Στο Δημοτικό Συμβούλιο της 31ης Μαΐου 2022, θέσαμε την απαράδεκτη κατάσταση που επικρατεί στον νέο πεζόδρομο, καθώς και στο λιμάνι του Νυδριού......
,
Θέσαμε ερωτήματα στη Δημοτική Αρχή, όπως αν έχει πάρει μέτρα που υλοποιούνται και με ποιες αποφάσεις, γιατί διαβάζουμε στις διάφορες ιστοσελίδες για συσκέψεις με την Περιφέρεια και άλλους εμπλεκόμενους φορείς (Αστυνομία, Λιμεναρχείο, κ.λπ.), ενώ το Δημοτικό Συμβούλιο δεν έχει ούτε καν ενημερωθεί πολύ περισσότερο δεν έχει συζητήσει ένα τόσο κομβικό θέμα.
Η απάντηση που πήραμε από τον αρμόδιο αντιδήμαρχο κ. Ε. Ζουριδάκη, αρχικά ήταν ότι δεν έχουν παρθεί αποφάσεις, αλλά γίνονται συζητήσεις. Στη συνέχεια ανασκεύασε λέγοντας ότι ισχύουν οι περσινές αποφάσεις (δηλαδή ποιές;).
Φυσικά δεν εκπλησσόμαστε από τέτοιου είδους απαντήσεις, του τύπου «μια στο καρφί και μια στο πέταλο», συνηθισμένοι είμαστε!
Την Κυριακή 5/6/2022, επισκεφθήκαμε (οι αιρετοί της παράταξής μας), γι’ άλλη μια φορά τον πεζόδρομο και το λιμάνι. Συζητήσαμε με επαγγελματίες, και κατοίκους την κατάσταση. Από την συντριπτική πλειοψηφία αυτό που ακούσαμε συνοψίζεται σε μια λέξη, ΜΠΑΧΑΛΟ! Και να φανταστεί κανείς ότι είμαστε ακόμη στις αρχές Ιουνίου.
Έτσι, ενώ έχουμε ένα πολύ καλό έργο για να το χαρούν οι κάτοικοι και οι επισκέπτες και που υπό προϋποθέσεις, θα αναβάθμιζε σημαντικά την περιοχή, αυτό τείνει να γίνει μπούμερανγκ, αν δεν ληφθούν γρήγορα τα ενδεικνυόμενα μέτρα. Το Νυδρί άλλωστε, δεν είναι ένα τυχαίο μέρος, αλλά μια από τις προμετωπίδες του τουρισμού μας.
Είναι προφανές, ακόμη και στους αδαείς, ότι οριστική λύση θα έδινε το Σχέδιο Πόλης με τη διάνοιξη νέων δρόμων που θα εκτόνωναν την πίεση του οικιστικού ιστού. Σχέδιο που ολοκληρώθηκε στη θητεία μας παίρνοντας και ΦΕΚ, αλλά κόλλησε σε δικαστικές προσφυγές.
Ανεξαρτήτως όμως αυτών, πρέπει να αντιμετωπίσουμε το… ΤΩΡΑ.
Τι γίνεται στην πράξη αυτή τη στιγμή;
Έχουμε μια Δημοτική Αρχή που με τις ευλογίες του κ. Δημάρχου, έχοντας ως εκτελεστικό όργανο τον τοπικό ‘’τσάρο’’ και την ανοχή (άρα και συνενοχή) των υπολοίπων τοπικών αιρετών της, υλοποιεί ΠΑΡΑΝΟΜΩΣ, χωρίς αποφάσεις θεσμικών οργάνων διάφορες παρεμβάσεις, όπως:
• Τοποθετούνται κολωνάκια, κατά το δοκούν!
• Βιδώνονται πινακίδες που γράφουν ή δείχνουν προς ‘‘διάφορες κατευθύνσεις’’, όπου και όπως λάχει (;;;)!
• Μονοδρομούνται οδοί ή τμήματά τους, κατά βούληση!
• Το Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο τοποθέτησε τεράστιες γλάστρες (είναι και αντιαισθητικές) στον παραλιακό δρόμο, π.χ. πάνω σε θέσεις πάρκινγκ ΑΜΕΑ ή γενικώς εκεί που νόμιζε (τυχαία λέτε επέλεξε τα σημεία;), χωρίς απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου του. Η παράταξη μας ζήτησε πριν μια εβδομάδα, δια του εκπροσώπου της (πρώην Προέδρου κ. Λ. Χαλικιά), στη συνεδρίαση του Δ.Λ.Τ. την άμεση απομάκρυνσή τους μέχρι το θέμα να συζητηθεί και να ληφθεί απόφαση, μα τίποτα δεν έχει γίνει.
Αποτέλεσμα αυτής της κατάστασης είναι στον κεντρικό πεζόδρομο να περνοδιαβαίνει όποιος και με ότι όχημα θέλει, ότι ώρα θέλει, χωρίς ουσιαστικό έλεγχο.
Οι δικαιολογίες που ακούγονται (ψιθυριστά είναι αλήθεια) για όλα αυτά, ότι το έργο του πεζοδρόμου δεν έχει ακόμη παραληφθεί από την Περιφέρεια, άρα τι αποφάσεις να πάρουμε είναι αστείες, δεδομένου ότι κυκλοφοριακά μέτρα υλοποιούνται και τώρα, δια του «αποφασίζομεν και διατάσσομεν»!
Ερωτούμε λοιπόν, απολύτως καλοπροαίρετα:
1. Τη Δημοτική Αρχή.
Όλα αυτά γίνονται με (ποιο) σχέδιο και (ποια) μελέτη ή υλοποιούνται κατά το πώς βολεύουν τα μικρότερα ή μεγαλύτερα συμφέροντα ορισμένων;
2. Την Ελληνική Αστυνομία και το Λιμεναρχείο.
Ήλεγξαν, αν για τα μέτρα αυτά που έχουν υλοποιηθεί υπάρχουν αποφάσεις θεσμικών συλλογικών οργάνων ή τους διέφυγε;
Σίγουρα είναι πολλά τα θέματα που απαιτούν τακτοποίηση και εφαρμογή κανόνων (κίνηση ποιες ώρες και ποιών οχημάτων, τροφοδοσία καταστημάτων, κατάληψη πεζοδρομίων, κ.α.) και οπωσδήποτε η λύση δεν είναι εύκολη.
Από τη μεριά μας, ως παράταξη, θέλουμε να συμβάλουμε δημιουργικά στο καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα με τις ιδέες και τις προτάσεις μας.
Αυτό που όμως απαιτείται για να δοθούν τέτοιες λύσεις είναι, πρωτίστως, πολιτική βούληση!
Γνωρίζουμε ότι ζούμε σε μια ταξική κοινωνία!
Δεν πρέπει όμως να ξεχνά κανείς ότι ο Δήμος έχει αυτοτέλεια στις αποφάσεις του και μοναδικό στόχο του την εξυπηρέτηση των πολιτών και τη γενικότερη κοινωνική ωφέλεια κι όχι το όφελος είτε γνωστών ‘’τσιφλικάδων’’ της περιοχής, είτε το μικρορουσφέτι που αποφέρει μελλοντικούς ψήφους.
Ο Δήμος δεν είναι ευνούχος κανενός και δεν πρέπει να γίνεται πιστός υπηρέτης συμφερόντων ‘‘βασιλικών τοπικών αυλών’’.
ΥΓ.: Η Περιφέρεια, εγκαταλείποντας επειγόντως τη νιρβάνα στην οποία έχει περιπέσει, οφείλει να αντιληφθεί δυο πράγματα:
1. Ότι το έργο της πεζοδρόμησης την αφορά, ως προς τη λειτουργικότητά του. Κι ότι παραλλήλως πρέπει άμεσα να ξεκινήσει, σε συνεννόηση με το Δήμο, τις διαδικασίες αποχαρακτηρισμού του πεζοδρόμου ως επαρχιακού, με τον παράλληλο χαρακτηρισμό του σημερινού Περιφερειακού σε επαρχιακό.
2. Ότι το έργο που εκτελείται στο λιμάνι πρέπει να σταματήσει κι οι εργασίες να επαναρχίσουν μετά το τέλος Σεπτεμβρίου.
Αν θέλει να είναι στοιχειωδώς σοβαρή.
Λευκάδα, 6/6/2022 Δημοτική Παράταξη
«ΟΛΟΙ ΓΙΑ ΤΗ ΛΕΥΚΑΔΑ»
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο