Δευτέρα 1 Μαΐου 2023

Ανακοίνωση υποψηφιότητας Σταματίνας Τζουροπάνου, με το συνδυασμό του Δημάρχου Γιάννη Τριανταφυλλάκη.


Πηγή  Facebook Σταματίνα Τζουροπάνου

Αποφάσισα να δεχτώ την τιμητική πρόταση του Δημάρχου κ. Ιωάννη Τριανταφυλλάκη και τον ευχαριστώ πολύ για την εμπιστοσύνη του......

Στις εκλογές του Οκτωβρίου θα θέσω υποψηφιότητα ως Δημοτική Σύμβουλος.

Εκτιμώ τον αγώνα και την προσπάθεια του Δημάρχου μας και τάσσομαι στο πλευρό του!

Η αγάπη μου για τον τόπο μου και η πεποίθηση ότι οι νέοι πρέπει να είμαστε μπροστά και με έργα να στηρίζουμε την προσπάθεια που γίνεται, με οδήγησαν σε αυτή την απόφαση.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων όλους εκείνους που με την ψήφο τους θα με στηρίξουν και θα δείξουν εμπιστοσύνη στο πρόσωπό μου!

Με Δύναμη Ελπίδας συνεχίζουμε!!!

Σας ευχαριστώ πολύ!

Με εκτίμηση

Σταματίνα Τζουροπάνου

6 σχόλια:

  1. Τόπο στα νιάτα . Συγχαρητήρια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν πιστεύω να είναι και αυτή μια επιλογή του ξερόλα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΚΑΝΑΣ ΝΕΟΣ ΑΠΟ ΑΛΛΟ ΧΩΡΙΟ ΜΕ ΔΥΝΑΜΗ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ. ΜΟΝΟ Ο ΑΣΤΑΚΟΣ ΕΧΕΙ . ΑΛΛΑ ΤΑ ΧΩΡΙΑ ΚΡΑΤΑΝΕ ΤΟΝ ΑΣΤΑΚΟ ΚΥΡΙΕ ΔΗΜΑΡΧΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Η ανανέωση θα γίνει με τα. Πρώτοπαλικαρα γαλουνη , ρετουλης , Κακουρης έρχονται με τον Γιαννάκη αγκαλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Για να μας πείτε κάποιον που δεν ήταν με τον γαλουνη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΦΙΛΕ 8.40 ΤΑ ΙΙΔΙΑ ΠΑΝΤΕΛΑΚΗ ΜΟΥ ΤΑ ΙΔΙΑ ΠΑΝΤΕΛΗ ΜΟΥ.....ΤΟΝ ΡΕΤΟΥΥΛΗ ΝΑ ΤΟΝ ΒΑΛΕΙ ΣΤΙΣ ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ ΥΠΟΥΡΓΟ......ΝΑ ΔΙΑΠΡΕΨΕΙ [ΠΑΛΙ.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο