Δευτέρα 5 Ιουλίου 2010

Μαθητικό Φεστιβάλ Θεάτρου: 1ο Βραβείο στο Καραμούζειο Γυμνάσιο Αστακού.

Το Πνευματικό Κέντρο του Δήμου Αγρινίου Στέλιος Τσιτσιμελής και η Διεύθυνση Δ/θμιας Εκπαίδευσης Ν. Αιτωλ/νίας, απέμεινε το 1ο βραβείο στη Θεατρική ομάδα του Καραμούζειου Γυμνάσιου Αστακού για τη πρόσφατη διάκριση της στο 1ο Μαθητικό Φεστιβάλ θεάτρου, που πραγματοποιήθηκε από 13 έως 25 Απριλίου στο Δημοτικό θέατρο Αγρινίου.

Το Καραμούζειο Γυμνάσιο Αστακού όλα αυτά τα χρόνια πιστό στις δημιουργικές δραστηριότητες.
Η θεατρική ομάδα του Καραμούζειου Γυμνάσιου Αστακού έκανε την εμφάνιση της το 1999 στα πολιτιστικά δρώμενα του Αστακού, αλλά και στης ευρύτερης περιοχής από κάποιους εκπ/κούς που είχαν ζήλο και μεράκι. Πίστευαν ότι το σχολικό θέατρο μορφώνει, προβληματίζει, καλλιεργεί συνειδήσεις, διαμορφώνει ολοκληρωμένες προσωπικότητες. Είναι το ύψιστο μάθημα προσωπικής ελευθερίας για τα παιδιά μας και σαν εκπ/κοί πιστεύουμε ότι το σχολείο πρέπει πέρα από τη μετάδοση γνώσεων, να καθοδηγεί τους μαθητές σε δημιουργικές δραστηριότητες. Συμπληρώνονται φέτος 11 χρόνια διαρκούς παρουσίας και ευδόκιμης δράσης της θεατρικής ομάδας του σχολείο μας. Όλο αυτό διάστημα δεκάδες μαθητές γνώρισαν σπουδαία θεατρικά έργα, έδωσαν διέξοδο στην δημιουργική τους διάθεση, διακρίθηκαν αλλά πρωτίστως οικοδόμησαν ευαίσθητους χαραχτήρες, μέσα από μια κορυφαία έκφραση του πολιτ
ισμού, όπως είναι η θεατρική τέχνη. Φέτος είχαμε την χαρά να δούμε δυο παραστάσεις αυτής της λαμπρής ομάδας. Στις 25 και 26 Ιουνίου «η μικρή μας πόλη» του θόρντον Ουάιλντερ και μια εβδομάδα αργότερα «Τη σπασμένη στάμνα» του Ερρίκου φον Κλάιστ.
Η σχολική κοινότητα, έτσι όπως εκφράζετε από τον διευθυντή του Καραμούζειου γυμνασίου Αστακού κ. Γιάννη Μπουραντά, τον υπεύθυνο της διδασκαλίας παράστασης σκηνικής καθοδήγησης και μουσικής επιμέλειας κ. Λάμπρο Πιτσούλια, τους εκπαιδευτικούς κ. Κωνσταντίνα Βάλαρη, κ. Ζαφείρη Νιφόρο και τους μαθητές, δικαιούνται εκτίμησης και έπαινο, γιατί δημιουργεί την θαλπωρή που χρειάζονται οι ψυχές των παιδιών.
Σήμερα μπορούμε να πούμε ανεπιφύλακτα ότι νιώθουμε χαρούμενοι και ικανοποιημένοι που σαν σχολειό προσπαθήσαμε και προσπαθούμε ν οδηγήσουμε τα παιδιά μας στη σωστή κατεύθυνση. Πάνω απ όλα όμως αισθανόμαστε περήφανοι για τα παιδιά της θεατρικής μας ομάδας τα οποία, σε εποχές κρίσης όχι μόνο οικονομικής αλλά και κρίσης αξιών μας δείχνουν το δρόμο που πρέπει να ακολουθήσουμε. Σε εποχές που η διαφθορά έχει υποκαταστήσει βάναυσα την δημοκρατία και τους θεσμούς, οι καθαρόαιμοι αυτοί ερασιτέχνες που κρατάνε αναμμένη την φλόγα της ουτοπίας, μας θυμίζουν πως υπάρχει ποίηση, ζωή, αγάπη, πως υπάρχει ελπίδα. Χωρίς αυτά τα παιδιά πιστεύω ότι θα ήμαστε πιο φτωχοί, πιο ανασφαλής, πιο ανίσχυροι. Γι αυτό τους οφείλουμε την αγάπη μας, την στήριξη μας, τον σεβασμό μας. Πρέπει να τα βοηθάμε και να τα εμπιστευόμαστε. Μόνο έτσι μπορούμε να ελπίζουμε για ένα καλύτερο κόσμο.
ο Διευθυντής
Γιάννης Μπουραντάς
Επί σκηνής…
Λίγα λόγια για τα έργα
«Η μικρή μας πόλη»
Το έργο αναφέρεται σε μια Αμερικανική κωμόπολη στις αρχές του 20 αιώνα όπου οι χαρές και οι λύπες, όπως το σχολείο, οι φιλίες, ο έρωτας ο γάμος αλλά και ο θάνατος δίνονται ποιοτικά με λεπτό χιούμορ και πολλή ευαισθησία. Μια αίσθηση πίκρας για τις στιγμές που περνούν και χάνονται συγγραφέας μας λέει όταν γεννιέται ένα παιδί, είναι μια προσπάθεια της φύσης να δημιουργήσει ένα τέλειο ανθρώπινο πλάσμα. Αυτή η καθημερινή ανθρώπινη ζωή η τόσο όμορφη αλλά και τόσο τραγική, αφού στον κύκλο της πορείας της έχει να συναντήσει οριακούς σταθμούς (Γέννηση Έρωτας Θάνατος ), καθορίζει την πλεύση του έργου και στιγματίζει την ταυτότητά του.
«Η σπασμένη στάμνα»
Αφορμή για τη δημιουργία αυτού του έργου υπήρξε ένα φιλικό στοίχημα ανάμεσα στον συγγραφέα και τους δύο φίλους του. Κατά τη διάρκεια μιας συνάντησης των τριών φίλων στο δωμάτιο του ενός, η προσοχή συγκεντρώθηκε σε μια χαλκογραφία, που ήταν κρεμασμένη στον τοίχο και παρουσίαζε ένα συνωστισμό ανθρώπων μπροστά στη δικαστική έδρα ενώ αφορμή της δικαστικής διαμάχης έμοιαζε να είναι ένα σπασμένο κανάτι. Οι τρεις φίλοι συμφώνησαν να γράψουν ο καθένας τους τη δική του εκδοχή της ιστορίας που παρουσίαζε η χαλκογραφία κι έτσι πρόεκυψε η κωμωδία του Κλάιστ «η σπασμένη στάμνα» το έργο κυκλοφόρησε το 1811. Ένα έργο που διατηρεί και σήμερα όλη τη δροσιά της κωμωδίας με τους ολοκληρωμένους τύπους, την οξύτητα της παρατήρησης, τη λιτότητα του διαλόγου και το ανάλαφρο χιούμορ. Διδασκαλία παρουσίασης-Σκηνική καθοδήγηση-Μουσική επιμέλεια: Λάμπρος Πιτσούλιας Φιλόλογος
Σχέδιο-κατασκευή σκηνικου: Βάσια Τέγα
Κουστούμια: Αρετή Γριτσίπη
Οργάνωση παραγωγής: Γιάννης Μπουραντάς
Δ/ντής του Γυμνασίου Αστακού

Υ.Γ.: Άλλη μια σημαντική διάκριση για το Καραμούζειο Γυμνάσιο Αστακού, που αποδεικνύει περίτρανα την σωστή και ουσιαστική θεατρική διδασκαλία που επιτελούν μαθητές και καθηγητές.
Αξίζουν πολλά συγχαρητήρια στους μαθητές και μαθήτριες, στους καθηγητές και καθηγήτριες καθώς και σε όλους τους συντελεστές.

Θάνος Μωραΐτης: «Η Δυτική Ελλάδα, από κομπάρσος της ανάπτυξης, γίνεται πρωταγωνιστής».

Την ικανοποίηση του για τα αποτελέσματα της περιοδείας που πραγματοποίησε στην Αιτωλ/νία την Παρασκευή 2 Ιουλίου, ο Υφυπουργός Υποδομών Γιάννης Μαγκριώτης, εξέφρασε σε δηλώσεις του ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος Θάνος Μωραΐτης.
Ο κ. Μωραΐτης, συνόδευσε τον Υφυπουργό στα μεγάλα έργα υποδομής που κατασκευάζονται και ειδικότερα στο εργοτάξιο της σύνδεσης του Ακτίου – Αμβρακίας στη Βόνιτσα, στο φράγμα των Αχυρών, στην διώρυγα Αμβρακίας, την αναδιαρρύθμιση της Ε.Ο. στο Αγρίνιο και την σήραγγα του Αγίου Ηλία, ενώ συμμετείχε στις συσκέψεις που έγιναν στα δημαρχεία Ανακτορίου και Αγρινίου και στο διοικητήριο της Ν/Α Αιτωλ/νίας στο Μεσολόγγι.
Στο δημαρχείο της Βόνιτσας, ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος αναφέρθηκε ιδιαίτερα στην σημασία του έργου της σύνδεσης του Ακτίου με την Αμβρακία. «Σε μια δύσκολη συγκυρία για την χώρα, η κυβέρνηση ακολουθεί τον δρόμο της ανάπτυξης. Επιλέγουμε αυτόν τον δρόμο και η Δυτική Ελλάδα, είναι η πρώτη προτεραιότητα σε αυτόν τον σχεδιασμό» τόνισε ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος.
Αμέσως μετά το τέλος της σύσκεψης που έγινε στο διοικητήριο της Ν/Α Αιτωλ/νίας, ο Θάνος Μωραΐτης, σε δηλώσεις του στα τοπικά ΜΜΕ εξέφρασε την ικανοποίηση του για τις ανακοινώσεις του Υφυπουργού Υποδομών: «Όποιος βρέθηκε σήμερα σε αυτήν την περιοδεία συμπεραίνει πως πράγματι ο νομός μας αλλάζει σελίδα. Προτεραιότητα της κυβέρνησης είναι η Δυτική Ελλάδα, γιατί είναι εκείνη η περιοχή που τα προηγούμενα χρόνια ήταν ένας κομπάρσος στην ανάπτυξη της χώρας. Η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ κάνει την Δυτική Ελλάδα πρωταγωνιστή. Θέλουμε να αλλάξουμε τις τύχες του νομού και θα το κάνουμε, γιατί όλο το προηγούμενο διάστημα εργαστήκαμε, συζητήσαμε και σχεδιάσαμε με σοβαρότητα αυτήν την νέα πορεία. Έχουμε τα συγκριτικά πλεονεκτήματα και με τις υποδομές που δημιουργούνται, ο νομός θα γνωρίσει καλύτερες μέρες.» σημείωσε χαρακτηριστικά ο κ. Μωραΐτης, που αναφέρθηκε επίσης στην συμβολή του ΥΠΕΚΑ στην υλοποίηση αυτών των παρεμβάσεων: «Το Υπουργείο Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής, βρίσκεται δίπλα σε όλα αυτά τα έργα και προσπαθούμε να λύνουμε προβλήματα που παρουσιάζονται και όχι να δημιουργούμε καινούργια. Αυτός είναι ο στόχος μας και συμμετέχουμε κι εμείς ως Υπουργείο σε αυτήν την μεγάλη προσπάθεια, το σχέδιο για την ανάπτυξη της Δυτικής Ελλάδας και την αλλαγή της ζωής των πολιτών της.»

Γραπτή παρέμβαση του Συλλόγου Κωνωπινιωτών Ξηρομέρου, προς τον Αρχηγό της Ελληνικής Αστυνομίας, για την μελλούμενη κατάργηση του Α.Τ. Κατούνας.

Κύριε Αρχηγέ,
Με αφορμή δημοσιεύματα στον τύπο αλλά και σε αναρτήσεις ιστοσελίδων και μπλοκ του διαδικτύου, που προοιωνίζετε αναδιάρθρωση των Αστυνομικών Υπηρεσιών στα πρότυπα του Αυτοδιοικητικού σχεδίου «Καλλικράτης» και στην Ελληνική Αστυνομία, με καταργήσεις και συγχωνεύσεις Αστυνομικών Υπηρεσιών και Τμημάτων, θέλουμε να σας εκφράσουμε με την επιστολή μας αυτή, τις ανησυχίες και τους προβληματισμούς των μελών και συνδημοτών μας, για την μελλούμενη κατάργηση του Α.Τ.Κατούνας Ξηρομέρου.
Κύριε Αρχηγέ, το Α.Τ. Κατούνας με έδρα την ομώνυμη κωμόπολη, αστυνομεύει ένα νευραλγικό κομμάτι της ενδοχώρας του Ξηρομέρου, με ιδιαίτερα χαρακτηριστικά εγκληματικότητας και με ιστορία ιδρύσεως 10ετιών, που αποτελούσε μέχρι πρότινος, την έδρα υπαγωγής των προσφάτως καταργηθέντων, με ΑΠΟΦΑΣΗ ΣΑΣ, Αστυνομικών Σταθμών Φυτειών και Αρχοντοχωρίου.
Πιστεύοντας ότι η κατάργηση του Α.Τ Κατούνας όχι μόνο δεν θα επιλύσει αλλά αντιθέτως θα πολλαπλασιάσει προβλήματα αυξάνοντας την εγκληματικότητα, κάνουμε έκκληση όπως ΑΠΟΦΑΣΙΣΕΤΕ την διατήρησή του και την περαιτέρω ενίσχυσή του με αστυνομικό προσωπικό και τεχνικά μέσα, για την καλύτερη αστυνόμευση της περιοχής μας.

Για το Διοικητικό Συμβούλιο
Με τιμή

Ερώτηση της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του Κ.K.Ε. Προς την Υπουργό Περιβάλλοντος και Κλιματικής Αλλαγής, για την προστασία του Αμβρακικού κόλπου.

Για μια ακόμη φορά το Νομαρχιακό Συμβούλιο Αιτωλοακαρνανίας, με την ψήφο των παρατάξεων του ΠΑΣΟΚ και της ΝΔ, στο βωμό υπεράσπισης των επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στο χώρο των καυσίμων, αδιαφορώντας για τις επιπτώσεις στο περιβάλλον, και την σύμφωνη γνώμη του Δημοτικού Συμβουλίου Αμφιλοχίας έκανε δεκτό το αίτημα της ΕΚΟ ΕΛΔΑ ΑΕΒΕ για νέες εγκαταστάσεις και εκσυγχρονισμό των παλιών και για εγκαταστάσεις επεξεργασίας υγρών αποβλήτων ακόμη και εντός του γιαλού.
Φαίνεται η υποκρισία διαχρονικά όλων των κυβερνήσεων που παρότι χαρακτηρίζουν τον Αμβρακικό εθνικό πάρκο, προστατευόμενη περιοχή από την συνθήκη Ραμσάρ, ο Αμβρακικός παραμένει ξέφραγο αμπέλι στις ορέξεις των επιχειρήσεων καυσίμων, των τραπεζικών ομίλων που δραστηριοποιούνται στο χώρο των ιχθυοκαλλιεργειών, της επιχείρησης ΤΕΦΑΣ Α.Ε. που έχει προβεί σε τσιμεντοποίηση του πιο στενού στομίου του Αμβρακικού στη θέση Μπούκα. Εκεί όπου επικοινωνούν και ανανεώνονται τα νερά με το Ιόνιο πέλαγος.
Πριν λίγες μέρες συνεδρίασε το Περιφερειακό Συμβούλιο Δυτικής Ελλάδας στις ακτές του Αμβρακικού για το σχέδιο «ΑΝΑΣΑ» για να “σώσουν” τον κόλπο. Αλλά ο περιφερειάρχης, νομάρχες, δήμαρχοι και βουλευτές δεν έβγαλαν ανάσα γι αυτά τα τεράστια προβλήματα.
Το ΚΚΕ είναι αντίθετο σ’ αυτά τα σχέδια και καλεί τους κατοίκους των τριών νομών Άρτας, Πρέβεζας, Αιτ/νιας να κάνουν δική τους υπόθεση την προστασία του Αμβρακικού και του περιβάλλοντος συνολικά. Να παλέψουν να γίνουν τα λιμάνια και οι θάλασσες λαϊκή περιουσία και όχι πηγή κερδοφορίας του κεφαλαίου.

ΕΡΩΤΑΤΑΙ η κ. Υπουργός τι μέτρα θα παρθούν ώστε:
• Να απομακρυνθούν άμεσα οι δεξαμενές από τον Αμβρακικό κόλπο.
• Να μη γίνει καμία νέα εγκατάσταση , ούτε εκσυγχρονισμός των υπαρχόντων.
• Να ανοίξει άμεσα το στόμιο στη Μπούκα όπου υπάρχει παρέμβαση τσιμεντοποίησης μέσα στη θάλασσα.
Οι βουλευτές
Νίκος Μωραΐτης
Νίκος Καραθανασόπουλος
Μπάμπης Χαραλάμπους

Απολογισμός Πεπραγμένων για τον Δήμο Φυτειών. Πρόσκληση της Δημοτικής Αρχής.

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ
ΝΟΜΟΣ ΑΙΤΩΛ/ΝΙΑΣ
ΔΗΜΟΣ ΦΥΤΕΙΩΝ

Ταχ. Δ/νση : Φυτείες
Ταχ. Κωδ. : 30009
Τηλέφωνο : 26463-60300
Fax : 26460-22696
Email : dfyteion@1538.syzefxis.gov.gr
Email Γραφείου τύπου:dhmosfitiwn@yahoo.gr


ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Σας προσκαλούμε στον « Απολογισμό πεπραγμένων Δημοτικής Αρχής »
(άρθρο 217 Ν. 3463/2006 Κώδικας Δήμων & Κοινοτήτων) που θα γίνει στο Δημοτικό Κατάστημα του Δήμου Φυτειών στις 12/07/2010 ημέρα Δευτέρα & ώρα 20.00 μ.μ.
ΦΥΤΕΙΕΣ 5/7/2010

Αναβάλλεται η προγραμματισμένη επίσκεψη της Αλέκας Παπαρήγα στην Αιτωλοακαρνανία.

Η Ν.Ε. Αιτ/νιας του ΚΚΕ ενημερώνει ότι η προγραμματισμένη για τις 8 Ιούλη επίσκεψη της Γ.Γ. της Κ.Ε. του ΚΚΕ Αλέκας Παπαρήγα στο νομό δεν θα πραγματοποιηθεί.
Λόγω της ονομαστικής ψηφοφορίας που θα πραγματοποιηθεί στη βουλή τη μέρα εκείνη για το νομοσχέδιο για το ασφαλιστικό.
Αναβάλλονται οι προγραμματισμένες επισκέψεις και συναντήσεις της Γ.Γ. με τους εργαζόμενους στο Πλατυγιάλι Αστακού και στο νοσοκομείο Αγρινίου, η συνέντευξη τύπου και η κεντρική ομιλία στην πλατεία Δημοκρατίας.
Η Ν.Ε. ΑΙΤΝ/ΝΙΑΣ ΤΟΥ ΚΚΕ

Απαγόρευση κυκλοφορίας, σε περιοχές που χρήζουν προστασίας από πυρκαγιές.

Με απόφαση του Νομάρχη Αιτωλοακαρνανίας Θύμιου Σώκου από την 1η Ιουλίου 2010 ξεκίνησε η επιβολή του μέτρου απαγόρευσης της κυκλοφορίας κατά τις ημέρες κινδύνου εκδήλωσης πυρκαγιάς στις εξής περιοχές:
Δασύλλιο Αγίου Χριστοφόρου Αγρινίου,
Πευκοδάσος περιοχής Αγίου Συμεώνος Μεσολογγίου,
Φράξος Λεσινίου Δήμου Οινιαδών,
Δασύλλιο τοπικού διαμερίσματος Δήμου Οινιαδών,
Δασύλλιο Δήμου Θέρμου
,
Από την πλατεία του κάστρου Ναυπάκτου μέχρι τον περιφερειακό δρόμο Ναυπάκτου.
Οι ώρες απαγόρευσης της κυκλοφορίας είναι από τις 21:00μ.μ. έως τις 06:00 το πρωί και το μέτρο θα ισχύσει έως τις 31 Οκτωβρίου 2010.
Το μέτρο της απαγόρευσης της κυκλοφορίας θα υλοποιείται μετά από σύσκεψη των κατά τόπους αρχών και φορέων (Δήμος, Πυροσβεστική Υπηρεσία, Αστυνομία και Δασαρχείο) και περιλαμβάνει περιπολίες της αστυνομίας, τοποθέτηση πινακίδων και έκδοση σχετικής ανακοίνωσης.

Βαθύτερα και ακραία τα κίνητρα με πιθανό τυφλό κτύπημα από ανθρώπους του UCC, εις το όνομα της «Τσαμουριάς» σύμφωνα με την Ε.Υ.Π.

Τα κίνητρα της πράξης δεν έχουν ξεκαθαρίσει ωστόσο οι δράστες δεν φαίνεται να είχαν κίνητρο τη ληστεία. Ύστερα από έρευνα που έκαναν αστυνομικοί εντός και εκτός του εστιατορίου, βρήκαν φυσίγγια και κάλυκες από πυροβόλο όπλο, καθώς και θραύσματα βολίδων. Η αστυνομία εξέτασε την περίπτωση να επρόκειτο για ξεκαθάρισμα λογαριασμών, οι ιδιοκτήτες του καταστήματος είναι ένας Έλληνας και ένας Αλβανός, οι οποίοι υποστήριξαν ότι δεν έχουν δεχτεί απειλές. Η ΕΥΠ εξετάζει πλέον το ενδεχόμενο για "κτύπημα πέρα από το κοινό ποινικό δίκαιο", πιο απλά μήπως έχουμε κίνηση παραστρατιωτικής ομάδας στο "τυφλό" κτύπημα με δραστηριοποίηση πυρήνα του UCC ("Απελευθερωτικού Στρατού της Τσαμουριάς"). Το είδος του κτυπήματος (μπήκαν αιφνιδιαστικά και άρχισαν να πολυβολούν το πλήθος), η εμφάνισή τους (μαύρες στολές) και τα κίνητρα που δεν είναι ευκρινή έχουν οδηγήσει τις αρχές να προχωρούν σε έρευνες πέρα από το κοινό έγκλημα. Πριν μερικές ημέρες μετά το τριήμερο φεστιβάλ του αλβανικού κόμματος PDU οργανώθηκε πορεία με πούλμαν και αυτοκίνητα στα ελληνοαλβανικά σύνορα, όπου είχε στηθεί εξέδρα για την εκδήλωση για… «θύματα της ελληνικής γενοκτονίας»! Ο αρχηγός του κόμματος Σ. Ιντρίζι σε ένα εθνικιστικό παραλήρημα δήλωσε ότι «ορκίζεται στους τάφους των θυμάτων ότι η «Τσαμουριά» είναι δική μας και πολύ σύντομα θα επιστρέψουμε στην «Τσαμουριά» μας…». Παρόλο που πολλοί θεωρούν τις όποιες επιθετικές κινήσεις εναντίον της Ελλάδας φανταστικά σενάρια, μέλη των Τσάμηδων δηλώνουν πανέτοιμα να αναλάβουν δράση με σαμποτάζ και ανταρτοπόλεμο εντός της Ελλάδας, αμέσως μετά την ένωση του Κοσόβου με την Αλβανία, με στόχο την «απελευθέρωση» της Τσαμουριάς. Μάλιστα, στις 11 Απριλίου 2007 κυκλοφόρησαν στο Διαδίκτυο τέσσερα βίντεο στα οποία παρουσιαζόταν μια ομάδα αυτοαποκαλούμενη «Απελευθερωτικός Στρατός της Τσαμουριάς», η οποία ζητούσε να της επιστραφούν τα… «εδάφη της». Βέβαια, πολλοί θεωρούν τα βίντεο αυτά ως παραπλανητικά ή προβοκατόρικα ή ως ένα αστείο (!) αλλά η ουσία είναι ότι το ζήτημα είναι υπαρκτό και τα εξτρεμιστικά στοιχεία που υπηρετούν το σκοπό αυτό, ακόμα και αν δεν είναι εξοπλισμένα αυτή τη στιγμή, μπορούν να βρουν διαθέσιμα όπλα από το Κόσοβο ή από αυτά που έχουν κλαπεί από τα αλβανικά στρατόπεδα -όπως πιο πάνω αναφέρω. Την ίδια στιγμή, η «Ομόνοια», η οργάνωση των Βορειοηπειρωτών στην Αλβανία, βρίσκεται υπό διάλυση. Ακολουθώντας τις συμβουλές της προηγούμενης αλλά και της σημερινής ελληνικής κυβέρνησης για «ησυχία» και «συνεργασία», οι Βορειοηπειρώτες προσχώρησαν στα αλβανικά κόμματα, με αποτέλεσμα να μην αντιπροσωπεύεται πλέον πολιτικά ο ελληνισμός της Βορείου Ηπείρου! .....μοναδική εξαίρεση αποτελεί ο βουλευτής Κορυτσάς Γρηγόρης Καραμέλος, που ίδρυσε το ΚΑΔΕ, ένα κίνημα που σκοπό έχει την αναπλήρωση του κενού που δημιουργήθηκε. Ένα ακόμη στοιχείο που πρέπει να ληφθεί υπόψη είναι η δρομολογημένη κατάργηση των θεωρήσεων για τους Αλβανούς πολίτες που ταξιδεύουν στις χώρες Σένγκεν, κάτι που αναμένεται να οδηγήσει σε ανεξέλεγκτες κινήσεις των ακραίων Αλβανών εθνικιστών σε ελληνικό έδαφος.
http://inagrinio.blogspot.com

Ανακοίνωση της Αστυνομικής Διεύθυνσης Ακαρνανίας, σχετικά με την ληστεία ταχυδρόμου στον Αετό.

Την 1-7-2010 και περί ώρα 09.00΄ στην ευρύτερη περιοχή του Δήμου Μεδεώνος (Κατούνα) τρείς (3) άγνωστοι δράστες εκ των οποίων δύο (2) άνδρες και μία (1) γυναίκα , οι οποίοι επέβαιναν σε Ι.Χ.Ε. αυτ/το μάρκας HYUNDAI τύπου ACCENT, χρώματος ασημί, ενεργώντας από κοινού ακινητοποίησαν όχημα (Ι.Χ.Ε. αυτ/το) που οδηγούσε 50χρονος ταχυδρομικός διανομέας των ΕΛΤΑ Κατούνας και με την απειλή πιστολιού τον οδήγησαν σε κοντινή ερημική τοποθεσία, του προκάλεσαν σωματικές βλάβες στο πίσω μέρος της κεφαλής, του αφαίρεσαν το χρηματικό ποσό των σαράντα χιλιάδων τριακοσίων σαράντα (40.340,00) Ευρώ από το συνολικό ποσό των εβδομήντα τριών χιλιάδων πεντακοσίων (73.500,00) Ευρώ που έφερε μαζί του και στην συνέχεια τον έδεσαν ΄΄χειροπόδαρα΄΄ και τον εγκατέλειψαν εντός του οχήματός του, όπου και βρέθηκε την 13.30΄ της ιδίας από βοσκό της περιοχής.
- Υπόλοιπο ποσό των τριάντα τριών χιλιάδων εκατόν εξήντα (33.160,00) Ευρώ ανευρέθει εντός του οχήματος και αποδόθηκε στον προϊστάμενο των ΕΛΤΑ Κατούνας. Κατά την διάρκεια της προανάκρισης παθών εξεταζόμενος διαδοχικά υπέπεσε σε σημαντικές αντιφάσεις, συνελήφθη για ψευδορκία και με την σχηματισθείσα σε βάρος του δικογραφία οδηγηθεί κ. Εισαγγελέα Πλημ/κών Αγρινίου.
- Για την αναζήτηση – σύλληψη των δραστών ενεργείται προανάκριση από την Υποδιεύθυνση Ασφαλείας Αγρινίου σε συνεργασία με το Αστυνομικό Τμήμα Κατούνας.

Κυριακή 4 Ιουλίου 2010

Η παρουσίαση του βιβλίου: «ιστορία του Δραγαμέστου/Αστακού και της περιοχής του στα νεότερα χρόνια, περ. 1470-1832».

Ιστορική και συνάμα πολιτιστική σημασία είχε η παρουσίαση του βιβλίου του ιστορικού Ιωάννη Δημητρούκα για την ευρύτερη περιοχή του Δραγαμέστου του Δήμου Αστακού.
Αρχικά το λόγο πήρε ο συντονιστής της παρουσίασης και καθηγητής του Πανεπιστημίου Αθηνών Παναγιώτης Κοντός, ο οποίος καλωσόρισε τους παρευρισκομένους, παρουσίασε τους βασικούς ομιλητές στο κοινό και αναφέρθηκε συνοπτικά για το Δραγαμέστο και για το βιβλίο του συγγραφέα.
Ακολούθως, χαιρετισμούς απηύθυναν, ο Δήμαρχος Αστακού Παναγιώτης Στάικος, ο Δημοσιογράφος και Πρόεδρος της ΕΣΗΕΑ Πάνος Σόμπολος, ο Πρόεδρος του Συλλόγου Βελανιδιάς Σπύρος Φυσελιάς, ο Πρόεδρος της Ξηρομερίτικης Εταιρίας Λόγου και Τέχνης Μπάμπης Τσελεπής καθώς και ο Δάσκαλος Αλέξης Βαρόπουλος. Όλοι τους εξήραν το έργο του συγγραφέα και τη σημασία αυτού για την περιοχή.
Στη συνέχεια της παρουσίασης, μίλησαν οι βασικοί ομιλητές. Αρχικά ο ιστορικός Ιωάννης Γιαννόπουλος, ο Βυζαντινολόγος Ταξιάρχης Κόλιας και ο Αραβολόγος Βασίλειος Χρηστίδης, οι οποίοι παρουσίασαν διεξοδικά όλες τις πτυχές του έργου του συγγραφέα.
Στο τέλος, ο συγγραφέας Ιωάννης Δημητρούκας, αφού πήρε το λόγο, ευχαρίστησε όλους τους παρευρισκομένους. Τόνισε ότι η παρουσία τους είναι σημαντική για τον ίδιο και αποτελεί στήριξη για το έργο του αλλά και για το ίδιο το Δραγαμέστο.
Στην εκδήλωση έδωσαν το παρόν μεταξύ άλλων: ο Λύτρας Γιάννης υποψήφιος Δήμαρχος του νέου Δήμου Ξηρομέρου, ο Τρυφιάτης Πάνος Πολιτευτής του ΠΑΣΟΚ, ο Σάββας Αλέκος επίτιμος πρόεδρος της ΠΑΝ.ΣΥ., ο Χολής Πάνος πρόεδρος της ΠΑΝ.ΣΥ., ο Στρατούλης Δημήτριος Γραμματέας του ΣΥΡΙΖΑ, ο Καραγκούνης Κώστας Βουλευτής της Ν.Δ., ο Κουρουμπλής Παναγιώτης Βουλευτής του ΠΑΣΟΚ, ο Σαλτογιάννης Χρήστος Πρόεδρος του Συλλόγου Φυτειωτών, ο Τσέλιος Γιώργος Πρόεδρος του Συλλόγου Αγραμπελιωτών, ο Κλαδευτήρας Χρήστος π. Πρόεδρος της ΟΠΣΥΞ, ο Μπερερής Διονύσιος, ο Καραμεσίνης Μενέλαος και πολλοί άλλοι εκπρόσωποι Συλλόγων και φορέων της περιοχής.
Η παρουσίαση πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 30 Ιουνίου στη στοά του βιβλίου (αίθουσα λόγου και τέχνης), Πεσματζόγλου 5 και Σταδίου, με την στήριξη της Ξηρομερίτικης Εταιρίας Λόγου και Τέχνης, της Ομοσπονδίας Πολιτιστικών Συλλόγων Ξηρομέρου και του Συλλόγου Φίλων της Βελανιδιάς.
FOTO Γιώργος Τσέλιος

Τρόμος στο Ρίβιο του Δήμου Φυτειών. Σκηνές «ΦΑΡΟΥ ΕΣΤ» σε εστιατόριο. Σοβαρά τραυματισμένη γυναίκα.


Πρωτοφανές περιστατικό με τρεις τραυματίες χθες βράδυ σε εστιατόριο στο Ρίβιο του Δήμου Φυτειών.
Το χάρο με τα μάτια τους είδαν περίπου 200 άτομα που βρίσκονταν μέσα στο εστιατόριο (ΜΠΕΣΣΑΣ), στο οποίο είχαν σταματήσει τρία αλβανικά λεωφορεία.
Τέσσερις κουκουλοφόροι αλλοδαποί σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της αστυνομίας, εισέβαλαν στο εστιατόριο και άρχισαν να πυροβολούν αδιακρίτως με Καλάσνικοφ.
Από θραύσματα και σφαίρες τραυματίστηκαν τρία άτομα. Μία γυναίκα 66 χρόνων πυροβολήθηκε στο λαιμό και νοσηλεύεται σε σοβαρή κατάσταση στο νοσοκομείο Αγρινίου. Άλλοι δύο άνδρες ηλικίας 15 και 28 χρόνων τραυματίστηκαν στα πόδια ελαφρά.
Σύμφωνα με τις αρχές, το κίνητρο δεν φαίνεται να ήταν η ληστεία, αλλά μάλλον το ξεκαθάρισμα λογαριασμών.
http://www.newsit.gr/
Πρώτη φορά συμβαίνει, τέτοιο γεγονός στην ευρύτερη περιοχή του Δήμου Φυτειών. Πρωτόγνωρες στιγμές για τους κατοίκους της περιοχής.
Η εγκληματικότητα στο «κατακόρυφο» και σε όλα σχεδόν τα περιστατικά πρωταγωνιστικό ρόλο έχουν αλλοδαποί δράστες.

Παραλία Ελιά: Άγριας ομορφιάς μικρή παραλία με γαλαζοπράσινα βαθειά νερά.






Μια από τις πιο όμορφες παραλίες βρίσκεται στον δρόμο από Μύτικα προς την Πάλαιρο και ονομάζεται Ελιά. Πήρε το όνομα «ελιά» από μια τεράστια αιωνόβια ελιά που βρίσκεται στην είσοδο του όρμου. Είναι μικρή παραλία με μικρά πετραδάκια και με πεντακάθαρα, γαλαζοπράσινα βαθειά νερά. Είναι από τις πιο γραφικές μικρές παραλίες της περιοχής μας.

Όμιλος φίλων σιδηροδρόμου Δυτικής Στερεάς «Χαρίλαος Τρικούπης»: Η απομόνωση του Αγρινίου έργο των πολιτικών.

Σε απάντηση της επιστολής που είχε αποστείλει ο Όμιλος Φιλών Σιδηροδρόμου Δυτικής Στερεάς «Χαρίλαος Τρικούπης» στην ΕΡΓΟΣΕ σχετικά με τις υπό προκήρυξη μελέτες για το Δυτικό Σιδηροδρομικό Άξονα Αντίρριο- Ιωάννινα, λάβαμε απαντητική επιστολή μέσω του προέδρου και διευθύνοντα Συμβούλου της ΕΡΓΟΣΕ κ. Ιωαν. Πετρόπουλου, με την οποία μας γνωστοποιείται πως η σιδηροδρομική σύνδεση του Αγρινίου με τον άξονα δεν υφίσταται ούτε καν ως σχέδιο.
Για άλλη μια φορά, επιβεβαιώνεται ο αποκλεισμός της πόλης του Αγρινίου από κάθε μεγάλο έργο και κάθε συγκοινωνιακό άξονα. Η Ιόνια Οδός και ο Δυτικός Σιδηροδρομικός Άξονας –όπως επίσημα ανακοινώνεται τώρα- αγνοούν το Αγρίνιο. Ποια λογική υπαγορεύει να απομονώνεται μια πόλη και μια ευρύτερη περιοχή άνω το 120 χιλιάδων κατοίκων από ένα τόσο μεγάλο αναπτυξιακό και συγκοινωνιακό έργο;
Υπάρχει άραγε κάποιος συγκεκριμένος λόγος που το Αγρίνιο συνεχώς αγνοείται; Ή μήπως υπάρχει κάποια μυστική δύναμη που μας καταδιώκει ;
Μάλλον η επώδυνη και διαχρονική, όπως αποδεικνύεται, έλλειψη πολιτικής βούλησης τόσο από την πλευρά του πολιτικού προσωπικού του Αγρινίου και της Αιτωλοακαρνανίας, όσο και από την πλευρά της ηγεσίας του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών. Τι έκαναν οι πολιτικοί του νομού (βουλευτές, νομάρχες, δήμαρχοι) όταν σχεδιάζονταν ο Δυτικός Σιδηροδρομικός Άξονας και όταν εντάσσονταν στα ευρωπαϊκά πακέτα χρηματοδότησης; Απολύτως τίποτα! Αυτό μας αποκαλύπτεται τώρα και επίσημα από την ΕΡΓΟΣΕ. Μας αναγκάζουν να συμπεράνουμε πως στο συγκεκριμένο τομέα έχουν αποτύχει παταγωδώς όλοι τους.
Ο Όμιλος μας είχε προειδοποιήσει για το θέμα όλους τους εμπλεκόμενους φορείς και μάλιστα είχε εδώ και χρόνια ζητήσει από τα δημοτικά συμβούλια της περιοχής να πάρουν απόφαση-θέση για τη δίκαιη χάραξη του Δυτικού Σιδηροδρομικού Άξονα κοντά στο Αγρίνιο. Και ήταν 11 τα δημοτικά συμβούλια της ευρύτερης περιοχής που ομόφωνα συμφώνησαν με τις θέσεις μας, ωστόσο όλα τα δημοτικά συμβούλια έμειναν εκεί. Και με την στάση τους αυτή ουσιαστικά ακύρωσαν τις αποφάσεις τους αλλά και τα επιχειρήματα του Ομίλου μας, όταν γνωστοποιούσαμε τις εν λόγω αποφάσεις με την επιστολή μας στην ΕΡΓΟΣΕ. Λυπούμαστε που οι δήμοι και ιδίως ο δήμος Αγρινίου, αρκέστηκαν σε μια μόνο τυπική απόφαση, χωρίς να πράξουν οτιδήποτε άλλο. Και φυσικά δεν αναφερόμαστε μόνο στην απραξία τους για το θέμα, αυτή τη περίοδο αλλά τουλάχιστον για τα δέκα προηγούμενα χρόνια. Το ίδιο βέβαια ευθύνονται οι βουλευτές του νομού, οι κατά καιρούς ντόπιοι υπουργοί, οι νομάρχες και οι φορείς που αδιαφόρησαν για το θέμα.
Η παράκαμψη του Αγρινίου σημαίνει την ακόμα μεγαλύτερη απομόνωση και αποξένωσή του αφού προσπερνάται από τον διευρωπαϊκό σιδηροδρομικό άξονα. Αυτό θα έχει αρνητικές επιπτώσεις στην οικονομική, κοινωνική και περιβαλλοντική ζωή του τόπου. Η σωστή διέλευση του άξονα κοντά στην πόλη θα ήταν μια ευκαιρία για την ένταξή του στον συγκοινωνιακό χάρτη της Ευρώπης. Και κάτι ακόμα : η παράκαμψη του Αγρινίου υποσκάπτει και τη βιωσιμότητα του Άξονα αποκλείοντας μια τεράστια πηγή επιβατών, την μεγαλύτερη πόλη μεταξύ Πάτρας και Ιωαννίνων. Στην εποχή που η πράσινη ανάπτυξη είναι επιτακτική ανάγκη –σύμφωνα με τα λεγόμενα της κυβέρνησης- δεν χρειάζεται να επιχειρηματολογήσουμε άλλο για την αναγκαιότητα του έργου και της σύνδεσής του με το Αγρίνιο.
Τέλος σχετικά με την χρηματοδότηση, όπως διευκρινίζει η απαντητική επιστολή της ΕΡΓΟΣΕ, το 50% των μελετών χρηματοδοτούνται από το Ταμείο Διευρωπαϊκών Δικτύων Μεταφορών και το υπόλοιπο από εθνικούς πόρους. Οι εθνικοί πόροι που απαιτούνται για τα πρώτα χρόνια δεν χρειάζεται να είναι υψηλοί, π.χ. το 2010: 0(μηδέν) €, το 2011: 1 εκ. €, το 2012: 2 εκ. €, το διάστημα 2013 – 2016: από 4 εκ. €. Έτσι με αυτόν τον τρόπο μπορεί να κερδηθεί χρόνος, να μην χαθεί η ευκαιρία χρηματοδότησης από την Ε.Ε. ώστε όταν η χώρα επανέλθει σε καλύτερη κατάσταση να έχει έτοιμη την μελέτη για ένα τέτοιο σπουδαίο έργο και να προγραμματίσει τη κατασκευή του.
Αν έστω και τώρα -στο και πέντε- της υπόθεσης όλοι οι φορείς και οι πολιτικοί του νομού διεκδικήσουν, ίσως υπάρχει ακόμη ελπίδα και το μεγάλο αυτό έργο να μην χαθεί και η σύνδεση του Αγρινίου με τον Άξονα να επιτευχθεί. Γι’ αυτό και καλούμε όλους να αρθούν στο ύψος των περιστάσεων και να αναλάβουν τις ευθύνες τους απέναντι στους πολίτες, που βλέπουν συνεχώς τον τόπο τους να απαξιώνεται και να παρακμάζει.
Το Δ.Σ. του ομίλου

Σάββατο 3 Ιουλίου 2010

Πλαζ Αγριλιά: Μοναδική παραλία με καταγάλανα νερά.






Μια απο τις καλύτερες παραλίες του νομού μας είναι η πλαζ Αγριλιά στο Δήμο Αλυζίας. Απέχει μόνο 3 λεπτά απο τον Μύτικα, είναι οργανωμένη παραλία με βοτσαλάκι και καθαρά νερά που βαθαίνουν ομαλά. Είναι ιδανική για οικογένειες και παιδιά μιας και τα νερά δε βαθαίνουν απότομα. Θα βρείτε ταβερνάκι-καφετέρια που συγκεντρώνει αρκετό κόσμο και λειτουργεί οργανωμένο κάμπινγκ.

Ο Υφυπουργός Υποδομών Γιάννης Μαγκριώτης επισκέφθηκε τον οδικό άξονα "Αμβρακία - Άκτιο" και το φράγμα Αχυρών.


Ο Υφυπουργός Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων Γιάννης Μαγκριώτης, ολοκλήρωσε χθες την διήμερη περιοδεία του στην Λευκάδα και την Αιτωλοακαρνανία, όπου επισκέφθηκε έργα υποδομών και είχε συνεργασία με εκπροσώπους της Τοπικής Αυτοδιοίκησης και των κοινωνικών φορέων.
Ο Υφυπουργός μαζί με τον Θάνο Μωραΐτη, Υφυπουργό Περιβάλλοντος Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής και Βουλευτή Αιτωλοακαρνανίας, τον Βουλευτή του νομού Ανδρέα Μακρυπίδη, το Γενικό Γραμματέα της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας, Αναστάσιο Αποστολόπουλο, το Νομάρχη Θύμιο Σιώκο και τον Δήμαρχο Ανακτορίου, Γιώργο Αποστολάκη, μετά τη σύσκεψη που πραγματοποίησαν στην αίθουσα του Δημαρχείου Ανακτορίου, επισκέφθηκαν το εργοτάξιο του οδικού άξονα "Αμβρακία - Άκτιο", στην περιοχή της Βόνιτσας.
Σε δηλώσεις του προς τους δημοσιογράφους ο κ. Μαγκριώτης τόνισε:
"Από το 2000, η Πολιτεία έδωσε προτεραιότητα στη Δυτική Ελλάδα κατασκευάζοντας ένα δίκτυο σημαντικών αναπτυξιακών υποδομών, οι περισσότερες εκ των οποίων, θα ολοκληρωθούν το αργότερα στο τέλος της τρέχουσας προγραμματικής περιόδου. Έτσι, η Δυτική Ελλάδα, θα αποκτήσει τις βασικές υποδομές που είναι απαραίτητες για να καλύψει το έλλειμμα ανάπτυξής της, για να δημιουργηθούν θέσεις απασχόλησης και για να υπάρξουν σταθερά εισοδήματα.
Ο οδικός άξονας "Αμβρακία - Άκτιο" είναι ένα πολύ σημαντικό έργο, καθώς ενώνει την έξοδο της υποθαλάσσιας του Ακτίου με την Ιόνια Οδό, στο ύψος της Αμβρακίας και προσφέρει γρήγορη και ασφαλή διέλευση εντός του Ν. Αιτωλοακαρνανίας. Στις 16/3/2010, υπογράψαμε τις συμβάσεις κατασκευής του έργου, προϋπολογισμού 338 εκατ. ευρώ. Ο συμβατικός χρόνος ολοκλήρωσης του είναι 36 μήνες".
Στη συνέχεια, το κλιμάκιο επισκέφθηκε το Φράγμα Αχυρών και ενημερώθηκε για την πορεία κατασκευής του φράγματος, των σηράγγων και του αρδευτικού δικτυού της περιοχής. Πρόκειται για έργο προϋπολογισμού 35 εκατ. ευρώ. Οι εργασίες, τους τελευταίους μήνες προχωρούν με εντατικούς ρυθμούς καθώς λόγω της έλλειψης χρηματοδότησης των προηγούμενων χρόνων, είχαν σταματήσει".
"Παρόλη τη δημοσιονομική στενότητα και την οικονομική κρίση εξασφαλίσαμε από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων τους πόρους για τη συνέχιση του έργου, επειδή το φράγμα και το αρδευτικό δίκτυο είναι ζωτικής σημασίας για την ανάπτυξη της περιοχής. Μιας περιοχής που έχει πάρα πολύ υψηλή ανεργία και έλλειψη άλλων αναπτυξιακών υποδομών. Ξεπεράστηκαν μια σειρά τεχνικά προβλήματα και όπως εκτιμούν οι αρμόδιες υπηρεσίες, το έργο θα έχει ολοκληρωθεί το καλοκαίρι του 2011. Μένει η δημοπράτηση της Β΄ φάσης του αρδευτικού δικτύου, η οποία θα πραγματοποιηθεί μέσα στο 2011 αφού ολοκληρωθεί ο αναδασμός στην περιοχή".
Ακολούθως, το κλιμάκιο επισκέφθηκε τμήμα του έργου "Ανακατασκευή Διώρυγας Δ1 και Επέκταση Διώρυγας Αμβρακίας-Αμφιλοχίας για υδροδότηση και άρδευση της ευρύτερης περιοχής". Στη συνεχεία, επισκέφθηκαν τα έργα άρσης επικινδυνότητας στην περιοχή του Αγρινίου. Περιλαμβάνει 20 παρεμβάσεις σε τμήματα της παλιάς Εθνικής οδού από το Αντίρριο μερί τα Ιωάννινα.
Σε δηλώσεις του μετά την επίσκεψη, ο κ. Μαγκριώτης τόνισε:
"Το επαρχιακό και περιφερειακό δίκτυο της χώρας είναι πεπαλαιωμένο και η ελλιπέστατη συντήρησή του τα τελευταία χρόνια, το έχει καταστήσει πολύ επικίνδυνο. Γι' αυτό και μεγάλος αριθμός των τροχαίων ατυχημάτων συμβαίνει σε αυτό το δίκτυο. Το Υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων για αυτούς ακριβώς τους λογούς, διαμόρφωσε ένα ειδικό πρόγραμμα για όλη τη χώρα, ύψους 500 εκατ. ευρώ, για σημειακές παρεμβάσεις άρσης της επικινδυνότητας. Το πρόγραμμα αυτό εντάσσεται στο ευρύτερο Πρόγραμμα Οδικής Ασφάλειας, που αποφάσισε πριν από μερικούς μήνες το Υπουργικό Συμβούλιο, μετά από εισήγηση του αρμόδιου Υπουργού, κ. Δημήτρη Ρέππα".
Η επίσκεψη συνεχίστηκε στα έργα της σήραγγας του Αγ. Ηλία, του τμήματος "Αγρίνιο-Πλατυγιάλι-Αστακός". Η κατασκευή του έργου "Οδικές συνδέσεις σήραγγας Αγ. Ηλία" είναι τμήμα της οδικής σύνδεσης της Ιόνιας Οδού με το λιμάνι του Αστακού. Ο προϋπολογισμός του έργου είναι 16 εκατ. ευρώ, με χρηματοδότηση από το ΠΕΠ Δυτικής Ελλάδας και αναμένεται να τελειώσει στο τέλος του 2010. Τα υπόλοιπα τμήματα μελετώνται από τη Διεύθυνση Μελετών του Υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, με στόχο τη σύντομη δημοπράτησή τους.
Όσον αφορά το έργο αυτό ο κ. Μαγκριώτης σημείωσε:
"Το λιμάνι του Αστακού είναι μια πολύ σημαντική και σύγχρονη αναπτυξιακή υποδομή για τη Δυτική Ελλάδα και η σύνδεσή του με την Ιόνια Οδό θα το καταστήσει δυναμικό πυλώνα της εξωστρέφειάς της. Για αυτό και η κυβέρνησή μας δίνει προτεραιότητα σε αυτόν το οδικό άξονα".
Το κλιμάκιο μετέβη στο Μεσολόγγι όπου πραγματοποίησε σύσκεψη, στη Νομαρχία. Οι εκπρόσωποι των φορέων διατύπωσαν τις προτάσεις και τα αιτήματά τους και ο κ. Μαγκριώτης κλείνοντας τη σύσκεψη, δήλωσε:
"Με συστηματική δουλειά και τη συνεργασία και υποστήριξη των τοπικών φορέων, πιστεύω πως μέχρι το τέλος του 2013, η Ιόνια Οδός θα έχει ολοκληρωθεί, παρ' όλες τις καθυστερήσεις των προηγουμένων χρόνων και τα προβλήματα που αντιμετωπίζει. Μέχρι τότε, θα έχουν κατασκευαστεί όλες οι άλλες βασικές υποδομές του Ν.Αιτωλοακαρνανίας, ενώ μερικές που τώρα μελετώνται, θα βρίσκονται σε εξέλιξη. Με την ολοκλήρωση των αναπτυξιακών υποδομών η Αιτωλοακαρνανία και η ευρύτερη περιοχή, θα πατάει πλέον γερά στα πόδια της και θα μπορεί να χτίσει τη δική της βιώσιμη ανάπτυξη".
Η περιοδεία του Υφυπουργού έκλεισε με την επίσκεψή του σε εργοτάξια της Ιόνιας Οδού στο τμήμα "Μεσολόγγι- Αντίρριο".
ΦΩΤΟ: http://sarakaimara.blogspot.com/

Παρασκευή 2 Ιουλίου 2010

Εφημερίδα ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ: «ο Βαγγέλης Κουτιβής με την ομάδα υποστηρικτών του».

Η ημερήσια εφημερίδα της Αιτωλοακαρνανίας «ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ» γράφει (ΠΕΜΠΤΗ 1/7/2010) για τον νέο Δήμο Ακτίου-Βόνιτσας και σχολιάζει…
Αναφέρει λοιπόν το δημοσίευμα:
Υπάρχει Θέμα
Δεν μπορούν και δεν πρόκειται να το χωνέψουν αυτό οι Ξηρομερίτες.
Αγύριστα κεφάλια! Αλλά δεν έχουν άδικο: Το πρώτο πράγμα που σκέφτεται κάποιος όταν ακούει τη λέξη Ξηρόμερο είναι η Κατούνα, ο Αετός, η Κομποτή, η Κωνωπίνα, η
Τρύφου. Σ’ αυτό υποθέτουμε, άπαντες συμφωνούν. Τώρα, τι δουλειά έχει η Κατούνα με τη Βόνιτσα και από πού κι ως που η καρδιά του Ξηρομέρου θα ανήκει σ’ ένα Δήμο που λέγεται «Άκτιο-Βόνιτσα»,.. ας πάνε να το εξηγήσουν στους Ξηρομερίτες.
Ο κόσμος πάντως αντιδρά. Κι όποιον πατριώτη κι αν έχουμε συναντήσει το τελευταίο διάστημα, αυτό μας λέει. Υπάρχει λοιπόν αυτή η ατμόσφαιρα, υπάρχει και ο Βαγγελης Κουτιβής με την ομάδα υποστηρικτών του που δεν ξέρουμε εν τέλει τι θα κάνει, ξέρουμε όμως ότι ως γνήσιος Κατουνιώτης, την έχει την ξεροκεφαλιά του! Και δεν έχει μιλήσει ακόμη…