Τρίτη 4 Φεβρουαρίου 2014

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΣΤΑΪΚΟΣ: ΑΝΑΡΩΤΙΕΜΑΙ ΕΩΣ ΠΟΥ ΘΑ ΦΘΑΣΕΙ ΤΟ ΨΕΜΑ ΚΑΙ Η ΛΑΣΠΗ.

Παλληκάρια μου καλά  ξεχνάτε ,ότι όταν ήμουν Δήμαρχος Αστακού δεν έλειψε νερό από κανένα χωριό ούτε μια ημέρα .!!!
 Ξεχνάτε τα έγγραφα που έδειξα  για την καταλληλότητα των νερών και τις φωτογραφίες με τα συνεργεία που καθάριζαν τις δεξαμενές  .!!!
 Ξεχνάτε  ότι  πριν αναλάβω Πρόεδρος Κοινότητας Αστακού , οι κάτοικοι του Αστακού  το καλοκαίρι είχαν για (10) δέκα λεπτά της ώρας νερό  και οι σωλήνες  που κατασκευάστηκε το δίκτυο επί της θητείας μου   ήταν από PVC  και όχι από αμίαντο!!!......

      Ξεχνάτε ότι τα Βλυζιανά έπιναν λίγο νερό με τα βυτία και σήμερα έχουν άφθονο .!!! 
      Ξεχνάτε ότι  το  Βασιλόπουλο διψούσε  και σήμερα με την δεύτερη μεγάλη γεώτρηση που κάναμε ,όταν ήμουν Δήμαρχος Αστακού έχουν περίσσευμα νερού.!!!
    Γνωρίζω πολύ καλά  ότι  και  μετά την απόφαση του δικαστηρίου , την οποία φοβάστε δεν θα  σταματήσετε να πετάτε λάσπη.!!!
    Η μόνη μικρή πιθανότητα να σταματήσετε , είναι  να παρακαλέσετε  τον καλό Θεό , την παράταση ζωής που μου έδωσε το καλοκαίρι , με όσα πέρασα  με τα σοβαρά προβλήματα της υγείας μου , να την πάρει πίσω και να έρθετε επάνω στο μνήμα μου  να  κάνετε ένα τρικούβερτο γλέντι.!!  
Μπράβο σας.
Ευχαριστώ για την φιλοξενία.
Αστακός 4/2/2014

Dr ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΣΤΑΪΚΟΣ

2 σχόλια:

  1. ΕΠΕΙΔΗ ΟΛΑ ΤΑ ΕΧΕΤΕ ΚΑΛΩΣ ΚΑΜΩΜΕΝΑ ΣΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΩΝ ΘΗΤΕΙΩΝ ΣΑΣ,ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ ΟΤΙ ΔΕ ΘΑ ΕΧΕΤΕ ΑΝΤΙΡΡΗΣΗ ΝΑ ΜΠΕΙ ΕΠΙΘΕΩΡΗΤΗΣ ΝΑ ΕΛΕΓΞΕΙ ΤΑ ΠΕΠΡΑΓΜΕΝΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΔΗΜΑΡΧΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ´82 ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΝ ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΗΣΑΤΕ ΣΤΟΝ κ.ΓΕΩΡΓΑΛΗ ΚΑΙ ΜΙΑ ΑΝΤΙΠΑΡΑΘΕΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΤΩΝ ΘΗΤΕΙΩΝ ΣΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ.
    ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΓΙΑ ΣΑΣ κ.ΣΤΑΙΚΕ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΤΡΙΑΝΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΚΥΒΕΡΝΑΤΕ ΕΣΕΙΣ ΚΑΙ Ο κ.ΣΑΜΑΡΑΣ ΚΑΙ Η ΠΕΡΙΟΧΗ ΠΑΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΚΟ ΣΤΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ.
    ΔΕ ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΟΤΙ ΕΙΣΤΕ ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΒΑΣΙΚΟΥΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥΣ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΚΑΤΑΝΤΙΑΣ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣΤΕ ΔΙΚΑΙΟΙ ΕΠΙ ΣΤΑΙΚΟΥ ΓΙΝΑΝ ΠΟΛΛΑ ΕΡΓΑ (ΣΙΓΟΥΡΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΛΛΕΙΨΕΙΣ).ΕΙΝΑΙ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΠΟΥ ΔΙΕΚΔΙΚΕΙ ΣΤΗ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΔΥΝΑΜΙΚΑ ΚΑΙ ΦΕΡΝΕΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ.ΣΕ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΙΑΦΩΝΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο