Τετάρτη 1 Ιουνίου 2022

Γνωρίζουμε τον Αστακο μέσα από όμορφες φωτογραφίες


Φίλος αναγνώστης του xiromeronews έστειλε φωτο από τον όμορφο Αστακό και έκανε και ένα σχόλιο : 
<< Άλλωστε όπως λέει κι ο σοφός λαός, όσο τρως ανοίγει η όρεξη. Κι εγω όσο βλέπω τον Αστακό να αλλάζει πάντα προς το καλύτερο τόσο πιο πολύ θελω να ταξιδέψω και να βρεθω εκεί ,ASTAKOS FOR EVER
Ελάτε μαζί μου για ένα φωτογραφικό ταξίδι στον όμορφο Αστακό που έχει αλλάξει εντελώς εικόνα και αναρωτήθηκα πότε έγινε αυτό ? Μήπως βρίσκομαι κάπου αλλού ?>>......
















 

4 σχόλια:

  1. Φίλε μου πραγματικά ωραίες οι φωτογραφίες αλλά είσαι σίγουρος έχεις ξαναέρθει στον Αστακό;γιατί εγώ ζω όλα μου τα χρόνια 59 τώρα και δε βλέπω κάτι διαφορετικό στις φωτογραφίες σου από αυτό που έβλεπα πριν 10 Χρόνια,εκτός το τσιμέντο στη παραλία που καλά δεν είναι κακό αλλά θα προτιμούσα πλακόστρωτο.
    Ομως πες μας που αλλού βλέπεις διάφορες στις φωτογραφίες σου από αυτά που έβλεπες πριν 10 χρόνια;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ούτε το τσιμέντο ρε φίλε σ αρέσει. Τι ήθελες να βάλουν μάρμαρο απο τη πεντέλη για περπατάς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μέχρι σήμερα κ για πολλά πολλά χρόνια περπατούσαμε στην πίσσα τωρα που έγινε ωραίο έβγαλες κόμπλεξ κ μιζέρια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. η αναπλαση δεν άλλαξε την εικόνα του αστακού??? ο φωτισμός το βράδυ? φίλε εσύ που έγραψες το πρώτο σχόλιο είσαι άδικος και βγάζεις μιζέρια . Ο Αστσκος έχει αλλάξει και είναι πολύ όμορφος .

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο