Το Επιμελητήριο Αιτωλοακαρνανίας σε συνεργασία με την Κεντρική Ένωση Επιμελητηρίων Ελλάδος και τα Υπουργεία Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Ανάπτυξης & Επενδύσεων ξεκίνησε τη δωρεάν διάθεση της ψηφιακής υπογραφής στα μέλη του, με αρχή τις κεφαλαιουχικές εταιρείες (ΑΕ, ΕΠΕ, ΙΚΕ)......
Προϋποθέσεις για την διάθεση Ψηφιακής Υπογραφής
Απαραίτητες προϋποθέσεις προκειμένου η επιχείρηση-μέλος του Επιμελητηρίου Αιτωλοακαρνανίας να δικαιούται τη δημιουργία αίτησης έκδοσης προηγμένης (άυλης ) ψηφιακής υπογραφής (Remote Singing) είναι οι κάτωθι:
· Να είναι εγγεγραμμένη στο Γενικό Εμπορικό Μητρώο Γ.Ε.ΜΗ.
· Να είναι κεφαλαιουχική, δηλαδή η νομική της μορφή να είναι Ανώνυμη Εταιρία (Α.Ε.), Εταιρία Περιορισμένης Ευθύνης (Ε.Π.Ε.) και Ιδιωτική Κεφαλαιουχική Εταιρία (ΙΚΕ).
Η απόκτησή της γίνεται πανεύκολα με αίτηση μέσω του κεντρικού ιστοτόπου του Γ.Ε.ΜΗ.. Μετά την ταυτοποίηση του χρήστη, (ψηφιακά ή απομακρυσμένα), η ολοκλήρωση της έκδοσης είναι άμεση.
Διάθεση Ψηφιακής Υπογραφής Εγγράφου
Αναλυτικά, η διαδικασία δημιουργίας αίτησης συνίσταται στα παρακάτω βήματα:
1. Είσοδος της επιχείρησης στο σύστημα services.businessportal.gr με τους κωδικούς Γ.Ε.ΜΗ. που διαθέτει.
2. Επιλογή από το μενού για «Διάθεση ψηφιακής υπογραφής».
3. Υποβολή Αίτησης
4. Ταυτοποίηση Χρήστη (απομακρυσμένα ή με επιτόπου επίσκεψη στο Επιμελητήριο κατόπιν επιβεβαίωσης του ψηφιακού ραντεβού από την πλατφόρμα)
5. Ολοκλήρωση αίτησης – Έκδοση Ψηφιακής Υπογραφής.
Σύνδεση στο ΓΕΜΗ και βασικές ενέργειες
Η επιχείρηση μπορεί να προβεί στις εξής ενέργειες :
ü Επιλογή Φυσικών Προσώπων για Διάθεση Ψηφιακής Υπογραφής
ü Αίτημα Προσθήκης Νόμιμου Εκπροσώπου
ü Ιστορικό Επιλογής Φυσικών Προσώπων
ü Ιστορικό Αιτημάτων Προσθήκης Εκπροσώπων
ü Να δει τις Οδηγίες Χρήσης.
ΑΠΟ ΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο