Ενημερώνω τους συμπατριώτες μου για το τελευταίο Δ.Σ. του Λιμενικού Ταμείου Ξηρομέρου
Του κ. Βασίλειου Σούλα.
Τακτικό μέλος Δ.Σ.
Λιμενικού Ταμείου Ξηρομέρου.
Τακτικό μέλος Δ.Σ.
Λιμενικού Ταμείου Ξηρομέρου.
Ενημερώνω τους συμπατριώτες μου, ότι την Παρασκευή 22 Ιουνίου στις 11:00 π.μ., στο Δημοτικό Κατάστημα Αστακού είχαμε Διοικητικό Συμβούλιο του Λιμενικού Ταμείου Ξηρομέρου, όπου συμμετείχα για 3η συνεχόμενη φορά ως τακτικό μέλος του Δ.Σ., κατόπιν του ομόφωνου ορισμού μου από το Δημοτικό Συμβούλιο που έγινε πριν 4 περίπου μήνες και συγκεκριμένα στις 16 Φεβρουαρίου.
Στο Δ.Σ. είχαμε για συζήτηση δέκα θέματα στην ημερήσια διάταξη και ένα προ ημερήσιας και δημοσιοποιώ παρακάτω προς εσάς τους συμπατριώτες μου τις απόψεις μου για όλα τα θέματα της συζήτησης που έλαβα μέρος.
Ήρθε σαν προ ημερήσιας θέμα, με εισήγηση του Λιμενάρχη Αστακού και μέλος του Δ.Σ. του Λιμενικού Ταμείου, να καθορίσουμε στο λιμάνι Αστακού δύο θέσεις όπου θα υποχρεούνται να αράζουν εκεί (σε δύο ντάνες), τα πολλά ψαράδικα που εποχικά αυτή την περίοδο ψαρεύουν στην περιοχή, γιατί έχει δημιουργηθεί πρόβλημα στον Αστακό με το να αράζουν όπου βρουν μέσα στο λιμάνι του Αστακού. Ψήφισα θετικά, αποδεχόμενος και εμπιστευόμενος την εισήγηση του Λιμενάρχη, μιας και αποκλειστικά αρμόδιο και γνώστης γι αυτά τα θέματα είναι το Λιμεναρχείο Αστακού.
Εδώ θέλω να πω προς τους συμπατριώτες μου από τον Μύτικα, που με σταματούν και με ρωτούν γιατί το λιμάνι του Μύτικα είναι ξέφραγο αμπέλι και δεν κάνουμε κάτι, ότι όταν υπάρχει καθορισμένη χερσαία ζώνη Λιμένα, το Λιμενικό μας Ταμείο μπορεί να επέμβει και να βάλει κανόνες (όπως στη παραπάνω περίπτωση του Αστακού), όταν δεν υπάρχει, δεν έχουμε καμία δικαιοδοσία σαν Λιμενικό Ταμείο (περίπτωση Λιμανιού Μύτικα)...................
Στο Δ.Σ. είχαμε για συζήτηση δέκα θέματα στην ημερήσια διάταξη και ένα προ ημερήσιας και δημοσιοποιώ παρακάτω προς εσάς τους συμπατριώτες μου τις απόψεις μου για όλα τα θέματα της συζήτησης που έλαβα μέρος.
Ήρθε σαν προ ημερήσιας θέμα, με εισήγηση του Λιμενάρχη Αστακού και μέλος του Δ.Σ. του Λιμενικού Ταμείου, να καθορίσουμε στο λιμάνι Αστακού δύο θέσεις όπου θα υποχρεούνται να αράζουν εκεί (σε δύο ντάνες), τα πολλά ψαράδικα που εποχικά αυτή την περίοδο ψαρεύουν στην περιοχή, γιατί έχει δημιουργηθεί πρόβλημα στον Αστακό με το να αράζουν όπου βρουν μέσα στο λιμάνι του Αστακού. Ψήφισα θετικά, αποδεχόμενος και εμπιστευόμενος την εισήγηση του Λιμενάρχη, μιας και αποκλειστικά αρμόδιο και γνώστης γι αυτά τα θέματα είναι το Λιμεναρχείο Αστακού.
Εδώ θέλω να πω προς τους συμπατριώτες μου από τον Μύτικα, που με σταματούν και με ρωτούν γιατί το λιμάνι του Μύτικα είναι ξέφραγο αμπέλι και δεν κάνουμε κάτι, ότι όταν υπάρχει καθορισμένη χερσαία ζώνη Λιμένα, το Λιμενικό μας Ταμείο μπορεί να επέμβει και να βάλει κανόνες (όπως στη παραπάνω περίπτωση του Αστακού), όταν δεν υπάρχει, δεν έχουμε καμία δικαιοδοσία σαν Λιμενικό Ταμείο (περίπτωση Λιμανιού Μύτικα)...................