Δευτέρα 21 Απριλίου 2014

Κατσαρός Κωνσταντίνος υποψήφιος περιφερειακός σύμβουλος


O Κατσαρός Κωνσταντίνος είναι εκπαιδευτικός με οργανική θέση στο Λύκειο Νεοχωρίου. Θα είναι υποψήφιος περιφερειακός σύμβουλος με το συνδυασμό του Ανδρέα Κατσανιώτη.

ΣΥΝΤΟΜΟ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ
  • Γεννήθηκα το 1974.
  • Παντρεμένος με την Ασημίνα Αλεξανδροπούλου, έχω δύο κόρες τη Διάνα και την Ολυμπία.
  • Είμαι διπλωματούχος Ηλεκτρολόγος Μηχανικός και Τεχνολογίας Υπολογιστών της Πολυτεχνικής Σχολής του Πανεπιστημίου Πατρών.
  • Μέλος στο Τεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδας με συμμετοχή σε μόνιμες επιτροπές του Περιφερειακού Τμήματος Αιτωλοακαρνανίας.
  • Έχω εργαστεί ως ωρομίσθιος εκπαιδευτικός στο ΙΕΚ και στο ΤΕΙ Μεσολογγίου.
  • Ήμουν υπεύθυνος αυτοματοποίησης και δικτύου υπολογιστών στη Βιβλιοθήκη του ΤΕΙ Μεσολογγίου.
Σήμερα είμαι εκπαιδευτικός με οργανική θέση στο Λύκειο Νεοχωρίου και διδάσκω Πληροφορική, διορισμένος μετά από επιτυχείς εξετάσεις ΑΣΕΠ.
  • Είμαι για δεύτερη θητεία Πρόεδρος της Α ΕΛΜΕ Αιτωλοακαρνανίας, εκλεγμένος με το ψηφοδέλτιο της ΔΑΚΕ Εκπαιδευτικών ΜΕ.
  • Ασχολούμαι με τα κοινά και συμμετέχω στις αυτοδιοικητικές εκλογές από το 2006.
  • Ασχολούμαι ερασιτεχνικά με την αγιογραφία ως απόφοιτος της σχολής Βυζαντινής Αγιογραφίας της Ι. Μητροπόλεως Αιτωλίας και Ακαρνανίας.
  • Αρθρογραφώ σε ηλεκτρονικά και έντυπα μέσα της περιοχής.
  • Εκπαιδευμένος εθελοντής στην αντιμετώπιση φυσικών κινδύνων, συμμετέχω σε προληπτικές και κατασταλτικές δράσεις στην περιοχή.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο