε οτιδήποτε της ζητούσε. Πιστεύω ότι το επιβεβαιώνουν. Όλα άψογα και καλά μέχρι την ξαφνική ανακοίνωση των τριών τελικά και όχι του Δ.Σ συλλόγου.Ναι συμφωνώ ότι είναι άπειροι, αλλά αυτό που έκαναν το έκαναν εν γνώσει τους
    Όλες οι απαντήσεις είναι στην μετέπειτα απάντησή μου αν και τις ξέρεις. Ας μη κρυβόμαστε όλα τα καταλαβαίνεις και όλα τα καταλαβαίνουμε όλοι μας, για το τί έπαιξε τότε. Όσον αφορά το σήμερα με γνωρίζεις ότι δεν κρατάω κακία σε κανέναν και βάζω πάντα λάδι στο κρασί όταν είναι κοινή ανάγκη. Αρκεί να υπάρχει αντίστοιχη ανταπόκριση. Είδες καμμία μέχρι σήμερα?Αν ναι πές μου μία. Αν όχι τότε επίτρεψέ μου να διατηρώ επιφυλάξεις. Για το ζήτημα των δύο συλλόγων παίρνω θέση υπέρ των Αθηνών, γιατί θέλω να πιστεύω ότι πρώτα οι απόδημοι έχουν την ανάγκη για την στήριξή μας και μετά εμείς. Να υπήρχε προηγούμενη συννενόηση για τις ημερομηνίες με προτεραιότητα πάντα την Αθήνα, αλλά δεν έγινε ποτέ. Προτείνω συνάντηση πριν τις 2 Μαρτίου, των προέδρων των δύο συλλόγων υπό την αντιδήμαρχο και τον πρόεδρο κοινότητας στο δημοτικό κατάστημα για να υπάρξουν αμοιβαίες εξηγήσεις για τις διακριτές δραστηριότητες, υποχρεώσεις και προτεραιότητες κάθε συλλόγου και της δημοτικής αρχής του χωριού για το γενικό συμφέρον της κοινωνίας μας.Έτσι όπως ήρθαν τα πράγματα να γίνουν οι δύο εκδηλώσεις όπως προγραμματίστηκαν. Να έρθει στις 2 Μαρ αντιπροσωπεία μελών στην εδώ εκδήλωση και να πάνε αντίστοιχα στη Αθήνα κάποια μέλη του εδώ συλλόγου μας. Αλλά στη συνέχεια να υπάρχει συνεχή επικοινωνία συντονισμός και συνεργασία όλων για κάθε άλλη εκδήλωση. Χρήστος Κολοβός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Πραγματικα δεν εχω λογια να εκρασω αποψη για ολα αυτα που γίνονται.... Για σκεφτείτε απο ποτε υπαρχει ο Συλλογος "Ακαρνανικο Φως" και απο ποτε το "Λιγοβιτσι".... Δεν γίνετε να υπαρχουν ατομα τα οποια εχουν την απαίτηση να μην γινει αυτο το γλεντι. Και ακομα περισσοτερο δεν επρεπε να το σχολιασουν καν διοτι το καλοκαιρι που ηταν καλεσμενοι των συχωριανων μας αντι να πουν και ενα ευχαριστω μιλησαν με ασχημα λογια για τους χορους που παρουσιασαν.. Φρονιμο θα ηταν να ληξη εδω αυτο ο εξευτελισμός ηια να μην υπαρξουν προβληματα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. kurie xrosto an diabasate prosektikat o keimeno (pou to diabasate) o sullogos to ligobitsi den aknei kataggelia mono gia tin eklhlosi alla kai gai ena soro pragmata opos sampotza ta 2 teleutea xronia,dixonia ktl, opote h idea sas na pane pano stin eklilosi kai toumpalin mou fenete akuri.
    tha ithela apo to ligobitsi na apantisi gia to sampotaz kai genika gia oti pisteuei oti adikithike me stoixeia opos kai apo to akarnaniko fos na apantisi pano se auta episeis em stoixeia gia an min dimiourgounte entiposis.oson afora tin sinenoisi den mou fenete sosto giati proton einai duo diaforetikoi sullogi pou dimiourgithikan gia diaforetikous skopous allios tha htan enas, tora an exoun mperdeutoi oi roloi kai ginete sinxisi isos einai mia kali eukairia auto na ksekatharisei ta pragmata. telos oi meres gia tis ekliloseis einai sinithos ta triimera opote kanenas sullogos dne tha ekane piso kai na allaksi tin hmerominia kai an erxotna se sinenoisi pali tha eixame ta idia kai pali ta idia tha grafame, as ginei ksekatharo oti eiani duo sullogi diaforetiki kai as trabiksoun tin rota tous etsi

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. kurie xrosto an diabasate prosektikat o keimeno (pou to diabasate) o sullogos to ligobitsi den aknei kataggelia mono gia tin eklhlosi alla kai gai ena soro pragmata opos sampotza ta 2 teleutea xronia,dixonia ktl, opote h idea sas na pane pano stin eklilosi kai toumpalin mou fenete akuri.
    tha ithela apo to ligobitsi na apantisi gia to sampotaz kai genika gia oti pisteuei oti adikithike me stoixeia opos kai apo to akarnaniko fos na apantisi pano se auta episeis em stoixeia gia an min dimiourgounte entiposis.oson afora tin sinenoisi den mou fenete sosto giati proton einai duo diaforetikoi sullogi pou dimiourgithikan gia diaforetikous skopous allios tha htan enas, tora an exoun mperdeutoi oi roloi kai ginete sinxisi isos einai mia kali eukairia auto na ksekatharisei ta pragmata. telos oi meres gia tis ekliloseis einai sinithos ta triimera opote kanenas sullogos dne tha ekane piso kai na allaksi tin hmerominia kai an erxotna se sinenoisi pali tha eixame ta idia kai pali ta idia tha grafame, as ginei ksekatharo oti eiani duo sullogi diaforetiki kai as trabiksoun tin rota tous etsi

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. file 3.41.proton oyte to 12 oyte to 13 den eitan filoxenoymeni stis ekdilosos.to 12 eitan diorganotes me sindiorganotes to akarnaniko fos,kai to 13 eitan sindiorganotes.ara loipon den milame gia filoxenia ala gia sindiorganosi.tora oson afora ta sxolia poy les gia ta xoreytika eine alo pragma ta asxima logia kai alo ta sxolia oson afora tin sosti paroysiasi enos xoroy.ne ayta ta akoysa kai ego.tora opios xeri xoro as krini.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Δεν ξέρω αν θα δημοσιευτή το σχόλιό μου,εγω δεν είμαι του ενδόξου ελληνικού στρατού βλέπετε.Θα σταματίσουν καμιά φορά οι κύριοι αυτοι να ασχολούντε με τους χορούς τα γλέντια και τα φαγωπότια.Επιτέλους, υπάρχουν πολύ σοβαρώτερα προβλήματα να λύσουν.Και τους δυο συλλόγους διστυχός καιαυτους που τους αντιπροσωπεύουν,τους βλέπουμε μονο οταν ειναι για φαγωπότη.Οισύλλογοι πρεπει να ασχολιθουν με τα προβλήματα ιδιος των νεων αλλα και γενικα με τα προβλήματα της τοπικής κοινονοίας που δεν ξέρω αν τα γνωρίζετε αλλά είναι πάρα πόλλα.Δεν μας λύπουν ούτε οι βόλτες ούτε τα γλέντια άλωστε ποιος σας ειπε οτι οι άνθρωποι επικινονουν μονο σε χορους και σε πανιγύρια.Οι νέοι έχουν ανάγκει απο άλλου ειδους ανταμώματα.Ας αφήσουμε τους καθε λογής εν αποστρατία ετσει γενικά και αοριστα στην μιζεριατους,γιατι ετσει και αλλιος αυτα τα μιζερα έκαναν μια ζωη.Εμείς τραβάμε μπροστα και τους λέμε οτι τους βαρεθίκαμε και τους μάθαμε πια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Έχει ενδιαφέρον φίλε που γράφεις εναντίον μου. Έχει ενδιαφέρον που γράφεις ότι ασχολούμαι με φαγωπότια γλέντια και χορούς. Μεγαλύτερο ενδιαφέρον για μένα έχει η αναφορά σου ότι υπάρχουν σοβαρότερα προβλήματα να επιλυθούν και δεν ασχολούμαστε. Άξιον επίσης επισήμανσης είναι ότι εσύ ξέρεις τα προβλήματα της κοινωνίας και οι δύο σύλλογοι και εγώ δεν τα ξέρουμε. Η μιζέρια σου φαίνεται από τις αοριστίες σου και μόνο. Ή δεν είσαι από το χωριό, ή δεν ξέρεις τι σου γίνεται διότι και βλέπεις και ακούς και διαβάζεις και παρατηρείς την παρουσία μου στα κοινά του τόπου μου. Απλώς στεναχωριέσαι λιγάκι όπως βλέπω που άλλη ιδεολογία έχω εγώ και είμαι και Αξιωματικός και άλλη εσύ. Τι να κάνουμε. Έτσι τα έφερε η ζωή. Μήπως νομίζεις ότι θα επηρεάσεις τους νέους και την κοινωνία του χωριού μας με τη μίζερη και ρηχή χωρίς στοιχεία ασυνάρτητη σκέψη σου? Έλα φίλε σε όποια καφετέρια σε όποια αίθουσα θέλεις σε όποιο ακροατήριο να πεις τα δικά σου να πω τα δικά μου, για τα πολυεπίπεδα διαχρονικά προβλήματα, τις ξεπερασμένες πρακτικές αντιμετώπισης, τους τρόπους αντιμετώπισης της σκληρής κακής οικονομικής πραγματικότητας. Έλα να δούμε όλοι μαζί τις προτάσεις σου τις τυχόν μέχρι τώρα ενέργεις για το καλό του χωριού. Να δούμε τις δικές μου προτάσεις, δραστηριότητες, ενέργειες με έγγραφα με στοιχεία και επιτόπου παρουσία και επίδειξη δράσεων σε κάθε σπιθαμή γής στα 4 χωριά -οικισμούς της Δημοτικής Ενότητας. Γράψε όνομα και προχώρα στη πρόκληση αλλοιώς, αφού βαριέσαι όπως λές, κάτσε στη μίζερη μηδενιστική σου κριτική. Εγώ θα συνεχίσω με τους πολλούς, με αυτούς που βλέπουν- ξέρουν να κρίνουν δίκαια και σωστά και επικροτούν το νέο και πρωτόγνωρο για τη κοινωνία τρόπο ενασχόλησης με τα κοινά. Από το πρωί μέχρι το βράδυ στον αγώνα για το καλό του κοινωνικού συνόλου, χωρίς κομματικές - παραταξιακές παρωπίδες, χωρίς προκαταλήψεις και παλιές αγγυλώσεις περι δικών μας και δικών τους, αλλά με γνώσεις δύναμη, τιμιότητα και αποφασιστικότητα. Έτσι δούλεψα 31 χρονια έτσι θα συνεχίσω. Αυτή είναι η φυγή προς τα μπρός για τους νέους για τη κοινωνία ολόκληρη και θα τη πετύχουμε μαζί με τους νέους . Να είσαι σίγουρος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. ξέχασα να γράψω το όνομα. Χρήστος Κολοβός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Θα ξεκινήσω αγαπητέ χρήστο απο το τέλος των λεγομενώνσου,εκει που λες οτι δούλεψες 31 χρόνια.Για το δούλεψες πέρνει κοτβέντα μεγάλη,για το 31 το σέβομε.Εγώ δουλευω31 και οταν λέω δουλευω.......και θα συνεχιζω ακόμη20 περίπου για να ξεκουραστω.Εντάξει άλλωστε το λες και μονο σου έστει τα έφερε η ζωή ή η τύχη.Σε οτι αφορα την παρουσία σου στο χωριο ειναι τοσο προσφατη που την ξερει κει ενα μικρο παιδι το πολυ 8χρονων.Ενω η δικήμου παρουσια ειναι τουλαχιστον 35 χρονια προσφορας αλλα και εργασιας.Υπάρχει ομως μια διαφορα ,οτι εκανα το εκανα παντα χορις τυμπανοκρουσιες,φαμφαρες και διαφημηση.Χωρις να ψαχνω χορους για ακροατηρια και φυσικα ποτε για αξιωματα.Γι'αυτο και δεν με ξερεις . Το οτι δεν μπορειτε να λυσετε τα προβληματα που υπαρχου και δεν μιλω παραταξιακα αυτο φενετε αν ριξεις μια ματια στα προΪγουμενα χρονια και τη βασικο κανατε ολο αυτο τον καιρο, και μη μου πεις οτι φτιαξατε την πλατεια ή οτιεβαλες νάΪλονστο ιατρειο ή οτι αλαξατε τα δυχτια απο το μικρο γηπεδο στο σχολειο γιατι αυτα τα εκαναν και οι προΪγουμενοι και οι πιο προΪγουμενοι και ουτε καθε εξης.Τελειωνω λεγοντας οτι εσει ζητησες την ψηφομας οχι για να προσφερης αλλα για να δουλεψεις γιατι προσφορα ειναι αφιλοκερδος Α..ξεχασα να σου πω οτι κρατισα την ανωνυμιαμου για πολλους λογους που δεν ενδιαφερει των κοσμο.Επισεις οποιος και να ειμαι δεν ειμαι ο κυριος της ΚΥΡΙΑΣ .ΜΕ ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΠΑΡΟΠΙΔΕΣ.--

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο