Δευτέρα 22 Ιανουαρίου 2024

Αποχαιρετιστήρια Επιστολή Υποστράτηγου Π.Σ. Χριστόφορου Κ. Μπόκα.


      Με το από 20.01.2024 Πρ. Διάταγμα, μετά από πρόταση του κ. Υφυπουργού Κλιματικής Κρίσης & Πολιτικής Προστασίας και απόφαση του κ. Αρχηγού Πυροσβεστικού Σώματος, προάγομαι στο βαθμό του Υποστρατήγου Π.Σ. και μετατίθεμαι στα Ιωάννινα, ως Συντονιστής Επιχειρήσεων ΗΠΕΙΡΟΥ, ΔΥΤ. ΜΑΚΕΔ, ΝΗΣΩΝ (ΚΕΡΚΥΡΑ, ΛΕΥΚΑΔΑ, ΠΑΞΟΥΣ), αποχωρώντας από την θέση του Διοικητή της Περιφερειακής Πυροσβεστικής Διοίκησης Δυτικής Ελλάδας, ύστερα από δύο (2) χρόνια θητείας μου στην ΠΕ.ΠΥ.Δ. Δυτικής Ελλάδας.



Αισθάνομαι την ανάγκη επί της αποχωρήσεως μου, από τα καθήκοντα του Περιφερειακού Διοικητή, να εκφράσω τις θερμότερες ευχαριστίες μου στους υπηρεσιακούς παράγοντες όλων των Αρχών και Φορέων που συνεργάστηκα, στα χρόνια αυτά της θητείας μου στην ΠΕ.ΠΥ.Δ. Δυτικής Ελλάδας, έχοντας αγαστή και κυρίως, παραγωγική συνεργασία σε όλα τα επίπεδα, επ' ωφέλεια της ασφάλειας των πολίτων της Δυτικής Ελλάδας.

Επίσης, θα ήθελα να εκφράσω τις ευχαριστίες μου προς τα Μ.Μ.Ε. του έντυπου και ηλεκτρονικού τύπου της Δυτικής Ελλάδας, που με αντικειμενικότητα και ρεαλισμό, κάλυψαν δημοσιογραφικά και ανέδειξαν το υπηρεσιακό μας έργο, γινόμενοι αρωγοί στην έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωση των πολιτών της Δυτικής Ελλάδας.


Τέλος, θα ήθελα να ευχαριστήσω την Πολιτική και Φυσική Ηγεσία του Π.Σ. για την εμπιστοσύνη που έδειξαν στο πρόσωπό μου και να ευχηθώ καλή επιτυχία, καλή δύναμη, υγεία, ευημερία και ασφάλεια, τόσο στον αντικαταστάτη μου, όπως και σε όλο το προσωπικό των πυροσβεστικών Υπηρεσιών της ΠΕ.ΠΥ.Δ. Δυτικής Ελλάδας.


Ο Διοικητής
Χριστόφορος Κ. Μπόκας
Υποστράτηγος Π.Σ
.

 


 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο