Αγνόησε από τον Οκτώβριο μέχρι τον Απρίλιο τρεις εντολές για επανεκκίνηση του έργου.
Δεν έχουν τελειωμό τα προβλήματα με την κατασκευή του δρόμου Πογωνιά – Πλαγιά.
Το έργο, που έχει προϋπολογισμό 6,3 εκατ. ευρώ χρηματοδοτείται από πόρους του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων του Υπουργείου Υποδομών και εκτελείται από την Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας, συμβασιοποιήθηκε την άνοιξη του 2020 και με βάση το αρχικό χρονοδιάγραμμα θα έπρεπε να είχε ολοκληρωθεί το Σεπτέμβριο του 2021. Ωστόσο σήμερα αν και ένα μεγάλο μέρος του φυσικού αντικειμένου της εργολαβίας έχει κατασκευαστεί το έργο δεν έχει ολοκληρωθεί και πλέον δεν έχει και ανάδοχο, αφού κηρύχθηκε έκπτωτος από την Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας.
Προηγήθηκαν βέβαια τέσσερις παρατάσεις στην προθεσμία του έργου καθώς υπήρξαν για μεγάλα χρονικά διαστήματα καθυστερήσεις στην πληρωμή λογαριασμών του έργου από το Υπουργείο, με αποτέλεσμα ο ανάδοχος να προβεί σε διακοπή εργασιών. Ωστόσο το τελευταίο διάστημα δεν υπήρχαν χρηματοδοτικά προβλήματα και η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας δύο φορές (τον Οκτώβριο του 2023 και τον Απρίλιο του 2024) έδωσε εντολή στον ανάδοχο για άμεση συνέχιση των εργασιών, ενώ ακολούθως όπως προβλέπεται από το νόμο η Περιφέρεια απευθύνθηκε στο ανάδοχο του έργου με Ειδική Πρόσκληση καλώντας τον να εκτελέσει συγκεκριμένες εργασίες για την ολοκλήρωση του έργου. Οι εργασίες όμως δεν εκτελέστηκαν ποτέ από τον ανάδοχο όπως επιβεβαιώθηκε και σε σχετική αυτοψία που έγινε στις 8/5, ενώ παράλληλα δεν διαπιστώθηκε ότι στην περιοχή δεν υπήρχε καν εργοτάξιο… Έτσι από τη στιγμή που παρήλθε και η προθεσμία ολοκλήρωση του έργου, η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας κήρυξε έκπτωτη την εταιρεία «ΑΡΧΙΤΕΧ A.T.E.», που είχε αναλάβει το έργο.
Αξίζει τέλος να σημειωθεί πως όταν η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας στα τέλη του 2023 έδινε την τελευταία παράταση στην εργολαβία, διαπίστωνε εκείνη την περίοδο πρόοδο περίπου 70% σε σχέση με το σύνολο του φυσικού αντικειμένου.
Υπενθυμίζεται ότι ο οδικός άξονας Πογωνιάς – Πλαγιάς, χωροθετείται από τη θέση «Βαθυαβάλι» έως και τα όρια του οικισμού Πλαγιάς και ενώ αυτή ήταν η δεύτερη απόπειρα κατασκευής του δρόμου, αφού ουσιαστικά επρόκειτο να γίνουν οι εργασίες που δεν έγιναν σε παλαιότερη εργολαβία από την εποχή της Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης.
Η αναγκαιότητα κατασκευής του έργου είναι αυτονόητη, καθώς αφορά μια περιοχή που τα τελευταία χρόνια παρατηρείται συνεχιζόμενη αύξηση της τουριστικής κίνησης, αλλά και αρκετές επενδύσεις στο τομέα της παραθεριστικής κατοικίας και των ξενοδοχείων. Στην περιοχή της Πογωνιάς, εξάλλου πρόκειται να κατασκευαστεί μια μεγάλη ξενοδοχειακή επένδυση ύψους άνω των 100 εκατ. ευρώ, που έχει ενταχθεί στις Στρατηγικές Επενδύσεις και θα λειτουργήσει υπό το brand της Βanyan Tree.
πηγή: agrinioculture.gr
Δεν έχουν τελειωμό τα προβλήματα με την κατασκευή του δρόμου Πογωνιά – Πλαγιά.
Το έργο, που έχει προϋπολογισμό 6,3 εκατ. ευρώ χρηματοδοτείται από πόρους του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων του Υπουργείου Υποδομών και εκτελείται από την Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας, συμβασιοποιήθηκε την άνοιξη του 2020 και με βάση το αρχικό χρονοδιάγραμμα θα έπρεπε να είχε ολοκληρωθεί το Σεπτέμβριο του 2021. Ωστόσο σήμερα αν και ένα μεγάλο μέρος του φυσικού αντικειμένου της εργολαβίας έχει κατασκευαστεί το έργο δεν έχει ολοκληρωθεί και πλέον δεν έχει και ανάδοχο, αφού κηρύχθηκε έκπτωτος από την Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας.
Προηγήθηκαν βέβαια τέσσερις παρατάσεις στην προθεσμία του έργου καθώς υπήρξαν για μεγάλα χρονικά διαστήματα καθυστερήσεις στην πληρωμή λογαριασμών του έργου από το Υπουργείο, με αποτέλεσμα ο ανάδοχος να προβεί σε διακοπή εργασιών. Ωστόσο το τελευταίο διάστημα δεν υπήρχαν χρηματοδοτικά προβλήματα και η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας δύο φορές (τον Οκτώβριο του 2023 και τον Απρίλιο του 2024) έδωσε εντολή στον ανάδοχο για άμεση συνέχιση των εργασιών, ενώ ακολούθως όπως προβλέπεται από το νόμο η Περιφέρεια απευθύνθηκε στο ανάδοχο του έργου με Ειδική Πρόσκληση καλώντας τον να εκτελέσει συγκεκριμένες εργασίες για την ολοκλήρωση του έργου. Οι εργασίες όμως δεν εκτελέστηκαν ποτέ από τον ανάδοχο όπως επιβεβαιώθηκε και σε σχετική αυτοψία που έγινε στις 8/5, ενώ παράλληλα δεν διαπιστώθηκε ότι στην περιοχή δεν υπήρχε καν εργοτάξιο… Έτσι από τη στιγμή που παρήλθε και η προθεσμία ολοκλήρωση του έργου, η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας κήρυξε έκπτωτη την εταιρεία «ΑΡΧΙΤΕΧ A.T.E.», που είχε αναλάβει το έργο.
Αξίζει τέλος να σημειωθεί πως όταν η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας στα τέλη του 2023 έδινε την τελευταία παράταση στην εργολαβία, διαπίστωνε εκείνη την περίοδο πρόοδο περίπου 70% σε σχέση με το σύνολο του φυσικού αντικειμένου.
Υπενθυμίζεται ότι ο οδικός άξονας Πογωνιάς – Πλαγιάς, χωροθετείται από τη θέση «Βαθυαβάλι» έως και τα όρια του οικισμού Πλαγιάς και ενώ αυτή ήταν η δεύτερη απόπειρα κατασκευής του δρόμου, αφού ουσιαστικά επρόκειτο να γίνουν οι εργασίες που δεν έγιναν σε παλαιότερη εργολαβία από την εποχή της Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης.
Η αναγκαιότητα κατασκευής του έργου είναι αυτονόητη, καθώς αφορά μια περιοχή που τα τελευταία χρόνια παρατηρείται συνεχιζόμενη αύξηση της τουριστικής κίνησης, αλλά και αρκετές επενδύσεις στο τομέα της παραθεριστικής κατοικίας και των ξενοδοχείων. Στην περιοχή της Πογωνιάς, εξάλλου πρόκειται να κατασκευαστεί μια μεγάλη ξενοδοχειακή επένδυση ύψους άνω των 100 εκατ. ευρώ, που έχει ενταχθεί στις Στρατηγικές Επενδύσεις και θα λειτουργήσει υπό το brand της Βanyan Tree.
πηγή: agrinioculture.gr
Ευτυχώς που η Πάλαιρος έχει ξεφύγει τουριστικά από ιδιωτικές επενδύσεις και δεν έχει ανάγκη κανέναν Δήμαρχο!!! Ο δε σημερινός Δήμαρχος θα πολεμίσει με όλες του τις δυνάμεις την Πάλαιρο!!! Εξάλλου φαίνεται από ορισμένους Αντιδημάρχους η αγωνία τους να διαφημίσουν ένα μόνο συγκεκριμένο μέρος!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠοίο μέρος θέλουν να διαφημίσουν δε μας λες;
ΑπάντησηΔιαγραφήΜα ο ίδιος ο δημιουργός δραστηριοποιείται εκεί στ Πάλαιρο Μ επενδύσεις.
Για τόσο βλάκα τ έχεις.
Μικρά δειλά βήματα κάνετε εκεί στ Πάλαιρο.
Τουριστικά ακόμη στα σπάργανα είστε.
Έχει πολύ δρόμο μπροστά.
Φίλε η αλαζονεία κάνει κακο
9:29 Μόνο εμπάθεια βγάζεις για το δήμαρχο . Τον δήμαρχο τον ενδιαφέρει πολύ η Παλαιρος για αυτό και επενδύει στην Παλαιρο . Επίσης πάντα κερδίζει στην Παλαιρο άρα αυτό κάτι λέει ότι τον θέλει ο λαός και κάτι κάνει σώστα , στις επόμενες στη Παλαιρο θα κερδίσει πάνω απο 300 ψήφους !
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
Διαγραφή''Δύο .....μαλώνανε σε ξένο αχυρώνα...''. Το Ξηρόμερο, η Αιτωλοακαρνανία (΄΄ Τοσκάνη + Ιρλανδία'' της Ελλάδας) όπως όλη η χώρα αλλάζουν χέρια και ιδιοκτήτη. Περνάνε σε funds (μέσω αγορών τεραστίων εκτάσεων γής - φωτοβολταικά, αιολικά, τουρισμός, ιχθυοκαλλιέργειες κτλ). Οι ίδιοι οι κάτοικοι και οι τοπικοί άρχοντες υπονομεύουν το μέλλον των παιδιών τους ξεπουλώντας την περιουσία τους σκεπτόμενοι το βραχυπρόθεσμο όφελος, ίσως και λόγω της απελπισίας τους και της εγκατάλειψης τους. Στο όνομα μιας ληστρικής ανάπτυξης της αρπαχτής και με δυσμενείς επιπτώσεις στο περιβάλλον και καταστροφικές επιπτώσεις στην τοπική κοινωνία. Σε λίγο θα είναι ξένοι στον τόπο τους και ακατάλληλοι για εργατικό δυναμικό καθώς θα αντικατασταθούν από ξενόφερτους και πιο φτηνούς απελπισμένους εργάτες από τρίτες χώρες που θα φέρουν οι νέοι φεουδάρχες της ερήμου. Το μεγαλύτερο μερίδιο όμως το έχουν οι κοινοβουλευτικοί εκπρόσωποι του νομού που ενδιαφέρονται κυρίως για το προσωπικό και το κομματικό συμφέρον. Όμως και όλοι οι υπόλοιποι που έχουν φύγει από αυτό τον τόπο και ευημερούν και διαπρέπουν αλλού δεν είναι αμέτοχοι σε αυτή την καταστροφή. Πρέπει όλοι να αφυπνηστούν από το λήθαργο τους πριν να είναι αργά.
ΑπάντησηΔιαγραφή