Όταν τον Μάρτιο του 2012 εξαγγέλλονταν οι δημοπρατήσεις για τη νέα γενιά έργων με παραχώρηση από τον τότε Υπουργό Υποδομών κο Βορίδη, απορούσαμε πως σε κλίμα προεκλογικό θα μπορούσαν αυτά τα έργα να προχωρήσουν και να υλοποιηθούν.
Στην χώρα της κρίσης, πέρασαν 3 χρόνια από τότε. Σαν να μην πέρασε μια μέρα, είμαστε και πάλι σε προεκλογικούς ρυθμούς. Η ιστορία έχει γράψει 6 συνεχόμενες παρατάσεις στην ημερομηνία διεξαγωγής της δημοπράτησης των 3 αυτών έργων (πλην Αεροδρομίου Καστελίου).
Λίγες μέρες πριν τις εκλογές και ενώ όλοι περίμεναν πως αυτά τα έργα θα έπαιρναν την 7η συνεχόμενη παράταση, το Υπουργείο Υποδομών κάνει την έκπληξη και αποφασίζει ότι δεν υπάρχει λόγος άλλης παράτασης και διεξάγει κανονικά τους διαγωνισμούς.
Σε μία άλλη ανεπτυγμένη Ευρωπαϊκή χώρα, αυτό δεν θα ήταν είδηση καθώς το σύστημα λειτουργεί ακόμα και σε τέτοιες περιόδους. Στην Ελλάδα όμως αυτό είναι ιδιαίτερα σπάνιο καθώς θεωρητικά θα πρέπει να ενημερωθεί η νέα Κυβέρνηση και ο νέος Υπουργός Υποδομών (ή το διάδοχο σχήμα του).
Η έκπληξη πάντως παραμένει και τα έργα για την Υποθαλάσσια Σαλαμίνας-Περάματος, την Υποθαλάσσια Λευκάδας-Αιτωλοακαρνανίας και τον οδικό άξονα Ελευσίνα-Θήβα-Υλίκη θα δημοπρατηθούν κανονικά (;) τις επόμενες ημέρες......