Ο Φιλολογικός Όμιλος Ελλάδος εγκαινιάζει το μηνιαίο «Φιλολογικό σαλόνι». Προσκεκλημένοι πεζογράφοι, ποιητές, κριτικοί λογοτεχνίας, μελετητές, εκδότες κ.ά. αναλύουν τα έργα τους και θέτουν ένα θέμα προς συζήτηση.....
Πρώτη μας προσκεκλημένη η φιλόλογος και ποιήτρια Αγγελική Πεχλιβάνη. Με επίκεντρο το ποιητικό έργο της, θέτει ως θέμα προς συζήτηση: «Τα γνωρίσματα της σύγχρονης ποιητικής παραγωγής με έμφαση στη θεματική/μορφολογική/υφολογική ποικιλία.»
Βιογραφικό σημείωμα
Η Αγγελική Πεχλιβάνη γεννήθηκε στον Πειραιά και σπούδασε Ιστορία-Αρχαιολογία και Νεοελληνική Φιλολογία στο Πανεπιστήμιο Κρήτης. Είναι απόφοιτος του προγράμματος μεταπτυχιακών σπουδών «Δημιουργική Γραφή» του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας και εργάζεται ως φιλόλογος σε Λύκειο. Έχει συμμετάσχει σε συνέδρια με εισηγήσεις για τη λογοτεχνία και έχει δημοσιεύσει φιλολογικά κείμενα, βιβλιοκριτικές και ποιήματά της σε περιοδικά έντυπα και ηλεκτρονικά. Συμμετείχε στο βιβλίο Η δημιουργική γραφή στο σχολείο (Μεταίχμιο, 2016) σε επιμέλεια της Σοφίας Νικολαΐδου. Ως επιμορφώτρια δίδαξε δημιουργική γραφή στους φιλολόγους της Δυτικής Αττικής και Δ΄ Αθήνας και τα δύο τελευταία χρόνια διδάσκει ποίηση στο πλαίσιο της δημιουργικής γραφής στο ΚΕΔΙΒΙΜ του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. Η ποιητική συλλογή της Πεζή οχούμενη (Κίχλη, 2018) συμπεριλήφθηκε στη βραχεία λίστα των βραβείων Jean Moréas, του περιοδικού «Ο Αναγνώστης» και των βιβλιοπωλείων Public. Τον Ιούνιο του 2020 κυκλοφόρησε η συλλογή της From Russia with Love (s@mizdat) και, σε συνεργασία με τον Τριαντάφυλλο Η. Κωτόπουλο, η μονογραφία Μίμης Σουλιώτης. Ο ποιητής των στιγμών και των λέξεων (Gutenberg). Το 2021 εξέδωσε την ποιητική συλλογή Οι γάτες του τρίτου και άλλοι ζωντανοί (Κίχλη). Από το καλοκαίρι του 2023 ανήκει στη συντακτική επιτροπή του έντυπου περιοδικού Μουσών. Τον Απρίλιο του 2024 κυκλοφόρησε η ποιητική συλλογή της 40 Εμπύρετα όνειρα (Κίχλη). Διατηρεί μόνιμη μηνιαία στήλη κριτικής της ποίησης (Σφηνάκια Ποίησης) στον ιστότοπο πολιτισμού culturebook.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο