Τρίτη 20 Σεπτεμβρίου 2022

Συνδημότες του Δήμου Ακτίου- Βόνιτσας: Ενημερωθείτε, Σκεφτείτε, Αποφασίστε. Πείτε μέχρι εδώ. ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΑΛΛΟ.

 Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΙΝΑΙ ΣΟΒΑΡΗ ΥΠΟΘΕΣΗ ΚΑΙ ΠΡΟΣΦΟΡΑ.


Το εξώφυλλο από το δεύτερο βιβλίο μου, το οποίο σύντομα κυκλοφορεί.



Γράφει ο : Κώστας Θ Τριαντακωνσταντής, Μαθηματικός 18-09-2022.

Αγαπητοί Αναγνώστες

Η διαχείριση του Δημοσίου Χρήματος είναι ύψιστη πολιτική πράξη..... Η διαχείριση αυτή επιβάλλεται να γίνεται σύμφωνα με τους νόμους, τη διαφάνεια, το σεβασμό του δημοσίου χρήματος, το συμφέρον των Δημοτών, τη βελτίωση του τρόπου ζωής των Δημοτών και την αναπτυξιακή προοπτική του Δήμου. Κάθε Δημοτική Αρχή οφείλει να σέβεται τα παραπάνω και να τα εφαρμόζει.

Η έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωση των πολιτών είναι η βασική μου στόχευση. Κάποιοι ενοχλούνται. Με αφήνει παγερά αδιάφορο.

Δεν κάνω κριτική σε πρόσωπα. Κριτικάρω πολιτικές. Τα δημόσια πρόσωπα στη Δημοκρατία οφείλουν να δέχονται τη κριτική. Δεν ασχολούμαι με τις ιδιωτικές επιχειρήσεις κανενός. Κάνω κριτική στην εκάστοτε Δημοτική Αρχή στο τρόπο που διαχειρίζεται το Δημόσιο χρήμα.

Είμαι σήμερα πολύ χαρούμενος. Πιστός στη δέσμευση μου απέναντι σας , προχωρώ στην ενημέρωση σας. Σε λίγο χρονικό διάστημα κυκλοφορεί ο δεύτερος τόμος του έργου μου. Το εξώφυλλο είναι το παραπάνω.

Η Μαθηματική Επιστήμη στο κεφάλαιο , Επεξεργασία Αριθμητικών Δεδομένων, δίνει τη δυνατότητα με πολλούς τρόπους να το κάνει αυτό ένας Μαθηματικός. Επέλεξα ένα απλό και κατανοητό από όλους τρόπο να παρουσιάσω τα στοιχεία της έρευνας μου.

Η επιστημονική, πολιτική , νομική, βιωματική έρευνα μου αφορά τη χρονική περίοδο 01-11-2011 μέχρι 31-12-20211. Ένας πολιτικός χρόνος πολύ μεγάλος να εξαχθούν ασφαλή συμπεράσματα σε πολλά επίπεδα.

Θέλω να τονίσω τούτο. Εδώ πρόκειται για απόλυτους αριθμούς και όχι για στατιστικά δεδομένα. Και ως γνωστό από αρχαιοτάτων χρόνων, τώρα και στο μέλλον ΟΙ ΑΠΟΛΥΤΟΙ ΑΡΙΘΜΟΙ ΛΕΝΕ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ.

Βέβαια ο εκάστοτε Δήμαρχος και η εκάστοτε Δημοτική του ομάδα δεν επιθυμούν να τα μάθετε. Τι να κάνουμε, δεν γίνονται τα πάντα όπως επιθυμούσαν και σχεδίαζαν. Ας πρόσεχαν.

Ο τίτλος του τόμου αυτού είναι πλήρως δικαιολογημένος στο περιεχόμενο του. Οι φωτογραφίες που επέλεξα δεν είναι καθόλου τυχαίες. Στο τέλος της ανάγνωσης του όλοι σας θα κατανοήσετε τον ισχυρισμό μου.

Θέλω να ευχαριστήσω από καρδιάς όλους όσοι στήριξαν το πρώτο τόμο του έργου μου. Τα κέρδη που προέκυψαν τα επέστρεψα στους Δημότες. Χάρισα υλικό χρήσιμο στο Κέντρο Υγείας της Βόνιτσας, στο Κέντρο Υγείας της Κατούνας και στο Περιφερειακό Ιατρείο της Παλαίρου. Παλιότερα είχα δωρίσει υλικό στο Κοινοτικό Ιατρείο Πογωνιάς.

Θέλω να ευχαριστήσω την ιστοσελίδα xiromeronews , η οποία που έδωσε και μου δίνει βήμα επικοινωνίας με τους Δημότες και τους αναγνώστες. Ο Χρήστος Γαζέτας εκεί ψηλά που βρίσκεται θα είναι χαρούμενος. Χρήστο συνεχίζουμε αταλάντευτα και ασυμβίβαστα να προβάλλουμε το τόπο μας, τα προβλήματα του και να προτείνουμε λύσεις. Οι συνεχιστές σου βαδίζουν στα χνάρια σου.

Θέλω να ευχαριστήσω όλους όσους συμμετείχαν στη παρουσίαση του πρώτου τόμου στη Βόνιτσα, στη Πάλαιρο, στη Κατούνα, στο Αγρίνιο, στο Μεσολόγγι, στην Αθήνα.

Ο δεύτερος τόμος κυκλοφορεί ένα χρόνο ακριβώς πριν τις Δημοτικές εκλογές του 2023. Φιλοδοξεί να συμβάλλει αποφασιστικά στην ενημέρωση των Δημοτών.

Οι πληροφορίες που περιέχονται στηρίζονται σε στοιχεία, επίσημα έγγραφα, βιωματικές δράσεις μου, τα οποία ΟΥΔΕΙΣ ΕΧΕΙ ΤΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ να αμφισβητήσει.

Οι δύο τόμοι του έργου μου περιέχουν στοιχεία αναγκαία και ικανά να οδηγήσουν το Δήμο σε Διαχειριστικό και Οικονομικό έλεγχο σαρωτικό από τη σύσταση του και μετέπειτα.

Ο ΑΓΩΝΑΣ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ.

ΥΣΤΕΡΟΓΡΑΦΟ.

Για τους τρόπους με τους οποίους μπορείτε να προμηθευτείτε το βιβλίο μου θα υπάρξει νεότερη ανακοίνωση.

32 σχόλια:

  1. Όλα στον αέρα. Είναι αλήθεια ότι το γραφείο του γαμπρού του ισότιμου πήρε 650.000 ευρώ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιατί να μην τα πάρει γι αυτό έχουμε τον Λακια να διοικεί τον δήμο με τον καριόλη να διώχνουν τα έντιμα πρόσωπα που μπήκαν μπροστά για το καλό του τόπου και τα βοιδια να χειροκροτούν. Και ο γαμπρός πάλι δεν ευχαριστείτε τα χίλια μυρια λέει

      Διαγραφή
  2. Εχω διαβάσει το βιβλίο. Ευχαριστώ το Κώστα για τη τιμή που μου έκανε. Κάποιοι θα χάσουνε τον ύπνο τους. Κώστα πρόσεχε. Μην κυκλοφορείς σε απομακρυσμένα μέρη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Οι δύο τόμοι του έργου μου περιέχουν στοιχεία αναγκαία και ικανά να οδηγήσουν το Δήμο σε Διαχειριστικό και Οικονομικό έλεγχο σαρωτικό από τη σύσταση του και μετέπειτα.

    Τριαντακωνσταντή στον εισαγγελέα τα έστειλες τα στοιχεία αυτά; Θέλω σαφή απάντηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ξεχάσετε πολλοί από τις δύο Δημοτικές Αρχές τη καταγωγή σας. Τη φτώχεια που ζήσετε. Νομίζετε ότι περάσετε στην απέναντι όχθη. Πλανάστε πλάνη οικτρά. Το σύστημα, σας έδωσε ένα κοκαλάκι από τη φτερούγα του κοτόπουλου και σας εξαγόρασε. Όλα εδώ πληρώνονται όμως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ενα βιβλίο γροθιά στη διαφθορά, στη διαπλοκή, στη σήψη, στην εξαγορά συνειδήσεων, στη κατάργηση της Δημοκρατίας. Μια γροθιά στη καθεστωτική αντίληψη και τον επαγγελματισμό της πολιτικής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. 1:57 μμ Όλα έγιναν, γίνονται και θα γίνουν στην ώρα τους. Τη πρωτοβουλία των κινήσεων θα μου επιτρέψετε να την έχω εγώ. Πάντως μην ανησυχείτε. Θα ενημερωθείτε για ΤΑ ΠΑΝΤΑ.
    Κώστας Θ Τριαντακωνσταντής
    Μαθηματικός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Βγάλτους στο ξέφωτο όλους και όλα και ας αποφασίσουνε οι Δημότες. Αυτή είναι η Δημοκρατία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τα ίδια Παντελάκο μου τα ίδια Παντελή μου ο. Καρυ θα πάρει και την Πέμπτη τετραετία και εσεις γράφετε τα ίδια και τα ίδια αμ δεν γίνετε σωρός έτσι καμαριμ γιατί η πολιτική θέλει μυαλο και και επιχειρήματα φατε τον καρυ πάλι αλλά πέντε χρονάκια και καθίστε να λέτε όλο χαζομάρες και βλακειες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τα ψέματα τελείωσαν. Το Καπιτώλιο της παραλίας στη Βόνιτσα , ο Αρχιερέας της διαπλοκής, τα εξαπτέρυγα, οι εξωθεσμικοί παράγοντες που στηρίζουν και καθοδηγούν το καθεστώς , μέσα από το βιβλίο απογυμνώνονται. Θα καθίσουν πολλοί στο σκαμνί, θα απολογηθούν και θα τιμωρηθούν. Η αλαζονεία, η κτητική νοοτροπία για το Δήμο που τους διακατέχει , ο μη σεβασμός των νόμων, η διασπάθιση του δημοσίου χρήματος είναι μερικά από τα λάθη τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. 1:57 για ποιον εισαγγγελεας τσαμπουνάς. Αυτα που λέει και γράφει είναι για κατανάλωση άνευ ουσίας με αυτα που γράφει συνέχεια στηρίζει το καριολη για να παίρνει τις εκλογές δηλαδή παίζει το παιχνίδι του καριολη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλά κώστα , οι πολιτικές δεν έχουν άμεση σχέση με τα προσωπα που τις εξασκούν: Αυτό καταλαβαίνεις ή προσπαθεις να τα έχεις με όλους καλά εκτός από τις "πολιτικές τους" ; ΟΦΑ τους λένε στη πόλη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΑΠΟΡΩ ΜΕ ΜΕΡΙΚΟΥΣ/ΕΣ ΠΟΥ ΤΟ ΠΑΙΖΟΥΝ ΣΥΓΓΡΑΦΕΙΣ ΜΕ ΚΑΤΙ ΣΑΒΟΥΡΟΒΙΒΛΙΑ ΞΕΚΑΤΙΝΙΣΤΙΚΑ ΠΟΥ ΕΚΔΙΔΟΥΝ. ΠΟΛΥ ΨΩΝΙΣΜΕΝΟΙ/ΕΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Έρχονται βοριάδες, καταιγίδες, χιονιάδες, καταστροφές. Όλα εδώ πληρώνονται. Όπως στρώσατε έτσι θα κοιμηθείτε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. 7:01 μμ Κοιμήσου ήσυχα και όνειρα γλυκά. Τον Αποστολάκη υποστηρίζει ο Κώστας; Η βλακεία σου δυστυχώς δεν νικιέται.
    Αν έναν φοβάται το καθεστώς είναι τον ασυμβίβαστο Κώστα τον οποίο δεν μπορεί να αγοράσει. Ραντεβού στα γουναράδικα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλα εσυ με τους βοριάδες τις καταιγίδες τους χιονιάδες πηγαινε για ύπνο και όταν ξυπνήσεις πάλι τον αποστολακη θα έχεις δήμαρχο άντε βοιδακι για ύπνο γιατί το κασολακι δεν θα το δεις ποτέ δήμαρχο ούτε στον ύπνο σου ούτε στον ξύπνιο σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Κάποιοι άρχισαν να πανικοβάλλονται με την ανακοίνωση της κυκλοφορίας του βιβλίου. Έχουν τους λόγους τους. Η σαπίλα τους θα βγει στο ξέφωτο. Μερικοί δεν θα έχουνε που να κρυφτούνε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ακούγεται ότι ένας από το Αγρίνιο πήρε 1.100.000 ευρώ. Δάσκαλε ποιος είναι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Το ποσό που πήρανε 50 νοματαίοι με απευθείας αναθέσεις θα προκαλέσει πολιτικό πάταγο. Ελεγε πριν από λίγο καιρό μεγαλοφώνως ένας διαπλεκόμενος. Ναι κόβω εικονικά τιμολόγια. Το Κώστα τι τον ενοχλεί αυτό; Αυτός ο λιγούρης ξέχασε ότι τα χρήματα αυτά είναι των Δημοτών. Τέτοιο θράσος μιλάμε. Άλλος μου έλεγε αν δεν κόψω εικονικά τιμολόγια δεν πρόκειται να μου δώσει καμία απευθείας ανάθεση. Τέτοιο θράσος μιλάμε. Άλλος έλεγε , ας γράφει ότι θέλει ο δάσκαλος, για μένα κόβει τιμολόγια άλλος και τα χρήματα τα παίρνω εγώ. Τέτοιο θράσος μιλάμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Υπερτιμολογήσεις, εικονικά τιμολόγια, χρησιμοποίηση των αυτοκινήτων του Δήμου για ρουσφέτια των ημετέρων, περιφρόνηση του ΔΣ, ΔΙΑΠΛΟΚΉ ξεδιάντροπη, ανομία, διαφθορά , πλουτισμός από τα χρήματα των Δημοτών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Οι απευθείας αναθέσεις καμαριμ είναι νόμιμες και κόβουνε για να λειτουργεί ο Δήμος και να πληρώνονται όλοι κατάλαβες ρε βόδι που πιστεύετε τις αρλούμπες του κάθε βλακα και σου το εχω πει πάλι οτι ο καρυ είναι ο ίδιος ο λαός και εκλογές τις έχει στο τσεπάκι του

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ΒΑΖΕΙΣ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΠΑΛΙ ΠΑΝΩ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΓΡΑΦΕΙΣ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΜΟΥ ΠΕΡΙ ΣΑΒΟΥΡΟΒΙΒΛΙΩΝ. ΤΕΤΟΙΟΣ ΕΙΣΑΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. 4,57 MM ,Μη κουράζεσαι. Των 5 ευρώ είσαι ή της μιας μπύρας. Διάλεξε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Εσυ ρουφιανακι είσαι μεγάλος βλαξ ναι σε σένα το λεω10:42(4:57) όλο τα ίδια και τα ίδια δήμαρχος βάλτο καλά στο μυαλό σου Σοζως ή Κασολας αυτοί οι δυο μαζί θα τον καθαρίσουν δεν παταει πουθενά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Έτσι ήταν το Βαθυαβάλι, όπως στη φωτογραφία, πριν το καταστρέψουνε. Μία υπέροχη παραλία, την οποία μετατρέψανε σε πολυκατάστημα. Ντροπή και αίσχος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Παρόμοιο βιβλίο δεν έχει κυκλοφορήσει πουθενά. Μια μεγάλη προσφορά του Τριαντακωνσταντή στην ενημέρωση των Δημοτών και όχι μόνο. Μου έστειλε ηλεκτρονικά ο Κώστας 20 σελίδες. Τις διάβασα. Του τηλεφώνησα. Έχεις στοιχεία για αυτά που γράφεις τον ρώτησα; Αν δεν έχεις του είπα θα έχεις μπλεξίματα. Εχω τα πάντα μου είπε. Γνωρίζω πολύ περισσότερα μου είπε. Περιμένω το βιβλίο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Κώστα πότε θα κυκλοφορήσει το βιβλίο; Πως θα το προμηθευτούμε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. 8:36 πρόσεχε γιατί θα έρθω μέσα στο μαγαζάκι και δεν θα ξέρεις που θα θα κρυφτείς μοσχαράκι του κασολα που από το πρωί έως το βράδυ γράφεις βλακείες για το καρυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Εχω μια απορία κυριε τριαντακωσταντη αν θέλεις μπορείς να μου απαντήσεις . Ποια συμφέροντα εξυπηρετείς και κανείς αυτόν τον πόλεμο στον αποστολακη ο οποίος πόλεμος δεν οδηγεί πουθενα γιατί γνωρίζεις πολύ καλα ότι για τις απευθείας αναθέσεις πο τον κατηγορείς είναι καθόλα νομιμες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Ξέρετε εσεις ρε μοσχάρια κανένα δήμαρχο να μην κάνει απευθείας αναθεσεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. 1:07 μμ Οι απευθείας αναθέσεις προβλέπονται σε έκτακτες και επιτακτικές ανάγκες.
    Δεν προβλέπετε πουθενά να γίνονται απευθείας αναθέσεις για δαπάνες προβλεπόμενες.

    Πόλεμο σε προσωπικό επίπεδο δεν κάνω σε κανέναν.
    Κάνω κριτική πολιτική με στοιχεία που ουδέποτε αμφισβήτησε κάποιος.

    Ο αγώνας που κάνω από το 2013 είναι ανιδιοτελής.
    Τον χρηματοδοτώ με δικά μου χρήματα , τα οποία έχω δανειστεί.

    Ο αγώνας έχει δικαιωθεί σε ορισμένα σημεία του.
    Κάντε υπομονή. Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΘΑ ΛΑΜΨΕΙ.

    Δράσεις που έχω κάνει ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ και ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΈΠΕΤΑΙ από το νόμο ΝΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΟΥΝ ΤΩΡΑ.
    Να είστε σίγουρος θα μάθετε τα πάντα στην ώρα τους.

    Κώστας Θ Τριαντακωνσταντής
    Μαθηματικός

    ΥΣΤΕΡΟΓΡΑΦΟ
    Γιατί γράφετε ανώνυμα;
    Βγείτε στο ξέφωτο.

    .

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο