Πέμπτη 26 Απριλίου 2018

«Τρομοκρατική επίθεση» σε Πρόεδρο Τοπικής Κοινότητας (φωτο)


Σοκ έχει προκαλέσει στην Τοπική Κοινότητα Μουρικίου Θηβών η «τρομοκρατική επίθεση» που σημειώθηκε στις 2:46 τα ξημερώματα της Τετάρτης (25/4) στο αυτοκίνητο του Προέδρου της Τοπικής Κοινότητας Μουρικίου, Δημήτρη Πέτρου.

Δύο άγνωστοι δράστες προσέγγισαν με μηχανή το σημείο όπου βρίσκεται το σπίτι του κ. Πέτρου και με εκρηκτικό μηχανισμό ανατίναξαν το αυτοκίνητό του.
Στο βίντεο του RadioThiva που ακολουθεί βλέπετε τους δύο δράστες να απομακρύνονται με ταχύτητα από το σημείο μετά «το έργο τους»:
«Υπηρετώ 28 χρόνια την Αυτοδιοίκηση, βγαίνω εφτά τετραετίες Πρόεδρος και στα Δημοτικά Συμβούλια με όποιον συνδυασμό βάζω, δεν έχω πειράξει κανέναν αντιθέτως έχω βοηθήσει όποιον μπορούσα και μου το έχει ζητήσει. Δεν έχω εχθρούς, ούτε χρωστάω ούτε μου χρωστάνε χρήματα…», λέει σοκαρισμένος στο LamiaReport ο κ. Πέτρου.
«Πρόκειται για τρομοκρατική ενέργεια. Έχω κάποιες υπόνοιες καθώς ίσως κάποιους πείραξαν οι δηλώσεις μου για τις απανωτές κλοπές τις τελευταίες ημέρες μετασχηματιστών. Μέσα σε 15 ημέρες σημειώθηκαν τουλάχιστον εφτά κλοπές σε γεωτρήσεις της Κοινότητας και σε δική μου και είπα δεν είναι δυνατόν οι κλέφτες να γνωρίζουν και την ημέρα που τους αντικαθιστούμε πρέπει κάποιος ντόπιος να είναι μπλεγμένος και τους ειδοποιεί. Ίσως αυτό να ενόχλησε και θέλησαν να με προειδοποιήσουν».
Ο Πρόεδρος της Τοπικής Κοινότητας περιμένει το πόρισμα όπως μας είπε της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας προκειμένου οι αστυνομικές αρχές να προχωρήσουν την έρευνα. «Οπωσδήποτε θέλω από την αστυνομία να βρει τους δράστες αλλά και να προστατέψει εμένα και την οικογένειά μου, καθώς αυτοί οι άνθρωποι είναι αδίστακτοι. Αν δεν μας ειδοποιούσαν οι γείτονες οι φλόγες θα εξαπλώνονταν στην τέντα και τη σκεπή και θα καιγόμασταν μέσα στο σπίτι μας», μας λέει εμφανώς σοκαρισμένος ο κ. Πέτρου.

 http://www.aftodioikisi.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο