Πέμπτη 11 Νοεμβρίου 2021

Κατάληψη στο Γυμνάσιο και Λυκειακές Τάξεις Παλαίρου


Σε κατάληψη βρίσκεται το Γυμνάσιο και και Λυκειακές Τάξεις Παλαίρου.....


Τα αιτήματα της κατάληψης και την απόφαση της γενικής συνέλευσης των μαθητών του σχολείου μας για αυτή την κινητοποίηση είναι:
















 

11 σχόλια:

  1. Θα είχε μεγάλη σημασία,όσοι αποφάσισαν την κατάληψη,διεκδικοντας ικανοποίηση των αιτημάτων τους ,να μας ενημερώσουν:
    Α) αν έγινε κάποιου είδους ψηφοφορία για να αποφασιστεί η διεξαγωγή ή όχι της κατάληψης
    Β)αν πριν αποφασίσουν να πραγματοποιήσουν την κατάληψη ,απευθύνθηκαν ιεραρχικά ,στον διευθυντή του σχολείου,στην σχολική επιτροπή,στον αρμόδιο αντιδήμαρχο κοκ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΘΛΙΒΕΡΟ ΠΡΑΜΑ ΝΑ ΤΟ ΑΚΟΥΣ ΚΙ ΑΛΛΟ ΤΟΣΟ ΝΑ ΤΟ ΒΛΕΠΕΙΣ.ΚΑΤΑΛΗΨΗ ΛΕΕΙ!!
    ΠΟΙΟΣ ΚΑΤΑΛΑΜΒΑΝΕΙ ΚΑΙ ΤΙ?ΜΕ ΠΟΙΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ? ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΤΙΡΙΟ ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΕΧΟΥΝ ΚΤΙΣΤΕΙ ΜΕ ΧΡΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΩΝ ΓΙΑ ΝΑ ΜΟΡΦΩΘΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ.ΤΙ ΓΕΛΟΙΟΤΗΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ,? ΑΛΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ Ο,ΤΙ ΒΛΕΠΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΕΓΑΛΟΥΣ , ΚΑΝΟΥΝ ΚΙ ΑΥΤΑ.ΠΟΙΟΣ ΝΟΙΑΣΤΗΚΕ ΝΑ ΠΑΕΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΜΙΛΗΣΕΙ ΝΑ ΤΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΕΙ? ΝΑ ΤΟΥΣ ΔΩΣΕΙ ΣΤΟΧΟ ΚΑΙ ΝΟΗΜΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ ΑΧΑΡΟ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ. ΑΠΟ ΠΟΥ ΝΑ ΔΙΔΑΧΤΟΥΝ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ ΚΑΙ ΤΑ ΙΔΑΝΙΚΑ? ΑΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΤΙ ΓΙΑ ΟΛ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πρέπει να επαναξιολογηθει ,τι σημαίνει Δημοκρατία,καθώς επίσης και τι είδους Δημοκρατία θέλουμε.
      Στο Ελλαντα οποίος γουστάρει κάνει ότι γουστάρει.....

      Διαγραφή
  3. Οπως και οι γονείς έχουν δικαίωμα στην έκφραση μέσα τους συλλόγους τους και τα κόμματά τους, τα ίδια δικαίωματα εχουν και οι μαθητές να εκραζουν τα αιτηματα τους με τρόπο συμβολικό κυρίως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι άλλοι οι μαθητές που θέλουν να κάνουν μάθημα δεν έχουν δικαιώματα;

      Διαγραφή
    2. Βεβαίως και εχουν οι υποχρεωσεις και δικαίωματα.Αλλωστε η απόφαση για καταληψη εχει την πλειοψηφια των μαθητων του σχολείου
      Και επισης η καταληψη εχει συμβολικο χαρακτήρα και το ξερουν αυτο τα παιδιά καλυτερα απο τον καθένα μας.

      Διαγραφή
  4. εσύ 6 : 00 που κανεις τον 'έξυπνο' , νομίζεις οτι εχεις καλυτερη αποψη απο τα παιδιά ?
    και που ξερουμε εμείς άν η δική σου άποψη δέν εχει το στοιχείο της σκοπιμότητας.
    Μπορεις να μας αποδειξεις ότι η αποψή σου έχει το στοιχειο της αθωότητας ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ακόμα και αν η πλειοψηφία επιθυμεί καταληψη, αυτό δεν μπορεί να σταθεί,καθώς καμια "πλειοψηφία" δεν μπορεί να περιορίσει τα δικαιώματα της μειοψηφίας. Αυτό δεν είναι δικό μου εφεύρημα αλλά αξιακος κανόνας της δημοκρατίας.Τα δημόσια κτίρια δεν είναι προς κατάληψη ούτε από πλειοψηφίες ούτε από μειοψηφίες.
    Έχουν λόγους που υπάρχουν και είναι προς εξυπηρέτηση του κοινού,είτε αυτό ανήκει σε μια δεδομένη στιγμή στην πλειοψηφία είτε όχι.
    Όταν υπάρχουν πρόβληματα σε ένα σχολείο (πχ), απευθυνόμαστε στον διευθυντή του,και έπειτα ιεραρχικά στους υπεύθυνους.
    Όταν το πρώτο μέσο διεκδίκησης αιτημάτων,είναι η κατάληψη,τότε κάτι δεν πάει καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 5:04 γιατί η αρχή της πλειοψηφίας, δέν είναι αξιακός κανόνας
      της δημοκρατίας ? Τι είναι.

      Διαγραφή
    2. Λυπάμαι αλλά έχετε άγνοια των αξιών της Δημοκρατίας. Αν τα μέλη μιας ομάδας κατά πλειοψηφία αποφασίσουν να περιορίσουν τα δικαιώματα της μειοψηφίας της ίδιας ομάδας,αυτό είναι στις αρχές της δημοκρατίας;
      Άλλο παράδειγμα: οι ένοικοι μιας πολυκατοικίας,αποφασίζουν κατά πλειοψηφία,να απαγορευτεί η είσοδος σε άλλο ένοικο της πολυκατοικίας.Σας φαίνεται δημοκρατικό;
      Η πλειοψηφία ,στις δημοκρατίες, αποφασίζει για τα πάντα,εκτός από το να περιορίσει τα δημοκρατικά δικαιώματα της μειοψηφίας.

      Διαγραφή
    3. 10:40 κάνεις μέγα λάθος απο άγνοια ίσως των αιτημάτων,
      αφού τα αιτήματα/προβλήματα και οι λύσεις των,
      αφορούν όλους (μειοψηφία-πλειοψήφια)
      Το δε παράδειγμα με την πολυκατοικία είναι πραγματικά
      αυτό το παράδειγμά σου εντελώς φανταστικό παράδειγμα.
      άλλο ειναι ενα κτίριο με πολλούς ιδιοκτήτες
      και αλλο ειναι ενα σχολείο-κοινό σχολείο
      για ολους τους μαθητές του.

      Διαγραφή

Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο