Τετάρτη 17 Μαΐου 2023

Κώστας Θ Τριαντακωνσταντής : ENHMEΡΩΣΗ ΓΙΑ ΕΠΙΣΚΕΨΗ κ ΛΙΒΑΝΟΥ Σπήλιου


 Κυρίες και Κύριοι Δημοτικοί Σύμβουλοι 

Σήμερα 15/05/2023 στην  υπηρεσία που εργάζομαι ήρθε ο κ Λιβανός υποψήφιος βουλευτής της Δεξιάς συνοδευόμενος από γνωστούς συνδικαλιστές της ΔΑΚΕ  εκπαιδευτικών. Μας Καλημέρισε.   Δεν είπε απολύτως τίποτε και μας είπε αν έχουμε να του πούμε κάτι...... 

Πήρα το λόγο ( άλλος δεν μίλησε).  Κατάγομαι από τη Πογωνιά και δεν έχουμε κατάλληλο  νερό να πιούμε είπα. Το γνωρίζετε το θέμα ρώτησα. Δεν είπε απολύτως τίποτε.

 

Στη συνέχεια τον ρώτησα, τα συμβαίνοντα στο Δήμο Ακτίου- Βόνιτσας τα γνωρίζετε ; Μου απάντησε ναι τα γνωρίζω. Φροντίστε να τα μάθετε καλύτερα του είπα.  Στην συνέχεια τον ρώτησα. Αν εκλεγείτε θα σας στείλω ένα φάκελο στο γραφείο σας με θέμα το νερό της περιοχής Παλαίρου, Πογωνιάς κλπ δεσμευθείτε να το προωθήσετε;  Δεν είπε απολύτως τίποτε. 


Μετά του είπα για το Νοσοκομείο στο Μεσολόγγι, τη πλατεία στο Μεσολόγγι και τη Μαρίνα στο Μεσολόγγι. Μου είπε αυτά δεν είναι θέματα εκπαίδευσης αλλά φταίει το ΠΑΣΟΚ που έδωσε αρμοδιότητες στους Δήμους.


Στη συνέχεια έπλεξε το εγκώμιο του Δημάρχου Αγρινίου, του Περιφερειάρχη Ηπείρου και του Προέδρου της Βουλής.


Στη συνέχεια του έθεσα το πρόβλημα των κτιρίων του 1ου Γυμνασίου και του 1ου Λυκείου Μεσολογγίου.  Πέταξε τη μπάλα στην εξέδρα και άρχισε να λέει ότι οι Αιτ/νες; ψηφίζουν αυτούς που κάνουν προσωπικές εξυπηρετήσεις. Στο οποίο δεν διαφανώ  αλλά ο κάθε βουλευτής δεν έχει καμία δουλειά να παρεμβαίνει στη Διοίκηση για εξυπηρετήσεις.  ( Αντιλαμβάνεστε τις εσωκομματικές τους κόντρες)

 

Στο τέλος  μου είπε  , ΑΠΡΟΚΛΗΤΑ από μέρους μου  δεν έχεις δουλέψει ποτέ στη ζωή σου.  Τον κ Λιβάνο δεν την είχα συναντήσει ποτέ στη ζωή μου.  Μήπως σας θυμίζει κάτι αυτό;  Λεω μήπως;  


Του είπα εγώ Νέα Δημοκρατία δεν έχω ψηφίσει ποτέ. Αν δε ψήφιζα ούτε το κ Καραγκούνη, ούτε το κ Σαλμα ,ούτε εσάς θα ψήφιζα.   Τελείωσα δε λέγοντας, Κύριε Λιβανέ ψάξτε στην ομήγυρη σας να βρείτε αυτούς που δεν έχουνε δουλέψει. Εγώ δουλεύω εδώ και σαράντα χρόνια. 

Τα συμπεράσματα δικά σας. 

Κώστας Θ Τριαντακωνσταντής 

Μαθηματικός. 

ΥΣΤΕΡΟΓΡΑΦΟ 

1) Για γυρίσει ο ήλιος θέλει  δουλειά πολύ. 

2) Σε κάποιους είναι αδιανόητο να υπάρχουνε πολίτες  , οι οποίοι παλεύουνε για προβλήματα κοινά και όχι για προσωπικές εξυπηρετήσεις. 


32 σχόλια:

  1. Εσένα τριαντακωσταντη σου έχει κολλήσει η λέξη δεξιά στον εγκέφαλο σου αλλά να ξέρεις ότι η δεξιά δεν μάσα από κάτι ανθρωπάκια σαν εσένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μπράβο ήρωα ,έκανες μεγάλο κατόρθωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Eιναι αδιανόητο πρώην υπουργός, βουλευτής και υποψήφιος βουλευτής να λέει σε Δημόσιο Υπάλληλο , δεν έχεις δουλέψει ποτέ στη ζωή του.
    Και τη ζωή του έδινε ο κ Τριαντακωνσταντής μέσα στη τάξη.
    Ενας πρώην μαθητής του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Οι κανονικές άδειες τη προεκλογική περίοδο απαγορεύονται.
    Οι συνδικαλιστές και μέλη της Νέας Δημοκρατίας γιατί απουσίαζαν από τη δουλειά τους;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. σου ειπε μια αληθεια ο λιβανος και θιχτηκες μαναμ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κώστα μην στενοχωριέσαι. Συγχαρητήρια για το θάρρος σου.
    Δεν έφταιγε ο ίδιος , τόσο μικρός ήταν, είναι και θα παραμείνει.
    Αφιερωμένο εξαιρετικά στον γόνο του κεφαλαίου που κατοικοεδρεύει στο Κολωνάκι .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τι δουλειά είχε ο Λίβανος να σε απασχολήσει εν ώρα εργασίας;Τι ακριβώς κάνατε εκείνη την ώρα κ.Τριαντακωνσταντη;αλλά φορά πάντως μην δίνετε δικαιώματα, ασχοληθείτε με αυτό που σας πληρώνουμε και στον ελεύθερο σας χρόνο καταγγειλτε όποιον νομίζετε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Εκεί στο ΠΑΣΟΚ που ανήκεις μηπως γνωρίζεις πόσοι δεν έχουν δουλέψει ποτέ και πληρώνονταν από το κράτος και κανείς κριτική λέγοντας την λέξη δεξιά , η δεξιά τα έχει άλλου τριαντακωσταντη .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ντρέπονται που είναι Δεξιοί.
    Ας προσέχατε.
    Αν ντρέπεστε που είστε Δεξιοί τότε μην ψηφίζετε Δεξιά. Απλό είναι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. 5:59 ΜΜ Δεν ανήκω στο ΠΑΣΟΚ του Ανδρουλάκη.
    Αυτό το ΠΑΣΟΚ δεν έχει καμία σχέση με το ΠΑΣΟΚ που ανήκα από το 1977 έως το 1996.
    Τώρα ανήκω στο χώρο της Αριστεράς. ΔΕΝ ΑΝΗΚΩ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΚΟΜΜΑ.
    Δεν έχω αποφασίσει ποιο κόμμα θα ψηφίσω τη Κυριακή.
    Πάντως Δεξιά, Σύριζα, Πασοκ και φασιστικά μορφώματα ΔΕΝ ΨΗΦΙΖΩ.

    Στο γραφείο μου ήμουν και δούλευα όπως κάθε ημέρα όταν ήρθε ο κ Λιβανός..
    Δουλεύω ανελλιπώς από τις 12 Σεπτεμβρίου του 1984. Κοντά 40 χρόνια.
    Αλλού ας ψάξουνε να βρούνε τεμπέληδες.
    Ο κ Λιβανός ώς υποψήφιος βουλευτής ήρθε στην υπηρεσία λόγω της προεκλογικής περιόδου. Το ίδιο κάνουν και πολλοί άλλοι υποψήφιοι.
    Η συζήτηση διήρκησε 15 λεπτά.

    Πάμε στην ουσία τώρα.
    Δεν φοβάμαι κανένα παρά μόνο το Θεό.
    Δεν μπορεί να με εκβιάσει κανένας γιατί ΕΙΜΑΙ ΠΕΝΤΑΚΑΘΑΡΟΣ.
    Προκαλώ τον οποιαδήποτε πολίτη να κάνει επώνυμη καταγγελία στο κ Διευθυντή της Υπηρεσίας που εργάζομαι , στο κ Περιφερειακό Διευθυντή στη Πάτρα, στη κ Υπουργό Παιδείας στην Αθήνα. Επαναλαμβάνω επώνυμη και με στοιχεία. Τότε θα δούμε πόσα απίδια χωρεί το σακί.

    Ένα μήνυμα προς πάσα κατεύθυνση του ΔΗΜΟΥ ΑΚΤΙΟΥ- ΒΟΝΙΤΣΑΣ.
    ΤΟ ΠΟΤΑΜΙ ΤΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΔΕΝ ΓΥΡΙΖΕΙ ΠΙΣΩ.
    ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΒΓΑΖΩ ΣΤΟΝ ΑΕΡΑ ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΒΓΟΥΝΕ ΜΕΤΑ ΤΗ ΠΡΟΣΕΧΗ ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΡΕΜΟΥΝΕ ΚΑΠΟΙΟΙ. ΑΣ ΠΡΟΣΕΧΑΝ.
    Το δεύτερο βιβλίου μου ΣΕ ΛΙΓΟ ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ.
    Κώστας Θ Τριαντακωνσταντής
    Μαθηματικός.
    ΥΣΤΕΡΟΓΡΑΦΟ
    Παλιότερα άλλος συνδικαλιστής της Δεξιάς ( έτσι μου συστήθηκε) τη πρώτη ημέρα που ήρθε στο τότε γραφείο της Υπηρεσίας και έβλεπα πρώτη φορά μου είπε.
    Σε ξέρω ποιος είσαι ( πολιτικά εννοούσε)
    Του είπα, γιατί ο Μανιαδάκης είσαι;
    Ποιος είναι αυτός με ρώτησε;
    Πάντως όταν του ανέθεσαν αρμοδιότητες ΔΕΝ ΞΑΝΑΡΘΕ ΣΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ.
    Τα συμπεράσματα δικά σας.

    Κάποια άλλη φορά θα πούμε πολλά και πολύ περισσότερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ας αναρωτηθούνε οι πολίτες γιατί είπε αυτό το φοβερό ψέμα ο Λιβανός.
    Άδειασε όλους διαχρονικά στην υπηρεσία που εργάζεται ο Τριαντακωνσταντής.
    Με ποια θεσμική ιδιότητα ο υποψήφιος βουλευτής αποφαίνεται με αυτό τον απαράδεκτο τρόπο για ένα δημόσιο υπάλληλο;
    Αυτοί που τον συνόδευαν, συνδικαλιστές της Δεξιάς, γιατί δεν ήταν στη δουλειά τους εν ώρα λειτουργίας των σχολείων τους ;
    Ο Τριαντακωνσταντής που ήταν κανονικά στη δουλειά του, δεν έχει δουλέψει ποτέ στη ζωή του; Πολιτικά δεν συμφωνώ με το Κώστα. Γνωρίζω όμως ότι είναι εργατικότατος.
    Αυτή είναι μια προσπάθεια εκφοβισμού του.
    Ενα θα πω. Ο Κώστας δεν μασάει από αυτά.
    Τον ξέρω πολύ καλά. Θα το δείτε από την άλλη βδομάδα τι θα βγάλει στον αέρα.
    Αλήθεια αυτοί οι υπάλληλοι των 1.200 ευρώ που είναι στο στενό περιβάλλον του πάμπλουτου υποψηφίου, τι κοινό έχουνε;
    Μπορεί να πληροφορήσει ο Λιβανός το κόσμο, ένας από αυτούς γιατί κατηγορείτε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Και στον Αστακό ,που ήρθε και μίλησε, απευθυνόμενος σε εργαζόμενους,σε ερωτησεις τους δεν απαντούσε καθόλου ξεκάθαρα αλλα με αρκετή ειρωνεία!
    Απορώ πως οι ψηφοφόροι του με ποια κριτήρια θα τον ψηφίσουν ....🤔🤔
    Αλλά σε μια χώρα που υπερτερεί η αναξιοκρατία και το "βύσμα" , μπορεί κανείς εύκολα να φανταστεί πως τρέχουν όλοι από πίσω τους.

    Μία παλιά μαθήτριά σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με συγκινήσετε . Να είστε καλά κυρία μου.
      Στον Αστακό δίδαξα πριν 25- 30 χρόνια περίπου.
      Είμαι περήφανος για τους μαθητές μου και τις μαθήτριες μου.
      Κώστας Θ Τριαντακωνσταντής
      Μαθηματικός

      Διαγραφή
  13. Αφού κύριε Τριαντακωνσταντη έχετε δηλώσει κατ' επανάληψη ότι δεν συνομιλείτε με εκπροσώπους της Νέας Δημοκρατίας γιατί σας ενοχλεί η άποψη όσων δεν συμφωνούν μαζί σας; Είμαστε διαφορετικοί. Δεχθείτε το. Όλοι διαφορετικοί όλοι ίσοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΒΓΑΛΑΝΕ ΟΛΟΙ ΕΞΩ ΤΑ ΕΡΓΑΣΙΟΜΕΤΡΑ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑΝΕ ΣΤΗΝ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΔΙΕΞΟΔΑ Η ΨΥΦΟΣ ΕΙΝΑΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟ ΚΑΙ ΑΤΟΜΙΚΟ ΔΗΚΑΙΩΜΑ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΜΥΣΤΗΚΗ ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΜΥΣΤΗΚΗ ΤΟ ΙΑΤΡΙΚΟ ΑΠΟΡΥΤΟ ΟΠΟΙΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΒΓΕΙ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΘΑ ΤΟΝ ΕΧΟΥΜΕ Η ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΚΟΜΑΤΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΤΑΞΕΙΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Είσαι για σαλαισμα πρέπει να έκοψες καπιστ........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Τριαντακωσταντη κανένας δεν σε φοβατε ότι και να γράφεις δεν σε λογαριάζουμε γιατί για εμάς εισαι ένα μικρό ανθρωπακι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ρε παιδιά αυτός έχει καταστρέψει την Πάλαιρο κ την Πογωνιά που τον βάζετε σε κουβέντα; για την παράνομη κουζίνα του δεν λέει.οτι κολοβαραει όλη μέρα δεν λέει.ενας πογωνιωτης!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ο τριαντακωσταντης ξεχνάει ότι το 95% της δεξιάς τον αντιπαθεί και δεν θέλει να τον βλεπει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. παρακολουθησεις , υποχρεωτικος εμβολιασμος λες και ειμαστε ζωα ,προστιμα αβερτα ! ..... και πολλα αλλα και μεγαλα !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Και όμως το ελληνικό κράτος πληρώνει κάποιον τριαντακωσταντη για να κάθετε και να ασχολειτε με αλλά θέματα θεωρώντας τον εαυτό του αλάνθαστο και κριτή των πάντων , βρε άντε τραβά για ύπνο που δεν έχεις γνωσει για τίποτα βόδι ε βοδι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Στο τέλος θα δούμε ποιος θα γελάσει.
    Ακούει Τριαντακωνσταντή η διαπλοκή, η διαφθορά , η κλεψιά και χάνει τον ύπνο της.
    Γιατί δεν πηγαίνετε να απολογηθείτε όταν σας καλούνε;
    Καλά ξεμπερδέματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Εσύ 6:54 μμ και μερικοί άλλοι ποτέ δεν μπόρεσες να καταλάβεις πως οι γονείς μου Θωμάς και Αθηνά με περιουσία 80 πρόβατα και 16 στρέμματα χωράφι κατόρθωσαν και σπούδασαν και τα τρία παιδιά τους .
    Δεν χρωστώ σε κανένα και τίποτα.
    Τα πάντα τα οφείλω στους γονείς μου. Αιωνία η μνήμη τους.

    Σε ότι αφορά τις αθλιότητες σου ένα σου λέω.
    Μακριά από τον κόπο μου και το σπίτι μου.
    Σε ξέρω ποιος είσαι . Ο ΘΕΟΣ ΒΛΈΠΕΙ.

    Κοιτάξτε με πολλούς έντιμους δεξιούς είχα , έχω και θα έχω άριστες κοινωνικές σχέσεις.
    Οι μη έντιμοι όλων των κομμάτων ΔΕΝ ΜΕ ΑΦΟΡΟΥΝ.
    Τώρα γιατί ασχολούνται κάποιοι μαζί μου πρόβλημα τους. Ο ΘΕΟΣ ΒΛΈΠΕΙ.
    Σας προκαλώ δεξιούς και μη καταγγείλτε με επώνυμα στους Προ ισταμένους μου.
    Τότε θα δείτε πόσα απίδια χωράει το σακί.

    Ενα ζαγάρι πολιτικό και κοινωνικό ρετάλι από τη Βόνιτσα έκανε ερωτήσεις για εμένα στην υπηρεσία μου.
    Αν έχει πολιτικό θάρρος να ανακοινώσει τις απαντήσεις που πήρε.
    Τη κατάλληλη στιγμή θα πω το όνομα του και τι ρώτησε και τι του απάντησαν.

    Ραντεβού στα γουναράδικα και ΚΑΛΑ ΞΕΜΠΕΡΔΕΜΑΤΑ. Ο ΝΟΩΝ ΝΟΕΙΤΩ.

    Κώστας Θ Τριαντακωνσταντής
    Μαθηματικός.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. κωστα κανονικα δεν θα επρεπε να εισαι σε υπηρεσια σε πληρωνουν οι φορολογουμενοι απο την τσεπη τους και αυτο αποδεικνυει την ανικανοτητα του κρατους. ετσι κι αλλιως δεν κανεις τιποτα δεν προσφερεις εργο και προσπαθεις να το παιξεις πολιτικος δικαστης για να μην εισαι σε απραγια καλα σου ειπε ο λιβανος. παρακαλω να δημοσιευτει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Αλήθεια πιστεύει κανείς ότι ο πάμπλουτος γόνος του Κολωνακίου θα έλεγε αυτή την απύθμενη βλακεία αν δεν τον έβαζαν κάποιοι;
    4-5 σκύβαλα και ζαγάρια από Πογωνιά και Ζαβέρδα άρχισαν αυτή την αθλιότητα.
    Ο Αρχιερέας του καθεστώτος απροκάλυπτα την συνέχισε αυτή την αθλιότητα εναντίον του Κώστα.
    Ο προσωπικός του υβριστής την μεταδίδει συνεχώς.

    Αν έχουν πολιτικό ανάστημα να απαντήσουνε .
    τι ρώτησαν την υπηρεσία του Κώστα και τι τους απάντησε.

    Αλήθεια τι είδους κλήσεις για απολογίες καταφθάνουν σωρηδόν στο Καπιτώλιο της παραλίας και όχι μόνο
    και προσπαθούνε να τρομοκρατήσουν το Τριαντακωνσταντή;
    Ραντεβού στα γουναράδικα.

    Τάκη Βίτσα ξέμπλεξε το ταχύτερο από αυτή τη συμ .......@.
    Προτιμότερη η παραίτηση παρά η βέβαια και απόλυτη ξεφτίλα.
    Σε ότι αφορά κάποιους άλλους γόνους θα πάνε και πάλι παρακαλώντας στο Κώστα να αποσύρει καταγγελίες.
    ΤΟ ΠΟΤΑΜΙ ΔΕΝ ΓΥΡΙΖΕΙ ΠΙΣΩ.
    Η ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΗ ΜΕΤΡΗΣΗ ΑΡΧΙΣΕ.
    ΘΑ ΧΑΣΕΤΕ ΚΑΙ ΘΑ ΔΩΣΕΤΕ ΛΟΓΟ ΓΙΑ ΤΑ ΠΕΠΡΑΓΜΕΝΑ ΣΑσ.
    ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΑΘΛΙΕΣ ΑΘΛΙΟΤΗΤΕΣ ΑΘΛΙΟΙ.
    Ο ΘΕΟΣ ΒΛΕΠΕΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπρός το χρήμα τι είναι ο πόνος της ξεφτίλας είναι ένα τίποτα

      Διαγραφή
  25. Κυριε Κωστα κοιταξτε την δουλεια σας να μας λετε και την γνωμη η την θεση σας σεβαστο αλλα μεχρι εκει ....δικαιωνετε τους εχθρους σας γιαυτα που λενε οταν κανετε καταχρηση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σας ευχαριστώ. Η γνώμη σας σεβαστή.
      Ξέρετε όμως ,
      Τις αμυγδαλιές που έχουνε αμύγδαλα πετροβολούνε.
      Με τις κουφάλες μεταφορικά και κυριολεκτικά δεν ασχολείται κανείς.

      ΟΥΔΕΠΟΤΕ από τον Οκτώβριο του 1988 έως σήμερα στη εργασία μου έγινε η παραμικρή αρνητική έστω σύσταση. Μία φορά που επιχείρησαν να με αμαυρώσουνε , πήραν την απάντηση που έπρεπε. Για αυτό θα πούμε πολλά λίαν προσεχώς.

      Το τι κάνω μετά το πέρας του ωραρίου μου στην Υπηρεσία είναι σαφώς προσδιορισμένο από το Σύνταγμα και τους Νόμους. Ενοχλώ μεγάλα πολιτικά και οικονομικά συμφέροντα το ξέρω. Με αφήνει παγερά αδιάφορο.
      Στην υπηρεσία έχω κ Προϊσταμένους, κ Διευθυντή , κ Περιφερειακό Διευθυντή, τη κ Υπουργό Παιδείας. Σε αυτούς λογοδοτώ και από αυτούς αξιολογούμε. Στην υπηρεσία υπάρχει ο Υπηρεσιακός μου φάκελος , ο οποίος λέει τα πάντα. Για την υπηρεσιακή μου διαδρομή είμαι ιδιαίτερα υπερήφανος.

      Πάνω από όλα όμως είμαι Υπηρέτης του Έλληνα φορολογούμενου το οποίο σέβομαι και στον οποίο καθημερινά δίνω εξετάσεις. Εχω ήσυχη τη συνείδηση μου.

      Από φοιτητής όμως ήμουν , είμαι και θα είμαι μέχρι να φύγω από τη ζωή,
      Ελεύθερος Ενεργός Πολίτης και ΌΧΙ φοβισμένος Υπήκοος .
      Ενοχλώ με τη στάση μου πολλούς. Με αφήνει παγερά αδιάφορο. ΑΣ ΠΡΟΣΕΧΑΝ.
      Κώστας Θ Τριαντακωνσταντής
      Μαθηματικός
      ΥΣΤΕΡΟΓΡΑΦΟ
      Θα ήταν τιμητικό για εμένα να σας δωρίσω τα δύο βιβλία μου.
      Γράψτε στοιχεία επικοινωνίας.

      Διαγραφή
  26. Ρωτήστε τον αυτοαποκαλούμενο Νέρωνα, αυτός που έλεγε και έγραφε ότι ο Γεωργοθόδωρος έκανε υπερτιμολογήσεις και εικονικά τιμολόγια, γνωστό τοις πάσι, τι ερωτήσεις έκανε στην υπηρεσία του Υπουργείου Παιδείας για το Τριαντακωνσταντή και τι του απάντησαν;
    Μέχρι τότε ΔΕΝ ΔΙΚΑΙΟΥΣΤΕ ΔΙΑ ΝΑ ΟΜΙΛΕΙΤΕ.
    Πάντως οι Δημότες θα μάθουνε την κατάλληλη στιγμή ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΟΛΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ήμουν νιος και γέρασα και ακούω τα ίδια και τα ίδια για γουναράδικα. Και όλο τα ίδια και τα ίδια. Το καθεστως έχει πλάτες ρε και ο τριαντακωσταντης το έχει τούμπανο και εμείς κρυφό καμάρι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. βρε κωστα εγω σε βλεπω να σχολιαζεις μια αυτοπροσωπως και μια σε τριτο προσωπο δηλαδη προσπαθεις να μας πεισεις οτι υπαρχει καποιος αλλος που γραφει τα σχολια 7:28, 11:41.... το εχεις παει σε αλλο επιπεδο και δεν σε φτανουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Μήνυμα με παραλήπτη το κ Τάκη Βίτσα και όχι μόνο.

    Τάκη Βίτσα ( δεν εννοώ εσένα ) έχεις πλέον καμία αμφιβολία από που και από ποιους ξεκίνησαν αυτές οι άθλιες , αθλιότητες εναντίον μου;

    Άντεξα όλα αυτά τα χρόνια. Στο τέλος θα γελάσω ( πάλι δεν εννοώ εσένα) με τη κατάντια κάποιων.
    Οι πάντες κρινόμαστε .

    Τάκη , τις αμυγδαλιές που έχουνε αμύγδαλα πετροβολούνε.
    Με τις κουφάλες μεταφορικά και κυριολεκτικά δεν ασχολείται κανείς.

    Μήνυμα με πολλούς αποδέκτες.

    Μην καρτεράτε να λυγίσω ούτε για στιγμή.

    Τάκη ήρθε η ώρα.

    Προτίμησε την αξιοπρεπή παραίτηση παρά το βέβαιο πολιτικό διασυρμό.

    Εχε κατά νου.
    Είναι πολύ μικροί κάποιοι να με διασύρουν .
    Η πολύχρονη προσπάθεια τους ΑΠΕΤΥΧΕ ΠΑΤΑΓΩΔΩΣ.
    Πάλι θα έρθουνε παρακαλώντας ( όπως πριν 6-7 χρόνια) .

    ΤΟ ΠΟΤΑΜΙ ΤΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΔΕΝ ΓΥΡΙΖΕΙ ΠΙΣΩ.
    Κώστας Θ Τριαντακωνσταντής
    Μαθηματικός


    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο