Σάββατο 25 Μαΐου 2013

Μέχρι τέλος του 2014 θα ολοκληρωθεί το Φράγμα των Αχυρών

          Μία σειρά από έργα περιμένουμε να ολοκληρωθούν μέχρι το τέλος του 2014 και να μπουν στην καθημερινότητα μας. Τα περισσότερα από αυτά είναι έργα που καθυστέρησαν χρόνια λόγω της κρίσης και των προβλημάτων που έφεραν. Ας δούμε το χρονοδιάγραμμα παραδόσεων το επόμενο 18μηνο.
     Το Καλοκαίρι, δηλαδή τον Ιούλιο, περιμένουμε να λειτουργήσει η μεγάλη επέκταση της γραμμής 2 του Μετρό της Αθήνας από τον Άγιο Δημήτριο στο Ελληνικό μήκους 5,5χλμ. Το ίδιο διάστημα θα έχουμε έτοιμη τη λειτουργική Β` φάση των έργων του λιμένα Ηγουμενίτσας............



    Στις αρχές Σεπτεμβρίου θα λειτουργήσει και Τρίτη επέκταση του Μετρό Αθήνας , από το Αιγάλεω στο Χαϊδάρι (σταθμός Αγία Μαρίνα). Μέσα στο έτος αναμένουμε την λειτουργία του Φράγματος Γαδουρά στη Ρόδο και του Φράγματος Ιλαρίωνα Κοζάνης. Στα τέλη του έτους περιμένουμε την ολοκλήρωση των έργων στο λιμάνι του Αιγίου.
     Προγραμματισμένα αλλά αμφίβολα αν ολοκληρωθούν είναι τα έργα: στα οδικό έργο Μάνδρα-Ψαθάδες, στο έργο Κομοτηνή-Σύνορα και οι σταθμοί του Προαστιακού ΠΥΡΓΟΣ ΒΑΣΙΛΙΣΣΗΣ, ΛΥΚΟΤΡΥΠΑ.
     Μέσα στο 2014 περιμένουμε την ολοκλήρωση πολύ σημαντικών έργων. Τον Μάρτιο αναμένουμε την λειτουργία του Μουσείου Σύγχρονης Τέχνης στου Φιξ και τα έργα Ανάπλασης της Νέας Παραλίας Θεσσαλονίκης.
     Το επόμενο καλοκαίρι θα λειτουργήσει το οδικό τμήμα Καρτέρι-Πάργα. Το ίδιο διάστημα θα ολοκληρωθούν τα έργα σύνδεσης του λιμένα Θεσσαλονίκης με ΠΑΘΕ και Εγνατία. Μέσα στο επόμενο έτος περιμένουμε την ολοκλήρωση των έργων στα Αεροδρόμια Ιωαννίνων και Σητείας.
        Προς το τέλος του έτους περιμένουμε τη λειτουργία του Μουσείου στη Μεσσαρά Κρήτης, τον Ανισόπεδο Κόμβο σύνδεσης του νέου λιμανιού Πάτρας με τις Παραγλαύκιες Αρτηρίες. Επίσης αναμένουμε την ολοκλήρωση στα Φράγμα Πείρου-Παραπείρου και Αχυρών Αιτωλοακαρνανίας.
Τέλος λίγες πιθανότητες έχουν να ολοκληρωθούν τα έργα στα οδικά έργα Θίσβη-Κανάβαρι και Μαρκόπουλο-Καλύβια-Ανάβυσσος.

Ypodomes.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο