Κυριακή 19 Μαΐου 2013

Εγκατάλειψη και αδιαφορία για τα Βλυζιανά


     Σκέψεις για παραίτηση του προέδρου της Τ.Κ Βλυζιανών Δημήτρη Ζαρκαδούλα μετά την προκλητική αδιαφορία που επιδεικνύει η Δημοτική Αρχή Ξηρομέρου και η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας, στα ολοένα αυξανόμενα προβλήματα του χωριού.   

        Αδιαφορία και εγκατάλειψη είναι οι λέξεις που ταιριάζουν στα τόσα τραγικά πράγματα που συμβαίνουν στο χωριό (τα Βλυζιανά) το τελευταίο χρονικό διάστημα  μας λέει ο Πρόεδρος Κος Δ. Ζαρκαδούλας και συνεχίζει.
      Δεν δουλεύει τίποτα, δεν κινείται τίποτα, όλα έχουν αφεθεί στην τύχη τους από την πλευρά της περιφέρειας και από την πλευρά του Δήμου...........



      Πριν από ένα χρόνο έκανα και αίτηση στην Περιφέρεια για την επίλυση σημαντικών προβλημάτων στο χωριό, όπως ο κεντρικός δρόμος που ούτε για τρακτέρ δεν κάνει, που στο περισσότερο μέρος έχει πάθει καθίζηση, για τους αγροτικούς δρόμους για διάνοιξη και συντήρηση, για την κοπή κλαριών που πέφτουν μέσα στο δρόμο κλπ. 
         Όλα αυτά έγιναν και γραπτώς και προφορικώς αλλά μέχρι σήμερα δεν έχω πάρει απάντηση. Στις συνεχείς εκκλήσεις προς την περιφέρεια για επίλυση των προβλημάτων στο χωριό μόνο υποσχέσεις. Σήμερα, αύριο, μεθαύριο και τα προβλήματα συνεχίζονται χωρίς να γίνεται κάτι.
   Υποσχέσεις και πάλι υποσχέσεις. Ποτέ δεν στείλανε μηχανήματα στο χωριό...

      Από την πλευρά του Δήμου δεν γίνεται κάτι. Δεν έχω καμία σημαντική βοήθεια για να κάνω την δουλειά μου σωστά και τα προβλήματα συνεχίζουν να συσσωρεύονται το ένα μετά το άλλο. 
     Στις συνεχόμενες εκκλήσεις για τον δρόμο, να χτιστεί ένα τοιχίο να αποκατασταθεί η ζημιά, που είχε σαν αποτέλεσμα να σταματήσει η συγκοινωνία με το λεωφορείο στο χωριό. 
        Από πέρυσι δεν έχει γίνει τίποτα και μάλλον το ΚΤΕΛ έκοψε το λεωφορείο οριστικά στο χωριό. Τόσους μήνες τώρα δεν έχω κανένα νέο για αυτό το θέμα τώρα. 
        Ο Δήμος δεν μου στέλνει μηχάνημα ούτε για την κοπή μεγάλων δέντρων αλλά ούτε και για τα χόρτα που στις περισσότερες περιπτώσεις ξεπερνούσαν το ένα μέτρο και έχουν κλείσει μερικώς τον δρόμο δεξιά και αριστερά.
        Μηχανήματα για την συντήρηση των αγροτικών δρόμων, στις συνεχείς εκκλήσεις μου, ο Δήμος δεν μου έστειλε ποτέ.

      Κοίτα τι έγινε με το Νεκροταφείο, 20 μέρες πέρασαν για να κόψουν τα χόρτα, λίγο σήμερα, λίγο την άλλη βδομάδα, έτσι έγινε. 
    -Πως στο καλό να κάνω την δουλειά μου και 'γω μιας και είμαι υπόλογος για όλα αυτά απέναντι στους συγχωριανούς μου που δικαιολογημένα παραπονιούνται.
Και ο Πρόεδρος συνεχίζει.......... 

       Μέχρι και στον Κ. Μπαρμπαρούση απευθύνθηκα για τον δρόμο και για το λεωφορείο, δεν ξέρω τι άλλο να κάνω. Ότι γίνεται στο χωριό γίνεται με προσωπική δουλειά και με την βοήθεια μερικών κατοίκων και της νεολαίας, που ευτυχώς ενδιαφέρονται ακόμα για αυτό το χωριό!
       Τις περισσότερες φορές βάζω και χρήματα από την τσέπη μου και  τον μισθό του Προέδρου να πληρώσω ανθρώπους να κάνουν κάποιες δουλειές στο χωριό που αναγκαστικά πρέπει να γίνουν. 
        Δεσμεύομαι να σου στέλνω κάθε μήνα τις αποδείξεις αν θες, να τις βάζεις να βλέπουν όλοι που πάει ο μισθός του Προέδρου κάθε μήνα και πόσα χρήματα βάζω από την τσέπη μου.
         Χωρίς την περιφέρεια και χωρίς την στήριξη του Δήμου πώς να κάνω την δουλειά μου με όλη αυτή την αδιαφορία και την κατάντια που συμβαίνει. Υπό αυτές τις συνθήκες δεν το έχω ανάγκη να είμαι ο Πρόεδρος του χωριού.

      Σε ερώτησή μας αν σκέφτεται να παραιτηθεί ως ένδειξη διαμαρτυρίας η απάντηση ήταν  ΝΑΙ! 
  -Υπάρχει αυτή η σκέψη καιρό τώρα, αφού δεν μπορώ να κάνω την δουλειά μου όπως πρέπει και δεν έχω στήριξη από τον Δήμο, το προεδριλίκι δεν μου χρειάζεται. 
Τους το επιστρέφω!!!

2 σχόλια:

  1. Τάκη μου τα παραπονα σου στουςφίλους σου. Οταν σου τα λέγαμε δεν ήθελες να ακούσεις. Βέβαια άλλα περίμενες. Περίμενες έργάκια, τσιμεντάκια, κ.λ.π. ξέρεις εσύ. Τώρα ομως που τα παιρνει όλα ο εθνικός εργολάβος διαμαρτύρεσαι. Τι την θέλεις την περιφέρεια, δεν έχει χορτοκοπτικό ο Δήμος. Την άνοιξη δεν ερχόταν το γκρειντερ και το JCB για τους αγροτικούς δρόμους. Τώρα που είναι.Μην μεταφέρεισ την ευθύνη σου στην Περιφέρεια. Αυτοι που την πληρώνουν ει\ιναι οι συγχωριανοιί σου. Ά λλα όπωσ στρώνουν και αυτοι έτσι θα κοιμηθούμ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΚΑΛΛΑ ΤΑ ΛΕΣ ΑΔΕΡΦΕ ΜΟΥ ΚΑΙ ΣΥΝΔΙΜΟΤΗ ΜΟΥ ΞΕΧΝΑΣ ΟΜΩΣ ΕΝΝΑ ΠΡΑΓΜΑ , ΚΑΙ ΤΟ ΠΙΟ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟ ΟΤΙ ΟΛΛΑ ΜΑ ΟΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΣΤΑΚΟ . ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ Ο ΓΑΛΑΝΗΣ ΠΟΘ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕ ΥΠΟΨΙΦΙΟΤΗΤΑ ΕΙΠΕ ΤΟ ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ .ΟΛΛΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΣΤΑΚΟ .ΦΑΝΤΑΣΤΕΙΤΕ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΙΠΕ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ Ο ΓΑΛΑΝΗΣ , ΤΙ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ ΤΟΤΕ , ΤΟ ΠΛΛΥ ΠΟΛΛΥ ΝΑ ΣΑΣ ΣΤΕΙΛΕΙ Η ΝΤΙΝΑ ΔΟ ΤΡΙΑ ΑΤΟΜΑ ΝΑ ΜΑΖΕΨΟΥΝ ΚΑΝΕΝΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙ , ΝΑ ΣΑΣ ΚΛΕΙΣΕΙ ΚΑΙ ΤΑ ΣΤΟΜΑΤΑ .ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΕΣΕΙΣ ΞΕΡΕΤΕ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΝΑ ΨΗΦΙΣΕΤΑΙ ΠΑΛΙ ΤΗΝ ΝΤΙΝΑ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο