Τετάρτη 29 Ιουνίου 2022

Χολής Θεόδωρος : Σήμερα γιορτάζει η Κωνωπίνα .Χρόνια πολλά στους απανταχού της γης χωριανούς μου




Στο προσωπικό του προφίλ facebook  ο Θεόδωρος χολής  από την Κωνωπ
ίνα Ξηρομέρου έγραψε:  χρόνια πολλά  στους απανταχού της γης χωριανούς για τη σημερινή ημέρα γιορτής του αγαπημένου γενέθλιου τόπου μας, που ταυτίζεται με τον εορτασμό της μεταβυζαντινής εκκλησίας του χωριού μας, που είναι αφιερωμένη στους Αγίους Αποστόλους Πέτρο και Παύλο και αναδημοσιεύω ένα υπέροχο ποίημα του Σοφοκλή Σκουληκαρίτη, εξόχως συμβολικό και άκρως συναισθηματικό για τις μέρες μας........
Διαβάστε περισσότερα »

 


Χρόνια πολλά στους απανταχού της γης χωριανούς μου, για τη σημερινή ημέρα γιορτής του αγαπημένου γενέθλιου τόπου μας, που ταυτίζεται με τον εορτασμό της μεταβυζαντινής εκκλησίας του χωριού μας, που είναι αφιερωμένη στους Αγίους Αποστόλους Πέτρο και Παύλο και κατά έθιμο η μέρα, ήταν συνδεδεμένη με το φημισμένο πανηγύρι του χωριού μας, σημείο αναφοράς για την ευρύτερη περιοχή του Ξηρομέρου  και όχι μόνο! Εύχομαι η Χάρις των Αγίων Αποστόλων να προστατεύει το χωριό μας, την Κωνωπίνα μας και εφεξής, να γίνει εφαλτήριο ανάτασης & αφετηρία προκοπής για το χωριό μας !

Αναδημοσιεύω ένα υπέροχο ποίημα του Σοφοκλή Σκουληκαρίτη, εξόχως συμβολικό και άκρως συναισθηματικό για τις μέρες μας........

     


Ο ΓΕΡΟ-ΠΛΑΤΑΝΟΣ

ΕΙΔΑ ΤΟ ΓΕΡΟ ΠΛΑΤΑΝΟ

ΝΑ ΓΕΡΝΕΙ ΜΑΡΑΜΕΝΟΣ

ΜΟΝΟΣ ΣΤΗ ΜΕΣΗ ΣΤΟ ΧΩΡΙΟ

ΣΑΝ ΓΕΡΟΣ ΠΟΝΕΜΕΝΟΣ


ΠΕΣ ΜΟΥ ΤΙ ΕΧΕΙΣ ΠΛΑΤΑΝΕ

ΠΙΟ ΒΑΣΑΝΟ ΣΕ ΔΕΡΝΕΙ

ΚΑΙ ΤΑ ΚΛΑΔΙΑ ΣΟΥ ΠΕΦΤΟΥΝΕ

ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΡΜΙ ΣΟΥ ΓΕΡΝΕΙ


ΒΛΕΠΩ ΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΑΔΕΙΑΝΑ

ΚΑΙ ΤΟ ΧΩΡΙΟ ΡΗΜΑΖΕΙ

ΓΙ’ΑΥΤΟ ΜΟΥ ΠΕΦΤΟΥΝ ΤΑ ΚΛΑΔΙΑ

ΓΙ’ΑΥΤΟ ΕΧΩ ΜΑΡΑΖΙ


ΣΤΑΖΕΙ ΣΑΝ ΔΗΛΗΤΗΡΙΟ

ΣΤΗ ΡΙΖΑ ΤΟ ΝΕΡΟ ΜΟΥ

ΑΦΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΚΑΘΕΤΕ

ΣΤΟΝ ΙΣΚΙΟ ΤΟΝ ΔΙΚΟ ΜΟΥ


ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΕΣΕΙ ΚΕΡΑΥΝΟΣ

ΣΤΑΧΤΗ ΘΕΛΩ ΝΑ ΓΙΝΩ

ΣΤΗΝ ΚΩΝΩΠΙΝΑ ΜΟΝΑΧΟΣ

ΔΕΝ ΘΕΛΩ Ν’ΑΠΟΜΕΙΝΩ


ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΟΥ ΒΟΥΡΚΩΣΑΝΕ

ΤΡΕΧΟΥΝ ΤΑ ΔΑΚΡΙΑ ΜΟΥ

ΣΑΝ ΑΚΟΥΣΑ ΤΟΝ ΠΛΑΤΑΝΟ

ΡΑΓΙΣΕ Η ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ


ΣΑΝ ΠΛΑΤΑΝΟΣ ΓΕΡΝΩ ΚΑΙ ΕΓΩ

ΚΑΙ ΑΣΠΡΗΣΑΝ ΤΑ ΜΑΛΛΙΑ ΜΟΥ

ΤΑ ΧΕΙΛΗ ΜΟΥ ΠΙΑ ΔΕΝ ΓΕΛΟΥΝ

ΜΟΥ ΛΕΙΠΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ


ΣΤΗ ΡΙΖΑ ΤΟΥ ΓΟΝΑΤΙΣΑ

ΚΟΥΡΑΓΙΟ ΝΑ ΤΟΥ ΚΑΝΩ

ΜΕ ΔΑΚΡΥΑ ΤΟΝ ΠΟΤΙΣΑ

ΤΟΝ ΠΟΝΟ ΤΟΥ ΝΑ ΓΙΑΝΩ


ΚΡΑΤΗΣΟΥ ΓΕΡΟ ΠΛΑΤΑΝΕ

Κ’ΕΡΧΕΤΑΙ Ο ΓΕΝΑΡΗΣ

ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΘΑΡΘΟΥΝ ΣΤΟ ΧΩΡΙΟ

ΣΤΟΥ ΑΗ-ΘΥΜΙΟΥ ΤΗ ΧΑΡΗ


ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΑΚΑΛΕΣΟΥΜΕ

ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΜΑΣ ΦΕΡΕΙ

ΑYΤΟΥΣ ΠΟΥ ΛΕΙΠΟΥΝ ΜΑΚΡΙΑ

Σ’ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΓΗΣ ΤΑ ΜΕΡΗ


ΚΡΑΤΗΣΟΥ ΓΕΡΟ ΠΛΑΤΑΝΕ

ΠΑΛΙ ΘΑ ΞΑΝΑΡΘΟΥΝΕ

ΚΑΙ ΣΤΑ ΚΛΑΔΙΑ ΣΟΥ ΤΑ ΞΕΡΑ

ΦΥΛΛΑ ΞΑΝΑ ΘΑ ΒΓΟΥΝΕ


ΤΟ ΠΑΣΧΑ ΟΛΟΙ ΣΤΟ ΧΩΡΙΟ

ΘΑ ΞΑΝΑΝΤΑΜΩΘΟΥΝΕ

ΚΑΙ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΣΚΙΟ ΣΟΥ

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΘΑ ΠΟΥΝΕ


ΕΥΧΕΣ ΠΟΛΛΕΣ ΘΑ ΔΩΣΟΥΝΕ

ΚΑΙ ΥΠΟΣΧΕΣΗ ΜΕΓΑΛΗ

ΣΤΟ ΠΑΝΗΓΥΡΙ ΤΟΥ ΧΩΡΙΟΥ

ΝΑ ΞΑΝΑΣΜΙΞΟΥΝ ΠΑΛΙ


ΙΟΥΝΗΣ ΕΙΚΟΣΙ ΕΝΝΙΑ

ΚΑΙ ΔΩΔΕΚΑ ΑΠΟΣΤΟΛΟΙ

ΝΑΡΘΟΥΝΕ ΑΠ’ΤΗΝ ΞΕΝΙΤΕΙΑ

ΣΤΗΝ ΚΩΝΩΠΙΝΑ ΟΛΟΙ


ΤΡΙΓΥΡΟ ΣΟΥ ΝΑ ΚΑΤΣΟΥΝΕ

ΚΡΥΟ ΝΕΡΟ ΝΑ ΠΙΟΥΝΕ

ΤΑ ΒΑΣΑΝΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΚΑΗΜΟΥΣ

ΚΑΙ ΤΗΣ ΧΑΡΕΣ ΝΑ ΠΟΥΝΕ


ΙΟΥΝΗΣ ΕΙΚΟΣΙ ΕΝΝΙΑ

ΓΛΕΝΤΙΑ ΣΤ’ΑΡΧΟΝΤΙΚΟ ΣΟΥ

ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΧΟΡΟ ΘΑ ΣΤΗΣΟΥΝΕ

ΓΥΡΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΡΜΟ ΣΟΥ


ΝΑ ΔΩΣΕΙ Η ΜΕΓΑΛΟΧΑΡΗ

ΠΟΥ ΣΤΕΚΕΙ ΑΠΟ ΠΕΡΑ

ΚΑΙ ΟΙ ΔΩΔΕΚΑ ΑΠΟΣΤΟΛΟΙ

ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΑΥΤΗ Η ΜΕΡΑ


ΤΗΣ ΚΩΝΩΠΙΝΑΣ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ

ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΓΥΡΙΣΟΥΝ

ΚΑΙ ΟΙ ΜΑΝΑΔΕΣ ΑΛΛΟ ΠΙΑ

ΝΑ ΜΗΝ ΞΑΝΑΔΑΚΡΥΣΟΥΝ


ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΝΑ ΣΜΙΞΟΥΝΕ

ΚΑΝΕΝΑΣ ΝΑ ΜΗΝ ΛΕΙΠΕΙ

ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ ΕΡΜΟ ΤΟ ΧΩΡΙΟ

ΚΑΙ ΑΔΕΙΟ ΚΑΝΕΝΑ ΣΠΙΤΙ


ΤΟΤΕ ΚΑΙ ΕΓΩ ΣΤΗ ΡΙΖΑ ΣΟΥ

ΘΑ ΓΥΡΟ ΤΟ ΚΟΡΜΙ ΜΟΥ

ΜΕ ΕΝΑ ΣΤΕΡΝΟ ΧΑΜΟΓΕΛΟ

Ν ΆΦΗΣΩ ΤΗΝ ΠΝΟΗ ΜΟΥ


ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΜΕ ΠΟΛΛΗ ΑΓΑΠΗ, ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΞΕΝΙΤΕΜΕΝΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ ΚΩΝΩΠΙΝΑΣ ΚΑΙ ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΤΙΣ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΣΑΣ.

ΣΟΦΟΚΛΗΣ ΣΚΟΥΛΗΚΑΡΙΤΗΣ




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο