Πέμπτη 2 Ιουνίου 2022

Παναγιώτης Τζαχρήστας : συνθήκες πάνω από τις δυνάμεις μου, με υποχρεώνουν να παραιτηθώ και από τη θέση του Δημοτικού συμβούλου.


πηγη facebook Παναγιώτης Τζαχρήστας

Αγαπητοί φίλοι με μεγάλη λύπη θέλω να σας ανακοινώσω ότι μετα από 20 χρόνια συνεχόμενης παρουσίας στην τοπική αυτοδιοίκηση, συνθήκες πάνω από τις δυνάμεις μου, με υποχρεώνουν να παραιτηθώ και από τη θέση του Δημοτικού συμβούλου......
Διαβάστε περισσότερα »
Όμως είναι πλήρως ασυμβίβαστο με την πολιτική μου κουλτούρα αλλά και με τις αξίες μου να κρατάω μια θέση χωρίς να μπορώ να είμαι χρήσιμος. Αυτό έκανα και χωρίς δεύτερη σκέψη παραιτήθηκα από την θέση ευθύνης του αντιδημάρχου και αναπληρωτή δημάρχου στο διοικητικό σχήμα. Δυστυχώς οι ίδιοι λόγοι με αναγκάζουν να αφήσω και την έδρα του Δημοτικού συμβούλου. Ωσεί παρών στην αυτοδιοίκηση δεν υπάρχει.

Στη δημοκρατία όμως δεν υπάρχουν αδιέξοδα. Άξιοι συνεχιστές θα πάρουν τη θέση μου και θα λειτουργήσουν επαρκώς εκεί που εγώ άρχισα να υπολείπομαι. Η τοπική αυτοδιοίκηση δεν θα πάψει ποτέ να με ενδιαφέρει ως πολίτη και θα παραμείνω ενεργός πολίτης.

Θέλω να ευχαριστήσω μέσα από την καρδιά μου για άλλη μια φορά όλους τους συνδημότες μου που με εμπιστεύτηκαν και μου έδωσαν βήμα όλα αυτά τα χρόνια, σε όλα τις θέσεις της αυτοδιοίκησης. Δήμαρχος αντιδήμαρχος Δημοτικός σύμβουλος διοίκηση αντιπολίτευση….παντού. Επίσης ήταν μέγιστη τιμή για μένα το ότι στις τελευταίες εκλογές οι συμπολίτες μου με ψήφισαν σε όλες τίς κοινότητες και σε όλα τα τοπικά διαμερίσματα του Δήμου Ξηρομέρου.

Ευχαριστώ τον αρχηγό και τα μέλη της παράταξής μου για τη συνεργασία που είχαμε. Ευχαριστώ επίσης τους εργαζόμενους του Δήμου για την συνεργασία μας σε όλο το διάστημα που κατείχα θέση ευθύνης. Εύχομαι τέλος στον Δήμαρχο και στους διοικούντες του Δήμου, καλή δύναμη και καλή συνέχεια στο συμφωνημένο πλαίσιο αρχών και θέσεων που συνυπογράψαμε.

10 σχόλια:

  1. Κόσμημα η εν γένει παρουσία σου στα πολιτικά δρώμενα επί σειρά ετών!!! Με το καλό να επιστρέψεις σύντομα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κουράγιο και καλή δύναμη. Ας ευχηθούμε όλα να πάνε καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ο επόμενος δημάρχου Ξηρομερου .εξαίρετος άνθρωπος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αυτός είναι τι δεν καταλαβαίνεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ο μοναδικός με γνώσεις και άποψη εύχομαι ότι καλύτερο στης δύσκολες ώρες που περνάς ένας φίλος σου πρόεδρος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ton etoimazetai Gia dhmarxo dhmarxos einai kai ta hnai o triantafylakhs toy aksizei

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Και εσει προεδρε ανονυμα γραφεις γραψτο να ακουστει το ονομα σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Προεδρε που δεν γραφεισ το ονομα σου θα δοξαστεισ κρυπτομενοσ και θα γελοπιοιθης εμφανιχομενοσσ ο γεροσ τησ δημοκρατιασ για τον γριβα διγενη

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο