Πέμπτη 13 Δεκεμβρίου 2012

Μήνυμα του Γιώργου Βαρεμένου στη σημερινή λαϊκή συνέλευση στις Φυτείες με θέμα το μέλλον των σχολείων


        Η επένδυση στην εκπαίδευση αποτελεί προϋπόθεση για την έξοδο από την κρίση, επισημαίνει ο βουλευτής Αιτωλοακαρνανίας του ΣΥΡΙΖΑ, Γιώργος Βαρεμένος, σε μήνυμά του προς την ανοικτή λαϊκή συνέλευση των Φυτειών με θέμα το μέλλον των σχολείων και, ειδικότερα, το ενδεχόμενο κατάργησης  των λυκειακών τάξεων.
      «Είναι σταθερή πεποίθησή μου», τονίζει ο βουλευτής, «ότι ακόμη και στις συνθήκες μιας βαθιάς και παρατεταμένης κρίσης όπως αυτή που ζει η πατρίδα μας, η εκπαίδευση δεν μπορεί να αντιμετωπίζεται αποκλειστικά με δημοσιονομικά κριτήρια. Με μόνη, δηλαδή, επιδίωξη να περιοριστούν οι δημόσιες δαπάνες γι’ αυτήν. Αντίθετα, πρέπει να συνειδητοποιήσουμε όλοι ότι η παιδεία, η έρευνα, ο πολιτισμός, αποτελούν βασικές προϋποθέσεις για την ίδια την έξοδο από την κρίση»........



    «Η παιδεία, η έρευνα και ο πολιτισμός», συνεχίζει, «είναι θεμελιώδη στοιχεία του νέου προτύπου ανάπτυξης που έχει ανάγκη η χώρα. Και, με την έννοια αυτή, πρέπει να αποτελέσουν απόλυτη προτεραιότητα για την πολιτεία και την κοινωνία. Πρέπει, με δυο λόγια, να εξοπλίσουμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τη νέα γενιά, η οποία, χωρίς να φέρει την παραμικρή ευθύνη, ξεκινά τη ζωή της σ’ ένα περιβάλλον πολύ σκληρό, φορτωμένη με τα βάρη ξένων αμαρτιών. Γιατί αυτή είναι η γενιά που θα κληθεί να ξαναχτίσει την Ελλάδα μέσα από τα σημερινά ερείπια».

        Στο μήνυμά του ο Γιώργος Βαρεμένος επισημαίνει, επίσης, τη σημασία που έχει η λειτουργία του σχολείου για τη βιωσιμότητα των κοινοτήτων της υπαίθρου και, κατά συνέπεια, για την ανάπτυξη της αγροτικής οικονομίας.    
      «Πρέπει», τονίζει, «να αναζωογονήσουμε την αγροτική παραγωγή, να την αναπτύξουμε σε νέες βάσεις, σύγχρονες, ποιοτικές και φιλικές προς το περιβάλλον. Προϋπόθεση γι’ αυτό είναι να κρατηθούν ζωντανές και δραστήριες οι τοπικές κοινωνίες. Και έχει αποδειχθεί ότι η παρουσία και λειτουργία του σχολείου είναι απολύτως αναγκαία για την επιβίωση, τη συνοχή και την ανάπτυξη των χωριών και των κωμοπόλεών μας».

        «Χρειαζόμαστε, λοιπόν, σχολεία!», καταλήγει. Και υπενθυμίζει την ερώτηση που πριν από λίγες μέρες κατέθεσε στη Βουλή για τις λυκειακές τάξεις των Φυτειών, ένα σχολείο «ζωντανό, με ικανό αριθμό μαθητών, με επαρκείς σύγχρονες υποδομές και με υψηλά ποσοστά επιτυχίας των αποφοίτων του στις εξετάσεις για την Τριτοβάθμια Εκπαίδευση». 
      Μια εκπαιδευτική δομή «πολύτιμη για τους νέους της περιοχής και αναντικατάστατη για την τοπική κοινωνία ευρύτερα»

3 σχόλια:

  1. Λαϊκισμός είναι μία μορφή κοινωνικο-πολιτικής σκέψης, στρατηγικής και συμπεριφοράς που αντιπαραβάλλει τα συμφέροντα και τις επιθυμίες της μάζας του λαού ενάντια στις ελίτ. Το λεξικό Cambridge ορίζει το λαϊκισμό ως «πολιτική ιδέα και δράση που στοχεύει στην αντιπροσώπευση των επιθυμιών και των αναγκών του απλού λαού».[1] Επειδή είναι μία φορτισμένη ιδεολογικά έννοια, πολλές φορές χρησιμοποιείται με εντελώς λανθασμένο τρόπο στο δημόσιο λόγο. Ο λαϊκισμός είναι μία αξιολογικά ΟΥΔΕΤΕΡΗ έννοια, δεν είναι δηλαδή «κακός» ή «καλός».[

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Θέμα: για το χατίρι του βουλευτή

    Δεκέμβρης και τα μαθήματα στην Επαγγελματική σχολη του Δήμου Ζωγράφου -Αττικής δεν γίνονται. Η κυρία Νταλε Ζαχαρούλα- Ευαγγελία (νοσηλεύτρια ΠΕ18) εμφανίστηκε με την έναρξη της σχολικής χρονιάς για να μας δηλώσει περιχαρής ότι θα αποσπαστεί στο συριζα-στο γραφείο του βουλευτή Βαρεμένου. Και πράγματι. Πήρε την πληθωρική της κορμοστασιά και την έκανε. Δύο μήνες και εμείς των παραιατρικών τμημάτων χωρίς τα μαθήματα αυτής της ειδικότητας. Δε λέμε, ντάλα καταχείμωνο, θα τη θέλει την περιποίησή του ο πολύς κύριος Βαρεμένος.Μην τον βαρέσει και καμιά αναποδιά και την πάθουμε την εθνική τραγωδία! Όχι!Αυτό δεν θα το επιτρέψουμε!Θα τη χαλαλίσουμε τη χρονιά ,για το χατίρι τους...
    κοσμά γιώτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο