Δευτέρα 28 Απριλίου 2014

Νίκος Τσάνης: «Αυτονόητη η στήριξή μου στο πρόσωπο του Απόστολου Κατσιφάρα»

«Θεωρώ αυτονόητη τη στήριξή μου στο πρόσωπο του Απόστολου Κατσιφάρα και της παράταξής μας “Δυτική Ελλάδα – Δικαίωμα στην πρόοδο”».
Με αυτή του τη δήλωση ο Περιφερειακός Σύμβουλος Δυτικής Ελλάδας, Νίκος Τσάνης ανακοίνωσε την απόφασή του να μην θέσει εκ νέου υποψηφιότητα για τις επερχόμενες αυτοδιοικητικές εκλογές, όμως θα συνεχίσει, όπως τονίζει, να στηρίζει ολόψυχα τον Περιφερειάρχη Απόστολο Κατσιφάρα.
Ολόκληρη η δήλωση του κ. Νίκου Τσάνη έχει ως εξής:


«Το 2010 οι πολίτες της Αχαΐας με τίμησαν με την ψήφο τους και με εξέλεξαν Περιφερειακό Σύμβουλο με την παράταξη του Περιφερειάρχη Απόστολου Κατσιφάρα.
Αυτά τα 3,5 χρόνια μέσα σε μια αδυσώπητη οικονομική κρίση και παρά τον οικονομικό και διοικητικό «στραγγαλισμό» της αιρετής Περιφέρειας, που προέρχεται από ένα ημιτελές νομοθετικό πλαίσιο και μια αδυσώπητη γραφειοκρατία, συνεργαστήκαμε άψογα με τον Περιφερειάρχη και εργαστήκαμε σκληρά για να φέρουμε την ελπίδα στους πολίτες της Δυτικής Ελλάδας.
Μετά από 40 και πλέον χρόνια ενεργής συμμετοχής μου στην πολιτική ζωή του τόπου, αποφάσισα να μην είμαι υποψήφιος ξανά, ανοίγοντας το δρόμο για νέους ανθρώπους με διάθεση συμμετοχής.
Όμως, η μη συμμετοχή μου στις επερχόμενες εκλογές δεν σημαίνει απομάκρυνση. Η ευθύνη που αισθάνομαι ότι έχω και απέναντι στην τοπική μας κοινωνία, μου επιβάλλει να συνεχίσω να προσφέρω στον τόπο μου.
Θεωρώ αυτονόητη τη στήριξή μου στο πρόσωπο του Απόστολου Κατσιφάρα και της παράταξής μας «Δυτική Ελλάδα – Δικαίωμα στην πρόοδο». Η περιοχή μας χρειάζεται το ελπιδοφόρο και οραματικό σχέδιο που έχει δρομολογηθεί από την προηγούμενη περίοδο. Το ήθος, η εμπειρία, η εργατικότητα και το όραμα του Απόστολου Κατσιφάρα εγγυώνται πως μπορεί να φέρει σε πέρας τη δύσκολη αποστολή που ανέλαβε το 2010 και να συνεχίσει το έργο του, άμεσα, για τους πολίτες της Δυτικής Ελλάδας.
Παραμένω στο πλευρό του Απόστολου Κατσιφάρα και τον στηρίζω ολόψυχα. Θα συνεχίσω να προσφέρω ανιδιοτελώς τις υπηρεσίες μου γιατί αποτελεί την καλύτερη επιλογή για την περιοχή».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο